det gooode livet

 

Her kan dere tro vi har det fint, altså! Men, jeg skal vise og forklare dere mer om alt senere og hvordan opplegget er så langt, vi har hatt en veldig fin dag med soling og surfing. Men, før jeg dro spurte coverbrands meg om jeg kunne gjøre et innlegg om hvordan man kan få fin brunfarge nå før jul, og det kunne jeg så klart! Jeg har jo mast på dere om produktene fra sunspa hundre ganger, men det er kanskje ikke så troverdig å høre det fra bare meg? Så, jeg tok med meg Charlotte i testpanelet mitt, og så kunne vi teste et par produkter sammen! Litt slik jeg gjorde før Hove med noen venninner, og det likte dere jo 🙂

annonse

– Her er produktene vi skulle teste. Sunspa chocolate, bodyglow og Sara Hepp bodyscrub. Ingen av produktene er testet på dyr. – 

Og her er vi!

 


 

 

Første steget i å få en fin brunfarge, er å skrubbe huden godt – dette gjelder enten du skal sole deg ute, i solarium eller bruke selvbruner. Så, første produkt i anmeldelsen er body scrub fra Sara Happ!

Sophie : denne har jeg hatt i dusjen hjemme over en lengre periode, men jeg har aldri nevnt den på bloggen. For meg er den iallfall en selvskreven vare i badehylla, omså jeg skal sole meg eller ikke. Den lukter himmelsk, nesten litt karamell / vanilje, i tillegg er den veldig seig og god. Jeg synes den funker fint å bruke hver gang man dusjer for den skrubber ikke bort for mye, men er lett og enkel å jobbe med. Ville nok ikke anbefalt den som en superskrubb om man trenger å få av seg masse gammel selvbruner, men som fast inventar i dusjen, gjerne!

Charlotte : denne var veldig seig i konsistensen, som jeg synes var en veldig bra ting for da føler man.. eh, vet ikke helt hva jeg skal si, men deilig var det. Den lukter definitivt karamell, en av de beste luktene jeg vet som gir meg skikkelig nostalgia fra barndommen og vanligvis er jeg ikke så glad i denne lukten. Som en skrubb generelt synes jeg denne var veldig bra, likte den supergodt! Angående prisen, så synes jeg den er litt stiv, men nå tenker jeg litt på om jeg faktisk synes det er verdt det, for den er jo veldig bra! 

Bodyscrubben kan kjøpes HER.

 


 

Neste, er min favorittselvbruner fra SunSpa:

Sophie : Jeg elsker sunspa, og har det som en vane å ta et par sprayer i ansiktet hver kveld før jeg legger meg. Lukter absolutt ingenting, og gir en mørk brun farge for meg, ikke en orange tone slik som man pleier å få. Den må heller ikke fordeles med hendene etterpå, noe som er veldig deilig! Det er viktig å ha sprayen ca 20 cm fra ansiktet når man sprayer, for best mulig resultat. Om man har den for langt fra ansiktet blir ikke resultatet helt opptimalt. Man ser fult bruningsresultat etter 8 timer. Jeg bruker aldri sunspa på andre steder enn i ansiktet og på bena, men det er fult mulig å bruke på hele kroppen. Sunspa er forresten laget for bodybuildere, så den holder godt under trening. 

Charlotte: Sunspa var utrolig lett å påføre, det var rett og slett bare å dusje seg i selvbruning. Det kunne ikke blitt lettere. Den lukter ingenting med en gang du har påført den, men i natt når jeg sov følte jeg at det luktet litt plutselig. Jeg fikk farge, og er fornøyd! Angående prisen så er den absolutt ikke ille, og den passer bra til produktet du får. 

Sunspa kan kjøpes HER – jeg bruker varianten chocolate, som er den mørkeste. 

 


 

Så, siste finish på verket – bodyglow!

Sophie : Denne synes ikke jeg er et must på noen som helst måte, jeg liker best å bruke den som en slags “skyggelegger” på steder man vil framheve. For eksempel kragebeina, eller på bena – for da ser man faktisk slankere ut, eller, beina og muskler blir mer markerte. Den gjør at man ser brunere ut, og skinner fint, men jeg synes ikke man bør bruke den på hele kroppen! Heller bare som en liten detalje. Denne er på 20 % rabatt akkurat nå, og er derfor heller ikke så alt for stiv i pris. 

Charlotte: Denne likte jeg VELDIG godt, den lukter veldig godt, og jeg ble helt forskrekket over hvor fine ben man fikk av å ta den på. Det eneste negative er at det er veldig mye småglitter i kremen, så det kan muligens fort flekke av på ting og tang, men det er egentlig verdt det for beina blir så fine at det ser ut som om man har redigert seg selv i virkeligheten. Angående prisen så synes jeg definitivt den også passer bra, og er verdt produktet. Akkurat på grensa, men verdt det. 

Glo minerals body brownser kan kjøpes her, og er 20% avslag på akkurat nå – det gjelder alt fra glo minerals. 

Om dere bruker rabattkoden “SOPHIESUN” får dere 20% avslag på alt fra sunspa og bodyscrubben fra Sara Happ. Dette gjelder ikke brownseren, fordi den allerede er på tilbud. Happy shopping!  

 


 

Jeg og Charlotte har byttet over til en svær suite idag, i regi av lapoint. Vi har nå tre soverom, tre bad, en svær stue og et svært kjøkken kun for oss selv, absolutt ikke verst! Men, det viser jeg dere mer av senere. Akkurat nå må vi fikse på sveisen og komme oss avsted til en middag sammen med resten av gjengen, så klart i marokkansk tema. Etterpå blir det et ganske stort beachparty, som jeg har gledet meg til hele uken! 

40 kommentarer
    1. hei! 🙂 jeg bare lurte på om du bruker noen annen selvbruning på armene osv? siden du skrev at du brukte den kun i ansikt og på beina.. Da blir du vel blek på f.eks armene om du ikke bruker en annen? og da lurer jeg på hvem du kanskje evt brukte på armene/resten av kroppen som passet bedre der?

    2. Hvorfor bruker dere selvbruning når dere skal sole dere…? Det gjør jo slik at dere ikke blir brune…:/

    3. Hvis du går kledd slik i et muslimsk land – er det søren meg ikke rart om du får uønsket oppmerksomhet. Du vet hva gutta der nede mener om damer som kler seg sånn? Det er ikke “å, så sexy”, de tenker …

    4. Hater slike sponsa bloggposter.
      og btw:
      Det heter OPTIMALT, ikke opptimalt,
      og FULLT, ikke fult. Og spesiell, ikke spessiel.

    5. Dette tilbudet funket dårlig! Gikk inn via telefon, la sunspa chocolate i handlekurven og gikk videre til kassen, når jeg fikk beskjed om å skrive e-post kom automatisk adressen min opp, fikk ikke skrevet inn tilbudskoden og når du trykket neste fikk du ikke angret eller valgt kort, varen ble med engang sendt med faktura og jeg måtte betale fullpris..
      Hater sånne nettsider hvor det er så lett å lure folk til å kjøpe hvor varen går rett hjem til deg med engang du skriver adresse, ikke noe mulighet til å velge å betalte med kort før etter den er sendt med faktura..
      Så nå får jeg sunspa uten rabatten./

    6. Hei Sophie Elise 🙂 Må virkelig innrømme at jeg digger deg, du er så rett fram og ærlig. Hadde bare jeg vært like voksen som deg da jeg var på din alder 😉 At folk kommenterer du har uren hud…. who gives a shit! Folk er bare sjalue og klarer ikke kan unne andre lykke/godhet i livet, de må rakke ned på for å føle seg vel:/ Fins desverre mange av de…. Likte forresten den nye headeren din kjempe godt <3 Keep up the good work 🙂
      Klem 😀

    7. Serr !!
      Rikke – Når du går inn på handlekurv legger du inn rabattkode FØR DU VELGER GÅ TIL KASSEN. Blir så sinnsykt oppgitt over alle som må klage på ting uansett hva hele tiden! Nå må dere for faen meg gi dere. Også om hun skriver feil , går i utfordrende klær osv. Pass på dere selv!
      Ha en fin tur videre 🙂
      Kos deg i varmen!

    8. Hvorfor velger du et slik headerbild? Ser ut som noen har slått deg. Du er tydelig blå i ansiktet og opphovnet. Du har da andre bilder å ta av. Har du ikke?

    9. Hei! Den selvbruningen der, er den sånn at man blir driit brun? Alle de fra loreal ogsånt fester seg dårlig på kroppen min og jeg liker og være super tan, driter i at det ser unaturlig ut, så er dette en sikker vinner for meg som liker og være BRUN? Ikke gyllen/naturlig og det der …

    10. Ikke noe i mot at du er barbie, men å gå såpass lettkledd i et muslimsk land syns jeg er usmakelig. Handler ikke om deg, men av respekt for landet og kulturen du besøker

    11. Merker godt i dette inlegget hvem som er ærlig og ikke..:) Sunspa lukter, og ikke bare litt heller! Dessuten er det ikke fargen chocolate som er for treningsfolk, det er den grønne! Chocolate svetter man rett av.

    12. Duuuu… Synes du var sååå mye finere før! Satt å bladde i arkivet ditt, og leste innlegg fra sommeren 2013… Herregud så fin du er med mørkt hår! :O Hvis du sammenligner bildene av deg fra den tiden med de som er tatt nå.. gå tilbake til den stilen 😉

    13. ¨Den lukter definitivt karamell, en av de beste luktene jeg vet som gir meg skikkelig nostalgia fra barndommen og vanligvis er jeg ikke så glad i denne lukten¨
      ?

    14. Utrolig dårlig redigering av kinnene og panna di på nærbildet av deg. Du trenger ikke å redigere det bort, vi har alle sett urenhetene dine i ansiktet på Bloggerne 🙂 Du sa jo selv at det er helt normalt med uren hud, så jeg skjønner ikke hvorfor du redigerer det bort?
      Og et spørsmål, hvorfor går du aldri med bh? La merke til det på sist episode fra Bloggerne også, så veldig rart ut :s

    15. Tips ang bodyglow, bland den med vanlig fuktighetskrem, da blir ikke fargen så intens, kan fort se litt kopper ut

    16. Elsker sunspa!!
      Skjønner ikke at du kan annonsere for Goodforme, de har en helt elendig kundeservice……….. Kanskje de behandler dere bloggerne bra, meen……. Makan… misfornøyd *1000.

    17. Ser ut som dere koser dere masse! Kult med litt produkttesting også 🙂 Får vi se litt surfebilder etterhvert? Hadde vært veldig kult!

    18. How to make no sense :
      ¨Den lukter definitivt karamell, en av de beste luktene jeg vet som gir meg skikkelig nostalgia fra barndommen og vanligvis er jeg ikke så glad i denne lukten¨

    19. Du er jævla bortskjemt, tenker bare på deg selv. Du et løs, fordi du legger ut bilder av kroppen din. Og du tror du får mere lesere ved å være på 1.plass på blogg.no. Det rett og slett horete å legge ut bilder av seg i undertøy og være stolt over å ha silikonpupper. Ingen vanlig jente ville ha lagt ut bilder av seg ute på nettet i bare undertøy. Du skal være et positivt forbilde for ungdommer og barn som leser på blogg.no. Du er LUDDER, TØS, OG HORE. Du er et negativt forbilde for barn og ungdommer med å stille deg opp i FHM, ta silikonpupper og legger bilder av deg ut i Undertøy. Jeg er selv tante til to små barn og vil heller fremstå som ett forbilde for dem ved å ikke ta silikonpupper eller fikse på utseende mitt, men jeg er fornøyd med den kroppen jeg har.

    20. Hahaha, gleeeder meg til den dagen du finner ut hvilket dobbeltspill ‘typen’ din driver med. DA kan du virkelig angre på at du bare har oversett flere ti-talls mennesker som har prøvd å sakt det til deg! Stakkars jente.

    21. Ehm, finn en feil i denne setningen … “Den lukter definitivt karamell, en av de beste luktene jeg vet som gir meg skikkelig nostalgia fra barndommen og vanligvis er jeg ikke så glad i denne lukten”
      Når man først skal reklamere og anbefale produkter kan det være lurt å legge litt mer arbeid i det, slik at produsentene blir fornøyd? Bare et lite tips 😉

    22. Høres ut som gode produkter! Har lenge ønsket å prøve Sunspa men har på en måte sluttet med selvbruning for tiden siden jeg er blitt så glad i å ta solarium 1 gang i uken. Syne solarium er bedre siden brunfargen blir dypere og varer lenger og det er billigere enn mange selvbrunere. (Y)

    23. På det aller første bildet av deg i dette innlegget ser du syyyyyykt ut som Keira Knightley!! hahaha tenkte bare jeg skulle nevne det.;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg