kjærlighet

 

I går var som sagt jeg og kjæresten en liten tur på spa, noe som var veldig koselig! Vi var der i et par timer og fikk massasje, ansiktsbehandling, spiste frukt og drakk cava, i tillegg var vi stort sett helt alene inne på bassengområdet så da hadde man litt mer frihet til å oppføre seg som man vil, hehe. 

Etter vi var ferdig på spa var alternativet 1. hjem og spise pannekaker eller 2. dra på vapiano. Vi valgte vel egentlig begge deler, men det ble vapiano først iallfall! Jeg bestilte som vanlig Pasta Pomodoro, som Robin også testet ut for første gang. Vi kom rett før stengetid og måttte spise i rekordfart, vi var kun inne på vapiano i 15 minutter før vi dro hjem igjen. Like greit, jeg hadde vått hår, null sminke men det kunne ikke ha vært mindre i tankene mine der og da. Slike ting irriterer meg som vanlig herfra og til månen, men jeg har så utrolig mye kjærlighet for den gutten og føler meg alltid komfortabel rundt han. Det finnes mange typer kjærlighet i verden, men aldri den samme typen to ganger. Og denne, er ganske fantastisk.


Nå skal jeg løpe til solariumet før jeg drar i et møte! I natt mens jeg lå og surfet på mobilen før jeg sovnet, kom jeg over en helt SYK rar nyhet som jeg må dele med dere senere, haha. 

37 kommentarer
    1. Åå så koselig! dere er et super fint par og klær hverandre veldig godt<3 Men jeg lurte på en ting, jeg planlegger date for meg og kjæresten min. (snart 1 års dag) Og vil overakse han med noe skikkelig sexy undertøy hehe. Kunne du laget ett innlegg om hvor du kjøper ditt? Stor klem fra meg:-)

    2. Til deg over her: Mye godt utvalg av slikt på Lindex og nelly.no 🙂 Lindex er kanskje best, de har en hel avdeling med bare masse fint og sexy undertøy, pluss at der kan du prøve det i tillegg.

    3. Savner den gamle bloggingen din! Det virker som du verken tar deg tid eller gidder å legge like mye flid i bloggen som du gjor før.. det er slik man havner der hvor TCMN er nå, null eller dårlig blogging ledet til sinte kommentarer som ledet til at hun ble demotivert, og det har gjort at bloggen daler og nok snart vil bli lagt ned

    4. ååå! Er så utrolig glad på dine vegne Sophie! Er så misunnelig på at du har funnet deg en fin fyr som du er blitt glad i så fort. Lengter så etter å har en jeg kan være 100% meg selv rundt også. Jeg digger at du kan dra ut og spise uten sminke og med vått hår og samtidig som du ikke bry deg. Er noe jeg skulle ønske jeg kunne gjøre selv, du stråler av selvsikkerhet og det er et fantastisk syn! Virkelig. Robin virker som en herlig og fin fyr og jeg håper dere kommer til å ha det bra sammen lenge! Det fortjener du! Jeg har faktisk aldri skrevet en slik kommentar som dette før, men en gang må jo bli den første 🙂 Har lest bloggen din en god stund nå og du har virkelig vokst utrolig mye som person, men samtidig har du fortsatt de samme meningene om visse ting og de samme verdiene! Jeg er virkelig en fan av bloggen din og hverdagen min ville ikke vært den samme uten! <3

    5. Viktig og kose seg! Ser sinnsykt digg ut med spa, og ekstra koselig å nyte det med en man har sånn kjærlighet for 😉 Ha en fin dag!

    6. Ser fortsatt lubben ut når du åpenbart holder inn magen.. Hva skjer med deg for tiden? Kom deg på diett!

    7. SOFIE, ikke VÅG å hør på kommentaren over her, den er åpenbar ikke sann! Du trenger ABSOLUTT IKKE en diett! Kjenner jeg blir sint når folk skriver slikt bare for å dra deg ned!

    8. Så deg på max i sta! 🙂 jeg må si du var litt annerledes i virkeligheten. Positivt ment:p hehe, Pene deg!!

    9. Jaja. Nok et “vinne leserne tilbake-innlegg”. Alle dere som kjefta om “50kg”-innleggene sleiker ræv nå. Latterlig !

    10. Til Alex21 (og forsåvidt til deg Sophie), Sophie trenger absolutt ikke en diett for å gå ned i vekt. Den kommentaren må være en av de teiteste jeg har lest. Hvis, og jeg sier bare HVIS, hun om så holder inne magen, så kan man ikke være feit og få så slank og flat mage bare ved å holde den inne. Syns du er fin akkurat som du er, Sophie – slank 🙂

    11. Synne: Ja, da kan du lure i en evighet – photoshop er forøvrig ikke noe JEG bruker, men det blir brukt via shoots osv. Sminke er da vldig vanlig at mange bruker 🙂

    12. Heisann fineste Sophie!
      Vi er tre jenter som har i skoleoppgave å skrive om blogging, og hvilken påvirkning den kan ha på ungdom idag. Vi lurte derfor på om du kunne svart kort på disse to spørmsålene:
      Hva er det beste med blogging? Hva er det verste med blogging?
      Håper du kunne tatt deg tid til å svare oss, det hadde vi satt stor pris på 🙂

    13. Elsker det du skrev om at det aldri er samme type kjærlighet to ganger. Du er så flink til å sette ord på ting!

    14. Kjære Sophie. Jeg syns du er helt rå. Fortsett å være ærlig og ekte. Du har ingenting å bevise, de av oss som er smarte vet at du også er det.

    15. Hei Sophie! Jeg bor ved st hanshaugen og ser deg nesten hver uke. Og jo du må bruke photoshop for du ser ikke i nærheten av å ligne den personen du legger ut bilder av her på bloggen 🙂

    16. “… i tillegg var vi stort sett helt alene inne på bassengområdet så da hadde man litt mer frihet til å oppføre seg som man vil, hehe.” æsj, fy faen, hvordan er det dere oppfører dere offentlig? Håper ikke du siktet til det jeg tror du siktet til, for da eier du faen ingen klasse.

    17. Susanne: Sophie kommen ikke under betegnelsen “ekte”. Så langt der ifra. Både utseende er fake og personligheten (eller den manglende), Les. bruker dyrevern og mobbere for å få lesere og kaller det markedsføring.
      Sellout.

    18. Hei Sophie! Hvilket spa var dere på? Det så utrolig koselig ut, og jeg ønsker å overraske kjæresten min med en liten tur på spa snart. Er dette noe du vil anbefale? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg