en hjernedød video

 Jeg har enda på meg min fine kjære kjole fra NLY trend 


Jeg har ikke klart å utrykke meg helt i tekst de siste dagene, det har blitt mye surr og alt for mye spontan posting av blogginnlegg i “kampens hete” uten at jeg har veid ordene mine nøye nok eller tenkt over hvordan alt man eventuelt misstolkes. Vanligvis skriver jeg uten filter, men jeg er nødt til å tenke litt over oppbygningen av settninger og at kanskje ikke alle som leser bloggen kjenner meg eller vet hvordan jeg snakker. Jeg føler jo dere er venninner av meg, og har derfor skrevet nøyaktig slik jeg snakker og bare forventet at alle skjønner humor / sarkasme / ironi og overdrivelse, men slik er det ikke.

Ellers har det, for å være helt ærlig, vært ekstremt hardt å se hvor mye ufortjent kritikk Robin har fått, men disse dagene har faktisk fått oss nærmere (nå høres det jo ut som om vi har vært i krig, haha) fordi jeg har sett hvordan han takler situasjoner som dette. Mye bedre enn jeg hadde trodd, takk gud! Han har skrevet et fint innlegg om det på sin blogg som dere kan lese her. Jeg føler det oppklarer masse, og man får sett det fra et litt annet syn – han fortjener å få snakket ut føler jeg, ettersom han har blitt kalt både det ene og det andre nå. 

 

196 kommentarer
    1. Ååh syns det er sykt koselig at du ser på oss som venninner, håper ikke alle de som slenger dritt mot deg ikke får deg til å endre mening om oss som kommer til å være faste lesere uansett hva ! <3
      Altså endre mening om at du ser på oss som venninner
      Håper alt fortsette å gå bra med deg og Robin etter det store oppstyret de siste dagene !

    2. Jeg skjønte hva du mente med dyrevern når jeg leste innlegget, mennskjønte det litt bedre nå, stå på Sophie ❤️

    3. Sophie, nå skal jeg være helt saklig her.
      Du fortjener riktig nok ikke alt det som har skjedd de siste dagene, heller ikke Robin ettersom det sies at det faktisk ikke var han som skrev det. Men noen ganger må man bare legge seg flat. Unnskylde seg for det som har blitt gjort. Det har skjedd, dere kan ikke trekke det tilbake, eller si at det var oss som mistolket det.
      Ærlighet blir respektert. Det er det alt handler om.
      Hvertfall når alle vet hva som er sant og ikke.

    4. Du var forresten UTROLIG søt på denne videoen ! Takk for at du alltid er ærlig mot oss, og selv innrømmer at du spiller på de dumme sidene av deg selv osv haha
      Kjempe fin på håret var du også, håper dere koser dere med film ! Men omg skal dere se anabel den ser jo såå skummel ut jeg hadde dødd haha , fortell litt om hvordan den var etterpå da 🙂

    5. Unnskyld, hørte jeg feil eller sa du i bbegynnelsen av klippet at du ikke er utseendefiksert? For det må isåfall være tull. Du er den mest utseendefikserte jeg vet om. Du får panikk når du ikke får ordna håret, og ikke noe på deg er ekte. Haha.

    6. Mye bedre sånn som du gjør no. Å videoblogge om ting som kan lett misforståes av mange, då fatte vi bedre kavdu meine. Eg leste innlegget ditt, og syntes du virka heilt blås i hode, mens no ette videobloggen så fatte eg faktiske ke du meine og ka du hille fram til! Det er også kjekt å se deg prate, fordi då sir du det du meine og kan prate ironi.
      Ps. Kan du ornde sånn at når man trykker på ein link, så opner denne seg i ei ny fane?????

    7. For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor jeg kan plassere deg nå. Men det er vel en av de tingene som gjør deg interessant? Litt mystisk, på en måte.

    8. teit å ta med “oj, der så arma mi feit ut” er ikke rart folk får spiseforstyrrelser nåtildags hvis det der var feit. herregud

    9. Du fortjener ikke å være på topplisten engang, du finner bare på unnskyldninger at det er bare å le av.

    10. hahahha du tror du er så smart, og så sier du at armen din så feit ut ETTER alt dette oppstyret. Er det mulig

    11. sorry macco, klikker meg ikke inn på den bloggen for alle penger i verden. Han kan få spre søppelsnakket sitt uten at jeg har tenkt å lese det.

    12. sophie e nu vel et vanlig menneske ho også? ho må nu på akkurat samme måte som oss få lov å si at ho synes ho sjøl så litt feit ut? alle har nu vel de reaksjonan til sæ sjøl i blandt. ddet at du sir folk har spiseforstyrrelsa pga sånt?!?! så hvis sophie si “gå å hopp utfor ei bru” så gjør du det? la jenta ha egne meininge som alle oss andre.

    13. Hahaha, unnskyldninger ja. Vi skjønner poenget ditt; Du er falsk tvers gjennom og i blant ønsker du at folk skal få medfølelse for deg, så du later som du bryr deg om dyrene. I neste øyeblikk gjør du ting som motsier dine “meninger”.

    14. Jeg beundrer virkelig folk som deg Sophie, og hvordan dere klarer å unskylde dere på en slik måte, at alle nok en gang bøyer seg i støvet for deg.

    15. Du er ikke så kroppsfiksert eller bryr deg så mye om utseende, men likevel har du extensions, restylan, sillikon, falske vipper og en del sminke? Du måtte også rette på pc-skjermen 10 ganger i løpet av filmen for å se best mulig ut? Bra forsøk Sophie 😉

    16. Bare stå på, alle skjønner hva du mener, men folk liker å være frekke og prøve å dra deg ned. Bare gi faen i det rett og slett. Du vet at du er glad, og du vet hva du bryr deg om og hva du mener. 🙂

    17. fyfaen jeg holdte på å le meg ihjel når du sa “oi nå så armen min feit ut” XD
      digger deg, jeg skjønner virkelig ikke hva folk klikker sånn for. syns du har uttrykka deg veldig bra!
      hvis folk ikke skjønner greia etter den videoen her, så gir jeg opp håpet på menneskeheten ass…

    18. Ro ro til fiskeskjær, mange fisker får du der….nå får ikke du så mye fisk da, men en svenske fikk du…håper han er verdt det 🙂

    19. Elsket denne videoen! Følte virkelig at man fikk se den “smarte og reflektere” Sophie som du fremstår som i innleggene dine. Men som veldig ofte forsvinner litt i videoer, men det er vel en del av det. Uansett digger deg Sophie! Elsker bloggen din! Stå på!

    20. Du er helt rå Sophie!! Fortsett med det, er kjempeglad i deg uansett om jeg ikke har møtt deg osv.<3
      Bare en liten klage. Du sa at du ikke var "utseendefiksert"!? Du har Restylane, Silikon, Fakske vipper, "Falsk hår"? Det er vell kanskje å være ganske utseendefiksert.. Jeg ville heller si du er mest Kroppsfiksert;) men ellers er alt topp med deg! Fin truse Btw 😂😂

    21. hva som er sant og hva sa er usant det vet nå ikke jeg, men syntes uansett det er unødvendig og skrive slike innlegg. Jeg er overvektig og føler meg lite vert i verden når folk skriver slike innlegg. Er jo ikke alt man kan forstå seg på om det virkelig var Robin eller ikke. Alt som kommer ut på nett kan man ikke tro på. Dersom han ønsker å forklare seg bedre så syntes jeg han burde lagt ut en video der han beklager og alt som hører med. For å si det sånn jeg kjøper ikke det han har å skrevet på bloggen sin, dersom han hadde lagt ut en video så hadde det kanskje vært lettere å faktisk forstå at det ikke var han som skrev dette innlegget.

    22. Så fin du er 🙂 skjønner godt hva du mener, kan faen ikke være lett å måtte skrive 100% direkte for at folk skal forstå akkurat hva du mener. Ble litt satt ut da jeg leste det du skrev i det innlegget om dyrevern, for det har jo absolutt vært en av de største grunnene til at jeg absolutt digger deg, i tillegg til andre ting med deg og bloggen! Håper ting går greit

    23. Nå gir jeg opp.
      Hva er det du sitter å sier egentlig ?
      At man må se ut som en skuespiller ala Leonardo Dicaprio eller DEG for at folk skal orke å høre om f.eks temaet dyrevern ?
      “Mannen i gata” som du kaller det, dvs folk flest kan da også være engasjerte/ dyktige, og ihvertfall være ekte interessert i temaet !

    24. men herregud da, det er jo noe annet å provosere de som faktisk tenker negativt om andre kun pågrunn av silikon, restylan blabla utseendet, enn å såre folk ved å legge ut bilder av en ukjent jente for å illustrere hvor ‘feil og stygg’ man syntes hun ser ut

    25. om du vill at vi skal ta deg serriøst på videoblogg (noe jeg for så vidt gjør) må du ikke virke så sinnsykt selvopptatt ut! Det funker ikke å sitte ordne håret, se på deg selv i speilbildet, prate om feite armer… sier dette som et tips. 🙂

    26. Fint at du lager denne videobloggwn, det klarner opp i veldig mye. Skjønner endelig at du må spille på ytterpunktene når du blogger. Stå på. Du virker som en flott person og jeg håper alt bare roer seg ned nå 🙂 klem fra meg

    27. detta innlegget henvise til at du ikkje e så blåst i nøtta 😉 må si at du gjør det litt sånn at folk som e nordlænninga blir sett ned på, blir sett på som dom førdi du e fra Harstad.. mange som syns det, å det e domt.. jobb litt meir me dæ skjøl sophie <3

    28. Les det det her!!!!!Godt du tar det opp, det er noen yngre rips som klikker mentalt her.. http://no.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=5799051
      Litt misvisende overskrift, skjønner du vil få lesere, men vi får høre nok i hverdagen av vi kan gå ned noen kilo. Ja, det var ikke det du mente, men et sårt sinn tolker og vrir på det til det blir noe helt annet. Det vet du sikkert, og da synes jeg du kan tenke på hvilke gale signaler du ABSOLUTT ikke vil sende ut.
      Ellers fin blogg, leser bloggen din etter nyhetene som avkobling 😉

    29. Bra at du klarte opp skikkelig i alle misforståelsene, jeg beundrer deg Sophie, stå på videre! Folk trenger å roe seg ned 40 hakk, og ikke ta alt de kommer over på nettet så jævlig seriøst

    30. Konstruktiv kritikk: Dersom du vil bli tatt mer seriøst og skrive bedre – settninger skrives setninger, og misstolkes skrives mistolkes. Et tips er å huske at det veldig sjelden skal være tre konsonanter etter hverandre (finnes unntak) – som i settninger (TTN..), altså setninger. 🙂 Altfor pirkete på rettskriving, jeg vet..

    31. Det var sykt bra sakt!
      Det er ho fakta, er jo trist at det er sånn. Men ja. Bra du får frem de viktige tingene inni mellom

    32. Kan ikke huske sist du la ut et innlegg om dyrevern og lignende. Det eneste du har pratet om som har noe tilknytning til det er kattene som du hadde:)

    33. Sophie :*
      Du er en av de med oppegående menneskene jeg har “sett”. Mange forstår ikke at utseende ikke har noe med intelligens å gjøre. Du er smart! Du har noen gode synspunkt på ting, og kan se flere sider av saker. Noe mange ikke kan, som for eksempel dette med det innlegget der du skrev “flaks at jeg veier 43”. Du har fått mange stygge kommentarer om dette, men ikke ta deg nær av det! De tenker ikke like “bredt” så deg. Ikke alle kan forstå hva hensikten bak innlegget var men du er veldig heldig som kan se flere synspunketer av saker og kan tenke litt ut av boksen, noe som tydlighvis mange ikke kan. Stå på du Sophie, men hvis jeg skal gi deg et lite tips, kanskje tenk over to ganger hva du poster, mange av dine lesere klarer ikke sette ting i perspektiv, og tror alltid det værste. Og til dere andre, blogg er blogg. Blogg er image, underholdning, ikke ta alt dere leser så serriøst 😉 Sophie Elise har valgt å blogge, og hun har valgt å blogge slik som hun gjør. Ingen har en fasit på hvilken “bloggemåte” som er riktig. Så la henne gjøre hennes ting og hvis du ikke liker bloggen og hvordan hun fremstiller seg selv og livet sitt så kan du kanskje finne deg en annen blogg å lese 🙂
      Sophie, you go girl :*

    34. Er så morsomt at du prøver å unnskylde deg og fortelle at du ikke mente noe av det du sa.
      Først provoserer du voldsomt, for så å komme øverst på topplista etter å ha tjent noen tusenlapper, så unnskylder du deg og sier at du ikke mente det.
      Målløs.
      Jeg kommer ALDRI til å se på deg det samme igjen. Jeg er IKKE naiv.

    35. Du har selv sagt du går over innleggene dine tusen ganger før du poster dem. Du har også slengt dritt til leserne dine i kommentarfeltet om at dem må lære seg å skrive og sette opp setninger ordentlig.

    36. Elsker det marthepedersen.blogg.no skreiv: det kalles ikkje marknadsføring, men pr-kåt!!!! Haha, ler enda!!!!

    37. Folkens få opp øya litt her da. Hun vil at han skal komme høyt opp på topplista så dem får enda mere penger av blogg.no. Sant?

    38. For meg vil du alltid være falsk, jeg stoler ikke en dritt på noe av det du sier lenger! Denne videbloggen prøver du å fange tilbake leserne dine i ditt skumle og ødeleggende edderkopp nett!!Jeg er IKKE en av de som lar meg lure! Fler bevis på at du gir faen i dyrevern, flasher skinnveske, brukr dyretestet sminke og tror du er så sinnsykt mye bedre enn alle andre! Du sier det folk vil høre for å tjene penger, noe du SELV skrev i det teite innlegget ditt! Du må jo tro vi er helt idioter som går på triksene dine nok en gang!

    39. Veldig veldig bra at du forklarer deg sophie, all respekt for det! Forstår
      godt måten du velg å gå fram på for trossalt så er jo bloggen din jobben din, å da forstår jo vi at du må provesere å lage oppstyr for å få lesere å faktisk holde jobben din i livet.
      Er innom ofte men, sjelden eg gidde å komentera. Vil bare sei at du er super kul, å eg håbe du he det fint, syns du ser veldig gla ut å det gleder meg:) klem

    40. Ikke utseendefiksert? Nose job, Restylane i leppene, extensions, falske øyenvipper, silikon + mer?
      Enig! Det blir for dumt!!!

    41. Du har enda ikke svart på hvorfor du stadig vekk bruker produkter testet på dyr. Både sminke og restylan. Jeg har fulgt bloggen en stund og har lest kommentarer ofte og sett at folk har spurt. Men har aldri fått med meg svaret, beklager, unnakyldningen din. Hadde du virkelig brydd deg, hadde du ikke tatt restylan eller brukt Chanel osv.

    42. Bra sagt, digget videobloggen!❤️
      Stå på og ignorer alt den dritten jeg ser folk kommenterer her 🌸
      Kos dere videre, æ digge dæ ((:

    43. Dere som tror det spøker fordi dere ser en skygge – har dere ikke brukt hjernen litt og tenkt over at han svensken er i samme rom, og kanskje reiste seg fra sofaen og gikk forbi lampa – derav skyggen på veggen? 😉

    44. Hvis dyrevern er “det viktigste i hele verden” for deg, hvorfor skrev du da ikke noe om markeringen Noah hadde for dyrepoliti i Norge den 4. oktober? Skulle trodd at du som bryr deg såpass mye i hvert fall kunne nevnt det på bloggen.

    45. Skjerp dere! Hadde dere lest bloggen om den bare bestod av innlegg om isbjørn og globaloppvarming? Sophie Elise setter ting på spissen for å provisere, men det er jo nettopp dette som vekker interessen til leserene og som fører til lesertall. Hadde hun ikke gjort dette, samtidig som hun skriver om klær og sminke, hadde ikke mer enn 50 personer lest innleggene hennes om dyrevern osv. Det er hennes måte å nå ut på og uttrykke seg selv på. Vil heller kalle henne modig som faktisk deler så mye av seg selv og meningene sine på en blogg. På en blogg der hver og en kan legge igjen en anonym kommentar uten å ha for mange hjerneceller på plass.
      Alle har sin måte å uttrykke seg på og bli kjent på. For det er jo det som meningen med en blogg?
      Jeg syns du skriver en god blogg, Sophie Elise. Her får jeg litt av alt og det som interesserer meg (og de fleste andre jenter mellom15-25). Fortsett sånn, så får heller andre lære seg litt humor og ironi.

    46. Nå når folk faktsik skjønner hva du mente er det jo snillere kommentarer med en gang! Jeg synes du er flink! Men skjønner enda ikke hvorfor du bruker skinnvekse å sa at du ikke alltid tenker over om “den parfymen er tested på dyr”

    47. Flott du er! Så tøff og sterk! Masse lykke til i fremtiden, du virker som en helt fantastisk person og fortjener det aller beste <3

    48. Sykt glad for at du lagde denne videobloggen og fikk snakket litt ut for deg. Må si jeg faktisk er veldig glad for at du innrømmer at du prøver å provosere på bloggen og at det er sånn “det virker”, fordi jeg tror det er mange som gjør dette uten å tørre å innrømme det selv. Syns du er tøff som innrømmer det, og skjønner jo absolutt hvorfor du gjør det, selv om det kan for mange, og som jeg selv oppfattet det først, virke litt uekte og uærlig.

    49. Digget videobloggen, du er så inspirerende!
      Kunne du kanskje laget en halloween kostyme outfit greie? trenger tips haha <3

    50. Håper du leser dette!
      Jeg syns det er HELT greit å provosere, med silikon og restylane og ting som kun går ut over deg selv. Men jeg syns IKKE det er greit å provosere med ting som går ut over andre folk, som feks andre sitt utseende. Du må jo ikke såre andre! Ja, jeg ble trist når jeg fikk vite at noen her i Norge faktisk ville blitt sur av å se på meg som er 60 kilo på stranden. Men jeg leste innlegget til typen din, og han virket faktisk snill og menneskelig, når han sa at han visste at 50-kilos-innlegget ble tatt til seg av mange unge jenter. Dere må huske på at det er ikke mest folk på deres alder som leser bloggen, men de fleste er en del yngre enn dere, og veldig sårbare.
      Jeg likte videobloggen, og tilgir dere begge.

    51. Du forklarer deg veldig bra i videoen, og det gjør at jeg forstår din versjon enda bedre. Takk for oppklaringen:)

    52. Herregud så dumme dere er.. har dere allerede glemt hva som ble skrevet? Dette er jo bare en fattig måte å “vinne” oss tilbake på.
      “Markedsføring. Han vet hva som provoserer, hva som gjør folk sure, og hva som gjør at man “vinner folk” tilbake igjen. Alt med blogg handler om image – mitt image er at jeg er provoserende, man vet aldri hva man får, jeg kjører den barbie-looken og en gang i blandt må jeg “vinne folk” tilbake igjen med innlegg om dyrevern, at jeg har vært deprimert, blitt mobba osv. Det er slik denne bloggverden fungerer om man har lyst til å holde det gående.”
      Tenk litt folkens.. alt dette har gjort er å gi begge masse oppmerksomhet. Ikke la de vinne 😉

    53. Jeg sitter bare igjen med en følelse av at du er så ekstremt falsk :-/
      Og det gjør meg så veldig skuffet.
      Jeg har lest blogger din fast de siste årene og har stolt på at du er en dyrevenn og at du er en snill person. Jeg har ikke dømt deg for operasjonene eller tenkt at du er så overfladisk..
      Men nå føler jeg alt er bare oppdiktet for og bli kjent og få status som blogger.
      Ikke vet jeg om du er glad i dyr eller om det du sier er sant. Du sier du har donert ting til veldedighet i sist innlegg, men jeg tror bare det er bullshitt. Du har dessverre mistet alt troverdighet. Og det ditt innlegget til Robin hvor han prøver og vri ting om til noe positivt er hverfall kleint og fullstendig unødvendig. Han er et overfladisk og ondt menneske. Og det forandrer seg ikke med det første. Da du bare lar han leve gjennom deg.
      Håper du får øynene opp snart og ser hva han driver med.
      Lykke til .

    54. Hahah, du er nå søt da, men hvor seriøst man skal ta deg er usikkert. Du sier du er opptatt av dyrevern osv. slik som du ALLTID har vært.. Hvorfor sier du da i en gammel videoblogg at du IKKE liker dyr? 🙂 Og ikke så utseendefiksert? Da lurer jeg på hvorfor du har silikon (når folk spurte om du hadde silikon FØR du hadde tatt det), hvorfor du har extensions (når du blir kalt vakker UTEN), hvorfor du har opperert nesa og tar botox/restylane. Du er jo blitt en helt annen person enn det du var før, og du er ikke utseendefiksert? Også klarer du å prestere i å si at armen din så feit ut.. Morsom du

    55. Morsomt at du tror du er god til å markedsføre deg. Legg på deg 40 kg så skal vi se hvor god du er :))) Du er ingenting uten utseende ditt, det håper jeg du forstår.

    56. Nytter ikke å ro….
      Gidder ikke innom her mer.
      Men flere andre er som sauer, og følger den gamle trauste flokken..
      Du har forandra deg etter at den bøgen kom inn i bildet.
      Sorry ordbruken, jeg er over 50 kg og flesket mitt stenger for hjernekapasiteten.

    57. Digger deg👍😂 jeg har former å jeg er ingen glamourmodell å jeg synes bare du er rå kul😂 alle har noe de ikke liker med seg selv:-) til å med du ❤️ ikke ta deg nær av det for sier og skriver om deg. Folk som tar seg nær av det du sier, er usikker på seg selv eller er missunnelig. Stå på og lev livet 👍❤️

    58. du har vel sagt ditt. Stå heller for det! og nei, jeg har ikke tenkt til å gå inn og lese kjæresten ditt sin innlegg. Han har jo selv uttalt at han skrev det første kun for å få mange views så da er det jo klart og tydelig at dette handler om det samme. Du skrev det jo selv, etter at man har provosert må man virke snill for å ro seg inn igjen? 1. nivå markedsføring av seg selv og laveste nivå av respekt for de rundt en. veninner du liksom haha

    59. *ro ro til fiskeskjær og litt til*.
      Jeg kommer aldri til å stole på det du skriver på bloggen. Du vingler ALT for mye frem og tilbake. Om du er så “opptatt” av dyrevern, som du selv har nevnt en del ganger?hvorfor ikke gjøre noe ut av det? Se på hvordan Anikken (annjor.blogg.no) gjør det med HM, og hvor langt hun har kommet.
      Og det å si at du er IKKE er utseendefiksert var å ta kaken. Så klart er du jo det, når du har fikset nesa, titsa og leppene. Og i tillegg har hair extensions og har falske øyevipper.
      Og er et dårlig forsøk å prøve å “vinne” tilbake lesere på. Desperat much? Jeg lar meg i alle fall ikke lure og synd at det er enkelte som faktisk gjør det.

    60. Bra jobbet 🙂
      En videoblogg var helt klart det lureste.
      Nå gjorde du meg stolt, virkelig!
      Fortsett med det du er best på, og aldri la deg knekke.

    61. Hvordan kan du si at du ikke er utseendefiksert etter du har fikset på deg selv til det ugjenkjennelige? Eller har du gjort det bare for å provosere og “markedsføre”? I så fall er du syk.

    62. Åh, Sophie! Takk og lov for at du lagde denne videoen, du hadde HELT rett med at du ikke formulerte deg rett i det innlegget for de fleste tenkte nok at noe HELT annet enn det du mente, meg inkl. Skjønner godt hva du mener nå som du sa det på video!
      GODT å høre, det mener jeg virkelig, ble seriøst bekymret når jeg leste!!
      Klem <3

    63. Det mest skremmende er ikke hva disse bloggerne klarer å lire av seg. Det mest skremmende er den menigheten med unge jenter som sluker alt rått og forsvarer alle handlinger. Hvordan skal det gå med dette landet når den største drømmen til fremtiden er å møte en overfladisk blogger. Før ville ungjentene bli sykepleiere, nå vil de bli blogge og alle ønsker å se helt like ut.

    64. Jeg sitter igjen med en følelse av litt bitterhet, for alt jeg hører er FORKLARINGER og ingen unskyldninger. Jeg mener du fortsatt har de holdningene du har snakket om de siste innleggene om at folk ikke må være så hårsåre og nærtagende. Det er bare at du føler du nå må forklare hva du mente.
      Sorry, jeg syns det krever ei unskyldning for at dere rett og slett mobber andre mennesker for å sette ting på spissen og for å få flere lesere. Og jeg er fult klar over at det hverken va deg eller svensken som skreiv det, men når du går ut å forsvarer det så er du like mye med på leken for du har værtfall ikke tatt nåååå avstand fra det what so ever.
      Fin forklaring, bare synd det ikke inneholder ei unskyldning.

    65. Er så enig med Dag!!
      Hva er det som har skjedd med verden når den største drømmen til unge jenter og gutter er å få betalt for å sitte hjemme å blogge. Hva skjedde med å ville bli advokater, leger eller snekker. Det finnes nok noen av de enda også, men jeg har hørt flere unge mennesker drømme om at det eneste de vil er å bli en kjent blogger…..
      Skremmende

    66. Jeg er så DRITTlei av folk som ber andre ‘ikke ta det så personlig’, for det finnes faktisk folk med psykiske lidelser der man ikke kan skifte humør sånn som med en lysbryter. Man kan ikke velge å IKKE ha lest eller hørt noe sårende, og dette er verre jo yngre man er.
      Unnskyld deg, og slutt med å forsvare Robin – om han er så flink som du påstår, så la han ordne opp i rotet sitt. Dere fortjener kraftig kritikk, og jeg lurer på hva foreldrene deres tenker om dere når det er dette som er resultatet av handlingene deres. Skamfullt.

    67. Du starter videoen med å si at du har strevd med den fordi du er hoven og ser ut som en potet, for deretter å si at du ikke er utseendesfiksert? 🙂

    68. Du er ikke utseendefiksert? Haha uff du driter deg ut igjen å igjen! Å etter alt tull så drar du kommentaren at armen din ser feit ut? Veier ikke du bare 43 aah?! Du er så fryktelig kort as!
      Robin får seg en på trynet neste gang jeg ser han bøgen der!
      Jente 24.

    69. Du burde nok ikke skrive slike “alvorlige” innlegg i hast neste gang, for det var måten du formelerte deg på som jeg tror mange reagerte på. For det virka som du ga totalt blanke faen i alt du tidligere har ment at du står for.

    70. Ikke noe fan av det innlegget som ble skrevet, men det er jo tross alt hverken du eller kjæresten som har forfattet det. Har forståelse for at media vinkler for overskrifter, og muligens har lagt ord i munnen på både deg og kjæresten. De utnytter jo din posisjon i det hele for å dra klikk, og det er synd ettersom folk raser mot deg som en konsekvens av dette. This too shall pass. Klem

    71. Jeg har vært en fast leser lenge, og synes det er en grei underholdning sånn på kveldstid. Men dette ble bare litt merkelig… Denne filmen. For som flere har nevnt, hvor skal vi feste deg nå? Hvor er troverdigheten din? Ja, en ting er å være en ekstremversjon av seg selv. Men man må også være genuin, opprinnelig og seg selv. På en måte virker dette som bare tullball, et innlegg som kun er for å trekke tilbake lesere, få mer oppmerksomhet, masse kommentarer etc etc…
      Jeg tror det er mange som lurer på hva du mener når du nevner at du ikke er utseendefiksert? Så du tok silikon kun for image? Du bruker ca. 30.000,- kun for et lite image? Pluss alt det andre du har gjort med kroppen din. Jeg synes du skal sette av god tid til å lese gjennom kommentaren du har fått på denne filmen, lage en ny film/innlegg hvor du forklarer deg skikkelig og opprinnelig. Litt mer genuint denne gangen. Du må også kunne gi tilbake til dine lesere, du må kunne svare på ekle/ubehagelige kommentarer/spørsmål. Og for en gangs skjyld, kanskje svare 100% ærlig og 100% genuint?

    72. Herregud. Mennesker i dag er det verste. Jeg blir så ekstremt oppgitt av å lese kommentarene nedover, at jeg får lyst til å legge meg ned å grine. Ja dere, denne videoen er laget for å vinne tilbake lesere. Hvorfor? Fordi hvilket menneske har lyst til å bli Internett-trakassert å truet av hele Norges ungdom? Sophie er bare et jævla menneske hun også. Akkurat som deg. Hun går på en smell, kjæresten hennes går på en smell, du går på en smell, jeg går på en smell, alle går på en jævla smell innimellom! Den eneste forskjellen fra Sophie til deg og meg er at hun omtrent er pliktet til å be om unnskyldning, gjøre opp for seg osv. fordi hun har hele Norges øyne på seg. Og ja, da prøver hun å vinne tilbake tilliten vår. Få tilbake lesere. Det er en selvfølge. Lurer på hva annet dere egentlig hadde forventet at hun skulle gjort? Vi forventer jo noe fra henne hele tiden, dere har hamret løs på henne de siste nettene, tryglet henne om å forklare seg. Så når hun først gjør det så er det for teit også. Vi forventer så jævlig mye fra bloggere hele tiden at vi glemmer at de er mennesker de også. De gjør feil de å. Som alle andre. Det er ikke Sophie som skal be oss om unnskyldning men heller vi som bør be henne om det. Så frekke å ufyselige som noen av oss er mot medmennesker.
      Du skal ha all creds og ros for å i det hele tatt fortsatt blogge Sophie! Jeg hadde aldri klart å holde ut, og det tviler jeg på at mange andre ville også. Stå på (uansett hvor kleint det høres ut) og seriøst drit i alle nepehuene som kommenter.

    73. Lol, du sier at du ikke du ikke er utseendefokusert? Du har tatt flere operasjoner, for å fikse på utseendet. Hvis ikke du er utseendefokusert, så lurer jeg på hvordan de som er det, er.

    74. Greit nok at du er en god skribent, men du har virkelig en fantastisk måte å uttrykke deg på via ord også. Jeg kan ikke si annet enn; go Sophy! Tok meg selv i å hviske et lite “suck it” (rettet mot alle tvilende der ute) etter endt video, og smilte flere ganger throughout forklaringen din da det lyser lang vei hvor jordnær og god du er. I HODET MITT ER VI BESTEVENNER! Sant? Fint. <3
      Stor klem xx

    75. Blir kvalm av å se på deg. Iallfall den stygge svensken din. Eneste som er ekte på deg er skjelettet og musklene som er i kroppen din. ÆSJ

    76. Sophie sa jo selv at de lager helvete, for så å vinne leserne tilbake med et dypt innlegg. Tenk litt folkens!

    77. Skjønte poenget ditt! Og skjønte mer nå hva du mente med “43 kg”-innlegget nå 🙂 Det lettet hjertet mitt veldig.

    78. Koselig å høre deg snakke, da får du fram personligheten din så mye bedre! Syns det er synd at det er mange som tar seg nær av ting en person sier bare fordi den er kjent, men så har du også kontrasten hvor alle hører på deg når du har noe godt å si også. Du kan ikke miste ironi og sarkasme for å skåne menneskeheten, du er en person du også og spøker på samme måte som resten av oss, noen ganger tråkker man litt over streken og det bør være greit det også. Fortsett å være herlig, du har så mye positiv energi som hjelper folk!

    79. Du er så jævlig selvopptatt!
      Er det virkelig mulig?!
      Og ikke skjønner jeg det heller. For de bildene du legger ut ligner overhodet ikke på DEG. Møtte deg i Oslo her om dagen og kjente deg knapt igjen!!

    80. Hei Sophie,
      Life goes on lissom…
      Men du, du som vet hvordan man skal få lesere interessert. Har du tid opp i alt styret til og lese bloggen min og si om det er noe og satse på? Eller hva man evt kan gjøre for å gjøre den bedre. Elsker og skrive! Men betyr ikke at alle liker det for det.
      Hva syns du?

    81. Hei Sophie! Har du operert nesen din igjen? Den så veldig mye bredere ut enn den pleier på videoen nå. Eller redigerer du den mindre på bilder? Isåfall forklarer jo det grunnen:)

    82. Hei!
      Jeg tror grunnen til at så mange av leserne dine gir deg kritikk er fordi de er for unge. De er for unge til å skjønne selvironi, humor o.l. Jeg er 24 år og trust me; jeg hadde ikke orka å lest bloggen din hver eneste dag hvis du hadde vært dum. For det er du ikke. Det er jo egentlig en selvfølge at du er en ekstremversjon av deg selv?! Det er som du sier, ingen er egentlig såå interessert i de innleggene der du skriver om dyrevern osv. Folk vil ha gossip og personlige ting og det er derfor du har så mange lesere. At du da skal få så saiko mye dritt for det er helt ufattelig.
      Vær deg selv! Ikke unnskyld deg selv. Du er den du er og det er flott! JA, du er kun 19 år – men det betyr bare at du har lov til å gjøre feil. Det er nettopp det ungdomstiden er til.
      Jeg håper med hele mitt hjerte at du ikke tar til deg alle de negative komentarene – hvis jeg hadde fått slike hadde jeg nok gravd meg ned i et hull. Så du er utrolig sterk og tøff.
      Fortsett å blogg som du gjør! Det funker! 🙂

    83. Vet dere hva- dere som biter på dette er rett og slett patetiske. er det mulig å være så blind. dette er et nytt forsøk på å “vinne dere tilbake”. Hun legger ut link til Robin sin blogg- for at han nok en gang skal få flere lesere. lukter bullshit lang veg. nei, jeg gidder hvertfall ikke støtte denne dama noe mer. hun fortjener ikke en dritt fra andre.

    84. Skjønner hav du mener kjempe godt. Bra at du laget denne videoen, æ støtte dæ alltid <3 Men det e jo greit å roe ned hateran avotil 🙂 Stå på vidre.

    85. herregud da, unskyldninger etter undskyldninger! Kan du ikke bare si det som det er, etter uttalelsene dine mistet du mange lesere, rart du ikke mister kjæresten din. Han kommer til å falle for en gutt før eller siden. Det er bare du som ikke skjønner det. Herrejesus for et menneske du er.

    86. Føler jeg fikk litt mer forståelse nå som du forklarte alt på video, men likevel så ser man jo klart å tydelig at hele denne episoden ble lagd for å få Robin “kjent” og at alt egentlig bare er et stort PR-stunt for å få han inn i lyset. Du linker og nevner bloggen hans i hvert eneste innlegg. Tilfeldig? Neppe. Du er en fin jente og du gjør så mye fint for andre mennesker og dyr, men jeg syns at du og Robin har tråkket langt over streken. Han har ansvar for en blogg som har skrevet noe nedlatende om andre mennesker for å få seg lenger opp på “kjendisranken”, og du har hjulpet han med det. Jeg er skuffet over at PR og berømmelse kan bety så mye for folk at de er villig til å gå så langt. Jeg hadde aldri trodd at du kunne være med på noe sånt, Sophie. Jeg er så sinnssykt skuffet over deg.

    87. Du fortjener ikke å ha så mye hate på deg. Du er veldig fin og veldig smart og sterk person. Noen som jeg ser veldig opp til. Du fikk meg til å støtte Noah, bry mer om dyrvern. Også du er veldig fin. Og det er du som velger å se ut sånn, og du har veldig fin utseende. Alle hatere er bare sjalu.

    88. Du er grusom Sophie Elise. beklager, men du er ekkel og helt utrolig blåst i hodet. Du kommenterer i hvert sånn dager der på- katastrofe innlegg og tvintervju at du er smartere enn det de fleste tror, når skal du da sette ord inn i hodet til leserene uten at det hørest ut som dritt?
      En så naiv og avviket person har jeg ikke sett på lenge eller tolket på lenge, du er rett og slett et høl, som bare drar til deg alt for å få litt oppmerksomhet i noen få dager, også igjen skylder på at det var vg og alt som gjorde alt til noe stort.
      Helt utrolig hvor oppblåst du er i huet. Ikke rart det popper ut ting derfra, for mye luft mellom ørene dessverre, og jeg har faktisk fulgt med deg og din blogg lenge, men dette holder, du er som mean girls, du blir rett og slett aldri mett på oppmerksomhet, og det burde det ikke være for en 20 år gammel jente… Og nei, all PR er ikke god PR.. Du mister meg her, takker for alle dine blonde øyeblikk. B

    89. Begge deres unnskyldning nå er like patetiske som før!
      Og du sier dette var gjennomtenkt for å unngå misforståelser?
      Virker mer og mer kunstig, falskt, kvalmt, motbydelig.

    90. herregud, den som er med på leken må tåle steken sier jeg bare as. setter du noe så lite gjennomtenkt ut i verden får man tåle at mange blir sinte. dette er kun konsekvenser av handlingene hans. du har måttet tåle mye pes før for ting du har sagt, og samme må han som er “mann”

    91. ååå, så pen du er!!
      Jeg synes forresten at dette var en veldig bra video. Det er så utrolig sant det du sier!

    92. Den skyggen der på 0:30 ville ha vært små creepy hvis ikke Robin faktisk var i rommet.. det er jo såklart han som gikk forbi en lampe eller noe sånn

    93. Det er forresten imponerende at du flytter fra Harstad til Oslo og bloggen taper seg.. man skulle tro at å bo i Oslo ledet til en mer fyldig, innholdsrik og bedre blogg, men det har dratt kvaliteten og innholdet på bloggen veldig ned! Uheldigvis:/

    94. Kopierer dette over:
      Fra ett annet innlegg.
      Sophie. du er ikke så kroppsfiksert eller bryr deg så mye om utseende.
      Men likevel har du:
      Extensions
      Restylan
      Silikon
      Falske vipper
      Tatoert: Hello Kitty under leppa.
      + en del sminke?
      Du måtte også rette på pc-skjermen 10 ganger i løpet av filmen for å se best mulig ut?
      Bra forsøk Sophie 😉
      Blir ganske provosert av måten du holder på å blogger.
      Ene øyeblikket, skriver du: Heldig jeg veier kun 43kilo.
      Neste: De som veier over 50kilo, hold dere unna stranda.
      Hva trur du, du er egentlig?
      Du trenger hjelp, seriøst.
      Få deg en psykolog, og jobb.
      Ikke sitt her og oppfordre ungjenter til å slanke seg. Opperere seg som deg.
      Uten all opperasjon og ekstra du har gjort ,lurer på om du hadde bare sitti i ett hjørne oppe i Nord Norge. sammen med katten din.
      Du har mistet det meste Sophie.
      Håper alle jenter som ser dette, slutter og lese bloggen hennes, hun trenger seriøst hjelp.
      Trur egentlig det er for seint.
      Utrolig at sånne som henne kan tjene penger på blogging som hun gjør.
      Fy faen……

    95. det e no faen ingen av dem to som har skreve det inlegget.. latterlig at folk gjør så my utav det, koffer tar du dem sæ så jævli nær av det? om det har vært sophie og robin som faktisk har skreve det og, koffer faen bry sæ? syns det e så latterlig. småjenta no t dags!! å uansett, sophie har no ihvertfall ikke nå med det å gjør. har hu ment nå sånt har det stått på bloggen hennes for leng siden. veie sjøl over 60kg æ, tenkt ikke over det engang når æ lest alt dem skreiv. skjerp dokker, idiota!

    96. problemet ditt er ikke at du spiller på det og det- men heller at du ikke forstår bakgrunnen og konteksten du selv gjør det i. hvorfor er det slik at objektivt attraktive mennesker får mer oppmerksomhet enn andre? er det riktig at det er sånn? hvordan ser en som er flink på skolen ut? du har en veldig grunn analyse av ting, som sikkert er pga. alder, osv. Og et lite tips – kloke og smarte mennesker snakker veldig sjelden om hvor kloke og smarte de er 😉 Det får deg heller til å fremstå litt desperat etter å prøve å fremstå på en annen måte. Forsåvidt synes jeg ikke det er spesielt smart å brande seg selv på den måten du har gjort de siste årene. 🙂 lykke til.

    97. Synes at du kan heller legge ned bloggen eller skrive mer fornuftige ting
      du blir jo bare jævligere og jævligere
      Høres jo ut som du ikke vet selv hva du mener om ting
      og bare bor i en rosa boble sammen med kjæresten og tror at dere kan gjøre hva dere vil uten at det betyr noe, det er kvalmt
      du var jo ikke sånn med dei andre kjærestene du hadde , har han nye dårlig innflytelse på deg kanskje?

    98. Flere videoblogger!! Man forstår deg på en annen måte da! Men det er fortsatt en ting jeg reagerer på.. Hvorfor ikke svare på vegetarianer spørsmålene?

    99. Du motsier jo bare deg selv når du først sier at du ikke er utseendefiksert og deretter sier at “ånei, armen min så feit ut nå”, og ler når du sier “noen blir lei seg nå.” Sophieeeee, hva er greia med deg?!

    100. Hei Sophie <3 du skal ikke bry deg om alle de negative kommentarene du har fått i de siste, de som ikke forstår deg er demmes problem. Du er en av få person her i verden som faktisk tar deg tid til å gjøre en forskjell, i helhet til andre mennesker som faktisk slenger dritt på bloggen din. Du er et stort forbilde, ihvertfall for meg, å det har du vært i de mange årene du har blogget nå. Og selv om andre skal pirke på at du er kroppsfiksert, så har de veldig lite å gjøre. Alle mennesker bryr seg om utseende sitt, og du gjør det du føler er rett for ditt utseende. Stå på videre, heier på deg!

    101. Det at du ikke er opptatt av utseende ditt er vel ganske feil å si? Hvis ikke du er det, hvorfor har du da:
      – Tatt botox
      – Restylane
      – Silikon
      – Satt på fake negler
      – Satt på fake vipper,
      – Satt på fake hår
      – Operert nesa
      – Fake tan
      – Tattoveringer
      – Bleket tenner
      – Farget håret
      – Bruker daglig masse sminke og andre kropsprodukter
      – Går til frisøren månedlig
      – Bruker flere tusen i måneden på klær/vesker/smykker/sko

    102. Det er vel ingen hemmelighet at Sophie Elise alltid har hatt provoserende utsagn på bloggen sin, folkens. Det har aldri vært noen hemmelighet at denne bloggen skaper sterke reaksjoner hos mennesker, men hvorfor ikke, når man har mulighet? Markedsføringen av denne bloggen er noe helt for seg selv, og er det noe jeg liker, så er det å lese kommentarene folk legger igjen. Så mye hat, for noe så naturlig. Silikon, restylane and u name it. Sidemannen på bussen har silikon, halvparten av jentene som er å handler i samme butikk som oss – har restylane. Men vi bryr oss ikke. Og jeg bryr meg heller ikke om hva Sophie gjør, men jeg syntes det er helt rått. Denne bloggen er aldri kjedelig, uinteressant eller noe man går lei av. Men det er en blogg man klikker seg inn på flere ganger om dagen, fordi man vil lese om noe ekte. Jeg personlig har alltid likt bloggen. Jeg har alltid sett på bloggen som en blogg alle andre egentlig er enige i, men ingen tør å si noe.
      Hvorfor skal det være så tabu? Jeg snakker støtt og stadig om silikon, og om at jeg en dag skal ta det selv. Hadde jeg hatt en blogg, og skrevet at jeg tok det for å bli kjent for puppene mine, hadde jeg garantert fått en haug av lesere førte uken. Men jeg gjør det ikke. Hvorfor ikke? Fordi jeg er ikke like full av guts som det Sophie Elise er. Og at hun er så rå, det skal hun ha en klapp på skulderen for. Og spesielt alle som går markedsføring osv osv på skolen: Dere har jævlig mye å lære!
      Sophie Elise, du er en helt rå person. Du er en person jeg ser for meg at jeg kunne satt meg ned på en cafè med, og bare snakket i evigheter. Jeg ser på bloggen din som en åpen blogg, jeg ser på deg som en åpen person, og jeg ser på alle de som ikke forstår hvor langt du har kommet deg i livet som helt på villspor! Du hadde nok vært den du er uansett, men bloggen din har gjort det kjent, og til noe positivt. You go girl !!

    103. Synes mange av kommentarene blir feil.
      Ja hun brukte mye ironi og sarkasme og alt det er. Og innlegget skulle være til latter og morroheter.
      Men å skrive at man selv er over 20 og skjønner dette og de som er yngre er ”idiota” og dumme. Det blir for dumt.
      Håper dere selv husker at der har vært yngre. Ikke sitt på en høy hest for du har levd et par år lengre. Respekt handler ikke om alder, men om forståelse og kunnskap.
      Jeg er 17 år og jeg skjønner totalt hvor Sophie kommer fra. Jeg forstår at det var for latter. Men det hun sier og slik hun handler, viser ikke humor. Det viser at hun er kjempe usikker på seg selv og vil gjerne ha oppmerksomhet. Og i mine øyne blir det tåpelig. Hun skal ikke måtte gå fram og tilbake med hva hun sier og gjør. Hun skal få ha sine meninger. Men istede for å promotere slik hun gjør, for så å gjøre noe som motsier det. Det er feil. Men jeg vet at Sophie er smart og hun vet hva som er rett. Så jeg håper virkelig det blir bedre og hun slipper å spille på kroppen sin og alt det der for å ha lesere. Virkelig.

    104. Bra videoblogg, og du får frem det du mener 1000 ganger bedre. Men er også litt merkelig at du sier du ikke er utseende fiksert når du i går skrev du utsatte det du egentlig skulle gjøre pga at du ikke fikk fikset deg siden du ikke hadde strøm 🙂

    105. Kjenner jeg blir litt provosert av dere som skriver, både her og på innlegget til Robin at, “åå, jeg forstår så mye bedre nå, alt var jo bare en stor misforståelse, tusen takk”. For all del, de fortjener ikke alt hatet, men begge to har dritt seg på leggen, både Robin med den latterlige uttalelsen om jenter over 50kg, og Sophie som plutselig fremstår som at hun har lurt alle leserne sine i mange år. JA, du lever av bloggen og av å provosere og JA, både ditt og Robins/Aksels (?) innlegg er noe av det dummeste jeg har lest.
      Jeg er fast leser av bloggen din, og kommer ikke til å slutte å lese den på grunn av dette, men jeg ble skikkelig skuffet over oppførselen din. DU lever av OSS, og det er pga oss at du er hvor du er i dag. Så da burde du virkelig behandle oss også med respekt og ta til deg det som blir skrevet av oss til deg. Ikke undervurder leserne dine, det blir for dumt.
      Utenom det så syns jeg ikke denne videoen forklarte noe som helst, men jeg skjønner at du nok en gang prøver å “vinne” oss tilbake. Mitt beste tips til deg for å gjøre det er å begynne å oppføre deg som den “gamle” Sophie. Ikke den arrogante, tvilsomme personen du har fremstått som de siste månedene.

    106. Han burde heller lære seg å filtrere litt i stedet for å komme med unnskyldninger han absolutt ikke mener. Det er for dumt å komme med uttalelser for så å unnskylde dem hver forbanna gang.

    107. Kjenner jeg blir så utrolig oppgitt over det du sier Sophie! Imaget ditt går ut på å provosere, det sier du selv. Men tenker du noen ganger over hvem som leser bloggen din? Det er unge jenter som tar til seg alt som en svamp. De driter vel i om det er en spøk, de blir såret og de får enda dårligere selvtillit! Du tenker med ræven din, enkelt og greit. Det er ikke sikkert du er så “blond” som du framstår som, men faen heller! Du må tenke mer over konsekvensene. Det høre helt sikker dramatisk ut, men tror ikke du at det er noen jenter som faktisk prøver iherdig å komme seg under 50 kg nå? For noen er ikke vekt en spøk, og det dere har gjort, er å gni inn i trynet på folk, at vekten spiller en stor rolle, og da mener jeg utseendemessig.
      Du driter deg så jævli mye ut. Det er ikke sjarmerende eller søtt på noen som helst måte. Det er latterligt, og en dag håper jeg at du innser det!!

    108. Den som lyver vil antakelig ikke bevege seg så mye, og de bevegelsene han eller hun gjør vil være stive og begrensede. De bevegelsene løgneren gjør er ofte rettet mot egen kropp. På denne måten vil den som lyver ubevisst gjøre seg liten og ikke vekke oppmerksomhet med det han/hun sier.Den som lyver vil unngå å se deg i øynene. Vi har vel alle hørt at øynene er sjelens speil, og en løgner liker ikke at noen ser i disse speilene.Den som lyver kan avsløres av øyebevegelsene: Hvis den du snakker med forsøker å huske informasjon, så har øynene en tendens til å gå til høyre. Hvis den du snakker med derimot prøver å dikte opp et svar, så går øynene til venstre. Kanskje noe å tenke på?

    109. Fikk seriøst veldig mye bedre inntrykk av deg nå, ikke at jeg har hatt et dårlig inntrykk men nå fikk jeg hvertfall mye bedre! Du er nydelig

    110. kjenner jeg blir så oppgitt over enkelte kommentarer ! Om Sophie mener hun har en feit arm så får hun mene det da ! Alle sitter slik uansett om man er tynn eller overvektig. Mennesker har jo sitt eget mål med kroppen så la folk være! Og det blir hvertfall feil at Sophie ikke skal få lov til å si sine meninger og måtte passe på om å være et godt forbilde når enkelte kommentarer går ut på at hun ikke tenker, at hun bare bryr seg om utseende og slikt? Dere er jo da på samme nivå som henne.
      Hva så om hun bryr seg om utseende? Hvem gjør ikke det i dette miljøet? Hun kan jo også ha ting hun ikke liker ved seg selv som alle andre. Hun kan også ha en dag hvor hun ikke føler for å gå ut på grunn av alt ikke går hennes vei. Hun er trossalt bare et menneske med drømmer, følelser og meninger som alle andre.
      Jeg syntes du gjør en flott jobb, Sophie!! Jeg digger deg virkelig !!

    111. Å fyttifeite så morsomt uttrykk du får når du hører deg selv sier at armen din ser feit ut!!! Hahahah, sjukt gøy

    112. Du trenger ikke forsvare typen din… Han er desverre en hjernedød liten drittunge ifra Sverige, som er ute etter gratis pr ved å være sammen med deg…. Hadde det i det hele tatt vært noe oppi toppen på han, så hadde han aldri uttalt seg som han gjorde…

    113. Ble faktisk litt stolt av deg etter å ha sett denne videoen. Det er mye lettere å forstå hva du mener når du faktisk setter deg ned å prater om det. Jeg tror nok at mange har forskjellige bilder av deg, fordi de får høre og se så mye på nyhetene, tv osv. Jeg tror helt ærlig at du er som du nevnte i et tidligere innlegg, en sykt flink markedsfører, og du vet hva du må gjøre for å få oppmerksomhet. Og det klarer du jo! Med glans! Men det at du skal forsvare Robin syns jeg du skal få slippe, det at han har skrevet et innlegg nå på bloggen sin å forklart seg med egne ord er bedre enn at du skal sitte her og prøve å rette opp i alt han har sagt. Du er en smart jente Sophie, husk på det 🙂

    114. Hei alle sammen (ikke at noen kommer til å lese dette). Jeg sy også det virker som om Sophie har mistet helt oversikten her, og det ene hun sier er mer rotete enn det andre. Hun motsier seg selv hele tiden.
      Men skjønner dere ikke (og jeg skriver nå i caps lock) AT HUN LEVER AV LESERNE SINE?!?!? JO MER HUN PROVOSERER, JO FLERE LESERNE OG KONMENTARER FÅR HUN!!!!!!!
      hvis dere er så skuffet, sinte og lei av hele jenta, SÅ BOIKOTT HELT BLOGGEN! da kan hun til slutt ikke leve av denne bloggen, og skrive som hun gjør. Skjønner dere ikke at dette faktisk ikke er annet enn PR og salgstriks? Jo mer dritt hun skriver, jo mer dere irriterer dere, jo mer tjener hun!
      Men jeg tror dere, som meg, synes dette er beyond morsomt :p personlig leser jeg blogger kun for kommentarer, så takk til dere andre lesere for at dere underholder meg når jeg ikke har bedre å gjøre 😉

    115. Hvis man holder seg for nesa og samtidig slenger til den stygge Harstad-dialekten når man snakker, så høres man jo akkurat ut som deg! 🙂
      Og så hyggelig at du endelig har fått deg en homsebestevenn som er like falsk og twisted i hodet som deg!

    116. hei 🙂 jeg elsker bloggen din sophie og når jeg leser den ser jeg ikke på deg som en “livingdoll” som prøver og få flere lesere ved og være pen som noen sier. nei jeg ser på deg som en vakker utstrålende kul og snill jente som tar egnen valg om hvordan du vil se ut. jeg ser på deg som sterk jente som alltid vil stråle frem med personligheten din som er så sterk av positivitet. ikke bry deg om jævlene som skrive så mye stygt til deg nei se på de snille kommentarene i stede får<3 det bygger opp selvtilliten din. jeg håper du leser dette og skjønner at du er verdt noe stort at du vert noe bra og ikke tenk på de haterne, jeg håper dette hjalp deg litt og kos deg videre i livet
      hilsen en stolt jente på 13 år

    117. forresten til dere hatere hvis dere er så misfornøyd med sophie så drit i og les bloggen hennes da hvis det er så krise sophie er helt topp og det kan dere ikke forstå fordi dere bare tenkte på og dra ned selvtilliten hennes

    118. Jeg blir rett og slett kvalm av alle dere, skjønner dere ikke at hun prøver å få tilliten tilbake av leserne sine? Det er alt hun ber om. Hun legger ut et innlegg der hun forklarer, hun lager en video, men det er fortsatt ikke godt nok? Alle mennesker gjør feil, jeg vedder på at dere har gjort i såfall en feil i livet deres, det samme gjorde Sophie, men tingen er at hun rettet opp i det og forklarte og det er det samme som en unnskyldning. Ingen er perfekt. Sophie er ikke perfekt, jeg er ikke perfekt, heller ikke dere. Hun prøver så godt hun kan å forklare, og å beklage, mer enn det kan hun faktisk ikke. Dere har gått alt for langt, hvor lang tid skal det ta før dere aksepterer unnskyldningen?

    119. Du er tøff Sophie! At folk _enda_ ikke har skjønt image ditt er latterlig! du har jo spilt på dette siden du startet bloggen din for 1000 år siden og prøvd å forklare deg gang på gang. Jaja, det fungerer hvertfall! Stå på videre du har mange som backer deg opp i ryggen. Du er jo bare god tvers igjennom.

    120. Du er helt konge, Sophie!! Blogging er jobben din, og det er en grunn til at du er på toppen! Stå på videre, og kjør ditt eget løp. Jeg digger deg 🙂

    121. Bra sagt Soph, du er flink til å utrykke deg og de idiotene som er så trangsynte og ikke ser det, vel, synd for de. ++ Du var dødsnydelig på den videoen, absolutt ikke noe “potet” haha. Klem!

    122. Vil nok si at en er utseende fiksert når en gjennomfører såpass mange skjønnhets-operasjoner som du har.

    123. haha dagens!!!!!! ” ?…Æ E EGENTLIG IKKE SPESIELT UTSEENDEFIKSERT?.” Haha.. trur ej dauda!! Du e jo berre heilt hysterisk arti !!!

    124. Synn det er bra at du lagde videoen. Er ikke alltid like lett å forstå om noe skal være sarkastisk ment eller ikke når det er i tekstform.
      Og du har nok helt rett ikke like mange hadde fått med seg de viktige sakene som dyrevern og mobbing hvis ikke du sa noe provoserende som får folk til å klikke seg inn på bloggen.
      Litt skjærene lyd på video, Kan være en ide å kjøpe en liten ekstra mikrofon for bedre lyd 🙂

    125. Haha, det med at armen din så feit ut, det må vera meint som ironi? ;-P Alle menneske gjer dumme ting, sånn er det berre….. Nokre av oss er 100% dyrebevisste og miljøvern kjempere, andre er meir sånn at dei tenkjer litt på det, bryr seg, men det er ikkje direkte ein ´livsstil´. Eg trur du absolutt bryr deg om dyr Sophie. Men å sei at du ikkje er oppteken av utseende, det må vera ironi, eller så lurar du berre deg sjølve her 😉

    126. Ikke utseende fiksert???? Hahaha!! E d derfor puppan, nesa, håret, vippan, leppen e falskt?
      Du e latterlig! skaff dæ litt selvinnsikt!

    127. Hei:) eg brukar normal ikkje å kommentere, men følte for å gjere de no. Eg har lest bloggen din ei lang stond no, og heilt ærlig så begynte eg med det fordi du såg ut som en dom wannabe barbie. Eg ville lese bare fordi eg fikk inntrykk av at du var dom, og sikkert kom til å skrive mange ting som var heilt bort i natta. Men. Når eg begynte å lese så motbeviste du alt som hadde med det domme å gjer. Eg merka etterkvart at du hadde utruleg mange gode innlegg, meininga og tanka. Eg blei faktisk litt glad. Eg lese bloggen din fortsatt idag, og syns du er ein utruleg reflektert person, som fortsatt har gide meininga og du er som oftast flink å formulere deg. Bare et par menneske som henge seg opp i alt du skrive og sei.
      Uansett. Du er et bra menneske Sophie! Og eg skulle ønskt å hatt ein skikkeleg samtale med deg ein gong! Bare fortsett å vere deg:)

    128. Det som også e trist e at du trur på ditt eget bullshit. Du skjønne ikje sjøl kor uintelligent alt det her e.

    129. Er forskjell når man gjør som som deg da, gjøre “narr” av seg selv. Enn han idiotiske kjærsten sin som gjør narr av andre for å bli kjent 🙂

    130. Du sier at du ikke er så spesielt utseendefiksert i videobloggen. Haha made my day! Begynn å se dine egne feil og si unnskyld til bloggleserne dine. Slutt å kom opp med unnskyldninger til absolutt alt. Du tar jo nemlig aldri feil!

    131. Veldig bra sagt, trur folk skjønner mye mer hva du mente med det du skrev! Jeg forstod godt hva du mente, og uttrykkte også meningen min i kommentarfeltet på det andre innlegget, hehe 🙂 Du virker kjempenaturlig på videoen, og jeg synes du forklarer deg selv dritbra! Du er faaab

    132. Du er veldig flink til å forklare, og man merker at du var flink på skolen, og at du er smart, bevisst, har teft og ikke er noen simpel hjerne. Faktisk, da jeg først gikk inn på bloggen din for noen år siden, var det for å se hvor dum du var. Men mens jeg skreller nedover innså jeg at du er smart, morsom, og egentlig den typen person jeg selv ønsker å være. Stå på Sophie, men ikke røp alle tipsene dine offentlig 😉

    133. Har ikke lest det innlegget folk har misforstått, men må si at alt du sa i din videoblogg forsto jeg 100%. Veninna mi satt i rommet på telefonen sin og overhørte noe av det du sa, og da kom det fra hun : good point. Jeg støtter deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg