koseoverdose

Jeg glemte helt å fortelle dere om “Dritseint med Edel” som jeg var gjest på idag! Vi spilte inn for et par uker siden, så jeg klarte å blande datoene med når det gikk på tv. Men, helt tilfeldig fikk jeg det med meg, og jeg synes personlig det gikk ganske bra! Veldig morsomt å få være gjest iallfall, og jeg må si at jeg elsker Jan, som er en av karakterene i showet. Det er såååå min humor! Klein og søt :)

Jeg og min kjære har akkurat spist litt, junkfood som vanlig (desverre, men jeg liker jo ikke sunn mat, haha). Det ble wrap på meg og pizza på han, og som forventet spiste vi ca 1/3 av maten og så var vi begge ekkelt mette. 

Vi har hatt en super myspys-koseoverdose-dag, fordi vi begge har fått hver vår onepiece som vi kan matche i hjemme! Så utrolig deilig, og ikke minst å være NAKEN under som jeg er i skrivende stund. Føler meg fri som fuglen, haha! 

Onepiecen er av modellen AVIATOR ONESIE,  jeg har xxs og Robin har large. Jeg har veldig lyst på dollar onesie, som har masse trykk av dollarsedler på seg. Kanskje i neste omgang! Vi nådde forresten et nytt lavmål da vi gikk på rema med onepeace i sta, haha. Men de er jo ikke akkurat lett å ta av seg når man først har begynt. . .

Har noen av dere en onepiece? Sant de er latterlig gode? 


Nå skal vi fortsette å kose her, og så prøver jeg meg på liveshow igjen i morgen. Veldig hyggelig at så mange ville se på da, og i morgen skal serveren være fikset slik at vi kan kjøre igang. God natt! 

 

63 kommentarer
    1. du e hærslig og fæl,send heller naken bilde til meg av dæ.så skal vi se om du e så ærlig som du sier,

    2. Så deg på Dritseint med Edel – utrolig morsomt! Det er det eneste “talkshowet” jeg liker. Elsker humoren, haha 🙂
      Hadde onepiece en gang, og savner den fremdeles. Det må jo være noe av det mest behagelige i verden selv om det er farlig stygt 🙂

    3. ” Jeg og min kjære ” ah hold kjeft, dere har vært sammen i 1 mnd, ikke 5 år. Prøv heller å voks opp og skriv om litt ordentlige ting.

    4. kom over noe ei jente hadde lakt ut på en gruppe på facebook “av jenter for jenter” hvor hun skulle ha det rettet til at du overhode ikke var noe forbilde og bare var silikonpupper,løshår og sminke. skjønner ikke det du skriver utrolig bra innlegg og virker som et utrolig godt menneske kanskje til og med et av di beste menneskene jeg “kjenner”. har sett at folk kommenterer mye dritt du hvertfall ikke fortjener og skjønner ærligtalt ikke hvordan du klarer å overse di kommentarene, men det viser jo at du er en utrolig sterk og god person, hadde alle mennesker i verden bare vært så god hjertet som deg så tror jeg verden hadde vært et mye bedre sted, jeg ser virkelig opp til deg og du er mitt forbilde stå på!:)

    5. Vet godt hvor vanskelig det er å komme ut av onepiece, haha! Jeg har en i My Melody (en karakter i Hello Kitty serien) og kjæresten har en skjelletonepiece (kalt kigurumi i Japan da den har hette som har ansikt som regel). Har vært fast leser av bloggen din i noen uker nå, og må si jeg er imponert. Jeg har blitt veldig fan av deg, og jeg ser virkelig opp til deg. Du virker utrolig herlig, og som en veldig god venn!

    6. Sjekk ut mkde.blogg.no, hun har hengt deg ut og det er noe jeg syns du sophie skal se på. Synes ingen skal få lov til og skrive noe dritt om deg og tro at det er du som påvirker 12-13 åringer til og opereres.
      Ironien ved at bloggeren der skriver om sin anoreksi og sine dårlige dager så henger hun ut deg. Respektløst av henne..

    7. Gud, kan ikke du bare være naken og full av narkotika hele tiden? Da slipper vi maset om det i hvert fall…!

    8. Hei! 🙂 Jeg lurer på en ting du anbefalte oss for hud og rens tidligere. Produktet EmerginC, er det enda å anbefale? Jeg har brukt litt tid før jeg endelig bestilte det i går kveld, og håper den funker! 🙂 er så utrolig vanskelig å få tilbake den fine, rene huden, også å bevare det når man først får det 🙂 har endel arr osv etter kviser

    9. Oi…! Du burde ikke poste bilder av deg med hun Kaja, hun får deg til å se gammel, feit og operert ut… (Selv om hun også ser operert ut, da….)

    10. Herregud for noen fæle mennesker som kommenterer! Helt tragisk at dere skal rakke ned på ho! Er folk virkelig så misunnelig på at ho er pen, en vellykket blogg og en snill kjæreste?? 1 mnd eller 10 år er vel ingen forskjell, folk kan vel kalle kjæresten sin akkurat det de vil!! Blir helt satt ut!
      – stå på jente, syntes bloggen din er utrolig koselig å lese, uannsett hva du skriver om 🙂

    11. Har dere sex i onepiecen også? Man må jo spørre siden du sa du hadde sex med svensken din i halloweenkostymet.

    12. Jeg så deg på dritseint med edel! 🙂 du var kjempesøøt. og ja, jeg eier 2 one piecer, de er jæævla gode (spesielt den ene, hehe). Kos deg videre med Robin ikveld 😀

    13. Synes du var flink 👍 synes egentlig at programmet er teit, haha. Men likte uansett veldig godt den kommentaren om at du håper folk bryr seg om hva han har å si og ikke det han har på seg, aww 😄

    14. Trodde du sa du aldri var nervøs, hver gang du er blir jeg nervøs og flau på dine vegne for du ser så ukomfortabel ut, og sier og gjør kleine ting. Jeg hadde vært helt lik på tv, er ikke det. Men jeg har aldri skrytt av å aldri bli flau og nervøs heller. Du gjorde det greit til å være 19 år, men du prøver way too hard synes jeg. Det er veldig veldig kleint å se på, spesielt Senkveld var VONDT å se på haha

    15. ” ” Jeg og min kjære ” ah hold kjeft, dere har vært sammen i 1 mnd, ikke 5 år. Prøv heller å voks opp og skriv om litt ordentlige ting.”
      Så sykt enig. I det siste har innleggene dine vært omtrent slik:
      Hei, har dere fått med dere at jeg har vært med på det og det og det, og skal være med på dette? Robin robin robin sex robin robin, jeg og min kjære, robin, forresten så kan dere kjøpe dette og dette og tro meg dere trenger det, robin robin, jeg og min kjære robin.
      Begynner å bli litt kjedelig.

    16. Jeg er som regel alltid naken under klærne mine så forstår at du syns det var befriende å være naken under onepiecen;)

    17. Hva er det med dere som skriver inn her med så slemme innlegg? Snakk om forbilde trenger dere hvertfall ikke å gjøre.. dere er jo ikke noe likere selv. Skjerp dere. Blir sjokkert jeg over hvordan ungdom er i dag . Håper min sønn og datter ALDRI kommer til å Være slik mot andre.stå på jente, Vær deg selv og slik du vil .

    18. Hei hei! 🙂 Jeg har fått et inntrykk av at du er glad i dyr og at du bryr deg om at dyr skal ha det bra!? Isåfall, så syns jeg du kan ta deg noen minutter og skrive ett innlegg om denne stakkars hunden fra din hjemby(som jeg regner med du har sett flere ganger) :
      http://www.ht.no/incoming/article10307356.ece
      Du har muligheten til å nå ut til sinnsykt mange mennesker og ikke minst media, derfor spør jeg deg om du kan være så snill å dele din mening om saken. Det er helt sykt at dyr behandles slik, og at det godtas. Noe MÅ gjøres! Til og med dyrebeskyttelsen i Harstad ønsker hjelp til å spre budskapet slik at noe blir gjort. Hadde blitt evig takknemlig for hjelpen dersom du kunne ha skrevet et innlegg om dette og dyremishandling generelt. Det skal IKKE aksepteres..
      Klemmer fra Harstadjente som bryr seg om den stakkars hunden

    19. Før likte jeg deg ikke i det hele tatt, rett og slett fordi du ikke eide respekt for medmennesker og ikke minst for deg selv. Du oppførte deg som en fjortis og en drittunge, og det var vel egentlig det du var. Men så ble du sammen med Mathias, og oppfatningen min av deg endret seg helt. Du virket så utrolig jordnær, snill og god, og du var ikke lenger opptatt av å vise frem kroppen din eller de oppererte puppene dine på hvert bilde. Det betydde liksom ikke noe for deg, og sex snakket du ikke om for det var noe du bare delte med Mathias. Jeg likte deg så godt på den tiden, du virket så opplagt. Men etter at du flyttet til Oslo så har du bare sklidd mer og mer tilbake til det “Drittunge-fjortis-snakk-om-sex-og-vise-pupper-og-rumpe”-oppførselen din. Jeg begynner bare å mislike deg mer og mer, bloggen din handler kun om sex, Robin, nakenhet og reklame. Du skriver aldri noe personlig lenger, og alt som kommer ut av munnen på deg blir oppfattet som overfladisk. Det hender at du starter et innlegg ganske bra, men ødelegger det ved å si “jeg elsker å være naken under onepiecen min” eller “jeg og Robin hadde nettopp sex”. Det blir for useriøst. Håper du tar grep om livet ditt snart og endrer attituden din, for du er i ferd med å skli helt ut.

    20. Fredrik Græsvig, en mann med enorm respekt og livshistorie,så presterer du å si at jeg kan bli med i kofferten som knulledukke? Arghh….ukas desiderte flaueste øyeblikk!!

    21. Når man har fått seg ny kjæreste er det som regel det eneste man vil snakke om, og etter sånn ca 2 uker er det det siste folk vil høre om fordi man snakker så alt for mye om det.. det gjelder også bloggen din nå for tiden, det er jobben din å blogge, du burde virkelig step it up og få bloggen tilbake dit den var før dere møttes.. kvaliteten daler brutalt

    22. Har to heldressa og elske de, ingen problem og gå ute i de 😀 den dåk har kjøpt va driiit fin, vurdere den sjøll no.. men no like ikje æ svart længer, bli kvalm 😮 💕

    23. at folk ikke tåler å høre at folk er naken under en onepiece. Slutt å les hvis du syns det suger.
      Gid a meg. FOLK ASS!

    24. Hei!
      Litt urelevant til dette innlegget, men akkurat nå så har jeg bestilt Superfrukt fra Goodforme! Gleder meg til å prøve 🙂 Håper du får en fin dag videre!

    25. folk må slutte å klage over at robin alltid er med i alle innleggene. Er jo ikke rart det når di bor sammen og er kjærester??????

    26. Hahaa, i et innlegg du skrev her om dagen så presterte du å skrive at du ikke var kroppsfiksert. What the h e l l ?! Seriøst.
      Du opererte puppene fordi du var misfornøyd, opererte nesen din pga komplekser, tok restylan pga for små lepper, Setter på deg låshår fordi du sier du er stygg med kort hår?! Dobbelt moral much?

    27. Ikke spis mer da, Sophie! Vi har sett deg legge på deg masse fett, og det ekke bra. For du har ikke høy forbrenning, så det synes veldig på kroppen. :/

    28. Åh, jeg håper du ikke tar til deg disse drittkommentarene enkelte amøber legger igjen her, altså – fy faen for noen patetiske idioter!
      Hadde jeg visst at du var med på Edelgreiene, hadde jeg sett på:) Men ellers ser jeg aldri på det programmet, for jeg synes ikke hun finnes morsom på et eneste punkt, det er bare pinlig flaut. Ser ut som det ikke er så mange som er enig med meg, for det later til at programmet er svært populært. yeye, bottom line, jeg hadde sett for deg og jeg kommer til å se etter reprisen pga deg:)

    29. Jeg elsker bloggen din, og det at jeg klikker inn hit skjer mange ganger daglig! Jeg husker da jeg begynnte å lese bloggen, jeg var liten og dum og dømmte ut fra bildene du la ut. Jeg skjønnte ikke den gang at du gjorde det får å understreke et poeng osv. Jeg ser jo nå at detter er senariet i noen sammenhenger, men jeg liker også at du er åpen i media med ditt forhold til kroppen din. Du spiser det du ønsker, men hakker ikke ned på folk som velger å gjøre det annderledes. I tilleg har du et godt forhold til din egen kropp, ikke at du elsker alt ved den for det gjør vell ingen? men du er likevell stolt over den, og det er det jeg kaller et godt forbilde. Nå har jeg klikket inn på bloggen din i mangen år, og jeg har sett deg vokse. Selv om du er et par år eldre enn meg, kjenner jeg meg godt igjen. Elsker at du står får det du mener, tør å skille deg ut og ikke minst at du stiller opp for deg selv og andre. Når bloggerne kom ut nå for andre gang, gledet jeg meg veldi til å se mer av den ekte Sophie på utsiden av bloggen. Men virker som om de har tatt veldi masse av dine litt mer triste studer og nesten satt det sammen som noe negativt. Fikk følelsen av at du ikke hadde det godt med deg selv i det hele tatt der, noe du også har sakt at du ikke hadde. Håper på å se en episode hvor den Sophie jeg har lært å kjenne kommer ut, hvor du smiler og er glad og gir positive innspill til de rundt deg! takk for at du er du, gleder meg til å se mer 😀

    30. Hvordan ga du blod?? Jeg veier 45 kg, og jeg har har så lyst til å gi blod!! Det er en utrolig bra ting, det å ta så lite fra seg selv, og hjelpe noen andre så mye 🙂 Derfor lurer jeg på hvordan du fikk gitt blod 🙂
      Og, jeg skjønner ikke at folk sier at du ikke blogger ofte nok, bra nok osv? Hahaha du blogger ca hver dag, og innleggene dine er alltid (nesten) meningsfulle. Jeg hater egentlig dette ordet, men; lol

    31. “Jeg kan være med i bagasjen som knulledukke”, hahaha satan så jeg lo! Du er så skjønn og liker at du har så mye selvironi!

    32. super fin blogg! hehe er ikke anne sofie kommet enda? er det ikke litt kjedelig for henne å være med deg og robin? man blir jo litt femtehjul på vogna vist dere bare ligger å klenger haha 😀

    33. Har desverre ikke fått sett deg på Drit seint med Edel, men skal prøve å finne det på nettet. Men hvilke steder og nettsider kan man se det på? Og hvis noen ser dette, så håper jeg at dere kan sende meg melding til bloggen min 🙂

    34. Har sansen for deg !!
      Likte deg på både senkveld og dritseint!
      Gode svar, og du virker til å være deg selv 100% hele tiden !

    35. Jeg har en onepiece som ser ut som olebrum 😀
      Den har den røde t-skjorta olebrum går med og så står det pooh bear på den!
      Og hetta er snuta, ørene og øynene.
      Og i tillegg er den kjempe god å gå med.
      Det finnes tusenvis av disse på internett med forskjellige dyr.
      I forhold til deg finnes det sånne hello kitty onepiecer også<3<3<3
      Og det er kjempe blillig og gjøres veldig fort.
      Jeg kjøpte min på primark i London, men du kan bestille på nettet 😀
      Hilsen en 12 år gammel jente, som ser veldig opp til deg<3

    36. Grøss…bildene er litt 80-talls harry. Spesielt med alle merkene på ryggen. Men du er nok for ung til å minnes den tiden. Med all respekt fra ei som sikkert ikke har peiling… 😉

    37. Hehe var kult da du sa du ville bli med han på tur som knulledukke 😀 Selvironi har du 🙂
      Men han begynte nok å fantasere hehe 🙂

    38. Hei!
      Lurte på hvor høy kjærsten din er? sånn med tanke på størrelsene på OnePiece? Er det store størrelser eller hva syns du? Tusen takk!=))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg