SNART PREMIERE

Nå er det bare en time igjen til premieren av bloggerne, klokken 20:00 på tv2 BLISS! Jeg håper dere vil se episoden med meg, og kom gjerne med deres tilbakemeldinger i kommentarfeltet så snakkes vi sammen der ♥ Jeg skal være aktiv hele tiden og svare dere både under og etter sending, det gleder jeg meg til!

Jeg håper det synes igjennom episoden at jeg har gitt alt jeg har for å framstille meg selv så ekte og personlig som mulig, uten å tenke over at kamerateamet var til stede. Jeg har hatt absolutt null regi på serien og aner ikke hva som kommer på tv ikveld, jeg aner heller ikke hva som kommer i de neste episode. Når jeg takket ja til å være med på enda en sesong var jeg veldig klar på at jeg skulle vise både det som er bra, og det som er dårlig. Å filme mens man går igjennom et brudd og i tillegg er utbrent har ikke vært bare lett, men jeg har vært glad for det i ettertid, forhåpentligvis kan det hjelpe noen som er i samme situasjon akkurat nå.

Uansett – 20:00 på tv2 BLISS! 

133 kommentarer
    1. Man vil kunne se serien på TV2 sumo sant? Ellers må jeg ta den inn nå, fortballsøndag her i heimen.

    2. under hele forrige sesong sa du at du skulle være aktiv i kommentarfeltet. Det skjedde typ 2 ganger:( Håper du er bedre i år. Det er så mye morsommere når man kan “kommunisere” med deg

    3. Hei, jeg lurte på hvor den blå jakken er fra? Den du hadde på deg på God Kveld Norge i går når du satt i sofaen med Robin?

    4. Hadde gedet meg lenge til å se premieren av bloggerne, men har ikke tv2 bliss 🙁 Så får håpe at alt går bra første episode 😀 😀 Masse lykke til!!

    5. elsker virkelig personligheten din, du virker på herlig!
      er det mulig å få gratis tv2 bliss for å se bloggerne i år også for de som ikke har det? Hadde vært utrolig bra for jeg gidder ikke å bestille det bare for å se på bloggerne 🙂

    6. gleder meg ihjel til å se deg på tv! Så utrolig tøft gjort av deg å takke ja til å vise både bra å dårlige dager.. Det må virkelig ha vært hardt å hatt ett kamerateam rundt deg når du var på ditt værste pga mathias og slik! RESPEKT <3 Håper du kan svare på dette:
      Ser du og Robin det sammen idag?
      Hvordan er det for både deg og Robin å se deg sammen med Mathias på tv?
      Blir han sjalu?
      Ser Mathias også på bloggerene?

    7. Gleder meg! Men syntes det er så dumt at du ikke sier ifra når du skal være med på f.eks god kveld Norge og god morgen norge osv. Sitter ikke å blar igjennom alle kanalene 24/7 så syntes det er dumt du ikke sier ifra, for jeg liker både deg og bloggen veldig godt! Så det hadde vært veldig fint om du kunne lagt ut klippene fra god kveld Norge osv. Finner de ikke på youtube.

    8. Gleder meg helt syykt til Bloggerne begynner nå om 15 min (og forsåvidt hver søndag fremover!) 😀 <3

    9. Så akkurat Senkveld hvor du er med, og må si at jeg fikk 1000 ganger mer respekt for deg nå! Også var du så søt når du reagerte på applaus, sånn at du skvatt nesten hver gang haha 😀 <3 You go girl!!!

    10. Jeg vil bare si at jeg virkelig respekterer alt du gjør!
      Det du gjør er utrolig smart, uansett om folk liker det eller ikke. Uansett om de ikke liker alle valgene dine eller ville gjort de samme, kan ikke folk si annet enn at du har nådd stor sukksess – OG DET syntes jeg virkelig hver og en skal gi deg stor respekt for!
      Vi må styrke hverandre, gi hverandre ros, glede oss ved andres sukksess. Ikke minst må vi glede oss over ulikhetene og hylle de som våger å “embrace it”!

    11. Eneske grunnen til at jeg ser på bloggerne er for å se deg og Suzanne egentlig. Dere to har så interessant liv :3

    12. du er patetisk og bortkjemt, likte versjonen av deg på senkveld da du fremsto noe litt mer reflektert og ydmyk, men på hjemmebane burde du ta en omgang med deg selv! Herregud så flaut å se på….

    13. HAHAH må le.
      Agathes “konstruktive kritikk” er jo bare kritikk fra en hater som ikke er konstruktiv i det hele tatt. Så flaut å lese det hu skriver.
      Vel HU fremstår som en bitchy liten hater som ikke kan unne en annen person suksess.

    14. Synes du var utrolig i Bloggerne ikveld! 🙂 Må bare unnskylde meg og si at jeg måtte le før du skulle opereres, da du sa “æ bryr mæ ikkje kor ondt æ har det så leng æ e fin” elns! Så søtt c:
      Gleder meg til å se videre! Du ser så nydelig ut 🙂 <3

    15. likte episoden, ble bare skuffet over at den var så fort ferdig, fordi forrige premiere varte jo mye lengre.. Men ellers, veldig bra!

    16. hei sophie elise! DU ANER IKKE HVOR MYE JEG ELSKER BLOGGEN DIN! DU ER VIRKELIG ET STORT FORBILDET!
      jeg elsker så mye med deg og jeg ser virkelig opp til deg!
      jeg digger at du tørr å dele hva du mener og alle følelsene dine!
      og du er helt utrolig pen!
      du aner virkelig ikke hvor mye du betyr!
      stå på jeg elkser bloggen din og alt ved deg!!

    17. Syns personlig i denne episoden at du viste deg litt sutrete kanskje, men du hadde det vel ikke bra der iguess.. men håper i de andre episodene at det blir bedre 🙂

    18. Får ikke sett det idag, har ikke TV2 Bliss 🙁
      MEN jeg har ringt pappa og bedt han ta det opp, så imorgen skal jeg på foreldrebesøk for å se Bloggerne, og sånn blir det nok hver uke. Det er hvor stor fan jeg er av deg! Haha xD

    19. Hvorfor griner du HELE tiden? Du må slutte å skryte på deg at du er så sterk og tøff. Dobbeltmoralsk. VÆR SÅ SNILL Å SLUTT Å SIPP, GRIN OG KLAG. Det er virkelig ingen som har interesse av å se og høre på det tullet.

    20. Hvem har sagt at det å vise følelser er en svakhet? Det betyr ikke at man ikke er sterk. Jeg synes det viser at sophie er et menneske med følelser akkurat som alle andre, og det at hun tør å vise det for hele Norge er styrke i mine øyne 🙂

    21. Episoden var kjempefin, men synd at den varer så sykt kort! Det burde vært en time, siden det faktisk er fire kvinner og man får sett så lite av alle individuelt. Gleder meg til å se resten 🙂

    22. jeg gjekk glipp av det og eg betale ikke for å se tv2 sumo , går det reprise om det en annen dag ???

    23. Jeg fikk ikke sett premieren! Og kommer ikke til å få sett det fremover heller, pga. farmen som går samtidig 🙁 Håper det sendes i reprise 🙁

    24. Synes det er kjempe fint at du viser følelser jeg ! det viser liksom at selv de som ser perfekte ut og alt det der, ikke altid har et perfekt liv. Lykke til videre 🙂
      Skal du forresten ha klessalg igjen en gang? Fikk ikke kommet sist gang:(

    25. Kan du legge link på kjolen du har over?Fra nelly 🙂 super fin! Var kjempe gøy å se deg på bloggerne

    26. kan man se bloggerne gratis på nett noen plasser??? klarte å glemme av å skru på tv’en til klokka 20:00 og hadde gleda meg så mye til å se bloggerne😭 og har desverre ikke tv2 sumo…

    27. “Jeg kunne hatt vondt i hele kroppen så lenge jeg synes selv jeg var dritfin” -sophie på tv
      “Jeg er egentlig ikke spesielt utseendefiksert” -sophie på videoblogg
      lol

    28. synes du er flink og god. du er jo bare deg selv og 100% ærlig å det kan ingen ta fra deg. håper du har det bra i dag, å jeg så deg på god morgen norge og senkveld her om dagen, å du ser mye bedre ut i dag enn på lenge. all lykke til til deg =)

    29. Når du startet å blogge var jeg ikke helt imponert gjeldende dine valg. Nå synes jeg du er den råeste jenta som står for det du gjør. Du skylder ikke på andre for dine valg. du er ekte og ærlig. jeg elsker deg! Stå på!

    30. gleder meg til neste episode! 😀 syns det er litt dumt at det er filmet litt lenge siden, i forhold til livet ditt nå 😉

    31. På serien så kommer du litt mer frem om hvordan du er som person og du har en herlig personlighet virker det som og som tørr å vise hvem du er. 🙂
      Skal se “bloggerne” hver søndag! Eneste kjipe er at det varer så kort. Kunne gått sett på det i en hel time 😉

    32. Utrolig syns at episodene ikke varer lenger enn en halvtime.. Men bloggerne er uansett høydepunktet på søndager! La veldig godt merke til den fine kåpen du hadde på deg i episoden, husker du hvor kjøpte den? Håper inderlig at du svarer meg på det, for den var dødsfin! Du er ei fantastisk jente, Sophie!

    33. Hvor er det du er aktiv under og etter episodene? Håper det ikke er på twitter, for det har jeg ikke:( elsker deg!

    34. ♡ Du er fantastisk modig som tør vise deg i svake øyeblikk ♡ Det krever så sinnssykt mye mot å være 100% seg selv, OFFENTLIG!! Stå på, fortsett med det du gjør, bare husk å være tro mot deg selv 🙂

    35. Fikk ikke sett det idag, men alarmen er satt til reprisen imorgen! Gleder meg til å se 😀 enig i at episodene kunne hvert lengere! <3

    36. Hei, fikk ikke med meg episoden i dag og lurte på om du vet når det går reprise av episoden ? 🙂

    37. Er det mulig at du kan ordne på tv2sumo gratis, at vi som ikke har fått sett episoden i dag kan få se den som du gjorde i fjor? Eller skrive på bloggen i dag nårtid reprise går? Ble så lei meg da jeg ikke rakk å se det, har så lyst til å se alle episodene!

    38. Jeg så på det og synes du virket utrolig missfornøyd og sur, men det er sikkert ikke lett å alltid vært glad når kameraet skal følge deg overalt. Håper vi får se litt positive sider av deg i serien også for du virker som en utrolig jordnær og snill person <3

    39. kan du skrive hva du synes om de andre bloggerne? synes egentlig du er den enete “bloggern” og ho suzanne er jo kjepe uansvarlig som drikker og fester som en 18 åring, og er mor!!!

    40. ville bare spørre oppriktig om hvorfor du lyver om vekten din?
      enten så juger du om vekta, eller så juger du om at du gir blod,
      altså hadde du faktisk veid 43 så hadde du ikke fått lov til å gi blod fordi du er undervektig. så hva juger du egentlig om?
      å gi blod, eller vekta?

    41. Det gjorde skikkelig skikkelig vondt å se deg gråte slik. Det skar inn i hjertet mitt, for jeg kjente så sterkt på hvor sliten og stresset du var og det var virkelig vondt. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem♥ Du får en virtuelt, ihvertfall!

    42. Du er et godt menneske sophie ❤️ Sjelen din lyser opp 😇 sitter pris på at du deler så mye av live ditt . Du viser hvor sterk det går ann å være og hvor svak man kan bli . Og ikke minst det at du er deg selv DIGGER jeg og kunne ønske jeg kunne være der for deg når du trenger det! Føler jeg kjenner deg så godt ut i fra alt du delere .For jeg kan kjenne meg godt igjen i deg .. Masse klemmer og gode tanker til deg nå og videre . husk å ikke la andre få deg til å føle deg drit , du er en nydelig jente innvendig og ut . Vist du tror på det , vill ingen vill kunne såre deg igjen. Be true 😙! Hilsen Susanne 22 år ☺️💋

    43. Den var veldig bra! Følte jeg lærte mer hvordan du var som person, du er bare helt fantastisk. Støtter deg på alle måter ♥ Loveu

    44. Fikk ikke sett episoden! 🙁 Kunne du lagt ut gratis link til den? Hadde satt utrolig stor pris på det!

    45. Det at du griner hele tiden det er at du er veldig sliten det er eg sikker på 🙂 Når eg er sliten/ utslitt griner eg for alt. Det er faktisk veldig vondt. Det eneste som hjelper er å stresse ned. Det har du jo snakket mye om. Dette var jo tiden før du blei sjukemeldt. Det var faktisk vondt å se så sliten du var 🙁 Eg trur deg når du seier på senkveld fikk du vist din egentlige personlighet. Du er jo deg sjøl heile tida, men nå er du frisk , blid og glad 🙂 Heilt supert! Lykke til videre 😀 Kjempegøy å følge med på bloggerne :))

    46. Fikk desverre ikje sedd denna første episoden av bloggerne.. MÅ man ha tv2 sumo førr å kunne se den eller? Åsså må æ bare få si at æ syns det e litt dumt av dæ å si at du skal være aktiv her på bloggen, både under og etter sending, åsså har du ikkje svart på èn einaste kommentar..Men uansett! Æ les bloggen din hver dag, men dettan e første gangen æ legg igjenn ett spor etter mæ! Å æ må bare få si at æ e utrulig gla på dine vegne over at du har kommet dæ så langt opp og fram i livet, det står det virkelig respekt av. Ingenting i livet e gratis! Å du har virkelig gjort ditt førr å nå så langt som du har gjort. Æ heie på dæ Sophie, å æ glede mæ t å se masse meir av dæ i framtida!! 🙂

    47. Skjønner jo at jeg er en stalker. Digger å følge med på livet ditt – og det er litt skummelt (for å understreke, jeg leser bloggen og ser Bloggerne). Hva skal jeg gjøre om du slutter å blogge?
      Jeg måtte jo få med meg senkveld, og når du kom inn så sier samboern: “Ånei.. der kommer barbie… uff” men når du har snakket litt så kommer det fra han: “hun er jo ikke så dum som hun ser ut, jeg er mer imponert etter at hun åpna kjeften”. Happy days, Sophie!

    48. du er sterk, sophie!! Veldig smart og en jente som har opplevd mye! Er spennende å følge deg i bloggerne, man får vite litt om hvordan du er i virkeligheten og det er veldig koselig! Stå på!! Digger deg 🙂

    49. er det mulig å se bloggerne uten sumo? er på utveksling og har sååå lyst å se sesong 2 av bloggerne men får ikke sett det. hadde satt pris på svar! 🙂 gratulerer, du er så utrolig flink og du er et såå bra forbilde. digger deg!

    50. gleder meg til å følge med på serien fremover 🙂 men desverre gikk jeg glipp av gårsdagens episode. Jeg har heller ikke Tv2 sumo, som gjør at jeg kan se reprisen. Vet du hvor og eventuelt når jeg kunne sett episoden igjen? legger du ut link eller video her? Haha, jeg er gira!
      Stå på fineste Sophie♡du er en sterk, smart, omtenksom og fin jente på alle måter. Jeg unner deg alt

    51. Gleder meg til å se videre på bloggerne. Stå på Sophie Elise, drit i hva andre mener om deg. Du er sterk, modig og en fin jente
      Klem fra meg❤️👍

    52. Kom hjem fra Eidsvoll i går så var det rett på rommet mitt for å se på Bloggerne på tv2 Bliss. Greier nesten ikke å vente til neste episode kommer. Elsket søndagens episode <3

    53. Kordan e d og se sæ sjøll på TV, bli du flau ? 😉 og e d artig og få være me i mange TV program ? 💞

    54. alle de dårlige sidene dine kom fram i første episode. du virker overdramatisk, grinente, barnslig og prippen:) men du er pen da

    55. Hei Sophie.
      Jeg har aldri kommentert hos deg før, men etter å sett hva andre jenter får seg til å skrive til deg følte jeg at jeg måtte rose deg litt. Først; jeg hater rosablogging. Jeg misliker f eks Fotballfrue sterkt. Du er et unntak i en jungel av wannabees; du er sterk, du er deg selv og jeg digger deg. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser at du må operere deg, og jeg synes du er en utrolig vakker jente. Jeg håper at du en dag finner den selvsikkerheten som skal til for å bare være deg, det er nemlig evig nok. Det finnes ikke noe finere enn kvinner som lar seg elde naturlig med verdighet, og det er ingenting logisk med at en jente på din alder skal måtte ty til botox og silikon.
      Ellers synes jeg du er morsom, du har ben i nesa og du er mye smartere enn hva du selv gir folk inntrykk av. Fortsett å vær deg selv og du vil kjapt kapre bloggtronen fra Frk Perfekt/Gjesp i Siljan.
      Stå på!

    56. Hei!
      Utrolig dyktig du er! Du burde være stolt av deg selv som tørr å være 100% deg selv hele tiden!:) stå på! Du er en stor inspirasjon :)<3

    57. kan du legge ut når de filmer deg på bloggerne? jeg får ikke låv og ha yv2 sumo og var borte igår.

    58. Det virker som om Stine Mari bare er støttekontakten din eller noe.. Hun gir og gir og støtter deg i alt, og du er bare frekk, sur og likegyldig tilbake.. Husker jeg la merke til det i forrige sesong også, hun måtte holde deg i hånda, passe på deg hele tiden og ta bilder, og hun fikk ikke et eneste takk engang. Bare en grinete Sophie uten takknemlighet for noe. Det så man veldig godt denne gangen også. Jeg håper du er snillere med henne bak kamera. 🙂

    59. jeg skjønner ikke hvorfor folk må si “jeg håper du innser at du er fin naturlig og at du ikke trenger å operere deg eller injisere stoffer i ansiktet for å være pen/bra nok”
      Vet dere hva?? Sophie synes sikkert hun er pen naturlig, men foretrekker heller å ta restylan osv. fordi hun føler seg finere. Man trenger ikke synes at man ser stygg ut naturlig bare for å operere seg, man bare foretrekker seg selv operert og DET ER HELT GREIT!

    60. Hvorfor skal det være greit?
      Jenter tyr til kirurgi fordi selvtilliten er rævva, og det er et problem. Når så pene jenter som Sophie må ty til slike grep synes jeg det er viktig å si noe om galskapen i dette. Jobb med hodet, ikke legen. Hvor god selvtillit har dere uten følgende; løshår, påsatte negler, silikonpupper, restylane, botox, påsatte vipper? Er det ingen som ser hvor idiotisk dette er?

    61. åhh jeg vil se bloggerne, men glemte å ta det på opptak og hari kke tv2sumo! kommer det ikke ut noe annet sted?

    62. Det jeg stusset litt over er at du sier alle er vakre uansett størrelse, og du sier også at du gjerne skulle vært litt større, men får det ikke til siden du ikke legger på deg.. Men i serien så sier du at du er fornøyd bare så lenge du er drit tynn, mot sier du deg ikke litt selv der??

    63. Heisann, Sophie! Jeg så akkurat den siste episoden av Bloggerne, og vil bare si at jeg digger at du ikke velger å legge skjul på noe – tross av kameraene som er rundt deg. Jeg kan relatere utrolig mye til noen av tingene som du opplever, og skjønner at du reagerer som du gjør. Det er mange hater på deg, har jeg aldri skjønt meg på. Jeg tror de er overfladiske, og kun tenker negativt om deg på grunn av måten du velger å fremstille deg (mer ekstrem version av deg selv, som du sier). Om de faktisk hadde lest ordentlig om det du hadde skrevet, og prøvd og forstå deg bedre, er jeg sikker på at de hadde hatt en lik oppfatning av deg som jeg sitter meg. Du virker som en utrolig morsom jente, som er ærlig og god på innsiden 🙂 Vil bare si at du må fortsette å være deg selv, uansett hva folk sier. Stå på videre!

    64. Hei Sophie! Vil bare si at jeg kjenner meg så utrolig igjen i deg, du er akkurat den type menneske jeg kunne sett for meg selv å være venn med. Du legger ikke skjul på at du er et menneske med følelser og problemer og det er det som er ekte, greit nok at du har tatt et par operasjoner som da blir sett på som falsk, men på innsiden Sophie så er du mer ekte enn jeg kan si for noen jeg kjenner, inkludert meg selv. Har så mye respekt for deg. Aldri kommentert her før men tenkte at jeg ville si dette. Håper du får en super dag,det fortjener du!

    65. Du er så mye penere naturlig og uten de brune linsene! Når kjærsten din filmet deg forran speilet var du kjempesøt 🙂

    66. Anonym: tuuusen takk skal du ha <3 Håper du også får en super dag, for det fortjener virkelig DU! Jeg sa det på senkveld, det finnes ingen mennesker jeg har mer respekt for enn de som legger igjen fine kommentarer, anonymt. De er snille, kun for å være snille uten å få noe igjen for det. AMEN TO THAT!

    67. Jeg liker folk som gir penger til tiggere og tv aksjoner uten å skrive om det. Da virker de så snille uten å ville ha noe creeds tilbake 🙂

    68. Hei, jeg lurer på hvor du har kjøpt/merket på den jakka du hadde på
      Når du var på båten i Stockholm? Den “vinter jakka” men pelsen på!
      Den var utrolig fin!

    69. Skal noen si noe om det syke donald duck ansiktet du har her? SERIØST Øynene dine er passe bra creepy hahaha what the actual fuck

    70. Hvorfor gaper du så ofte på bilder?
      I første episode av Bloggerne kom du ikke heldig ut. Stakkars venninnen din, både på toget og på klinikken er du pottesur og selvsentrert. Jeg er så glad du ikke er en de jeg omgås! Jeg tror jeg hadde kjeftet utrolig mye på deg …

    71. Hei Stine. Dette handler jo så absolutt ikke om bloggerne men jeg er ny innpå her og lurer på en ting. Hvordan begynner jeg å blogge? Jeg har en livshistorie som jeg tenker mange hadde hatt nytte av og vil gjerne dele det. Liker deg forresten veldig godt fordi du er deg selv. elsker bloggerne og ser alle episodene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg