a new obsession

sponset innlegg, ærlige meninger.

Jeg har tidligere fortalt dere litt kort om mine rare tvangstanker, men en jeg ikke har nevnt for dere er at jeg er livredd for kroppshår. På andre mennesker går det greit, men sommer som vinter, jeg må være glattbarbert absolutt over alt. Dette har ført til at jeg nesten konstant har tørre legger, og jeg skjærer meg veldig fort når jeg driver med rush-barbering hver eneste morgen. Dere har sikkert lest om Shai på flere blogger tidligere?  Det er en utrolig smart løsning hvor du får tilsendt barberhøvel-bladene direkte i posten, og du kan være abbonent og få shai tilsendt løpende. Da slipper du å kjøpe dyre, og dårligere blader i butikken. Det er en løsning som funker veldig bra for meg!

Dette er verdens første barberhøvel med seks blader, dermed får du en effektiv og jevn barbering. Jeg har nesten aldri god tid i dusjen, men nå bruker jeg kort tid og får et bra resultat. Shai tilsetter også fuktighet til huden, så slipper jeg å tenke på det også  🙂 

 

Det er gratis å bestille en prøvepakke fra Shai, og du er ikke forpliktet til å kjøpe noe – og du kan når som helst endre eller stoppe ditt abonnement. Og alle som prøver barberhøvelen er med i trekkningen av ett års gratis forbruk! Dere kan bestille gratis prøvepakke her

 

Jeg har en del ekstra høvler her hjemme, så om DU vil ha en litt ekstra stor pakke med barberhøvler fra meg, så er det bare å legge igjen en kommentar med mailen din – om du er så heldig å vinne kan jeg nesten garantere at du kommer til å melde deg opp som abbonent uansett, for det er avhengighetsskapende (bare en liten advarsel, hehe). Jeg trekker en vinner i morgen ♥ 


 

Så, håper dere ønsker å delta i konkurransen, eller bestille gratis hjem selv! Om du har erfaringer med Shai, del gjerne i kommentarfeltet. Tror leserne er interessert i å høre flere meninger enn bare mine. 

1080 kommentarer

Siste innlegg