Mitt første talkshowbesøk!

(PS PÅ FORSKUDD! JEG FÅR IKKE TIL Å LAGE AVSNITT INNE PÅ BLOGGEN. HILSEN SUR FRØKEN)

Jeg hadde på meg sko fra NLY SHOES / skjørt sally&circle / topp utsolgt nelly

I dag har jegg hatt den store ære av å få være med på “dritseint med Edel”, et talkshow på tv2! Det sendes ikke på tv helt enda, og jeg er faktisk usikker på sendedatoen, men jeg skal gi dere beskjed når jeg vet. Det ble uansett veldig gøy, og er første gang jeg deltar på et talkshow som har live publikum! Det gjorde meg helt ærlig litt nerøvs, men jeg tror det gikk greit uansett. 

Det var veldig spennende å få være litt bak scenen og se hvordan man egentlig lager show som dette, helt annerledes enn hva man skulle tro! Det tar for det første ganske lang tid, det er ikke måte på hvor mange små detaljer som skal perfeksjoneres. Men, nå har jeg vært med på dette også, og gleder meg til dere skal få se resultatet! Håper jeg var litt morsom iallfall, selv om man fikk beskjed om å “ikke prøve å være morsom bare slapp av”, hehe.


Om dere fikk mulighet til å være med i et tv-program, hvilket hadde dere valgt? Nå står Skavland, Ylvis og Senkveld igjen på lista mi! 
50 kommentarer

Siste innlegg