VIDEOBLOGG – mine mange ansikter

Haha, noen som kjenner seg igjen? Man ser seg i speilet og tenker “nå har jeg en fin dag, tid for å ta masse selfies!” men når man først setter igang blir bildene verre og verre for hvert tastetrykk, man scroller seg febrilsk igjennom 40 selfies, finner ett som er OK, og så studerer man det ene bildet så lenge at det også blir stygt. Da ender jeg som regel bare opp med masse dobbelhaker og køddesnaps til venner, siden man først er igang med å ta bilder.. Så da ble det videoblogg ut av situasjonen, litt selvironi må man jo ha!


Jeg har hatt en utrolig stressende dag med tatovering av bryn, to møter som jeg klarte å glemme, et møte jeg var alt for sen til, filming av tørnquistshow, en vgtvfilming jeg ikke fikk gjort på grunn av sykdom i hjemmet og jobbing på nettavisen mot slutten av dagen. Etter jeg kom hjem har jeg ryddet, tatt oppvasken, vasket rundt omkring, tørket støv. . Listen er lang. Det er mye som skjer om dagen, og det er så klart bare gøy, men man skal jammen ikke gjøre nar av at blogging kan bli en fulltidsjobb, iallfal når man blir et “tv-tryne” og skal vises litt over alt. Men man får nyte det så lenge det varer :) Gøy med tilbakemeldingene på masterchef forresten, ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk så vi kan bare glemme at det skjedde, hehe. Jeg fatter ikke om jeg er en kameleon eller hva som skjer, for jeg endrer meg alltid veldig mye på kort tid, utseendemessig. Vi spilte inn i slutten av mai, og allerede nå føler jeg meg helt annerledes rent fysisk! Lurer på hvordan jeg ser ut om 3 måneder fra nå, haha. Vel, nå skriver jeg meg bort, kjærestekveld står på planen her så vi blogges mer imorgen ♥ 


104 kommentarer
    1. Hahahah du kan jo ikke klage på det! Du velger å takke ja eller nei til tv, så ikke prøv deg!:p
      Som sagt over her, blogging er INGEN fulltidsjobb, men pr-kåthet er!;)

    2. Lol folk hater så jævlig, slutt å bry dere om andre og bry dere mer om dere selv, jævla mongoer.
      Hva heter sangen, Sophie? Utrolig kul og litt rar! Du er fet og lol, og en av de beste bloggerne 🙂

    3. “Stressende dag?”
      Tatovering av bryn hvor du sikkert bare lå ned og slappet av, 2 møter du ikke gikk på fordi du glemte de, kom for sent til møte , fordi??
      Haha ja du kan jo late som om du har et stressende liv,- dream on!

    4. Uff, merker godt hvor ung du egentlig er. Til tross for at du snart er 20. Vet du hva andre på din alder gjør? De er godt i gang med å skaffe seg en utdannelse og har for lengst sluttet å sitte foran speilet og lage tullefjes til seg selv.
      Du kan kalle bloggingen din jobb så mye du vil, men det er bare en måte å tjene penger på. Og “TVtryne”? Du blir kynisk utnyttet av en bransje som trenger det som er annerledes/rart for å selv kunne tjene penger.
      Håper du ikke angrer.

    5. blir rætt å slætt flau av å lese enkelte kommentara over hær. Eneste grunn te at dokker sir som dokker gjør e førdi dokker e missunelig på jenta , å at ho faktisk kan leve ett liv av å gjøre en “enklere” jobb en ka andre gjør , og kanskje tjene mer en ka dem med “normale” jobba gjør. Ka dokker vet om den bransjen ho e i når dokker ikkje e der skjøl? noothiiing. Koffer ska ho bry sæ om ka andre gjør når ho trives med det ho gjør? skjerp dokker bitchezzz.

    6. Jeg synes det er merkelig å se hvor vanvittig nydelig du er på denne videoen, i motsetning til for eks. God kveld Norge når du så ganske fæl ut rett og slett:/ Hoven i ansiktet, uren hud og øyevipper her og der. Hva er hemmeligheten?:p

    7. Til “30.09.2014 kl.22:33”
      Du er unnskyldt dersom du er innvandrer eller har dysleksi, men det ser mer ut som om du skriver på en eller annen dialekt. Jeg har store problemer med å forstå deg, i alle fall. Husk at dialekter skal høres, de lydene som gjør en dialekt forståelig – blir helt borte når du skriver den. Det blir som å lage grimaser når du snakker i telefonen og tro at den du snakker med skal se det.

    8. Wow! Du er faktisk prikk lik Kim Kardashian! Så akkurat på et program med henne, du har helt likt ansikt. Fantastisk pen 🙂

    9. Ååh.. Der er som j skulle skrevet det selv, er så ENIG! Hahaha, måtte le når jeg leste det. Håper du får en litt mindre stresset dag i morgen 🙂 stor klem

    10. Så fin du var her! Videoblogg oftere, takk! Hehe 🙂 Synes alltid det er så gøy når du legger ut videoer, uansett om du bare prater tull eller er helt stille.
      Hadde vært kjekt om du begynte å svare i kommentarfeltet igjen, men skjønner godt om du ikke vil, siden folk har vært så stygge i det siste.. Synes du burde skrive et innlegg til dem og be dem dra til helvete 🙂

    11. Hei!
      Vi er en gjeng på tre jenter som har prøvd å få tak i deg via mail og kommentarfelt her (mulig det er feil mail vi har fått tak i?) Så håper dette når frem! Vi går på en folkehøgskolelinje som har et eget bistandsprosjekt, og vi håper at du som en kjent person på sosiale medier kan hjelpe oss å spre ordet!
      Ta gjerne kontakt!
      Hilsen Jenny, Sophie og Ida!

    12. Jeg er selv 20 år og er ferdig utdannet og holder på med videreutdanning. . Jeg sitter fremdeles foran speilet å lager tullefjes på snap o.l., slik som noen påpekte her oppe at slik gjør ikke en 20åring.. haha jo vi gjør faktisk det. Misunnelse oser over her i kommentarfeltet.
      Sophie, du er nydelig! Stå fast på ditt 🙂

    13. Jeg unner deg en ting Sophie Elise, av hele mitt hjerte! Og det er at du får et naturlig, sunt og godt forhold til deg selv og ditt eget utseende. Du kan skrive og si så ofte og mye du vil at du er fornøyd med deg selv, men bilder, kirurgiske inngrep og denne videobloggen gjenspeiler noe helt annet. Jeg ser en jente som ikke er sikker nok på seg selv. Du må bli veldig sliten av å ha det sånn?
      Og før alle Sophie Elise fans kommer med angrep om at jeg er både misunnelig og sjalu, ikke i det hele tatt. Sophie Elise er i mine øyne en vakker, smart og oppegående jente, hun må bare begynne å tro på det selv! Du trenger ikke sitte å si på Masterchef at du “tross alt er mest opptatt av utseende.” Jeg tror ikke du mener det, det er bare et skall du putter på, fordi det er blitt rollen din i det offentlige.
      Alt godt ønskes deg

    14. Hvordan i all verden kan du være ferdig utdannet som 20-åring? Hvilken utdannelse er det som tar så kort tid?

    15. Det med å lage grimaser og tullefjes har vel ingenting med alder å gjøre?! Jeg er 23 og elsker å tulle med grimaser, ta snaps og selfies. Og ikke nok med at jeg er eldre, jeg er så “voksen” at jeg faktisk holder på med utdannelse!
      Nei stå på Sophie, drit i alle de barnslige drittungene som er misunnelige.

    16. veldig mange unødvendige kommentarer her, ikke kult.
      stå på Sophie, du er virkelig en av mine favorittbloggere. ❤️

    17. Herregud, det her er noe av det mest kleineste jeg har sett i hele mitt liv. Her-re-gud. Hahahahaha, jeg blir så flau.

    18. Har hørt fra flere at du gjerne unner deg litt stoff (type cola, amfetamin og hasj) så denne videoen er vel kanskje bare en bekreftelse på nettopp det? Stakkars deg Sofie, du behøver virkelig en vekker…

    19. Det som den ene person skrev litt lenger opp her, at du virker så pen og nydelig på bloggen, men på TV (som God kveld Norge, Bloggerne, God morgen Norge) ser du skitten ut. Huden din er uren, håret ditt er fettette, og man ser avkuttet på clipsene dine. Takk og pris for redigeringsprogram når du har så stor blogg.. Man får litt sjokk når man ser deg på TV, for da er du ikke lik deg selv slik som på bildene.

    20. Huff, blir oppgitt over mange av kommentarene over.. Greit nok om dere er såkalte haters.. Eller bare sjalu? Men å rakke ned er absolutt ingen løsning. Skjønner ikke hvorfor komme med slike nedlatende kommentarer at all når dere kùn merker dere det verste og deretter slenger med leppa.. Blogging er ikke kun en måte å tjene penger på, ser for meg det ligger mye jobb bak det. Og hva så om hun har uren hud som dere sier? Kan hun noe for det? Neppe. Noen har litt fetere hud enn andre.. Kalles talgkjertler. Noe som ikke er selvbestemt. “Takk gud for photoshot” hvem redigerer ikke bildene sine før man publiserer de? Vil påstå 99% gjør det.. Om det kun er snakk om et filter, litt kontrast, retusjering… Eller tatt av på photoshot.. HVA SÅ?? Sophie Elise, du er ei nydelig jente.. Og du er ei smart jente.. Så noen av de kommentarene ovenfor, tror jeg du og opplever patetisk istede for å ta deg nært av det. Det kommer nok av sjalusien… Stå på, kjære deg!

    21. Kjære Sofie!
      Jeg er til tider er veldig skeptisk til deg. Jeg er sikker på at du er en veldig varm og god jente, men det er noen av uttalelsene dine som jeg finner veldig umodne. Det virker som at du har en barnslig trang til å provosere omgivelsene dine, og at du bruker enkle, gammeldagse triks som egentlig ikke er så kontroversielle lenger. Det blir bare pinlig, og jeg har stor tro på at du kommer til å vokse av deg dette ganske snart. Jeg tviler ikke på at du er smart, men smart er ikke det samme som moden og reflektert. UANSETT; da jeg så deg på Masterchef synes jeg du var så skjønn. Det var kanskje litt rart at du ble med på programmet når du ikke kan lage mat, men jaja 🙂 Det virket som at Donna og han andre tok veldig lett på sykdommen din, og at de ikke respekterte deg. Det gjorde meg provosert. Selv om du gikk ut først gjorde du en kjempefin figur, og det kan ingen av de andre skryte på seg. Den positiviteten og det sjarmerende smilet kommer du langt med! Tipper du er veldig lett å bli glad i 🙂 Det at de andre i kommentarfeltet skylder på photoshoppede bilder for at du ser annerledes ut på skjermen må du ikke bry deg om. Kanskje du bare var litt sliten på Masterchef.Du så i hvert fall lik ut på “Bloggerne” som du gjør på bloggen!

    22. Sophie, folk mener du ikke ser ut på tv, du har fettete hår, clipsa på halvtolv, en pupp større enn den andre, du er ikke pen, du er tragisk og flau, pr kåt er du å, du går tydlugvis på stoff, å vi må ikke glemme at du tross alt er sammen med en homo og jobben din er ikke jobb. Det var dagens negative rykter. Så la oss begynne med de positive ! I dag er sofie pen, vakker, søt , smart, du har fine øyenbryn og du er en bloggfavoritt for mange, du er fin og nydelig i dag også ! De vil ha flere videoer selvom det bare er tulle grimaser, i dag sier folk at du må bare stå på og dem ønsker deg alt godt ! Å min mening i dag er at du er en omsorgsfull person både oven for vennene dine og robin. Du er et godt menneske sophie. Håper du smiler litt exstra i dag. Å glem alt det negative, for du er Fab!♡

    23. Kjære Sophie, jeg har sett du har fått flere stygge kommentarer, men ikke ta det til deg! Hva så om du haddde fett hår på masterchef? Hva så om du har uren hud? INGEN andre legger heller ut bilder av seg selv med kviser når det er så lett å redigere de bort, vi har da vell alle litt kviser innimellom? Hva er egentlig galt med det? Å hva er galt med å ville redigere seg litt ekstra fin? Ingenting! Så vær så snill å ikke bry deg noe om de stygge kommentarene over.
      Men en ting jeg håper du kan tenke over er Robin… Ja han ser bra ut, og kanskje er han morrsom. Men jeg har sett bloggen deres, og videobloggene og hørt han snakke om sex osv. Og han slår meg ikke som typen for deg, det må jeg virkelig si. Jeg ser på deg som en jente som ikke har sex med mange, kanskje bare 2-3 stykker, mens han er en gutt som ikke engang holder tellingen på sine sexpartnere, hvordan skal man da føle seg spesiell? Du fortjener så mye mer enn han. En player er han. Og jeg mistenker sterkt at han bruker deg, bruker deg for å komme seg opp å frem i rampelyset, å bli kjent.. Det kan godt hende at jeg tar feil. Jeg håper det for din skyld. Men vær så snill å tenk litt over hvordan han er som person, hvordan du er som person, og ikke stol blindt på andre uten å overveie mulighetene for at de faktisk bare bruker deg.
      Håper du har en fin kveld Sophie. Du er nydelig! Og jeg synes du var kjempesøt på Masterchef og ble lei meg for at du røyk ut! Det var den aller første episoden jeg NOENgang har sett av Masterchef, og siden du nå er ute, ble det også den siste! 🙂

    24. Hei, jeg er en leser som ofte titter innom bloggen din, jeg liker det meste av hva du skriver om .. å det er godt å se at du kan skrive om hvor dritt livet noen ganger er.. på kveldene slik som ikveld bruker jeg ikke alltid å sovne like lett, har funnet ut at jeg kan skrive dagbok .. Siden jeg bare skrive i dokumenter og ikke har en blogg slik som deg, følte jeg bare for å poste det i komentarfeltet, der vhet jeg at du leser det, å det føles godt å forklar ting til folk jeg ikke kjenner.. Sorry for mange skrivefeil.
      Æ e så fette lei av livet. Vi leve i et samfunn dær det kunn e låv å ha suksess og å være glad. Æ e så fette lei av å bli vekket av ringeklokka, med følelsen av at dennan dagen kommer til å bli verre enn hælvete, men fortsatt vite at æ må på skola og at æ må kle på mæ det jævla støgge fettgliset av et smil.. Det å dra på skola å vite at nu må æ holde maska å helst overdrive, e så jævli deprimeranes å tenke på .. kor mange e det ikke som føle at når man kommer på skola så e det ikke lov til å være anna en super happy å høy på livet? Tenk at uansett kor lei du e så må du late som om alt e perfekt hvis ikke får du stygge blikk å komentara som .. ??herreguuud kor sur du e??, selv om du ikke har sakt en dritt men egentlig bare har vært litt fraværanes.. æ e lei over at når folk spørr mæ om det går bra så må æ fake et smil å si ??jada alt e bare supert??, selv om æ egentlig har det helt før jævli. Førdi æ har det ikke bra, æ vet ikke kor mange ganga æ har vært inne på de skittne hærslige skoledassan å prøvd å tatt mæ sammen førdi nu e det bare to tima igjen .. æ har måtta tørka tåra å skjekka at det ikke vises at æ har gråte før æ går ut å late som om æ har det best i verden. Æ e så jævli lei av at alle mene de har det så jævli bra, før æ nekte å tru at ingen har følt det på samme måtn som mæ .. æ har en mamma som har kreft, en jobb som æ hate å gå til, et stress og jag med å få levert alt av lekse , æ må ha energi til å vær glad på skola å ikke minst klare å være en god kjæreste, datter, venn, kollega og søster. Æ har levd med deprisjona sia ungdomskola, slit med å konsentrere mæ på skola, og har like stort sug etter å kutte mæ som andre har etter snus, slit med panikkanfall, selvmordstanka og har tidligere prøvd å ende livet. Men ta det med ro, æ e på bedringens vei, klare til en viss grad å styre følelsa å agresjon men hjelpe fint lite å måtte bruke 70% av energien på å være glad å smilanes hver jævla dag. JA, OK alle har det kanskje ikke sånn som mæ, nån har det verre å nån har det bedre.. Men det betyr ikke at du skal få kjeft eller stygge blikk fordi du har en dårlig dag eller to .. Skjønne ikke kor alt hate kommer fra før æ nekte å tru at æ e den eneste som slit med å late som om livet e pæfekt hvær føkkings dag.

    25. Så mange stygge kommentarer… Huff! Synes det et greit at folk har forskjellige meninger, men det må vel gå ann å få de fram på en konstruktiv måte.
      Jeg leser hvert eneste innlegg på bloggen din, og det har jeg gjort i over 2 år nå. Jeg liker deg både sånn som du framstår på bloggen og slik du fremstår på tv. Litt rart men jeg er en STOR fan, hehe 🙂

    26. Driver og ser bloggerne om igjen, og fy søøøren så fin du var med mørkt hår!!! Drt fikk virkelig frem øynene dine, og du fikk så sykt fine trekk av det!

    27. Har du fortsatt kontakt med Stine Sofie? Savner å høre om henne på bloggen, det virket som om dere hadde det veldig fint sammen

    28. Sangen er nok av lindsey stirling som skal spille i norge på onsdag (wuuh!).
      Kjenner meg igjen i videoen din ja!

    29. Haaha! ETTER DU VAR STYGG PÅ TV MÅ VI NÅ FÅ SETT EN “fin” VIDEO AV DEG, så klart. Så klart du er finere her med redigering og sepia filter til og med på video…
      Bare aksepter deg selv nå.

    30. Ja altså hvor skal man starte? Du virker veldig usikker, men hvem gjør ikke det til tider, er vel bare uvandt å se den ” store Sophie Elise” Virke usikker 😉

    31. Ønsker deg en fin dag videre <3
      Uansett hva andre måtte tenke synes jeg du er en utrolig vakker og snill jente, så stå på! Ønsker deg alt godt i livet 🙂 Blir veldig prvosert av at uansett hva du legger ut så må det alltid komme negative og useriøse kommentarer om det. Håper du ikke tar det for seriøst, du er fantastisk! 🙂

    32. Hei Sophie Elise.
      Jeg har lest bloggen din veldig lenge nå. Med en gang jeg startet syns jeg du var en liten jente med kun fokus på utseende, du sa du selv var tjukk selv om du var veldig tynn, og jeg syns ikke du var noe godt forbilde for jenter. For litt over ett år siden syns jeg du hadde forandret deg så mye, du hadde blitt voksen. Du kunne fundere om andre ting enn mun sminke og kropp. Du virket reflektert over verden og jeg fikk så mye mer respekt for deg. Nå, i de siste få månedene syns jeg du er tilbake til den lille, usikre jenta som kun tenker på kropp og utseende. Det er det eneste det handler om. Virker som du prøver å bli “kul” igjen. Jeg blir så lei meg, for nå er du tilbake til 16 årsalderen.
      Jeg liker det ikke! Beklager. Ville bare dele tankene mine. Håper du finner deg selv snart, og kanskje vokser opp litt.
      PS: Tror ikke han gutten er bra for deg, han senker deg ned på et nivå du ikke hører hjemme på 😉 🙂

    33. Det må være utrolig irriterende å ha intervjuer og filming planlagt med deg, også avlyser du på dagen.. det er sjokkerende at du ikke bare har den holdningen til ferier og slike oppdrag, men også til møter

    34. Jeg bare lurer på en ting. Blir ikke de menneskene du samarbeider med og skal ha møte med ganske sure når de sitter og venter på deg i flere timer og så møter du aldri opp fordi du glemmer det? Det er ikke for å virke negativ, men det virker ganske sløvt gjort av deg ettersom du har en veldig avslappet hverdag. Du har ingenting du MÅ stå opp til eller møte opp på. Du velger alt selv, hvem du skal samarbeide med, hva du skal være med på på tv, hvem du skal i møter med osv. Jeg står opp halv 7 hver morgen, tar toget til jobben kvart over 7 og er på jobben klokka 8. Der jobber jeg til 4, tar toget hjem og er ikke hjemme før 5-tiden. Da er det om å gjøre å få skviset inn en aldri så liten treningsøkt før det er middag som står for tur. Så begynner klokken å nærme seg 7, og først da får jeg tid til å gjør det jeg selv vil, se på tv, opprettholde utseende mitt, tilbringe tid foran pcen eller hva det nå enn er jeg vil gjøre. Så er det leggetid klokka 10-halv 11 og så er det på’n igjen neste dag. Jeg tror ikke du er helt klar over hvor heldig du faktisk er, som kan sove til klokka 10 eller 12 om du vil, hver eneste dag. Du kan gå ut og spise akkurat hva du vil, når du vil, hvor du vil. For du har tid og penger til det. Du har så mye tid til å opprettholde utseende ditt, bestille timer hos skjønnhetssalonger, frisører og you name it. Du har tid til å slappe av, reise jorda rundt, shoppe, være med venner eller ikke gjøre noe som helst hele dagen. Det at du ikke klarer å komme deg ut av huset for å rekke avtalte møter engang, ser bare utrolig slurvete og slapt ut for oss “normale” mennesker som må opp 7 hver morgen og jobber til 5-6 hver dag. Vi som har noe vi MÅ gå til hver eneste dag, ansvar og ting å ta seg av, ting som må bli ferdig til frister og balansere økonomi oppå det hele. Du burde kanskje ta deg litt i nakkeskinnet og få en litt mer strukturert hverdag, og føle litt på hvordan det faktisk er å være voksen.

    35. Altså dere fjortiser som kommenterer negativt om Sophie Elises utsende på Masterchef og God kveld Norge, Sophie Elise som selv sier at utsende er noe av det viktigste for henne, HVORFOR skulle en jente som er kjempenøye og opptatt av hvordan hun ser ut gå rundt med “fett hår” når hun apåtil skulle på tv? Hvor dumme i skallen er dere om dere ikke skjønnerat håret hennes sikkert var nydusja den dagen og at hun helt sikkert luktet godt! Hun lever jo av utsende hennes så selvfølgelig ville hun ikke hatt fett hår! Så slutt å si at hun hadde fett hår bare fordi dere skal finne på noe nytt bullshit dere kan plage henne for!!! Men det med litt uren hud har hun skrevet om på bloggen sin flere ganger at hun har vert litt plaget med så det burde ikke være et stort sjokk for dere! Hva har det egentlig å si når hun likevel er så nydelig som det hun er og ikke minst trofast blogger? Synes hun ikke var så annerledes fra bloggen og på tv jeg! En ting er sikkert, hun var både søt, sympatisk og fin jente på Masterchef. At hun har den skjelve sykdommen på hånden er ikke noe hun kan noe for! Jeg synes det var kjempe sporty og tøft gjort av henne å bli med på Masterchef tiltross for at hun sikkert visste at det kom til å bli utfordrende pga den skjelve sykdommen!

    36. jeg skjønner ikke at noen gidder å forsvare henne
      greit nok at det er en del stygge kommentarer ,men det trenge vel ikke folk å bry seg om , sophie bryr seg jo ikke om det selv en gang , hvorfor skal andre folk irritere seg over sånt for henne ? bortkastet tid , imens folk holde på med det , så sitte hun sikkert å på spa og slappe av sikkert

    37. Du Sabina? Greit at du skal kommentere dette innlegget, og at du prøver å virke som en smart og reflektert jente. Men før du skal begynne å snakke ut om sykdommen til Sophie Elise. Vær da sikker på hva navnet på den sykdommen heter. Istedenfor å kalle den ” Den skjelve sykdommen ” ta deg sammen.

    38. “Hei Sophie Elise.
      Jeg har lest bloggen din veldig lenge nå. Med en gang jeg startet syns jeg du var en liten jente med kun fokus på utseende, du sa du selv var tjukk selv om du var veldig tynn, og jeg syns ikke du var noe godt forbilde for jenter. For litt over ett år siden syns jeg du hadde forandret deg så mye, du hadde blitt voksen. Du kunne fundere om andre ting enn mun sminke og kropp. Du virket reflektert over verden og jeg fikk så mye mer respekt for deg. Nå, i de siste få månedene syns jeg du er tilbake til den lille, usikre jenta som kun tenker på kropp og utseende. Det er det eneste det handler om. Virker som du prøver å bli “kul” igjen. Jeg blir så lei meg, for nå er du tilbake til 16 årsalderen.
      Jeg liker det ikke! Beklager. Ville bare dele tankene mine. Håper du finner deg selv snart, og kanskje vokser opp litt.
      PS: Tror ikke han gutten er bra for deg, han senker deg ned på et nivå du ikke hører hjemme på 😉 :)”
      WORD

    39. Sangen er spilt av Lindsey Stirling, men els vet jeg ikke hva selve sangen heter..:-( skal prøve å det finne ut folkens 🙂

    40. Og det med et Nick er vel sånn man gjorde i 2006, er litt mer populært med sitt eget navn, men i og med at jeg har begynt med en blogg så er jeg ikke så interressert i å ødelegge det jeg holder på med. Sabina er Harry. Er det navnet ditt eller det såkalte nicket du liker å bruke?

    41. Anonym hilser: Har ikke du noe bedre å gjøre enn å krangle med Sabina? Det samme gjelder til deg også Sabina! 🙂 Folks dette er ikke et innlegg hvor alle skal krangle, never forget it 😉

    42. Jo jeg har faktisk noe bedre å gjøre, er ikke galt å faktisk bli minnet på det! Ha en fin dag ! 😀

    43. Du må virkelig være en fjortiss da du har skrivefeil i det du skriver. Er ikke sikkert alle negative kommentarene som er skrevet i dette innlegget har blitt skrevet av fjortisser som du kaller det. Hvor tett i skallen er du?

    44. Vet du hva! Ansiktet ditt minner meg litt om Jenna (Ashley Rickard) fra Awkward, har du sett den serien? Den er drit bra haha ^^

    45. Ok, dette innlegget må jo faktisk være noe av det mest tragiske fra din side hittil. Når det har gått så langt at du er så tom for ideer om tema for blogginnlegg, at du legger ut en slik video..ja, da bør du vel kanskje våkne opp og innse at dert er på tide å gi seg? Just sayin’.. Har lest bloggen din en stund, men nå er det jaggu meg nok. Da finnes det et drøss andre blogger som har noe som er verdt tiden.

    46. Herregud folk er så full av hat og sjalusi!! For Guds skyld ikke la disse menneskene dra deg ned! Folk skal jo kritisere vær minste ting. Stå på

    47. Kanskje du burde gjøre slik at det ikke går an å kommentere innleggene dine sophie?
      Du får ekstremt mye hets og det er ikke bra for noen.
      Du er utrolig nydelig og det er det ingen tvil om.
      btw skulle ikke du besvare en soørsmålsrunde? Ser at du flere ganger spørr om vi kan spørre deg om noe men du svarer aldri på spørsmålene? Men bare 2-3 av dem som handler om kattene eller kjæresten din, men ikke spørsmålene om deg.

    48. Er det blitt populært/moderne å imitere at man trekker av med en pistol mot hodet?
      – I så fall er det ganske forkastelig!

    49. Du er så utrolig nydelig når du smiler med tennene – du har virkelig et vakkert smil, det håper jeg du etterhvert kan stole på:)

    50. Syns du har et utrolig sjarmerende smil. De som sier noe annet, tror jeg ikke har sett et sjarmerende smil før :p syns det er trist at du føler for å forandre så mye ved deg selv, men er glad du i allefall nærmer deg i å være fornøyd led deg selv – det er det viktigste. Ha en fin dag Sophie 🙂

    51. Så synd du ikke klarer å akseptere deg selv Sophie.. Du er pen og flott, selv om du ser veldig anerledes ut på tv og i virkeligheten enn hvordan du fremstår på bloggen og på bildene dine. Men hvet du hva, det gjør ingenting! Det blir bare så utrolig dumt når du skal bygge en ilusjon, og bortforklare hvorfor du ser anerledes ut på det programme, og prøve å få folk til å tro du har forandret deg.. Du har ikke forandret deg, sophie… du så lik ut på god kveld norge. Men igjen, det gjør ingenting! 🙂 Du er flott og søt, ikke stress så mye. Ekte selvtillit er utrolig flott, men din er ikke-eksisterende på tv :/

    52. Jeg er så enig i så mye av det som blir skrevet her. Du sier at kommentarene ikke går inn på deg men søte deg, hvorfor skriver du i dette innlegget da at du har forandret deg så mye siden masterchef? Fordi du vet folk kommer til å slenge dritt fordi du ser ut som en annen person på tv og på bloggen, som noen skrev over her så er det ikke lenge siden du var med på god kveld Norge og du så likedan ut der som på masterchef, men hva så? Du er jo nydelig som du er! Du oser ikke like mye sexbomb i virkeligheten som på bloggen men du er uansett en søt og pen jente! Noe annet jeg er helt enig i er at du burde stenge kommentarfeltet fordi folk burde ikke få lov til å skrive så mye stygt som det de gjør. Jeg heier på deg jeg, du har fått til mye og har sikkert mye i vente og. Men vakre deg, et tips fra en litt eldre enn deg selv, som da også har litt mer livserfaring, lær deg og elsk deg selv, det vinner du så utrolig mye på.

    53. Har lest noen av kommentarene her, og skjønner ikke hvorfor folk skriver stygge ting her? Hva får dere ut av det?
      Jeg syns du er kjempetøff som tørr å være degselv Sophie uansett hva som foregår i kommentarfeltet 🙂

    54. Du har et så stort og godt hjerte og er så smart på så mange måter. Denne videoen får deg til å virke så useriøs og overfladisk. Det er så synd at du kaster energien din bort på slikt.

    55. Du har et så stort og godt hjerte og er så smart på så mange måter. Denne videoen får deg til å virke så useriøs og overfladisk. Det er så synd at du kaster energien din bort på slikt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg