smiler ekstra idag

deler av innlegget er annonse

God tirsdag dere! tusen takk for så masse fine tilbakemeldinger på den korte sveisen min ♥ Selv om jeg enda har extensions, så varmer det så klart med fine komplimenter! Jeg kastet nettopp i meg en sen middag, og sitter for øyeblikket med tannbleking i munnen. Jeg har testet smilelab flere ganger før, og holder nå på med FLASH. Jeg har jo anbefalt dette et antall ganger før, men jeg går 100% god for dette produktet og kan derfor anbefale igjen og igjen, hehe.

FLASH er altså spesialstrips som brukes for raske touch ups ved behov/spesielle anledninger. Ikke en sammenhengende behandling. En pakke inneholder 10 strips.

 Smile Lab S er en komplett behandling som kan brukes 2-4 ganger i året etter behov og inneholder 15 strips.

Jeg pleier å bruke stripsene rett før jeg skal noe spessielt – som for eksempel en kveld ut med jentene, en photoshoot, tvsending eller en date. Man kan bruke smilelab som en hel behandling om man ønsker, man kan bruke stripsene opp til to ganger daglig, men jeg har ganske hvite tenner og liker aller best å bare freshe litt opp en gang i blandt.

 

Under  behandlingen – her kan dere se stripsene!

 

 

Strpsene ser slik ut:

Etter – tennene mine har alltid vært hvite, men får en ekstra fresh look av disse 🙂

Så, litt fakta om smilelab!

♥ Stripsene skal sitte på i 30 minutter, og man trenger ikke pusse tennene først – men det gjør jeg likevel, føler meg litt freshere da.

 ♥ Smilelab er utviklet av tannleger

♥ Innholder mindre kjemikalier enn andre lignende produkter.

♥ Smaker absolutt ingenting, og gjør heller ikke vondt på tannkjøttet i følge min mening.

♥ Fjerner skadelige bakterier og plakk.

 En boks inneholder 14 pakker med strips, som skal være nok til en hel behandling – behandlingen bør gjentas ca to ganger i året for å opprettholde resultatet, eventuelt kan du kjøre på en gang i blandt slik som meg. Produktet finnes hos Coverbrands, og er nå på 25% rabatt til 31 oktober. Da kan det være greit å gripe sjansen, et hvitt smil kan gjøre så mye med selvtilitten, spessielt nå før julesesongen hvor man ofte må pynte seg litt ekstra 🙂 Hele utvalget finner dere her. 


Nå skal jeg endelig få lagt ut podcasten, har hatt litt krøll med imovie og derfor ble det utsatt. Beklager dette! Ellers har jeg en veeeldig glad kjæreste ved siden av meg som fikk julegaven sin idag (to måneder for tidlig fordi han maste sånn), haha. Et lite tips om dere sliter med julegavene er å følge med på alt kjæresten din snakker om eller viser deg bilder av, så husker man det og kjøper det noen måneder senere. . haha, man må jo ha en god hukomelse da, men det har jeg så da var det ikke noe problem! Han fikk en veske han viste meg bilde av i august iallfall 🙂 Jeg stresser noe voldsomt om dagen siden det snart er premiere av bloggerne og det er masse presse som står på planen, gleder meg til søndagen når jeg kan slappe av igjen. 

46 kommentarer
    1. De der iser så sinnsykt i tennene når man er ferdig med behandlingen… det var VONDT 🙁 men er vel forskjellig fra person til person 🙂

    2. Nå var jeg SÅ klar for å kjøpe dette, så leser jeg til slutt at den ikke skal brukes av ammende. Hvite tenner får bli en annen gang, med andre ord! Men takker for tipset! Du stråler, forresten!! 🙂

    3. Av prinsipp kjøper jeg ikke produkter som en eller annen tilfeldig blogger er betalt for å skrive omtale for.

    4. Tenker du ikke at Robin kanskje bare bruker deg når han maser til seg julegaven sin to måneder før jul? Kanskje et tegn på at han ikke har tenkt å være sammen med deg så lenge? Bare en tanke, siden han virker veldig PR-kåt og mange har nevnt at de tror han bruker deg pga det.

    5. Hei kjære søte Sophie Elise 🙂 Jeg har aldri kommentert bloggen din før (men har lest den i flere år 😉 Du er så ufattelig skjønn og snill!! Jeg er selv vegetarianer og digger at du bruker din stemme på å fronte en viktig sak!! Du er rå 🙂

    6. Er det bare reklame som er hensikten her eller? Har prøvd smilelab jeg også fordi alle sa det skulle være fantastisk bra, men det er så utrolig dårlig!! Det for virkelig ingen virkning på tennene mine, eller jo… Kan vise en antydning til hvitere tenner også forsvinner det med nesten en gang. Jeg ble utrolig skuffet, hadde god tro på at tennene mine skulle bli skikkelig hvite, men ble ingen resultat.. Også er det jo bloggere såklart så har skrytt av det, noe jeg tror har mest med å tjene penger å gjøre 🙂

    7. Synd de har gått ned på kvaliteten på produktet.. før fulgte det med en metall-boks å ha de i,nå er det papp.
      Før kunne man dra av stripsene fra plasten,nå må de skrapes av for å få med gelen..Så noen ganger må man bare kaste noen av stripsene fordi de er ubrukelige. Brukte det en del før, men når det er slik det har blitt, orker jeg rett å slett ikke.

    8. Prøvde smilelab når alle bloggerne begynte blogge om det, før man måtte markere innlegg som reklame. Er helt elendig..

    9. Funker ikke på meg. Har da ikke sååå misfargede tenner. Merker null forskjell. Og man skal ikke bruke disse ofte da det kan skade tennene mer enn å bare gjøre de hvite.

    10. but know on the real th har drukke i 5 måna nu, faen spring rundt å buste nøtter i blina prøve å finn jahova

    11. robin maser om at du skal kjøpe en louis vuitton bag til han for flere tusen kroner??? skjønner du ikke at han bare bruker deg??

    12. Seriøst du kjøpte virkelig en LV til 11 000 kr til han? Du kan ikke kjøpe deg kjærlighet lille venn :* Hvis en gutt skal elske deg skal han gjøre det for deg og IKKE for de tingene du kjøper til han. Er du hans shuggamama eller?

    13. Lurer på én simpel ting. Hvordan blir dette i forhold til det å snuse daglig? Flere produkter burde ikke brukes om en snuser da det kan gjøre vondt verre, men har ikke sett det stå noe spesifikt om dette når det kommer til SmileLab?
      Hjelpes som dere andre maser om Robin da. Dere hadde garantert ønsket dere det samme, gi slipp på misunnelsen og gå videre.

    14. Kjærlighet gjør blind. Og den fellen har du dessverre gått i. De fleste som leser bloggen fin ser at Robin bruker deg for å bli kjent. Du fortjener då mye bedre! Håper en dag at du virkelig får opp øyene og ser dette som jeg og mange andre ser.

    15. hvordan forsvarer du å kjøpe en LV veske i SKINN til han når du hele tiden prøver å påstå at du er i mot industrien å er vegetarieaner?? nei, nå må du sikkert skrive et innlegg om mobbing, dyrevern eller noe i den duren for å vinne leserne dine tilbake…dobbeltmoralsk er du

    16. Helt enig i at smilelab funker kjempebra! Men du burde ikke pusse tennene like før du bruker stripsene. Det er ikke bare sånn at du ikke trenger, det kan være skadelig for tennene. Har jobbet i butikk hvor vi solgte smilelab, og vi fikk hvertfall beskjed fra leverandør om å informere kundene om dette 🙂

    17. HAHAHA kjæresten din bruker veske! Veldig mannlig.. Spent på om du forsvarer deg selv nå som du kjøper skinn vesker. Håper han ikke bare er ute etter penger og pr fra deg..

    18. Dette produktet er bare tull. Jeg prøvde det en gang og det er helt riktig som noen andre her sier: Det ser hvitt ut med det samme – og så forsvinner virkningen. Og da mener jeg at virkningen er borte omtrent før du får skylt vekk geleen.
      Jeg snakket med en dame på et apotek i Italia (de er høyt utdannede og virkelig til å stole på) om de blekemidlene man kan kjøpe og både hun og tannlegen min sier det er bortkastede penger. Virkestoffene har ingen dybdevirkning, som man trenger for å få hvite tenner. Jeg tror SE bleker tennene hos tannlegen, den hvitfargen du har er ikke fra de stripsene og den er heller ikke naturlig. Sånn er det når man har cash nok. Den tannlegebehandlingen er dyr.

    19. Dere er nok ikke sammen når julen kommer, hvorfor ellers skulle han mase seg til julegaven (som er avsindig dyr) 2 måneder før jul? Jeg forstår ikke at du kan la deg bli så lurt av den gutten

    20. Okay, å kjøpe en stor Louis Vuitton bag til han (i ekte skinn, som du er så i mot) er jo helt sinnssykt. 11 000 kr for en svensk PR-kåt tulling som bare bruker deg. Jeg syns direkte synd på deg som ikke klarer å se at du blir brukt. Håper du en dag innser det, før alle pengene dine og all berømmelsen din har gått over på han.

    21. jeg jobber i praksis på tannlegekontor, og alle tannlegene der sier at dette er dårlig og ikke bra for tennene i det hele tatt..

    22. Hei Sophie. Jeg har aldri noensinne skrevet en kommentar på en blogg før, men jeg måtte bare gjøre det nå. Du kommer heelt sikkert aldri til å lese den uansett, men det spiller ingen rolle. Jeg har lest bloggen din omtrent hver eneste dag i 3 år, og jeg har så utrolig mye respekt for deg. Du er så åpen og ærlig, du er utrolig talentfull og du virker som ett helt utrolig flott menneske.
      Ditt engasjement i dyrevern, miljøvern og verden generelt setter spor i leserne dine. Jeg skulle egentlig svømme med delfiner i USA i sommer, men lot være på grunn av deg og dine advarsler mot slike fornøyelsesparker. Jeg vil bare si takk for at du åpner øynene til unge mennesker landet rundt, du burde være stolt av deg selv. Det håper jeg du er.
      Drit i haters btw, du og Robin er jo bare helt Barbie og Ken. Digger dere sammen, dere er nydelige 🙂

    23. Hei, lurte på om du kunne svare meg på et spm ang,denne blekingen. jeg har kjøpt to pakker med smilelab tildigere. første gang jeg brukte det (altså hele pakken) ble jeg veldig fornøyd. Fikk fine tenner som holdt lenge. så etter et års tid kjøpte jeg en pakke til. da hadde produktet blitt litt utviklet slik at stripsnee vistnok satt bedre på. meeen det jeg opplevde var at limet ble sittende igjen på plasten da jeg skulle ta de av plasten og sette de på tennene. jeg trodde dette bare gjaldt den ene stripsen, men resten av pakken var også slik. altså, omtrent halvparten av limet ble sittende igjen på plasten og ikke stripsen. jeg prøvde å putte stripsen i kjøleskapet, men det ble ikke noe bedre. Har du opplevd dette? har tenkt å kjøpe en ny pakke, men vil ikke kaste 500 kr til ut av vinduet. men det fungerte jo så bra første gangen så er så usikker. har også prøvd en annen type med sånn skinne, men det fungerte ikke for meg. så ingen forskjell.

    24. Nei den er IKKE utviklet av tannleger, og de anbefaler den ikke. Jeg har selv gått på tannhelsesekretær linjen og de fleste tannlegene jeg har spurt har ikke anbefalt den, slike produkter kan skade tennene og gjøre tennene gule raskt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg