Litt tungt å se

 

I dag slapp tv2.no et backstageklipp med meg fra vi tok promobildene til sesong 2 av bloggerne. . Dette er for min del litt tungt å se på, fordi jeg får så sterke flashbacks fra den perioden og hvor tungt jeg hadde det på “privaten”. Men, det ser man vel egentlig klart og tydelig på meg i klippet også, hvor sliten jeg ser ut, hvordan jeg er mer tilbakeholden mens jeg snakker, og at jeg virker litt distansert. Jeg er så utrolig glad jeg kom meg ut av det, og ikke minst at jeg fikk pausen jeg trengte i Juli! Jeg håper så inderlig dere jenter (og kanskje gutter?) der ute nå som føler dere ikke presterer innser at dere er gode nok, jeg gikk rundt og tenkte at jeg gjorde en halvveis jobb på alt mulig og at jeg ikke klarte å være en god versjon av meg selv. Utbrent, kalles det. 

Husk sesongpremieren om en uke, da! Altså søndag 26 oktober, klokken 20:00 på tv2 bliss ♥


Jeg tok meg en tur på fest igår, og holder for øyeblikket på med podcasten som vi spilte inn i går! Det var veldig gøy å svare på spørsmålene deres, og jeg vil gjerne gjøre dette flere ganger. Og tusen MILLIONER takk for fine kommentarer i sist innlegg, jeg blir sååå glad! Komplekser for smilet mitt er vel noe jeg aldri blir helt kvitt, men selvtilitten på nettopp det området øker drastisk hver gang med deres fine kommentarer 🙂 Jeg er veldig heldig som har dere som lesere, og ville ikke byttet kommentarfeltet her (uansett hvor mye kritikk som kommer) med noe annet kommentarfelt. Dere er så åpne mot meg, og det setter jeg så stor pris på – for det gjør meg like åpen tilbake. Smask! 

33 kommentarer
    1. Gleder meg masse til å se deg i bloggerne igjen Sophie!! 🙂
      Forresten, når trekker du vinnerne av Usher billettene? 😀

    2. Glad du føler deg litt bedre – leit å se hvordan du har hatt det! Gleder meg til å se video fra i går

    3. Leste i dagbladet at du bare tjener halvparten av det Andrea Badendyk gjør. Faktisk under halvparten. Er du ikke så flink til å utnytte bloggen din som de andre på topplisten?

    4. jeg er så glad for at du har det bedre nå. selv om jeg ikke kjenner deg, så kjenner jeg meg vedlig igjen i det du gikk gjennom, og du fortjener å ha det bra! og når du smiler med tennene (og uten forsovet) så er du nydelig! stå på, jeg heier på deg

    5. Jeg tror dessverre at du fortsatt er utbrent og burde hatt en lengre sykemelding. Bloggingen din er enda mer halvveis nå enn i sommer 🙁 Ta en lengre sykemelding, ta vare på deg selv, og kom sterkere tilbake!! <3

    6. Selvfølgelig har du komplekser med smilet ditt – du har jo bokstavelig talt stappet leppene dine med restylane. Det ser virkelig ikke bra ut, det er som om de holder på å sprekke hvert øyeblikk.
      Lær å aksepter deg selv for den du er – eller tenk skikkelig gjennom hvilke signaler du sender ut til leserne dine!

    7. Er man utbrent, blir man ikke frisk på en uke… Det er et hån mot de som faktisk sliter med den diagnosen. Sliten/lei seg/dårlig periode er sikkert mer passende.

    8. Æ vill bare snakke litt om kordan fålk ser dæ som toppblogger.
      Leste det om at du ikke kan veie over 50 å gå på stranda.. Jeg synes det var utrulig dumt å skrive om. Du har Sophie mange unge jenter og eldre som ser opp til deg og som veier kanskje 60 eller mer? Du knuser selvtilliten demmes, jeg synes det er forferdelig..

    9. hei kan du lage et innlegg om sminken du bruker og ta med hvor det er fra og kan du ta med det solpudderet som smaker sjokolade 🙂

    10. Noen ganger kjenner jeg meg så utrolig godt igjen i situasjoner du har vært/er i. Akkurat nå sitter jeg i soffan, helt ubrent. Og jeg har vært utbrent lenge. Venter egentlig bare på en smell når som helst, men jeg kjemper videre. Jeg er like gammel som deg men enkelte dager føler jeg meg som en 80 åring som kan sove og sove i evigheter, og det å gjøre visse hverdagslige ting virker som jeg skulle løpt maraton. Har du noen tips?

    11. Gleder meg kjempemasse til ny sesong av bloggerne! Du har så fint smil at du burde ikke ha komplekser, men det er jo lett for meg å si! Ha en fin dag videre 🙂

    12. Du er helt rå:) digger deg! Stå på.. Aldri la noen dra deg ned. Trist du ikke kunne komme til Stavanger! Ville møt deg :-(Jeg ser opp til deg! Du er døds bra<3 u go girl

    13. Jeg sliter skikkelig nå om dagen og vil ikke at det skal gå utover skolearbeidet mitt. Høgskole livet er tøfft. Sliter meg ut hver dag på å lese all pensum. Vi har 13 bøker og 4 kompendium som vi må lese dette halvåret og mye oppgaver som skal gjøres osv. Mye prestasjonspress fra alle sider.. Så nå har jeg funnet ut at jeg må gjøre noe med det.

    14. Off ja jeg syns du så veldig trist ut på det klippet. Så ut som du anstrengtendeg veldig for å være tilstede og putte på et smil 🙁 det er fint å se deg ha det bedre nå 🙂

    15. Synes øynene dine henger så langt ned! Hva skjer? Du redigerer i såfall bildene dine jævli mye :O jaja fin er du jo 🙂

    16. Hei:)
      Er det mulig å få gratis sumo abonnement slik som forrige gang? Jeg vil gjerne se bloggerne, men får ikke vært hjemme hver gang episoden vises.
      Takk!

    17. Det er så trist at du føler komplekser for smilet ditt, for det er så utrolig søtt, det smilet ditt:) Alt godt til deg♥

    18. Jeg leste litt av dagboka mi angående hvordan jeg var for et år siden. Jeg kan ikke tro hvor annerledes jeg har blitt, og hvor mye mer utstråling jeg selv har

    19. Heei sophie, du er urolig fin!❤️ Selv om
      Du har litt sånn “badgirl” look så vet jeg
      Du har en nydelig hjerte!!😍 du er mitt
      Forbilde
      ❤️ loveyoubby

    20. Gleder meg veldig til ny sesong av bloggerne! For et fint smil du har, ingenting å ha komplekser for! Må også få si at antrekket ditt på det forrige innlegget var superflott, modent, sofistikert og sexy! Klem

    21. Kjære vakre Sophie, smilet ditt er jo noe av det vakreste med deg 🙂 At du kan være usikker på smilet ditt gjør meg så trist, jeg skulle ønske du kunne se hva jeg ser! På hvert bilde du smiler tenker jeg “jøss, hun burde smile oftere, for hun er så vakker” 🙂 Når du smiler lyser hele ansiktet ditt opp! Du har et utrolig vakkert og sjarmerende smil, det lover jeg deg 🙂

    22. Jeg vet veldig godt hvordan den følelsen du beskriver er, det er helt jævlig. Det du skrev om at vi må huske på at vi er gode nok hjalp meg veldig i dag i å med jeg har en slik dag. Takk for at du er så flink på bloggen, du fortjener virkelig 1. plassen på topplista =)

    23. Hei Sophie.
      Jeg har lest bloggen din nå i et par år, jeg leser vanligvis aldri blogger.
      Men jeg leser din for jeg ser så mye av meg selv i deg. Vi er like gamle, jeg fikk ikke venner før rett før VGS, er fra en liten småby, var et utfryst lite misfoster, som de så pent kalte det, gikk mye alene og ble mobbet. Mye problemer med meg selv opp gjennom årene som jeg kan takke mobberne for. Livet mitt er mye bedre nå, men poenget er at jeg liker deg veldig godt, spesielt den sære humoren din som jeg selv har. Føler nesten du nesten er vennina mi, haha sært.. Du er et sterkt menneske sophie stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg