kostholdet mitt

annonse

Jeg får ofte spørsmål angående kostholdet mitt med tanke på at jeg er vegetarianer, de fleste spørsmålene dreier seg rundt hva jeg velger å ta som tilskudd for at jeg ikke skal mangle noe. Jeg har i en lang periode tatt B12, omega 3 og jern, men har likevel slitt med mye sykdom og slapphet. Om dette kommer som en følge av mangler jeg har som vegetarianer eller generelt vet jeg ikke, men for litt siden begynte jeg med tre nye tilskudd som har hjulpet veldig på for min del.  

Vitamin D, Superfrukt og tranebær ♥

Vitamin D fra good for me er den sterkeste på markedet, og skal visstnok gi bedre humør og forebygger benskjørhet. Vitamin D kalles solvitaminet, og nå som vi begynner å gå mitt vinter føler jeg denne passer perfekt for meg som ofte sliter med smålige depresjoner på denne årstiden. Å ta seg til solariumet flere ganger i uken, som også skader, er ikke lengre et alternativ for meg. Jeg har faktisk fått påvist underskudd på Vtamin D tidligere, og jeg er nok neppe den eneste.
Tranebær er seriøst min lifesaver, jeg har tidligere måttet drukke tranebærjuice med jevne mellomrom fordi jeg KONSTANT får urinveisinnfeksjon, noe jeg også har klaget ofte på her. Dette er en 100% ærlig mening fra meg, jeg har ikke hatt UVI en eneste gang etter at jeg startet med disse tabelettene. Denne årstiden pleier å være helt grusom for meg og jeg sitter som regel konstant på toalettet, så det er utrolig deilig å slippe det nå. Den styrker også immunforsvaret, tommel opp!
Superfrukt er likevel den jeg vil anbefale sterkest, den valgte jeg å ta dobbel dose av den første uken, og har nå gått over til vanlig dose igjen. Det var denne jeg “trengte” mest, fordi den bidrar mot dårlig helse (noe jeg hadde), dårlig kosthold (noe jeg også hadde) og gir mer energi. Jeg har hatt lite energi. vært dårlig på å spise frukt og grønt, og har iallfall vært dårlig på å spise variert.  Superfrukt inneholder 23 naturlige ingredienser, satt sammen av bær, grønnsaker, frukt og sopp. På meg så jeg resultater etter en uke, riktignok tok jeg dobbel dose som sagt, men etter å ha vært på normal dosering i en halv uke nå har jeg ikke merket noe nedgang i effekten. 
Good for me sitt ordtak er “ingen mirakelkurer, bare kosttilskudd av god kvalitet”. Ærlig og fint, synes jeg! Selger de tranebær, heter produktet tranebær. It is what it is. 

Jeg har fått dobbelt opp med superfrukt og vitamin D, jeg personlig liker produktene så godt og mener flere burde teste det ut, så en av dere lesere kan få tilsendt om du skriver mailen din i kommentarfeltet. Jeg trekker tilfeldig i løpet av morgendagen! Lykke til ♥ 

490 kommentarer

Siste innlegg