dreamteam og liveshow

i går skulle jeg og Robin til “standard”, en kostymebutikk i oslo, for å finne en parykk til meg. Men da ble vi altså møtt av denne køen, bare for å komme inn i butikken! Det er jo helt sinnsykt, folk er, i likhet med oss, åpenbart alt for sent ute og ender opp med å knive om de siste kostymene. 

Så, vi droppet hele greia og dro for å kjøpe frozen yoghurt. Det hadde Robin aldri smakt før, er det mulig? Det er fantastisk godt! Om dere vil prøve min favoritt, ta rasberry med marshmellows, bringebær og smarties på toppen. 

Min bebis  Elsker deg. 

T-skjorte fra UCLA / shorts urban outfitters / sko fra nelly som er utsolgt.

Kooose og holde hender! Hehe. Å ta bilde av dette i fart var jammen ikke lett (ville ikke at Robin skulle se det for da hadde han lurt på hva faen jeg holder på med og da blir jeg flau). 

Vi dro på musikkvideopremieren til Alexandra Joner – tapdance i går, noe som var veldig gøy! Kvelden burde egentlig ha endt der men nei, plutselig var vi på byen og hadde bestilt den ene drinken etter den andre, tre flasker champagne og flere flasker vin. . Men gøy var det, jeg fikk twerket masse og da er jeg fornøyd! Jeg var faktisk ikke full, me i fin form og vi var en stor, god gjeng som dro rundt sammen. Vellykket kveld! Jeg og min kjære matchet forresten igår, hadde på oss samme tskjorte, haha. Dreamteam! Og nå kom han nettopp hjem med Se&Hør, som intervjuet litt i anledning senkveld. 

Dere må huske å se på ikveld! Ser de har tatt med et bilde der av at vi ligger og sover, til og med. Det blir rart å se på tv. . . Litt paradise hotel-følelse over det hele. 


 Jeg tenkte forresten å kjøre igang med en livesending senere idag! Er det av interesse for noen av dere? Altså, nesten som en live videoblogg, hvor dere ser meg direkte og kan stille spørsmål, få råd, tips, om det er noe dere vil jeg skal vise fram osv. Tror det kan bli veldig gøy, jeg pleide å ha liveshow før da jeg var yngre, men nå er det alt for lenge siden sist. Isåfall kjører jeg live fra klokken 18-19 ikveld, håper noen av dere vil se på ♥ 

(ps: jeg og KJÆRESTEN min har sex flere ganger om dagen så det er ikke slik at jeg informerer dere hver gang, haha. Om noen skulle tro det, altså).

60 kommentarer
    1. Jeg kommer til å se på😄 men kan du si ifra på face eller noe? Så jeg ikke glemmer det☺️☺️

    2. Håper du har liveshow! Det er utrolig gøy! Bloggen din er forresten utrolig bra og gøy å lese 🙂 du er heldig som har funnet Robin. Dere er søte sammen 🙂

    3. Håper på liveshow! Hadde vært kjempe artig!
      Og må bare få sagt, du ser nydelig ut i dag også.
      Ha en fin kveld videre 🙂

    4. Er så kleint når du sier “jeg og min kjære”, for du sier vel ikke det i virkeligheten? “Men vi snakkes mamma, nu ska æ og min kjære ut på byen”.. Haha. Høres ut som dere er gift

    5. Hvilket program bruker du for å redigere bildene dine? Som de over her og det bildet av deg og robin med illuminatitrekant? 🙂

    6. Robin bla bla Robin… Gjesp… Dette er bloggen din for tiden.. Kjedelig å lese.. Den femiklumpen er utrolig uintresant.. Likte bloggen din før men nå har du mistet grepet..

    7. Så deg på releasepartyet til Alex igår 🙂 du er jo like om ikke enda mer søt i virkeligheten 😉 og så morsomt at du og typen hadde matchet! Haha 😀 hadde veldig lyst til å gå bort å si hei, og ta en selfie.. Men du vet, det er litt flaut! Jeg feiga ut!
      Neste gang kanskje 🙂

    8. Wow, litt av en kø!!!
      Vi endte opp med å ikke kle oss ut i år, men vi tar oss heller en tur på kino og ser Annabelle, og gjerne en skrekkfilm eller to senere her hjemme i stede 🙂 Har allerede vert fyllesyk en gang denne uka, så jeg tror det får holde for meg 😛

    9. Fuck alle haters, bloggen din er jævlig bra om dagen. Du skriver interessant og variert, og det er alltid gøy å lese. Keep it up!

    10. Du har skikkelig bra musikk på soundcloud, synes jeg. Skikkelig avslappende, men samtidig er det ikke kjedelig.

    11. Hvordan får du tatt kosemtiske operasjoner, tenker spesielt på silikon i puppene, når du er undervektig?
      Du kjenner vel på konsekvensene av undervekt? Hvordan opplever du dette?
      Hvorfor er du undervektig? Hvorfor spiser du for lite?

    12. Stod at hun tenkte å ha liveshow, og at det ble 18-19 om hun skulle ha det. ikke at hun 100% sikkert skulle ha det

    13. Avlyste planene mine i kveld for å se liveshowet ditt, men så kom det aldri og sitter nå å blir spammet på snapchat fra alle vennene mine som har det gøy….uten meg

    14. Ærlig så tror jeg de fleste av oss likte bedre den gamle kjæresten din. Ærlig talt hva ser du i han? Kan du kanskje lage ett innlegg om det? Se på de kyllingbena hans hehe. Han tar for mye plass i livet ditt, bli mer beskjeden som han forrige.

    15. Det e helt normalt å ha sex når man er kjærester. Er også helt vanlig at uerfarne jenter skryter av det. Æsj, fikk ekle bilder i hodet mitt nå. Takk

    16. Ville bare fortelle at du som vegetarianer burde styre unna marshmallows. Det inneholder gelatin som er et protein som er utvunnet fra blant annet sener, knokler og hud fra dyr.

    17. Jeg forguder både deg og bloggen din Sophie! Fulgt med på deg siden starten,og er alltid like underholdene å følge med i livet ditt! Men jeg blir bare så satans irritert av alle som skal slenge dritt og prøve å rakke ned på deg! Hver minste lille “feil” du skriver skal rakkes ned på. Og det at du skriver at du har hatt sex sammen med typen din i det kostymer skal bli et stort oppstyr.. Hvis man er normalt oppegående så skjønner man at det kan være en spøk,eller hvis det ikke var en spøk så hvorfor skal alle starte de hate meldingene kun fordi du har skrevet at du har sex? Ærlig talt,hvem har ikke sex når man eri et forhold og bor sammen? Greit,kanskje noen syntes at det er upassende å skrive det på nettet,men hvis det er så ubehagelig for personen så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor den personen er inne på bloggen din i det hele tatt.. Når man trykker set inn på bloggen sin,så vet man alltid hva man kommer til. De som følger med på bloggen vet at du elsker å “provosere” eller bare rett å slett er dønn ærlig. Det er det jeg elsker ved deg! Jo mer vi blir “kjent” med deg jo mer forstår jeg deg og skjønner hva du vill frem til i innleggene.. Har aldri lagt igjenn en kommentar til deg,så dette ble en lang og klein kommentar! Men stå på videre Sophie,jeg har virkelig truen på deg,og du kommer til å bli en vellykket kvinne med utrolig gode verdier i livet ditt!

    18. Det er så trist med folk som dere som er så jævlig opphengt i vekten til en blogger! Det er på tide at dere får noe annet å tenke på enn om Sophie veier 43 kg eller ikke.

    19. Visste du at 2 av 3 som alltid må poste bilder av seg selv på nett har psykiske problemer? Det vises veldig godt at du er under den kategorien! Og jeg skjønner hvorfor du er så psykotisk som du er, du har blitt mishandlet når du var yngre. Slik er det med alle personer som er som deg. Og dessverre er det mange av dem. Og da tenker jeg f.eks. på voldtekten av deg når du var 14…
      Alle som må ta selfies dagen lang sliter ikke like mye som deg, selvfølgelig – og ikke alle har blitt mishandlet/misbrukt. Men du har jo det. Og det kommer vel ut på bloggen når det blir slutt mellom deg og samboeren din, og du vokser opp. Kommer deg bort fra dette uendelige tøvet du har surret deg inn i (måten du velger å vise deg frem på..). Du dummer deg ut, men du tror du er “kul” nå.. Du kommer til å angre, forhåpentligvis om et par år. Men du er veldig umoden for alderen, så..

    20. Bloggen din har blitt utrolig kjedelig.
      Å det er heeeelt greit å snakke om sex som et tema men GIR FAEN I HVOR MANGE GANGER DU Å HOMOEN HAR SEX, KVALMT as!

    21. Hei!
      Eg ser på reprise på Bloggerne på Sumo no.
      Eg digger deg og måten du er på!!
      Men blir lei meg av å se hvilke tone og oppførsel du har mot vennino de!:(

    22. Hahah, får du ikke mye sopp av sex flere ganger om dagen? Det fikk jeg, derfor jeg ikke orka mer enn en gang om dagen..

    23. Så bra at du likte yogurten vår på Funky! Jeg er butikksjef på en av butikkene i Bergen, og syntes det var kjempegøy at dere likte den. Velkommen tilbake i butikkene våre! 😀

    24. Blir rett og slett sjokkert over flere av kommentarene til folk her! Alle har sine meninger, men skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tiden sin på å lese noe de synes er så “tragisk”?! Er jo tydeligvis ikke så tragisk når man gidder å bruke tid på å lese innlegg og deretter kommentere motbydelige kommentarer! MANGE av disse kommentarene er rett og slett mobbing! SKAM DERE! Vet jo at som en offentlig person må man tåle både positive og negative meninger!Men noe av dette er altfor drøyt spør du meg! Henne har jo en blogg om livet sitt.. Så hvorfor slenge unødvendig dritt om hvordan typen hennes ser ut?! Er jo henne som er i et forhold med han! Og er jo henne som skal bli tiltrukket av han på alle måter! I mitt hode bunner dette i SJALUSI! Sophie Elise virker som en jente med MANGE bra og fornuftige verdier! Så hvorfor ikke heller fokusere på disse? Istedenfor å fokusere på alt som skal være negativt?! INGEN ER PERFEKTE!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg