update – tatoveringen i leppa

Det er flere av dere som har spurt meg hvordan det går med hello kitty tatoveringen som jeg tok i januar, og her er den! Enda like fin, etter 10 måneder. Riktignok har jeg tatovert over to ganger slik at den skal sitte bedre, jeg har jo et ønske om at den skal vare en stund når man først skal tatovere seg. Dette er den minst smertefulle tatoveringen jeg har tatt, det gjør ingenting vondt og hele prosessen var unnagjort på ca 5 minutter. Det eneste som gjorde vondt, var at tatovøren lente seg over leppene mine som var nypumpet av restylane, haha. Dere som har sprøytet noe inn i leppene før, skjønner hva jeg snakker om. 

Hva synes dere om tatoveringer inne i leppa, hot or not? Jeg mener åpenbart førstenevnte :)


Det har vært en full ryddedag her hjemme, og det gikk ikke helt smertefritt for seg.. Dusjen har blitt tett og jeg har smålig panikk, man merker virkelig at man er voksen når man nærmest må stå på hodet ned i sluket slik at man skal få dusjet den dagen. Da jeg bodde hjemme tenkte jeg ikke over at slike problemer eksisterte, om noe var feil ropte jeg bare på foreldrene mine som på “mirakuløst” vis klarte å fikse hva det nå enn måtte være. Uansett, håper jeg får ordnet det 100% snart, slik at jeg kan bruke lengre enn 1 minutt i dusjen før badet er fullt av vann.


71 kommentarer
    1. Ikke kjøp plumbo! Det er ikke beregnet på alle slags rør, og kan ødelegge. Det finnes derimot noe fra jif som skal løse opp. Er sikkert masse hår i sluket

    2. Haha tror jeg kan kjenne meg igjen der, angående restylane. Tok det faktisk igår, og gikk ut på halloween proppet full med restylane, ikke særlig vanelig å komme med sånne lepper 17 år gammel. flaut. Dagen derpå så hadde jeg full av blåmerkerpå leppene Outch. Men frister å ta en sånn tatovering som deg, men da blir jeg ihvertfall arvløs. Stå på Sophie!

    3. Nøytral… Jeg skjønner ikke helt poenget… Ingen kommer til å se den (med mindre du gjør son som på bildet)…

    4. Sikkert masse hår og dritt i sluken, så einaste du trenge å gjere er egentlig å åpne opp, og ta det ut 🙂

    5. Hot! “Bak” leppen ville jeg helst hatt noe veldig privat, men for andre tattoveringer syns jeg det er fint om de vises også 🙂

    6. ikke kjøp plumpo! venninna mi tømte plumbo i kjøkkenvasken en gang når den var tett, hele slukt i vasken etset bort, og røret ble ødelagt. Heller få tak i en rørlegger eller hør med noen som kan det om ha du kan gjøre, eller hvilk produkter du kan bruke 🙂
      Elsker slike tattoveringer på innsiden av leppa, har hatt lyst på en selv SÅ lenge! Venter bare på at noen vil ta en med meg. synnes det er så genialt, for da kan man jo liksom ta no litt mer “vågalt” en hva man ellers ville gjort hvis det hadde vært på en mer synlig plass.

    7. Finn frem en plastpose, ta på gummihansker, og åpne lokket over sluken i dusjen. Grav ut all dritt og lort og kast det i posen. Fyll en vaskebøtte med vann og klorin som du vasker lokket i. Tar max tjue minutter. Voila ferdig. Det er bare hud, hår og såperester, men tetter fort igjen. Gjør du dette en gang i måneden slipper du at det blir nasty opprydding ofte 🙂

    8. Har du ikke hørt om avløpsåpner, du finner det på matbutikken. Jeg renser sluket en gang i uken, vasker dusjen med skrubb, tar vekk kalkavleiringer, og klorer gulvet. Livredd for menneskefett og hårrester i dusjen min. Æsj!

    9. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin lørdagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    10. Ikke bruk plumbo eller juff ! Før din engen skyld. Viss det går galt må di mest sansynelog rive opp hele bade før å fa lakt nye rør… det måtte desverre vi :/ råd dæ med rør leger før du jør nå.det e det beste så slepp det å bli så himla dyrt om nå sku skje !:)

    11. Tøm klor nedi sluken, la det bare ligge der ei stund og skyll med full styrke vann ned i, pleier funke.
      Vi bruker en type syre, men denne kan ikke privatpersoner få tak i, han er rørlegger:)

    12. Sliter du med kviser siden du redigerer kinnene dine sånn? Jeg fikk også veldig mye kviser når jeg spiste mye usunt og når jeg begynte og spiste sunt igjen og drikke mye vann gikk de bort. Du har jo skrevet at du ikke vil spise sunt, men kroppen vil nok vise det mer og mer at den trenger sunn mat og det er ikke kjedelig og spise sunt 😛 Du som er vegetarianer kan jo lage mye god og fargerik mat! “You are what you eat”, bare et tips 😉

    13. Hvordan får du gitt blod Sofie? Sånn serr jeg vil bare så gjerne gjøre det selv men de sier jeg ikke får lov siden jeg veier 48.

    14. Seriøst. Kom igjen da, bare bli ferdig med det. Hvordan får du gitt blod? Mange som lurer. Såpass ålreit kan du være mot leserne dine, og svare 🙂

    15. Er dere STOKK dumme dere som maser om det med blodgivingen????
      Skjønner dere ikke at det betyr:
      1. Sofie veier mer enn 50 kg
      eller:
      2. Sofie gir ikke blod
      SERIØST folkens!!!!

    16. Sofie gir verken blod eller er vegetarianer. .. når man har så mange lesere som sofie har er det greit å lyve om sånn for å fremstå bedre enn man er. 99 % av leserne bryr seg ikke om løgnene fordi hun seiler på imaget, plassering osv… Derfor trenger hun heller ikke svare for tilhengerskaren faktisk ikke bryr seg om det… Uansett så florerer det av løgn rundt oss alle, hvorfor skulle sofie være annerledes ?

    17. Er det ikke åpenbart, lesere? Hun veier nok over 50 kg, og derfor kan gi blod 😉 hun kan umulig veie seg under 50 hvis hun gir blod. Blodbanken er veldig strenge på det. Kanskje det er mulig, for de kan gi unntak i enkelte tilfeller. Sånn, folkens!
      Klem, du er helt toppers! Selv kan jeg ikke gi blod dessverre, men donerer heller organene mine den dagen jeg er død. 🙂 det bør dere andre gjøre, for dere redder livet til andre mennesker som har stort behov for dette! ❤️

    18. Silikonpuppene hennes veier 50 kilo i seg selv (overdrivelse) så hun kan umulig veie under 50 kg. Uansett på de bikini bildene ser vi at hun har former og ikke er syltynn som hun gjerne liker og tro. Hun er helt normal. Det er uansett stygt og være syltynn syntes nå jeg;) enten lyver hun om vekta si, eller om at hun gir blod. Get the facts right, en ting er hvertfall sikkert. Hun lyver om en av delene uansett. Skuffa. Trodde du var et ærlig menneske.

    19. Vi er da klar over at det ikke går an å gi blod når man er under 50 år. Vil jo bare ha svar fra Sofie selv siden det er så sykt lættis at hu har klart å drite på seg ved å lyge om noe sånt. Og når ho bevisst unngår å svare på det så er det jo enda mer komisk hele saken. Stakkars Sofie… Hun bør egentlig legge ned bloggen til leserne har glemt dette og heller komme tilbake så slipper hun å bli konfrontert med løgnene.

    20. Åpne opp sluken, ta en plastikkpose/hanske på hånden og grav opp alt håret i sluken, når det er gjort finn fram plumboen og bruk den sånn det står i bruksanvisningen, ikke lenger. Da lever nok rørene dine etterpå og som noen her påsto de ikke kom til å gjøre….

    21. Jeg mener uten tvil not, men det er min mening 😉 er det ikke farlig å tatovere i munnen?? Et plus med å tatovere i munnen er at det er lett å skjule hvis man angrer :p

    22. du er bare så rå assa!! digger deg bare mer og mer <3
      men kan du ha sånn julegave tips til mor,søster,far,bror,besteforeldre ja, familie egentlig? trenger virkelig tips, jula kommer jo så fort nå!

    23. Elsker bloggen din!<3 De er så erfaren og skriver veldig bra! Gleder meg til neste episode av bloggerne kommer ut i kveld, det kjekkeste er å se på når du er mye med<3 Hadde satt utrolig stor pris på om du ville tatt en titt innom min blogg!

    24. Sophie kan du være litt voksen å svare ærlig på det mange lurer på? Hvordan får du gitt blod ? Skjønner at hvis du gjør det veier du ikke under 50 kg! Men bare si sannheten da! Det at du ikke vil svare gjør alt bare verre!

    25. Hei☺️ Du kan fint kjøre på me plumbo, men velg flytende, IKKE pulver, da pulver er veldig etsende på flere typer rør. Flytende plumbo går på de fleste rør! Men fjern alt av hår først, er nok det som tetter mest 😉

    26. Du får ikke gitt blod viss du akkurat har tatt en tatovering eller har sår på slimhinner som leppa. Derfor er jeg ganske sikker hu ikke har fått lov til å gi blod.

    27. Som du ser lar ikke leserne deg slippe så lett unna.. du burde svare angående blodgivningsløgnen, alle har fått med seg at det var løgn og du burde svare på det

    28. Man ser jo på bikinibildene at hun veier minst 50 kg. Er folk dumme som tror at modellene som er sykelig tynne skal veie 34 kg da eller ? Sophie er jo dobbeldobbel så stor som de modellene og 20 cm lavere. Sier jo litt, leserne her er jo stokkdumme.

    29. Folk ass… Hvem bryr seg om Sophie gir blod eller ikke? Good for her hvis hun gjør det, men hva så om hun ikke gjør det? Folk henger seg seriøst for mye opp i bagateller. Ta dere en bolle.
      Uansett, syns tattisen din er kul! Har selv 2, og vil ha flere. Men leppa, er ikke det vondt? 🙂
      Ta gjerne en titt innom min blogg; ninaelena.com
      Fått seg en makeover, og blir forhåpentligvis helt fornøyd med den snart 🙂
      Stå på!

    30. elsker bloggen din og elsker tatoveringen din.
      leste en annen kommentar og jeg var ening med hun kan du legge ut gave tips.
      elsker bloggen din <3 <3

    31. Åh, jeg elsker hello kitty og da sier det nesten seg selv at jeg digger den tatoveringen der. Love it 🙂

    32. det er ikk noen karantene på å gi blod om du har vært i Afrika. Duster ass. Jeg var selv i Afrika, lengre enn hva Sophie var, og jeg gir blod 😉 Sjekk opp fakta, da.

    33. Jeg håper du aldri svarer på om det å gi blod. Rett og slett fordi jeg synes disse mobberne i kommentarfeltet ikke skal vinne over deg
      digger deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg