miley cyrus vil være meg

. . neida. Men, i går la Miley Cyrus ut et nytt bilde av seg selv på instagram med heeelt like solbriller som jeg selv la ut bilde av tidligere i år, for ikke å snakke om at hun tatoverte nesten det samme som meg for en tid tilbake siden! Jeg tror nok vi er soulmates, meg og Miley. Jeg har elsket henne siden jeg var 13, og enhver plate hun har gitt ut betyr uendelig mye for meg. Rart at man kan føle så sterkt ovenfor noen man aldri har møtt, men jeg håper virkelig jeg får sjangsen en eller annen gang. Selv om jeg ikke aner hva jeg skulle ha sagt om jeg faktisk sto der ansikt til ansikt med selveste Miley, “jeg elsker deg” hører hun vel hele tiden, og jeg føler ikke det beskriver hva jeg føler uansett. 

Har noen av dere en kjendis som betyr litt ekstra mye? Kanskje noen til og med har vært så heldige å møte sitt store idol? Da blir jeg sjalu! 

79 kommentarer
    1. Hei!
      Har du noen gang tenkt på det faktum at Robin kanskje bruker deg som et pr-stunt? Altså er med deg for å selv bli kjent?

    2. Elsker bloggen diin, og fuck alle andre haha.Folk kan virkelig være idioter noenganger. Håper du får møte Miley en dag!

    3. Jared Leto, Shannon Leto, Tomo Milicevic <3
      Møtt de, fått hjelp opp på backstage scenen fordi jeg tryna av Tomo, Jared valgte også å svare dyyyypt på mitt spørsmål under meet and greet, også fikk jeg stå i mellom Shannon og Jared på bildet mitt 🙂

    4. Kult da! 🙂 jeg og digger Miley, men skal nok mye til for å møte henne. Med mindre man bor i USA. Når jeg tenker meg om har jeg aldri møtt en av idolene mine. Har bare vært på konsertene til de jeg er mest fan av. Taylor Swift, Selena Gomez, Miley Cyrus og Justin timberlake. Men å møte de er noe annet 🙁

    5. Så gøy 🙂 hehe
      Håper du får møte ditt store idol en dag, det unner jeg alle 🙂 Jeg var så heldig å få dratt på meet and greet med Selena Gomez (mitt idol nr. 1!) da hun var i Norge i fjor. Utrolig sært å møte henne, men veeeldig gøy <3

    6. Haha, dette digger jeg! Du setter trender for Miley, vedder på hun leser bloggen din egentlig 😀 Skulle nesten tro det… kommer sikkert noe annet hun gjør likt, om ikke lenge, jeg får leve i spenning til da!
      Og nei, jeg har ikke møtt noen av mine idoler, men har stått kun en meter i fra mange kjente artister under konserter (jobbet backstage) og utrolig nok klarte jeg å holde meg rolig og ikke bli helt “starstruck”. Tror egentlig ikke jeg har noen sånne super-idoler som jeg vil møte, haha.

    7. Når jeg leste innlegget tenkte jeg faktisk “er det noen som klarer å få møtt idolet sitt, så er det Sophie”. Du får jo til alt du vil.

    8. Britney! Har vært kjempefan av henne siden jeg var åtte, dvs i 16 år… Og JK Rowling, Møter jeg en av de kommer jeg til å svime av.

    9. Jeg ELSKER Miley Cyrus, og har gjort det siden første episode av Hannah Montana kom på TV i 2006. Det er litt morsomt at dere deler noen merkelige tilfeldigheter sammen, eller er det tilfeldigheter? For alt vi vet kan det hende hun leser bloggen din XD
      Hver gang jeg tenker på Miley nå, tenker jeg på bestevennen min. Jeg er så utrolig takknemlig for at hun ga bort Bangerz Tour Billetten hennes til meg for slikk og ingenting. Så 28.mai 2014 vil være mitt hjerte kjert i mange år framover.
      Var du på Bangerz Tour konserten hennes?

    10. Miley. <3 Hun så meg rett inn i øynene 3 ganger på en konsert...lenge lever overfladiske gleder <3 Tror jeg forholder meg anononym i dag, lulz

    11. Jeg og min bestevenn Tuva håper du vil besøke vår blogg,
      Vi vil bli akkurat som deg!❤️ Du er pen,kul å syyyyyykt peeeen!!
      Vi håper du vil kommentere eller noe ELSKER DEG! må gå hade❤️
      -rakel og Tuva

    12. MILEY CYRUS. Husker jeg så et intervju av henne hvor hun sa noe slikt “Går ei jente lettkledd eller gjør noe seksualiserende, så kaller folk henne for hore med engang. Men gjør en mann det samme så er det ingen som sier noe stygt til han” Og det er jo helt sant. Og hun sa “Å gå naken gjør deg ikke til et dårligere menneske, å ha på masse klær gjør deg ikke til et bedre menneske” Så det gir mer mening om hvorfor hun gjør som hun gjør. Men folk ser bare “galskapen” i det, men jeg begynte faktisk å digge henne etter det.

    13. Jeg har hatt Meryl Streep som rollemodell siden jeg var 8 år, hun er så unik og tar seg ikke selv så høytidelig. Hun betyr ekstremy mye for meg og jeg vet at det ikke er “normalt” å være 14 og like en skuespiller på 65 år, men hun er det og jeg har en utrolig stor drøm om å møte henne en gang. Du møter garantert Miley en gang du også💙 de fleste tenåringene like Cameron Dallas, Justin, Cody osv…
      Personlig har jeg heller rollemodeller som Meryl Streep, Julianne Moore, Emma Thompson, Betty White, Lauren Baccal osv..
      Men uansett håper jeg du møter Miley en dag Sophie! Hun er ekstraordinær,hardtjobbende og et utrolig talent! Stå på!💙

    14. Jeg har møtt Petter Northug 2 ganger! Ellers har jeg egentlig aldri vært særlig fan av noen, men da jeg var på klassetur i høst møtte jeg The Vamps på hard rock café i London! Da ble jeg ganske så starstruck.. ❤️

    15. Har møtt mitt største idol faktisk – deg !
      Haha det er ikke tull engang når jeg sier at du faktisk er den kjendisen som betyr litt ekstra mye og som jeg ser på som et forbilde og idol ❤️ Du husker kanskje hvordan jeg gråt når jeg så deg på Selena Gomez ..
      Håper du får møtt Miley en dag da, hadde vært støy kult å se dere to på samme i samme bilde, begge to er jo så tøffe, ikke bryr seg om hva andre mener, og lettkledde ! (Mener ikke lettkledde på en negativ måte assa, men det er jo sant haha)

    16. Ser ut som at du forhåndsposter innlegg for dagen. Er du ute på tur? 🙂 I så fall, det unner jeg dere! 🙂

    17. Mitt store idol er Isac Elliot. Har dessverre ikke møtt han på “ordentlig” å snakket med han osv., men jeg stod en mester unna han på en signering jeg var på i august. Hun jeg var der med ringte meg den kvelden å sa at han hadde sagt noe til meg, men det hadde ikke jeg hørt siden jeg var så sjokka heheh. Han sa på svensk at jeg ikke skulle være leimeg siden jeg gråt så mye hehe

    18. Mitt store idol er Ian Somerhalder, for alt det brae han faktisk gjør for miljøet (han har til og med laget ISF som står for Ian Somerhalder foundation. Og nei, haha, det er ikke ansikts foundation.). Morgan Freeman har vært mitt idol siden jeg var 8 år. Etter jeg så en film av han (An Unfinished life) så har han vært mitt idol. For både måten han spiller på, og måten han er på. OG sist men ikke minst MILEY CYRUS. Hun har inspirert meg så mange ganger iløpet av disse årene. Jeg har alltid elsket Miley Cyrus, og måten hun er på. Men når hun klipte håret sitt og “forandret” seg fullstendig, da begynte jeg å respektere henne mer. Hun turte å vise hvem hun var, hun var ikke redd for hva andre skulle si, hun bare gjorde det! Jeg var og på konserten hennes i mai, og den var fantastisk!

    19. Møtte Scooter førr noen år tilbake!! 😀 han har vært mitt store helt når d gjelder musikk i mange år! Kanskje litt rart å digge scooter, men musikken hans gjør meg så innmari glad når jeg tenker tilbake på minnene fra barndommen, haha!! Døde helt når jeg møtte han, fikk neste ikke til å si noe som helst

    20. Hei:)
      Eg e så heldi at mitt store idol e bæstevenninna mi:)) ho e 8 år eldre en meg og eg ser utruli mye opp t ho når d jell dans:)) har sefølgeli møtt venninna mi også et par gang, julie bergan:) omer bhatti ha eg møtt, daniel grinderland og morsjan:)) altså eg ha møtt Annette (bæstevenninna mi) Julie (goe vænna) omer (snakk over nætt) daniel (snakk over nætt) morsjan (yeah u know) men har møtt alle❤️ No vent eg bære på å få møt d engelske danseidole mitt, han stephen jones❤️ Og fiolin idole mitt (eg spæll ikkje fiolin) lindsey stirling. Og stephen (stevo) ha likt to av bildan mine på ig så hanj veit e finnes❤️❤️😂 haha

    21. Hadde blitt sykt glad for å møte Justin Bieber!😍 men vil også evt. Møte Pewdiepie og Dylan O’Brien❤️

    22. Ser ut som at det er noen håpløse sjeler her som faktisk tror at Sophie faktisk mente overskriften bokstavelig. Det sier vel sitt. Vittig med folk som klager på at en person er dum, pga en DUM oppfatning. Ironien er stor her! Ellers god aften.

    23. Wiz Khalifa! Møtte han etter konserten hans i Oslo ifjor høst og at han husket meg såpass godt som han gjorde var jo helt sykt. Har en del andre idoler også, men glemmer nok ikke møte med Wiz med det første!

    24. Dgen dagen jeg møter Charlie Sheen kan jeg dø lykkelig! Det er virkelig den personen jeg har mest lyst til å møte av alle 🙂 Fantastisk bra skutespiller med en dritkul personlighet som jeg hadde digga å ha en samtale med. En dag skal de skje!

    25. Denne Cyrus er det verste jeg har hørt om, en fin tenåring plutselig ble som en 20års narkoman. Kler seg dårlig, oppfører likeså. Åssen eksempelet viser du oss her, Sofie? Åssen kan du reklamere henne for hun er ikke noe man kan ta væremåtene og noen bra av? Det er det samme somJustin Bieber. Asjj, du har et dårlig valg du. Liker ikke dette i forhold til Cyrus.

    26. Lykke til med din reise i det norske helsesystemet! Når du en gang våkner til virkeligheten vil du nok knekke totalt sammen! Nyt det mens du kan! Paranoia, angst og depresjon er garantert din fremtid! Når hjernen din blir voksen, er livet ditt over! Jeg tror faktisk ikke du er dum som mange andre her, jeg tror bare du er fryktelig umoden! Derfor også blind for hvilke skader dette får for fremtiden din! Gi deg mens leken er god, for oppegående mennesker virker du bare frastøtende, og som en person som ingen vil assosieres med!!

    27. Møtte Justin Bieber når han var her i fjor, hadde sykt flaks og vant en konkurranse! hadde vært så sykt kult å møte Miley da, men hadde først rad på konserten hennes så det var nesten da haha

    28. Miley Cyrus er ei herlig jente skal jeg si deg 😊 Møtt og hengt med henne når jeg bodde i USA for ett år siden og vi fant tonen og har fortsatt kontakt med jevne mellomrom . Var med på den siste tureen hennes i 14 dager før jeg måtte reise hjem . Vi hadde det så utrolig moro mellom slaga av konsertene og hun er så morsom og jordnær forhold til hva media skriver . Hun er som oss , ett menneske med følelser og alt det der 😊

    29. du.. ro ned litt a.. tror veldig lite miley vil ha deg som forbilde, jeg prøvde gi bloggen din en sjanse med det innlegget: glad jeg veier 43… da gikk du å innbilte deg at kjærsten din er digg.. huff, og nå innbiler du deg faktisk at en person som er Engelsk faktisk vil være deg? Jeg ville ikke det etter det jeg har lest disse gangene. Og tror ikke det hadde vært så vanskelig for Miley å ta kontakt med deg hvis du virkelig var idolet hennes.. håper du virkelig våkner en dag å ser sannheta i øya dine.. huff var det første jeg sa og huff er det jeg sier nå å.

    30. Det er helt utrolig hvor selvgod du er og hvor mye flisespikkeri du klarer å lire ut av deg. Kan du ikke bare holde kjeft ett par uker, så vil slipper å høre på hvor bra du er, eller hvor deprimert du har blitt bla bla bla
      Get a fucking life

    31. Wow… for et sammentreff. weedbriller og tættis på innsia leppa.. satan, dette gjør vondt for meg å lese.. men ser målgruppa di er 14åringer. så skal la deg være fremover.

    32. om dere ikke ser det så er det første ordet neida! Altså, jeg tror ikke at sophie tror at hun er forbildet til miley! Jeg vedder på at mange av dere tidligere ikke har lest innlegget, eller så bruker dere det bare for å skrive hat! Jeg i mine øyne hadde også syntes det hadde vært morsom om rihanna hadde samme bulse som meg noen måneder etter jeg hadde lagt ut bilde av den, eller at eminem har samme tattovering eller justin bieber samme lue!
      Å at miley vil være hun, er bare en overskrift.. Ikke ta det så serriøst folkens! Hun er ikke dum for å skrive det 😉 stå på sophie!

    33. Marlene Berg: Greia er ikke hva hun skrev eller ikke skrev! Greia er at alle driter i det!!!!!!
      Hoy: Enig med deg:)

    34. Mitt største idol er Rihanna, og det har hun vært i 6 år og jeg hadde gjort hva som helst for å møte henne….

    35. Greit at du forgudet MC men tviler på at du E r inspirasjonen hennes, du er en plastikkfantastic, MC er gangster bitch, bømnerøyker og pille elsker,

    36. høres teit, fjortis, mainstream og barnslig ut, men justin bieber. har elsket han og sett opp til han i rundt 5 år. møter jeg han en gang … da vet jeg ikke. hadde vært rart at noen du elsker mer enn noen andre, som du aldri har møtt, står rett forran deg..

    37. Tror alle veit at “kjæresten” hennes bruker henne, hun er bare for dum som virkelig tror at han liker henne. Ikke at han er noe bedre, but still.

    38. Av verdenskjente kjendiser er det Justin, jeg har vært blodbelieber siden han la ut “With you” på youtube. Men jeg har på en måte gitt opp håpet om å møte han.. det skjer jo ikke.
      Av norske er det Gabrielle! Gråt meg igjennom hele konserten hennes! Hohooh :*

    39. Jeg møtte faktisk mitt stooore idol for en god stund tilbake MIDT på gata i Oslo. Nemlig Idol-Gaute Ormåsen<3 Ikke nok med det, men han var igang med å spille inn musikkvideoen til "chasing rainbows", og jeg fikk være statist! OM overlykkelig 12åring a!

    40. Litt sært, men jeg har vært bloooodfan av Dolly Parton siden jeg var 8, og har møtt henne to ganger!

    41. Kan du væææær så snill å vise et bilde av tattoveringen inni leppa di nå? Uansett om den nesten ikke viser eller ikke? Jeg vurderer sterkt og ta i leppa selv, men vil vente litt og se hvor lenge den varer, er jo litt waste of money dersom den ikke varer bittelitt. Kan du skrive et innlegg om hver av tattoveringene dine kanksje? Jeg hadde i hvert fall digget det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg