noe å grue seg til

Skam å si det, men jeg våknet opp for absolutt ikke lenge siden. Jeg og Anne-Sofie har rukket en walk of shame på bunnpris, vi har kjøpt den eneste vegetarpizzaen de hadde der og gleder oss masse til å spiiiise. Tror vi skal spille litt x-box også, det blir gøy ♥ Vi elsker COD zombie mode, om noen av dere spiller online, si ifra! Jeg trenger noen spillepartnere når hun drar :)

Ellers fikk jeg nettopp se min individuelle bloggerne-trailer, og jeg må si at jeg gruer meg litt til sesongstart nå. . Det blir jo så klart veldig gøy og spennende med en ny runde, sist sesong har gitt meg så masse muligheter og jeg aner ikke hvor jeg ville ha vært uten. Men livet mitt har forandret seg veldig siden vi startet, det ble jo filmet masse da jeg og M flyttet inn sammen og at ting var veldig bra – helt til det ble veldig dårlig, noe som også ble rimelig nøye dokumentert. . Vet ikke helt hvordan jeg kommer til å føle meg når det ruller over skjermen, jeg ble filmet på mitt absolutte lavmål når jeg sitter og hyler på gulvet typ, men når jeg først har takket ja til å være med på det må jeg jo gi av meg selv. Vi får se. . Jeg gleder meg til å høre hva dere mener iallfall! Vi filmer jo enda, så da får man jo se meg på alt jeg opplever nå også. Gøy!

Denne begynner å rulle på tv2 bliss til uka! Ikke glem sesongstart 26 oktober ♥

41 kommentarer
    1. Tror bloggerne dine kommer til å føle seg enda nærmere deg når vi får se et såpass nakent øyeblikk av deg! Gleder meg veldig

    2. Du har forandret deg så mye, jeg har følgt bloggen din siden du var 16 nå tror jeg, du blir bare penere og penere! jeg ser du har et utroligt godt hjerte:) du virker så utrolig sterk og og god:-)

    3. Selv om du hadde takket ja til å være med – så hadde du vel anledning til å nekte filming når det ikke passet så bra?

    4. Gleder meg kjempemasse til sesongstart. Syns det er utrolig sterkt gjort av deg å vise den ekte seg selv på tv, det burde du være stolt av!

    5. Syns det er veldig tøft av deg å kunne vise deg i en sånn situasjon når du ligger å griner på gulvet til hele Norge. Jeg hadde aldri turt det, trur jeg. Men gleder meg masse til sesongstart, og skal følge med hver eneste gang 😀 loveyou

    6. Gleder meg masse til å se, det blir kjempegøy. Men jeg lurte på om du kanskje kunne fått mulighet til å gjøre sesong 1 tilgjengelig å se selv om man ikke har sumo eller hva man trenger? Fikk ikke sett alle, og vil så gjerne se de:/

    7. Å digger COD zombies selv hhaha! Er sinnsykt avhegninghetsskapende og kan sitte en hel kveld å game det 🙂
      Høres så teit ut når jenter gamer men det er faktisk veldig gøy! Gleder meg til bloggerne starter, kommer til å like deg like mye som før! Og det er jo bare tøft at du tør å gråte foran kameraet 🙂

    8. Gleder meg masse til det starter! Men du, jeg så nettopp på Tørnquistshow (garantert feil stavemåte) og jrg likte skoene så godt. Hvor har du kjøpt de? Klem 🙂

    9. Koffor lage di ikkje ein serie om bare deg??? Di andre bloggarane der e jo bare i veien…. Ho derre med svart hår, kem faen e ho liksom??? Det hadde vert så jævla kult med ein serie bare om deg, spesielt av dt året som har gått…. Det e så spennande!!! Di andre bloggarane spole jo man forbi uansett…

    10. Her i huset går det kun i COD zombie for tiden.. Vi er blitt hekta alle 3:p og spiller med livet som innsats:p men dessverre spiller vi på ps3:-(

    11. Jeg gleder meg i hvertfall! 😀 Det blir sikkert kjempe bra, selv om du kanskje syns det vi bli litt flaut. Jeg syns ikke du har noe grunn til det, du bør være stolt av den du er!! 🙂 <3

    12. Det er ikke rart at mye forandrer seg, når man bruker så lang tid på å spille inn en sesong – og det forstår forhåpentligvis de fleste seerne 🙂 Jeg gleder meg i hvert fall veldig til sesongstart!

    13. Ikke gru deg til sesongstart, vær stolt og vit at det er modig av deg å være med på å slippe folk så tett innpå deg. Opp med haka!

    14. Til mer du gruer deg, til mer gleder vi oss! viss du sjønner 🙂 Jeg gleder meg hvertfall utrolig mye!Du er sterk, modig og lite sjenert når du tørr å vise hvem du er på en slik måte! Det skal du være stolt av!

    15. Jeg veit ikke om du leser kommentarfeltet men du burde ha en spørsmålsrunde angående bloggerne nå som ting har endra seg ^^ nå er du veldig heldig at du har en litt sån care type som kan ta på seg det fjese og bare le av det med deg, men hva tenker han om at han skal se deg sammen med Mathias på tv og hvordan er det for deg når du sitter sammen med din nåværende kjæreste og ser på Mathias på tv

    16. Jeg tror bloggerne vil utvikle seg til en dokumentarserie om deg.. de andre som er med er bare ikke nok karakterer, for man må være en karakter for å bære en hel serie. Marna er utrolig likbar, og jeg tror i grunn en serie med dere 2 ville vært gøy, for kontrastene sin skyld.. men de andre 2? de kunne jo ikke vært mer likegyldig

    17. Hei Sophie! Jeg var i utlandet da sesong 1 av bloggerne ble sendt, og jeg som hadde gleda meg så fryktelig til å følge med! Ligger det tilgjengelig på nett noe sted?? skal vertfall prøve å få med meg sesong 2 mellom studiene haha! hva ofrer man vel ikke. kos og klems du er tøff!

    18. Hei Sophie! Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt den kjolen du har på i dette innlegget. Den på bloggerne-bildet? Den var så utrolig nydelig på deg! Kunne tenkt meg en sånn selv 🙂

    19. Hva tenker Robin om å se deg sammen med Mathias på tv?
      Når dere kysser og koser.. Og gruer DU deg til å se det? Må jo være litt ekkelt med tanke på at dere ikke er sammen lenger?

    20. spiller du zombies på Black ops 2 eller 1? Uansett så kan du addendum meg på Xbox live : fourqueenhell 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg