my everything

 

(annonselenker) Ny kåpe fra somedays lovin. Perfekt til årstiden! Skoene elsker jeg også, fra NLY shoes. 


Jeg må bare si det, nord-norge er så utrolig vakkert! Jeg er så glad som har hatt barndommen min her, det ville jeg ikke ha byttet bort mot noe som helst. En barndom hvor jeg brukte dagene på å gå langs havet, lete etter kraber og små tangsprell, fiske, rømme hjemmefra (for å så komme tilbake før mamma og pappa i det hele tatt merket at jeg var borte), leke boksen går med hele nabolaget. . jeg har gjort så mye gøy! Jeg hadde til og med en OTER til kjæledyr i en periode. Så, selv om jeg har flyttet fra Harstad og er glad for det, er det alltid like godt å komme tilbake. Nydelig natur, kjente fjes overalt, familien, dyrene og ikke minst et fult kjøleskap – kanskje ikke nødvendig å påpeke at jeg idag har spist mer enn jeg gjør iløpet av en hel uke i oslo, haha. Hjemmelaget mat er det beste!

Det var utrolig deilig å se de små pusene mine igjen, de har det sååå bra her! Det gjør meg godt, da vet jeg at jeg gjorde det rette ved å sende dem hit. På bildene over ser dere Siv, eller Smilla som hun tydeligvis heter nå i følge mamma. . . Vel, hun er alltid Siv i mitt hode!

Anne-Sofie har kommet hit på overnatting, vi skal legge oss om ikke så alt for lenge. Jeg har hatt en perfekt dag med venner, familie, masse mat og kjææærlighet. Kjente jeg trengte denne lille turen hjem, no place like home! Jeg kjøre bil i fire timer sammenhengende i kveld, plukket opp noen venninner, kjøpte godteri og hørte på bra musikk. Vi har ikke AUX i bilen jeg bruker, så der kjører vi old-school med brente cdplater. Haha, elsker det! 

Håper dere har det fiiint hvor dere nå enn er, og at dere likte dagens outfit ♥ Koselig med gode tilbakemeldinger på klærne mine den siste tiden! Bestilte meg forresten et par syyykt kule sko her om dagen, gleder meg til jeg får de og kan vise dere 🙂 God natt, klem!

 

67 kommentarer
    1. Hei Sophie, jeg har vært fast leser av bloggen din fra du var 16 år og har så indelig lyst å be deg om en tjeneste? Andrè Castillo er som deg og har stooor interesse for musikk. kan du plis dele denne http://www.youtube.com/watch?v=KeSeAFYVVPs videoen på bloggen din? Artisten er fra bergen og ønsker å gjøre det stort en dag, han skriver tekst, lager musikken og alt selv. så basically er alt selv lagd ! Hadde vært veldig fint å få kastet lys på talente hans. hils en vennine av han og fast leser av deg som ønsker å gi han en god overraskelse!

    2. Hadde ikke du akkurat vært å tatovert bryn? dem va ikke sæli fin på dæm hær bildan i hvertfall..

    3. Jeg vil ikke si noe positivt før du sier unnskyld for å ha røpet at det var Dan…
      Kall det barnslig og overdrivelse, men en unnskyldning er på sin plass, sørlig siden han var den ene **** personen jeg ikke ville skulle være gg. Og nei det var ikke til hjelp jeg skulle forberede meg på å vite det til siste episode… Kall meg psyco. Det er en deal😴😴😣 (de to første ‘smileyene’ skulle ikke komme) vit Sophie du kan bli tilgitt (en gang ksnskje) bare du sier unnskyld (og forklarer) Jeg er ikke psyco, bare sykt dritt at du gjorde det

    4. Du har alltid så fine klær Sophie! elsker stilen din!
      men når det er sagt, så må jeg ærlig innrømme at bryna dine såg fæle ut på disse bilene, mye finere før du tattoverte. ser ut som om du har tatt en tykk sprit-tusj og bare tegna! se selv :/
      bare min mening! ellers er du alltid nydelig <3

    5. Neste gang du legger ut bilder, kan du legge ut noen der du smiler med tennene og ellers bare et vanli smil du pleier å smile?😊 elsker bloggen din!😊

    6. Fin kåpe men beklager å måtte si det sophie, tror ikke du som er så lav burde gå med slike, du ser på en måte drukknet ut i den. Kanskje høye sko til neste gang? 🙂

    7. Likte disse bildene kjempegodt, jeg! Nydelige farger og nydelig outfit! Likte spessielt bilde nr 3. Nå fikk jeg lyst til å kose meg i høstsolen også- bare den dukker opp snart! God natt <3

    8. Sophie jeg digger deg, men off jeg syns helt ærlig at de bryna dine ser forferdelige ut. Enig med hun over her, det ser ut som du har tatt en tykk tusj og bare klæshet det på. Du hadde så mye penere bryn før. Kjipt å gjøre noe så fælt permanent 🙁 vedder på at du kommer til å se tilbake på disse bildene om noen år og bare “wtf hva tenkte jeg der?!” sorry for å være så ærlig 🙁 digger deg ellers 🙂

    9. Til dere over som kommenterer brynene hennes; fargen når man tatoverer dem blir utrolig mye svakere etter en liten stund bare…. Så det er alltid kraftig og veldig markert i bynnelsen. Done it myself 🙂 brynene hennes er, og blir bare finere når fargen slipper 🙂

    10. Å så koselig det ser ut der! Fint å se at du koser deg 🙂
      Elsker nordnorge selv, er født i Tromsø, men bor i Sarpsborg! Synes det er så mye finere i nord, men det er så kaldt 🙁
      Hmmm…Synes øyenbrynene er fine jeg, men hver sin smak! Du var skikkelig fin på disse bildene! Vedig søt kåpe og 🙂 kos deg videre og ha en fin kveld/nattr

    11. Ahh, endelig slutt på skeive, ekle, billige falskvipper! Glad på dine vegne, for dette har jeg irritert meg over kjempelenge. 🙂

    12. Prøv og få bort det drittet ved øynene til katten, det er ikke bra og kan være vondt/ekkelt. Skjedde med hunden min en gang :p
      Håper du har hatt en fin dag!

    13. Du er flott!
      Er kattene utekatter og innekatter nå? Må i så fall være kjempedeilig for dem ja – god avgjørelse!

    14. Det er mørkt. Helt bekmørkt. I mørket jeg befinner meg i finnes ikke håp, livsglede, latter, postive tanker. Kun negative tanker. Jeg kommer ikke ut av mørket. Jeg prøver, hver dag, så uendelige mange ganger prøver jeg. Men alt jeg sitter igjen med er de negative tankene.
      Det er vanskelig å skal være åpen om det. Man blir ikke trodd.
      Depresjon og angst. Mange har vanskelig for å forstå. Det er enklere å forstå om noen har en brukket fot. Da ser man skaden. Man forstår smerten.
      Selv det å smile for å vise andre at du er “normal” går ikke. Jeg prøver. Men klarer det ikke. Det er så lite man føler man klarer. Man føler seg ikke verdt en dritt. Hvordan kan noen være glad i MEG? Jeg gjør ingen forskjell i verden. Jeg betyr ingenting. Ingen bryr seg om jeg forsvinner. Det er konstante tanker. Alltid er de der. Med tiden har de hamret seg fast i hodet mitt. Det GÅR ikke å tenke positivt.
      Dag inn og dag ut sitter jeg alene. Kvier meg for så enkle hverdagslige aktiviteter som å dra på butikken, lufte hundene, ta bussen. Føler alles blikk, hva tenker de om meg? Jo, de tenker jeg ser dum ut, stygg, annerledes, rar. De tenker jeg går rart. De tenker at den lille bevegelsen jeg gjorde fikk meg til å se rar ut. Ingen liker meg. De ser på meg. Studerer meg. Jeg liker det ikke. Det får hjertet til å banke ubehagelig fort. Jeg blir kvalm, svimmel, hetetokter. Hyperventilerer.
      Jeg hater at alt er skummelt.
      Jeg hater mørket jeg sitter fast i, som jeg ikke kommer meg ut av.
      Jeg savner å finne glede i ting. De tingene som en gang betydde verden for meg er jeg nå likegyldig til. Jeg er tom. Tom for følelser.
      Jeg savner å føle NOE.
      Jeg eksisterer, men lever ikke.
      Men mest av alt savner jeg meg selv. For man mister seg selv totalt, har ikke lenger en identitet.
      Man mister alt av håp. Ingenting godt kan skje. Jeg fortener ikke noe godt. For jeg er ingen.

    15. Bilde nr to av de trærne var helt fantastisk nydelig. Der har du virkelig klart å skape et vakkert bilde! Et bilde jeg gjerne kunne hatt på veggen min! 🙂

    16. Den skinnveska kjøpte hu på Nelly, for det stod visstnok ikke at det var ekte skinn, aner ikke jeg men 🙂

    17. Liker du fortsatt vaniljeis med varm browniesrøre over? ahaha husket du eeelsket det før! Gjerne svar meg i kommentarfeltet 🙂

    18. Bare å zoome inn på bilde så ser man at det står Celine på veska. Litt skuffet sophie men du bryr deg jo ikke lenger om dyrevern eller hva folk sier så gir opp.

    19. Jeg må bare si at jeg syntes du kler de nye brynene dine kjempe godt! Du er mer symmetrisk i ansiktet.
      Alltid vært skeptisk til tatoverte bryn og kunne absolutt ikke gjort det selv, men jeg er overrasket over hvor godt du ser ut med det.
      Bryn skal ha litt tykkelse og skal være mørkere enn din egen hårfarge, du ser bra ut!

    20. Dere så kalte dyre folk ro dere ned da. Dere tar jo helt av her. Vedder på at dere har noe hjemme fra dyr dere ikke er klar over selv.

    21. Det brune på katten kommer fra tette tårekanaler, hunden min har det samme. Ikke farlig eller vondt.
      Kommer fra Lofoten så jeg vet hva du mener med barndom i fjæra.

    22. Du og den veska de.. den må være med på hvert eneste innlegg. Forøvrig burde du også beklage til leserne dine om avsløringen på siste innlegg, spessielt siden så mange ble skuffet

    23. KANSKJE PÅ TIDE Å VASKE ANSIKTET TIL KATTEN DIN? Den har jo masse størknet drit rundt øynene sine. Et tips er å vaske med øyebadevann, det løser opp bedre enn bare vann.

    24. Hvorfor legge igjen dritdeprimerende kommentar på innlegg hos toppbloggere, Rebecca? du har jo ikke noen link til en side man kan besøke deg på, så hva ønsker du å oppnå? Svært få har tålmodighet med sytekommentarer som ikke engang åpner for at man muligens kan hjelpe. da blir det bare slik ‘stakkars meg’-greie som ikke hører hjemme noensteds.

    25. Å herregud folkens. Siste episode av gossip girl kom i 2012 (for 2 år siden!!), så hvis dere ikke hadde fått med dere at Dan var gossip girl enda, så er virkelig bare deres egen feil.
      Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lest det på diverse nettaviser.
      Så, Sophie har absolutt ingen verdens ting å beklage om det.

    26. Ikke bry deg om kommentarene Sophie. Folk har ikke hørt om ordet mobbing her.At folk gidder og henge seg opp i alt det skjønner jeg ikke ! Dere har så lite å bruke tiden deres på at dere besøker denne bloggen dag på dag for og finne feil. Syns synd på dere!

    27. Har du sett bilde unge høyre har lagt ut på facebook? Jeg får vondt inni meg, uff, for noen fæle mennesker. Håper de åpner øynene sine snart slik du og så mange andre har gjort 🙂 <3

    28. Heiiiiiii :*
      Første gang jeg kommenterer, men lurer egentlig bare på en liten ting, trodde du sa en gang at du skulle lage en ny sang? Enda en i tillegg til Lionheart liksom, eller er det jeg som husker veldig feil?
      Og forresten, ville bare si at jeg syntes du virker som en skikkelig rå jente med heeeeerlig personlighet ogsånt, du er kuuuuuul 😉

    29. Så bra at du koser deg i Harstad!! Digger bryna, håper du er fornøyd! Og gjerne fortsett med å ha med sanger i noen av innleggene, digger musikksmaken din!! 🙂

    30. Hei sophie 🙂
      Fant dette inlegget på dyrevern siden din.
      http://sophieelise.blogg.no/1401465609_30052014.html
      “Nei ass, vi mennesker er så utrolig mye dummere, og mer styrt av penger, latskap og naivitet enn vi kanskje tør å tenke på. Er rimelig glad for at jeg selv reflekterer litt over ting og setter spørsmålstegn istedenfor å gå rundt i den stygge canada goosen”
      Skrevet for 4 måneder siden, Bare lurer på om NOAH vil fortsette å samarbeide med deg nå som du ikke er så ekstrem lenger? Eller er ikke det å gå med skinnveske og dunjakke fra ralph lauren like ille som å gå med canada goose?
      Bare lurer 🙂

    31. Grunnen til at brynene dine ikke ser bra ut lengre, er nok fordi du tok sol altfor tidlig etter du fikk dem tattovert på. Det er en grunn til at man får beskjed fra tattovøren at man skal dekke til nye tattoveringer i sola 🙂

    32. det er ikke en eller to ganger hun har snakket om hvorfor hun har den veska.. hvis dere ikke følger med så la vær å stille slike unødvendige teite spørsmål folkens….
      Det med å kjøpe ting lagd av skinn betyr at du støtter den industrien som driver med skinn, men det har hun ikke gjort, for hun har kjøpt den BRUKT, kjøpt den fra en jente, og da mener hun at det er greit slik, så la henne mene det…
      Kanksje dere synes det ikke simboliserer så bra at hun går med skinn veske, så bare tenk dere at hun har gjor utrolig MYE for dyr, en de fleste mennesker i norge, så heller bry dere om det..
      unnskyld for min norsk

    33. Hei! Hvis øynene til kattene dine værker, kan det være lurt å dra til dyrlegen. Værk fra øyene kan tyde på en infeksjon i kroppen hos katten.

    34. “Det var utrolig deilig å se de små pusene mine igjen, de har det sååå bra her!”
      Virkelig? Begge har en øyeinfeksjon, du klarer ikke å ta vare på dem selv engang.
      Skal du ikke ta dem med til veterinæren??:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg