gjett hvem

Genser fra Motel. 


Hei dere ♥ I dag er den store dagen, premiere på bloggerne! Jeg er så spent, og gleder meg masse til å høre deres tilbakemeldinger. Jeg har jo ikke sett noen av episodene selv, så dette blir mildt sagt spennende. Uansett, jeg er den eneste som er våken her i leiligheten, og har brukt morgenen på noe veldig bra. Jeg har nemlig blitt organdonor, og går nå rundt med et lite kort i pengeboka mi som sier at om jeg skulle dø, kan alt av brukbare organer sendes videre til noen som trenger det. En litt skummel tanke, men veldig nødvendig! Jeg anbefaler alle å bli organdonor eller blodgiver (som jeg også er), uansett hvor ekkelt det er å tenke på at man kanskje kan dø brått. Men, om det nå skulle skje, kan man i det minste hjelpe andre. 

Ellers har jeg prøvd halloweenkostymet mitt idag! Jeg og Robin skal på en måte matche, for vi skal være to karakterer fra samme film. . Her kan dere se noen deler av kostymet, noen som klarer å gjette hva vi skal være? Om du gjetter rett og har en blogg, får du en link iløpet av dagen!

Gjett i vei, en som gjetter rett får en link! Begge kostymene er fra alphageek.no, de har veldig godt utvalg til halloween :D


Nå må jeg få i meg noe mat, og så skal jeg pakke kofferten. Jeg drar nemlig til Lørenskog over natten igjen, til min kjære Anette-Marie! Det blir koselig, kjenner jeg trenger å rømme bort dit litt igjen. Mitt andre hjem ♥ 

139 kommentarer

Siste innlegg