det evige spørsmålet

Akkurat nå oppdaterer jeg dere fra sofakroken hjemme i leiligheten, det er så godt å ha litt tid for seg selv en gang i blandt! Tv2 BLISS snurrer i bakgrunnen og med jevne mellomrom dukker mitt eget ansikt opp på skjermen, nå nærmer det seg voldsomt lanseringen av bloggerne sesong 2…  Batteriet mitt er på null akkurat nå, så jeg skal bruke min kveld på å samle energi etter en veldig fin dag, til tross for grusomt vær her i oslo. Men, ingen sure miner for den del, jeg tok på meg parkassen og møtte fineste Marna for å ta ut litt penger til tvaksjonen som finner sted i helgen! Viktig å ha på seg kontanter, i tilfelle noen banker på døren her hjemme. Jeg skal ikke gå bøssebærer selv, fikk tragisk nok ingen med meg og det frister ikke så mye å traske rundt alene. Men, jeg skal i det minste gi penger om noen kommer hit!

Jeg har på meg en parkas fra Ralph Lauren, vinterjakken min for året.

Som dere kanskje ser er Marna veeeldig høygravid for øyeblikket, faktisk er hun nå over termin! Veldig spennende synes jeg, neste gang jeg møter henne har hun nok en liten baby også.Jeg fikk kjenne på magen hennes idag, og jeg har aldri kjent noe så merkelig før. Herregud, det ligger jo faktisk et lite menneske der! Kan tenke meg det må være en utrolig rar og mektig følelse. Om jeg ser halvparten så fresh ut som Marna når jeg går over termin skal jeg takke gud, for hun ser virkelig fantastisk ut og jeg føler meg som en sliten trailersjåfør i forhold og jeg er hverken høygravid eller ferdig med tenårene enda, haha. Kunne lett ha dedikert et helt innlegg til denne dama for et mer avslappet og godt menneske skal man se langt etter. 

Så klart fikk hun fikset neglene mine også! Jeg ble like fornøyd som alltid. 

Det stoppet ikke der, for jeg fikk også med meg to leppestifter fra Nilens Jord da jeg var på salongen hennes. Kjørte på med en standard lys rosa som vanlig, men tenkte å være litt “crazy” og kjøpe en veldig mørk også. Min prinsessedag stoppet ikke der, for nå har jeg endelig hentet kjolene mine til premierefesten av bloggerne…

Ah, er de ikke nydelige!? Tror ikke jeg eier noen andre kjoler som disse, fra Sherri Hill som dere kanskje la merke til. Butikken “rebirth of the princess” åpner 5. november, og lokalene vil være på frogner. Da skal iallfall jeg innom for å finne flere kjoler til andre eventer! Rebirth of the princess vil være de eneste som har agentur på Sherri Hill i norge, så om man vil kjøpe en slik kjole i butikk og teste den ut, må man altså dit. Det er kun private visninger i butikken, så man må booke tid før man kan teste ut kjolene. Det kan gjøres HER.

Nå gjenstår det bare et spørsmål.. bør jeg ta den rosa eller den blå kjolen synes dere? Jeg vil helst vente med å vise hvordan kjolene sitter på til selve premierefesten, men håper dere klarer å tyde utifra bildene likevel. Den rosa kjolen er jo veldig passende for anledningen, og jeg føler den nærmest skriker navnet mitt, men samtidig er det så “typisk meg” og folk forventer vel at jeg skal dukke opp i noe sånt. Hvilken synes dere jeg bør velge?


Nå skal jeg på butikken for å handle inn litt standard mat til kjøleskapet, vi snakkes ♥

117 kommentarer

Siste innlegg