nakenshoot idag

Dette har vært en veldig gøy søndag! Noen av dere følger meg kanskje på instagram, og fikk med seg et bilde av meg og en litt tilfeldig, naken fyr i bakgrunnen? Vel, den fyren heter Petter, og han har et veldig høyt ønske om å bli kjendis. Og dette skal det lages tv av! Derfor ble jeg leid inn som en slags rådgiver, så idag har jeg lært bort mine beste tips og triks. Som da er nakenhet og kropp, haha. Men, hvordan blir man kjendis egentlig? Det var jeg tvunget til å filosofere litt over idag, og jeg er enda like blank – jeg tror mest det handler om flaks, timing og kontakter. 

Så var det bildetiiid! 

Etter en litt klein men morsom nakenshoot var fullført tok vi turen til slottsparken, Petter måtte nemlig gjengjelde tjenesten og hjelpe meg med et par bloggbilder. Han var flink, han! Det ble litt posering med duckface også, som vanlig tatt på bakken. 

Bukse dr. denim / topp nastygal / jakke river island

 


 

Akkurat nå blogger jeg til dere fra familiemiddag, jeg og kusinen min sitter oppe på rommet og venter på brownies. Haha, jeg spiste faktisk sushi til middag idag, tok med andre ord sjangsen på det ganske så kjapt igjen. . Men lynet kan vel ikke slå ned to ganger på samme sted, eller?

Ser også at mange synes det er veldig rart at Robin ringte ambulansen “bare” fordi jeg kastet opp. I vanlige fall ville man jo ikke ha gjort det, men jeg var jo nettopp innlagt, og hadde høy feber og kastet unormalt mye opp. Heller være på den trygge siden, ikke sant? Og jeg drakk få glass champagne, noe som i følge min lege skulle gå fint 🙂 Nå føler jeg meg grei i formen! 

47 kommentarer
    1. kan folk slutte å bry seg om hun spiser fisk eller ikke , til syvende og sist er hun uansett et bedre menneske enn det dere er. Stå på sophie <3

    2. Synes leppene dine er utrolig vakre nå, store og fyldige <3 kler ditt søte ansikt 😀 hahaha for en morsom shoot, så ut som dere koste dere xD ! You crazy woman xD også må jeg si at kåpen din var helt helt nydelig <3 namm brownies høres godt ut! Ønsker deg og familien din en koselig søndag princess <3

    3. Syns du burde ta opp hvilken vegetarianer type du er.. Litt lei alle de kommentarene om at du spiser fisk, noen som trenger litt lærdom 🙂
      Stå på, du er flink(:

    4. Spiser du fortsatt fisk? Trodde du hadde sluttet. Ingenting negativt, jeg bare lurer siden du har skrevet at du ikke spiser det lenger. Tror det et mange som lurer på det, og gjerne vil ha svar!
      Du er helt nydelig. Glad det går bedre med deg <3 klem

    5. HEI DITT DUMME BRØD!
      PRØV Å FÅ DETTE INN I DITT HODE
      DU ER IKKE KJENDIS!! DU ER KUN EN BILLIG HORETE FAKE ROSABLOGGER!
      JEG GJENTAR: DU ER IKKE KJENDIS!

    6. Skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle for dere om Sophie spiser fisk eller ikke? La jenten gjøre som hun vil:)

    7. Om det er han som har tatt noen av bildene dine så er han faktisk flink, nå var de ikke så blurry lenger og det ser faktisk mye bedre ut! 🙂 Det tror jeg vi er flere som er enige i her 🙂

    8. Hei! La merke til at du skrev sjangsen, men det skrives egentlig sjansen. Ville ikke være negativ eller noe. Men da vet du det (du visste det sikkert fra før, det er lett å skrive feil! Jeg gjør det hele tiden XD) Eller er det jeg som tar feil her? Uansett så digger deg sånn som du er nå, så ikke forandre deg! PS: Jeg elsker bloggen din. Du er en fantastisk blogger!<3
      Klem en av dine faste blogglesere❤️

    9. blir i godt humør av å lese bloggen din faktisk, og det er så bra at du ikke er som normale kjeeedelige bloggere som bare skriver omklær og sminke ^^

    10. Kule bilder, likte de veldig godt faktisk.
      Håper du har hatt en strålende Søndag.
      Min søndag gikk til å henge med mamma 😉
      Finnes ikke noe bedre enn det.

    11. haha!! så gøyy, Han Petter virker utrolig morsom, jeg følger han på instrgram @petterholthe

    12. hun kommer på masterchef i morgen. Det er 10 uker med 5 deltagere hver uke, derfor har det tatt “sååå lang” tid i følge andre lese her for at hun kommer på skjermen.

    13. Du kledde pelskåpen sinnsykt bra Sophie! Måtte bare si fra! Du ser stunning ut, wow! Ble nettopp veldig inspirert, og det er ikke så ofte jeg blir <3

    14. Hei! <3 jeg lurer på en ting. har du et godt forhold til foreldrene dine? var det tungt å flytte og være uten de hver dag?
      for jeg har kjæreste som bor 500 km ifra meg, og jeg vil gjerne bo med han til neste sommer, men da blir det meg som må flytte.
      hvordan har du det nå? har du hatt dårlig samvittighet for at du ikke ser de hver dag eller går det bra? <3
      forresten du er så fin og er så glad i bloggen din! 😀

    15. Gleder meg til å se det på TV, han så ut som er tidig fyr! Utrolig fine bilder av deg også!
      også et sprøsmål; omtaler du deg selv om pescetarianer eller vegetarianer, siden du spiser fisk? 🙂

    16. Det var bra du fikk kommet deg på sykehus, men synes dere skulle tenkt littegrann lenger og ringt en taxi istedenfor ambulansen.
      Har hatt matforgiftning en gang selv, unner virkelig ikke deg eller noen andre det der.
      God bedring!

    17. Går utifra du fortsatt gikk på Flagyl pga bekkeninfeksjonen. Da kan du ikke røre alkohol uten å bli skamdårlig.

    18. Hei Hei! Vil bare si at du er utroli fin og jeg elsker og lese bloggen din, mitt store forbildet er du!

    19. Fått deg iphone? Gratla! Nå kan du legge vekk den stygge samsungen i skuffa 🙂
      Veldig greit med iphone siden du har jo Mac, iPad etc. Og når du har iphone, og sikkerhetskopiert bilder, kontakter, meldinger etc.. Går det ikke tapt siden du kan få ny iphone og kopiert alt over. Veldig greit! 👍✌️Og du er fiiin! 💖

    20. OMG, så søt og vakker du var i dag! Du så veldig frisk og sunn ut, og faktisk rein, hehe. (Du ser litt skitten ut når du ikke blender ut kontureringen..) Du kledde veldig fint så lite sminke, og rett hår! Fortsett med det! Jeg ble inspirert til å herme litt etter den stilen!

    21. Hvor greit er det egentlig at Robin fikk all oppmerksomhet i det TV2-intervjuet? Blir du ikke bittelitt sjalu? Jeg mener, han ble jo hovedpersonen …

    22. “han var flink, han” .. dette er jo noen av de skarpeste bildene du har hatt på en stund.. i det siste er det jo bare selvutløser på gang

    23. DU ER SÅ FUCKE DUM
      1) DU DRIKKER ALKOHOL NÅR DU GÅR PÅ MEDISINER SÅ KALLER DU DET MATFORGIFTNING NÅR DU SPYR?
      2) DU SPISER SUSHI OGSÅ KALLER DU DEG VEGETERIANER?
      3)DU BRUKER PELS SOM ER DREPT AV SMÅ SØTE DYR OG KALLER DEG FOR DYREVERNER?
      SÅNNE SOM DEG BURDE BLITT MENTALUNDERSØKT!
      STAKKARS SMÅ DYRENE SOM MÅ PLAGES BARE FORDI EN DUM BIMBO I NORGE VIL GÅ I PELS!!! FY FAEN SKULLE LIKT Å SETT HVORDAN DU VILLE LIKT Å LIGGE PÅ SLAKTEBENKEN Å FÅ SLITT AV DEG PELSEN DIN!
      HATER DEG! ØNSKER ALT VONDT TIL DEG!

    24. Til “din satan”: Hvis du går inn på linken på nelly.com så ser du jo at den jakken ikke er laget av pels, ditt brødhue. “Mønstret jakke av pelsimitasjon fra RIVER ISLAND.
      Laget av 39% modakryl, 32% polyester og 29% akryl. Fôr av 100% polyester.”
      Håper også at du vet at det finnes vegetar-sushi.
      Du har åpenbart et stort sjalusiproblem med Sophie. Søk hjelp – det ser ut som du trenger det.

    25. Hei Sophie.
      Han Petter. Er han fra Arendal?
      Hvordan ble du kjent med han? 🙂
      Klem en som tror hun gikk på samme skole som han (ungdomskole/barneskole) Birkenlund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg