parteey

Min jumpsuit fra River Island. 


Jeg ble overtalt om at jeg er “hur snygg som helst”, så da blir det premierefest på meg likevel! Og da kjæresten kom hjem med en liten gave til meg var det vanskelig å være i dårlig humør. Det setter jeg stor pris på ♥ Om det ikke blir full fest idag, noe jeg tviler på men som Robin nekter å godta (fest fest fest fest) så har vi bestemt oss for å dra ut og spise litt asiatisk mat etterpå – så ja, så langt gikk min “try not to look pregnant”diett, høhø.

Og så standaren!

Vi snakkes ikveld!

63 kommentarer
    1. Vi har alle “jeg-er-tjukk” og “alt-er-blæ” dager, uavhengig av penger og status. Kjipe er de og de kommer alltid tilbake, men vi lærer etterhvert å jobbe oss gjennom de dagene bedre og bedre 😉 Du er super og dere ser smashing ut sammen 😀

    2. Vi er så lei av bloggen din nå. Den har forfalt til ingenting etter at Mathias vraket deg og du flyttet til Oslo. Du er blitt en skygge av deg selv. Dessverre.

    3. Nydelig antrekk da 😀 men du. Siden det er jul snart. Kan du skrive om hva du spiser som julemat ? Siden du er vegis liksom?

    4. Må faktisk være ærlig å si at jeg føler meg støtt når du sier at du selv er feit, eller i alle fall føler deg feit. Du har nok aldri vært overvektig, og da er det dumt av deg å si noe sånn. Ja, du føler deg kanskje puffy og oppblåst, men ikke feit. Du har ikke flesk som henger og dingler. Du er både liten og slank, og du burde vært fornøyd med kroppen din. Jeg blir direkte trist når jeg leser sånne ting, fordi jeg selv føler meg støtt nemlig fordi jeg er overvektig, eller såkalt “feit”. Prøv å tenk litt på leserne dine også, du trenger ikke si dumme ting om deg selv som kan støte andre. Prøv å finne ordene dine med omhu og ikke bare skrike ut det første du tenker. Du har mye mer makt enn de fleste. Bare tenk litt på det. Ta det til deg og la det kverne i hodet.
      Takk på forhånd.

    5. Hei! Håper dere koser dere masse!!! Vit at jeg alltid prøver å støtte deg og kjæresten din imot foreldrene mine og klassekamerater! Selvom det ikke er lett å få mange imot seg, som du sikkert vet mye om:(
      Bare for å få ut noen tanker.. Jeg veit at ungdommer bør ha en morsom og bra ungdomstid.. Foreldrene mine snakker om alt det gøye og festninga når de var på alderen min (født i 98). Men ingen av mine venner fester eller finner på noe gøy.. Føler jeg går glipp av såå mye! Ingen ser ut til å ville være ordentlig russ og starte å spare opp til russetiden(bil osv). Ungdomstiden blir brukt opp på sosiale medier.. Hater når alle er stille på mobilen. Det blir klient også. Og alle mine venner har andre bestevenner.
      Vil bare flytte langt vekk. Starte på nytt! Har du noen tips til meg, Sophie? Er en ganske sjenert jente, men kan være veldig høylytt også. Sorry måtte bare få det ut..

    6. Anonym aner ikke hva han/hun prater om. Jeg synes du ser fantastisk ut, Sophie! Virker som om du begynner å finne deg selv og vet hvem du vil være. Stå på!

    7. Diett???? Er du klar over hvor jævla tynn du har blitt etter du å Matias var ilag? Du har jo bena til en 10åring?
      Ikke frekt, men du er alt motsatt fra feit, du er på randen til anoreksi vil nå jeg si?
      Elsker deg alså, men bryr meg om helsen din<3:)

    8. Jeg er bare èn av mange lesere. En av de 7 milliardene med mennesker her på jorda som du aldri har møtt, og som du heller kanskje aldri kommer til å møte. Av en eller annen merkelig grunn skjenner jeg meg så godt igjen i deg. I ting du skriver. Det er så rart at du ikke vet hvem jeg er. At du ikke vet at når jeg leste innlegget ditt om plus- size så sluttet jeg å trene. For hvem er det jeg prøver å imponere? Vil jeg egentlig at noen skal være så kritisk til min kropp, at hvis jeg ikke har stram nok mage så er jeg ikke bra nok?
      Jeg er redd. Jeg er så jævlig redd for å, som du sier, falle like langt ned igjen som jeg har vært. Og det gjør vondt. Selvom fortiden er forbi så gjør den vondt. For den kommer alltid til å være der, og noen ganger er den uutholdelig å leve med. Så uutholdelig at jeg gråtkvalt vrir meg i sengen. Holder pusten så lenge at det brenner i lungene, for å smake på døden. Jeg er redd. Og skremt over ordene jeg nettopp har skrevet til en fremmed som ikke vet hvem jeg er.

    9. Hei kjære deg!
      Jeg er en del år eldre enn deg (1991) og kan kjenne meg igjen i hvordan du føler det. Jeg kommer fra en veldig liten plass, hadde det ikke særlig bra der, så med en gang jeg fikk sjangsen, sommeren etter 10. klasse, flyttet jeg bort fra hjembyen min, 4 timer med båt unna. Det er det beste jeg har gjort i hele mitt liv.
      Jeg er også ei sjenert jente, men som med rette folkene, ikke er særlig sjenert lengre. Og jeg hadde veldig flaks, for jeg tar ikke kontakt med folk, men likevel var det noen jenter i klassen på vg1 som tok kontakt med meg, og her, 8 år etter, er vi fortsatt bestevenner.
      Jeg vil også påpeke at det viktigste med å “ha det gøy” er ikke å feste og drikke. Jeg begynte ikke å drikke før jeg var 17, og hadde det mye gøy før det. Det handler bare om å finne de rette folkene, og ikke bare finne noen du vet fester bare fordi du føler at du må feste rett og slett fordi du kjeder deg pga sosiale medier.
      Med det sagt skal jeg innrømme at jeg er glad jeg ikke vokste opp senere enn jeg gjorde. Jeg fikk min første mobil (nokia 3200) da jeg var 12 år gammel, og når jeg var 13 eller 14 fikk mamma pc med sånn internett som kostet penger for hvert minutt du brukte, som jeg fikk bruke 20 minutter et par ganger i uka, da gikk det i msn, som var kjempespennende i den tiden. Også fikk jeg the sims 1, som jeg bukte litt for mye tid på etterhvert. Men nok om det. Når jeg var 14 eller 15 kom også noe som het blink, som er likt det som heter nettby, eller rett og slett facebook, bare også veldig annerledes. Dette var gøy, men man brukte jo ikke SÅ mye tid på det liksom.
      Nå når jeg ser hvor mye tid jeg og andre bruker på mobilen, bekymrer jeg meg for fremtiden. Ja, det er et greit verktøy, men vi sitter jo med nesa nedi den hele tiden. Og barn gjør det. Det er skummelt. Det er sunt å kjede seg, men å kjede seg, mens alle vennene dine sitter klistret i en skjerm og er helt bortevekk fra omgivelsene, kan ikke være noe koselig. Igjen, jeg er glad for t når jeg var med venner som barn, kjedet vi oss SAMMEN, helt til vi fant på noe å gjøre. Vi måtte være kreativ.
      Det er ikke mening å høres ut som ei gammel kjerring. Og ikke meningen å spamme kommentarfeltet ditt, Sophie.
      Jeg ønsker bare å hjelpe M, og jeg sier bare, følg hjertet ditt. Å flytte kan høres skummelt ut, men å starte på nytt er hvertfall det beste jeg noen gang har gjort. Du må bare trå utnfor komfortsonen din! Og såklart hjelper det om du prøver å pushe deg selv til å ikke være så sjenert, slik at du blir lettere kjent med folk i starten!
      Lykke til! 🙂
      Hilsen en annen M.

    10. Selv er jeg ikke så prippen på det, men jeg tror, etter alt dette oppstyret med 50 kg-innlegget at du heller kan si det som det – at du føer deg oppblåst fremfor feit. To helt forskjellige ting, og kun én av de er riktig 🙂

    11. Du er så stunning.. Synd de overreagerer for alt(enkelte over)
      Men jeg ELSKER jumpsuiten og skoene til! Hvor har du kjøpt de? Dere er så søte ilag

    12. Hatt for mye Restylane på feil sted? Du holder skjerfet foran ansiktet på ett bilde og ser litt merkelig ut på det øverste i dette innlegget.
      Du ER allerede helt ugjenkjennelige, det finnes ikke spor etter det egentlige ansiktet ditt, bortsett fra tennene, men snart stiller du vel med kroner i tillegg til at du sikkert har begynt med usynlig regulering. Når det er overstått er Sofie fra Harstad borte.
      All klussingen med ansiktet kombinert med litt sweek smoke gjør ikke sjelen noe godt over tid.

    13. Sophie du er bare best når jeg er trist eller komt hjem fra skolen etter en lang dag er bloggen det eneste som hjelper.Du bare best.Du er så perfekt vil bli sånn som deg. Slutt aldi å blogge♥ Helsing meg Hanna♥♥♥♡♡♡ Kos deg<3 Har lyst å møte deg.

    14. Er helt enig. Er 93 modell, og jeg ser hvor hekta folk er på telefon for tiden. Helt utrolig! Sosiale medier opptar oss mer og mer, og det går ikke an å kjede meg for tiden. Man blir underholdt på ett eller annet vis. Men du. Ungene mine skal ikke få mobil før de er ti år i allefall. Uansett om medelever har fått eller ei. De får tlf når tiden er moden og at de forstår hvordan de skal bruke den.
      Savner faktisk tiden før, man var ikke så opphengt i Internett og slikt før iPhone kom faktisk. :O hvor fort tiden har gått! Helt sykt! Barn skal få lov å kjede seg, og bli kreative selv. Om de kjeder seg, betyr ikke at de kan få iPad til å underholde seg selv…. Bare en tankevekker!

    15. Du ser langt fra gravid ut Sophie, litt større enn for ett år siden men det er da helt normalt med tanke på at du er blitt eldre? Du er helt nydelig med den kroppen du har nå, litt rundere i kantene men slank og kvinnelig. Helt sant 🙂

    16. Hvor har Robin kjøpt genseren? Herregud! Nå må dere faktisk gii dere! Jeg er så dritt lei av å måtte lese igjennom kommentarene deres! Aner dere faktisk at det kanskje sårer Sophie Elise? At hun er ett levende menneske bak denne skjermen hun skriver fra? At du som sitter å bare slenger dritt om hvordan hun kler seg, om hun skriver om personen hun elsker! Dere må faktisk gi faen snart! Bare la oss si visst det hadde vært DU som skriver disse kommentarene om du hadde fått de skrevet til deg! Hadde du syntes det var noe gøy? Nei, det tror jeg faktisk ikke du hadde satt så stor pris på! Så tenk dere om ett par ganger før dere trykker publiser! Fordi Sophie Elise er ett menneske bak denne bloggen, hun er en helt fantastisk person, med herlig personlighet! Så gi dere okei? Takk! Visst dere har så stort problem med henne, så slutt å gå innpå bloggen, og slutt å vær så sjalu!

    17. Så snart du blir på tjukken stikker den femi-ekle svenskehomskjerringa av en golddigger tilbake til soperkjæresten i Sverige. I’ll bet you 5 bucks!!!

    18. Jeg er glad du har funnet en gutt som tar vare på deg. Det fortjener du! Og du ser smashing ut foresten!!

    19. OMG, dere som gidder å krangle om jumpsuiten til Sophie har hette eller ikke, dere er dumme alle sammen. Få dere ett liv #2014dagensverdensproblemer
      Er jo farlig å lese kommentarene her. Blir jo dum av det.

    20. Heisann. Alle har sine perioder der de føler at alt er dritt, og at man ikke ser bra ut uansett hva man gjør. Alle klæra men eier er plutselig blitt stygge, sminken blir bare feil og håret er fett og ekkelt. Det jeg pleier å gjøre når jeg føler meg sånn er å kjøpe meg noen ny klær, sminke meg litt ekstra og kanskje trene litt. Da føler jeg meg så mye bedre! 🙂
      Men når jeg først kommenterer så må jeg bare nevne noe. jeg blir litt bekymret på dine vegne når du sier at du syns du ser ut som en gravid kjærring. Du veier 43 kg (med mindre det var kødd?) og jeg kan si deg så mye som at jeg veier 63 kg. Det er 20 kg mer enn deg! Og jeg er 2 cm lavere enn deg i tillegg. Men vet du hva? Jeg er faktisk ikke feit eller overvektig. Jeg har stor rumpe, kanskje litt ekstra fett, men jeg er absolutt ikke feit. Når jeg begynte å tenke over høyden og vekta mi i forhold til din, så ble jeg nesten litt skremt. For hvis jeg veier 63 kg, er 158 cm høy og ikke er overvektig, hva er du da? Ekstremt dødelig undervektig? Jeg kan liksom ikke fatte hvordan du kan mene at du ser gravid ut med den vekta og høyden du har. Du burde virkelig begynne å SE på kroppen din, og se hvordan den faktisk ser ut. For du er lang i fra feit, overvektig, gravid eller normalvektig. Du er egentlig undervektig. Hadde du lagt på deg 10 kg så hadde du ikke sett feit ut da engang. Tenk litt over det, og nyt brødskivene dine 🙂

    21. Unnskyld meg, men WTF? DU se ut som en gravid kvinne? Håper dette er et av dine mer provoserende påfunn, for du ser virkelig ikke gravid ut. Du ser bra ut, jente. Jeg kunne dødd for å ha den kroppen, eller noe lignende. Om jeg så må ta av 20 til, så skal jeg dit. En gang i løpet av 2015 kanskje..

    22. Herreguuuuuuuuuuuuuuud, du er 19 år og har allerede TUKLA så mye med ansiktet ditt. Du var MYE penere før all den restylanen + botoxoen. Tenk å ødelegge seg selv på den måten, Du som var den søte jenta. Jæjæ, vi er alle forskjellige

    23. Sophieogrobin.blogg.no
      Sorry at jeg sier det, men folk klikker seg inn her for å lese om deg. Ikke om han!!!

    24. kan du vise frem ulike kjoler som einer seg til juleball? jeg klarer ikke å finne noe jeg liker og håper at du kanskje kunne komme med noen tips 🙂

    25. Hei søte! Følg meg på instagram:andyylindberg, lagt ut bilde fra Halloween når vi møtes på macern😊 hadde vært kos med en lik eller kommentar! Xo

    26. Partay! My kinda woman! Fatter det bare ikke – så mange chicks som liker partyfaktor i helgene-men hvor fester dem liksom?? Her i vogna er det bare kompisen min og Magda (høna mi) som mønstrer. Jaja.Rock on.

    27. Hvis du ser feit ut.., da må jeg være alvorlig overvektig.. Takk, nå la jeg på meg 20kg i speilet.
      Tenk på hva du skriver jente!!

    28. Fuck kritikken, vær dere selv. Dere kler hverandre utrolig godt 🙂
      Måtte bare få sagt det!
      Du virker som ei sympatisk og snill jente Sophie Elise, til tross for silikon og en del bilder med lite klær, synes jeg faktisk du virker både jordnær og ekte. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg