frøken uflaks

Gjett hvem som har vært en natt på sykehuset igjen? Jo, meg. . jeg var ute og skulle feste litt igår, tydeligvis er det noe jeg aldri burde gjøre for da ser man jo hvor jeg ender opp. Aldri full, gjør ikke noe dumt, men ender faen meg opp på akutten likevel. I går var jeg og førfestet hos en kompis og hadde det helt fantastisk, han hadde kjøpt inn masse rare vareprøver fra Kina og da er jo jeg i mitt rette element med å teste ut saker. Jeg drakk, men overhode ikke mye, og spiste litt sushi som jeg hadde craving på. Vi dro videre på byen etterhvert, og jeg begynner å føle meg veeeeldig kvalm, noe jeg synes er veldig rart med tanke på hvor lite alkohol jeg har drukket. Jeg bestemmer meg for å ta en taxi hjem, og da begynner helvettet. Taxisjåføren må stoppe tre ganger fordi jeg spyr ut vinduet, jeg kommer hjem, spyr igjen, igjen og igjen, drikker litt vann, spyr etter ett sekund, legger meg på gulvet, spyr igjen. . Det var grusomt. Om jeg bare flyttet litt på kroppen eller om jeg fikk til å drikke vann, så kastet jeg opp. Det var utrolig vondt og jeg var så sliten, jeg spydde non-stop i over fem timer. Uansett, Robin kom hjem, og jeg hadde litt panikk fordi jeg klarer ikke engang å snakke om oppkast med gutter, men nå har han altså sett meg på mitt fæleste hvor jeg ligger på gulvet og spyr som en foss. Jeg holdte på slik en god stund og hadde veldig høy feber, så han ringte ambulansen som kom og hentet meg. Den turen i ambulansen var forresten det verste jeg har vært med på! Var på sykehuset inatt, fikk noen sprøyter i rumpa, og så var det hjem igjen hvor jeg spydde et par ganger til – jeg hadde altså blitt matforgiftet av sishien. Blir lenge til neste gang. . .

Så, nå skal jeg prøve å spise litt, og så snakkes vi imorgen ♥ 

118 kommentarer
    1. “Jeg gråter fordi vi fisker opp fisken, for å fore til laksen, slik at fuglene dør. Og jeg har et sushi-sted rett ved der jeg bor. Jeg gråter fordi jeg har spist sushi med god samvittighet. Fordi jeg sikkert flere ganger kommer til å sitte sammen med folk som spiser sushi, når jeg aller helst har lyst til å kaste sushibrettet i ansiktet deres og rope “er dere gal? ser dere ikke at vi går under?”
      Du skrev jo dette for et par måneder siden? Men virker som du har spist mye sushi i det siste? Trodde du var vegetarianer og ikke spiste fisk, men kanskje du har forandret mening.
      Uansett, veldig kjipt du måtte oppleve dette:( God bedring <3

    2. Hei!
      Jeg har hatt det samme problemet hver gang jeg drikker, du bør få gått til legen, det kan være du mangler et enzym i magen som gjør at du faktisk ikke tåler alkohol, om det skjer flere ganger uansett hvor lite/mye du drikker. Men får håpe du ikke mangler dette stoffet, da kan du altså ikke drikke igjen:-/
      God bedring! 🙂

    3. ble de andre også syke?God bedring! Hvor var sushien fra? siden vi er naboer håper jeg ikke det var på mitt favoritt sted

    4. Håper det går bedre med deg 🙂
      Men bare så det er sagt så er du ikke vegetarianer om du spiser fisk. Da er du pescetarianer. 😉 så vet du det..

    5. Må påpeke det sitatet nevnt ovenfor her. Veldig dobbeltmoralsk, noe du har en drøy tendens til å være.

    6. Herregud, dere drittslengere her, – hvor er medmenneskeheten deres? Sophie er skikkelig syk, og som alle vet, når man er syk så er man svak. Så knip igjen brødsaksa FOR EN GANGS SKYLD. Jeg vedder på at drittslenger’ne over her sitter alene med pc’n som nærmeste venn. Sikkert et fullstendig mislykket liv as well. Vel, lykke til til dere. Og Sophie, GOD BEDRING! 🙂 Hvis du fortsatt er kvalm kan du koke vann og putte rå ingefær oppi, dette kan hjelpe 🙂

    7. Lol “AB”. Må da være lov å spør om hun spiser fisk etter at hun gikk ut for å bli veganer. Synes ikke akkurat at det kan kalles drittslenging.

    8. Uff, så kjipt 🙁
      Kan du skrive hvor du kjøpte sushién? Bor i Oslo og er litt kjipt å kjøpe sushi et sted hvor folk har blitt matforgiftet. Er ikke sikkert at jeg har vært der/kommer til å dra dit, men litt greit å vite når man bor i Oslo og spiser sushi altfor ofte. (Du kan velge å sende det på priv-mld hvis du ikke vil henge ut det stede, kan godt være det var engangstillfellet, men man vet aldri)

    9. Hei Sophie Elise! Siden du er en så stor blogger, og god dyrevenn, håper jeg du kan hjelpe litt i kveld. Hvis du spoler fram til ca 3:30 på filmen i linken nedenfor, ser du noen barn som tømmer en bøtte med vann over en labrador som står fastbundet. Hunden blir tydelig skremt, og prøver å stikke av, men blir holdt tilbake av båndet. Dette ble vist på barnetv i kveld! Dette virker kanskje som en filleting for de som ikke kjenner hunder og kroppsspråk, men tenk hvor mye barn bli påvirket av barnetv. Mange barn som ser dette vil tro at det er OK å behandle dyr på denne måten, noe det absolutt ikke er! håper du gjennom bloggen vil oppfordre flest mulig til å sende inn klage til NRK, slik at de skjønner alvoret av denne saken. Med tanke på hvor mange dyremishandlingssaker det har vært i det siste er det helt forferdelig at NRK oppfordrer til dårlig behandling av dyr..
      http://tv.nrksuper.no/serie/rodde-og-kikkan/MSUS01002613/27-09-2014

    10. Uff høres ikkj bra ut!!! Såg reklame av deg på master chef, skal du vere med i bare ein episode??????

    11. Hei Sophie:) Nå er det faktis slik at noen har allergi mot visse fiskesorter. Jeg har det og da å spise rå fisk blir ekstra trøbbel. Jeg tror at du har en intoleranse mot rå fisk.

    12. Kommentar nr 3 fra øverst, dette lurer eg på og….. Var ikkje sushi noe av det verste som fantes i verden??? Du virker jo litt usikker og vinglete som person så..

    13. Ikke nødvendigvis sushi-restauranten sin feil dersom man har tatt maten med hjem og sushien ikke står kjølig.. Og dere som sier Sophie sikkert spiste vegetar-sushi siden hun er vegetarianer – man blir da vel ikke matforgiftet av grønnsakene? eller?

    14. spydde non-stop på en 12 timers reise til sammen på fly.. trodde seriøst at jeg skulle ta livet mitt fordi jeg ikke orka mer, så kommer faen ikke bagasjen vår til gardemoen og vi mister siste toget hjem, så kjenner følelsen

    15. “Jeg gråter fordi vi fisker opp fisken, for å fore til laksen, slik at fuglene dør. Og jeg har et sushi-sted rett ved der jeg bor. Jeg gråter fordi jeg har spist sushi med god samvittighet. Fordi jeg sikkert flere ganger kommer til å sitte sammen med folk som spiser sushi, når jeg aller helst har lyst til å kaste sushibrettet i ansiktet deres og rope “er dere gal? ser dere ikke at vi går under?”

    16. “I går var jeg og førfestet hos en kompis og hadde det helt fantastisk, han hadde kjøpt inn masse rare vareprøver fra Kina og da er jo jeg i mitt rette element med å teste ut saker”?

    17. Er det sexleketøy det er snakk om? Isåfall pass opp for bakterier! Og det er ikke meningen,at man skal drive å spise rå mat! Da blir man syk da. Hilsen sushihater

    18. Huff! Opplevde det samme for noen uker siden. Vi kom hjem fra Italia, og jeg skulle spise Sushi på Gardemoen før flyet til Bergen gikk! Spydde non stop i 12 timer. Helt jævlig! Hjelper bare og sove. Håper du føler deg bedre. Klem

    19. Særlig vegetarianer du da 🙂 Fy faen du er så hykler, håper du får fisken i vrangen 😀 for det fortjener du.

    20. SÅ DERE PÅ GOD KVELD NORGE. Der hadde du ikke sminket deg så bra og øyevippene så ut som dem skulle dette av. Men koselig da 🙂 Så hvordan du skjelv på hånda di da.. Sånn du har blogget om.

    21. Såg deg på God Kveld Norge nå nettopp,og jeg må spørre deg om noe som du helt sikkert ikke svarer på,mn uansett. Hvorfor såg du UTROLIG anderledes enn det jeg ser på bloggen? Greit at du har tatt en del opperasjoner mn du såg seriøst rassert ut. Redigerer du mye på bildene av deg selv generelt eller var du skikkelig uheldig på intervjuet? Du var ikke lik deg delv i det heletatt jo

    22. MYE redigering ja. Hvorfor ikke bare være deg selv ? De som ikke liker deg fordi du er som du er, de trenger du ikke livet ditt. SLUTT med all den redigeringen. Det ser ikke ut som deg på bilder og deg live er i familie en gang… 🙁

    23. Fikk ikk sett god kveld norge!!! Koffor ga du ikk beskjed at det sku gå for noen dagar siden … Det va dumt… Går det reprise?????!!!!! 🙂

    24. Går 01.15 natt til mandag eller så kan du gå inn på godkveld norges nettside og se ett passe kleint klipp av dem der

    25. folk her bør roe seg litt! for de som følger sophie på instagram så ser man at det er sushi uten laks, altså med avocado, agurk, ris osv! hun sa aldri at det var fisk, er det muliiiiiiiiiiig blir så provosert av enkelte her
      god bedring sophie! elsker bloggen din <3

    26. er det noen her som vil ha skypesex? jeg kan runke og vil se fitta deres! jeg er 18 år og og ønsker jenter fra 16+. add meg på skype kevinskogstad

    27. jeg bare tulla. ikke add han. det er ikke meg. men jeg er snill og jeg håper det blir å gå bra sophie

    28. Hvorfor var øynene dine/vippene dine heeelt på skeiva på God kveld Norge? På det høyre øyet ditt satt de riktig og oppover, mens på det venstre sto de liksom rett ut, og det var mildt sagt ikke veldig pent

    29. God bedring prinsessa <3 Håper du kan bli litt flinkere til å ta vare på deg selv for når synes du har vert ganske uheldig i det siste med å bli syk eller skadet :/ sender God varm klem <3 og jeg så deg også på God Kveld Norge og kan si at du så trøtt ut men uten om det var du like vakker og sjarmerende som alltid <3 og Robin er jo knallsøt da 🙂

    30. herrregud ! du tar sol rett etter en oprasjon, og drikker nesten rett etter også, for ikke å snakke om å røyke. er jo ikke rart at kroppen din reagerer. ta bedre vare på den!

    31. Ris er en av di matvarene men lettest kan få matforgiftning av. Skal helst spises med en gang den er kokt. Så hun var jo bare uheldig.

    32. Prøv å bli kjørt av politi til akuttmottaket fordi du er blitt voldtatt du. Er nok litt værre… 😛

    33. I helvete:s Så klippet på god kveld Norge nettopp, åssen er det du egentlig ser ut? Øyevippene på halv tolv og hoven i ansiktet :s Du må bruke flere timer på å redigere bildene dine her på bloggen?

    34. Fy faen så imponert jeg blir over hvor perfekte mange av dere er, som sitter der og slenger bak pcen! Er det så vanskelig å la andre leve sitt liv, mens dere kan leve deres? UTEN å måtte hakke og legge dere opp i alt? Ah, jeg blir så irritert.. La den stakkars jenta være i fred! God bedring, Sophie💕 Amen!

    35. Pappa såg på God Kveld Norge og han fortalte at hvis dattra hass var som deg hadde han kuttet ut kontakten og vært flau over måten du opptrer på bloggen og ellers. Hadde dattra hass vært på fremsiden av det bladet du tok bilder for,så er det et rop om hjelp. Jeg trodde du var såpass stolt over den du er at du ikke trenger pooerasjoner for å bli “perfekt”. At du ikke trenger å bruke timer på å redigere bildene dine. Etter alle rosabloggerne trodde jeg du var en ekte vare,mn du skuffet meg.

    36. Jeg opererte blindtarmen for en mnd siden akkurat og fikk streng beskjed om å ta d rolig de første ukene og holde meg unna alkohol! Hvor dum går d Ann å bli? Man er smart nok til å tenke at alkohol er d siste man skal drikke når men har operert… Men god bedring! Håper d går bedre med deg!

    37. DIN DUMME FITTE! HVIS INGEN ANDRE BLE MATFORGIFTET SÅ VAR DET IKKE SUSHIEN!
      DET VAR NOK HJEMME HOS DEG DIN OPERERTE HORE! GJØR DET IKKE VONDT Å VÆRE SÅ DUM?????

    38. Hvordan klarer dere å skrive så mye stygt til ei så sårbar ung jente? For ikke å minst snakke om at hun akkurat har vært på akutten. Det at hun har fikset på seg har ingenting å si på personligheten hennes heller. Helt utrolig å lese kommentarene dere skriver. Ingen av dere kjenner jenta engang. Stå på Sophie, disse kommentarene er ikke engang verdt å lese gjennom. Håper alt ordner seg 🙂

    39. Det er sykt hvor stor forskjell det er på hvordan du ser ut på bloggen og på tv.. og du må virkrlig jobbe med hvordan du ter deg på et intervju.. for ikke og snakke om Robin, det er tydelig at han bruker deg for famøsiteten din med de utsagnene han kom med (forstår godt at du ble flau).. ta tilbake litt av verdigheten din og kvitt deg med den fyren

    40. Tragisk hvordan du utnytter en ambulanse og nødsentralen bare fordi du spyr litt. Alle har vel hatt matforgifting og vet at da spyr man helt til man er tom og bakterien er ute av kroppen. SKAM DEG, hva om noen døde pga de ikke kom gjennom til nødnummeret som du tok plassen til fordi du var litt uhell og hadde en trang for å komme i en ambulanse slik at du kunne skrive det i bloggen din. Du er et tragisk menneske med like falsk personlighet som pupper.

    41. du fremstiller deg selv som en skikkelig drittunge. nå tenker jeg på god kveld norge. jeg blir rett og slett pinlig berørt over hvordan du fremstiller deg selv til media.
      jeg er ferdig med denne tulle bloggen og går videre til de litt bedre med vett i hue.

    42. Herregud.. Blir helt sjokkert av å lese kommentarene til enkelte.. Vet de ikke at sushi kan spises uten fisk? Synd at hun ikke kan ta egne valg uten at en stor gjeng nettroll føler at de må blande seg. Spis hva du vil, drikk når du vil å ta sol akkurat når du føler for det. Å vær sammen med akkurat den du vil. Du har i alle fall et liv, Sophie! Stå på! Å god bedring! Matforgiftning er svært lite kult å ha…

    43. Rå mat spesielt sushi kan inneholde såkalte bendelormer.
      Dette er dog meget sjeldent – men det gir utspill i form av magesmerter, kvalme o.l.
      Er heller ikke så lurt å spise rå mat fra slike land, siden det kan være så som så med hvordan de behandler maten.
      Forstår at dette har gjort at du ikke vil spise sushi på lang tid, men jeg vil si at du trygt kan spise sushi på en restaurant i Norge.
      Du kan eventuelt lage sushi selv, om ”cravingen” kommer til livet igjen.

    44. Sophie, vær så snill å ta vare på kroppen og helsa di! Virker som det har vært så mye med deg i det siste, både psykisk og fysisk. Og Robin virker ikke akkurat som det beste for deg i det heletatt. God bedring <3

    45. Hun har nettopp ligget på sykehus og da blir man å se litt sliten ut, intervjuet med God kveld Norge var like etterpå nå får dere faen meg skjerpe dere med den dritten dere kommer med! Dere kan ikke regne med at hun skal se perfekt ut for deres skyld hele forbanna tiden, bare se på kjendiser fra feks USA de ser heller ikke perfekte ut hele tiden, de kan ha dårlige dager akuratt som dere, og vet dere hvorfor? Fordi de er ikke noe annet enn ett menneske!! Skal dere ha perfeksjon hele tiden så kjøp dere noe som ikke er levende som en Barbiedokke!!!Skuffet fordi hun redigerer bildene sine? Stakkars da må dere bli ofte skuffa, redigering av bilder er noe kjendiser gjør hele tiden 🙂

    46. Hun ser jo like ille ut på masterchef reklamen, var ikke noe sykehus før den innspillingen var det det?

    47. Sabina, ja man kan ha dårlig dager, MEN sophie ser ikke ut som bildene hun legger ut i det hele tatt! Hun redigerer seg så hun blir ugjenkjennelig. Har ingen ting med at hun var syk like før intervjuet, der kan du ikke skylde på.. Bare se på alle intervjuene hun har gjort, hun ser ikke ut som seg selv på noen av dem.

    48. Det må være utrolig kjipt å være dere som sitter bak skjermen og bare har negative ting å si. Du med ‘egoistisk å ringe ambulanse’- har en ikke vært matforgiftet før, kan man ikke vite det. Du bør ta en grundig kikk på deg selv, det virker ustabilt å ‘lashe ut’ på den måten. Og dere som snakker om intervjuet- hva trodde dere? At hun skulle se helt lik ut? Se på kjendiser i USA. De ser ikke like ut i virkeligheten som de gjør i eks. Tv-serier hvor de har blitt stylet opp, eller slik de gjør på bilder. Dette er vel ‘common knowledge’? Og uansett- HVOR i verden er det deres sak hvordan Sophies ser ut? Skulle jeg tatt i betraktning ‘ser jeg like fin ut på dette som det forrige?’ hver eneste gang jeg skulle lagt ut ett bilde eller videoklipp, hadde jeg blitt gal. Og det hadde nok dere også blitt. Det mangler så mye logikk og generelt folkeskikk i dette kommentarfeltet at jeg mister troen av og til.

    49. Får skikkelig vondt av deg 🙁 når folk skriver så mye stygt, men de er bare sjalu. Er ikke mange som ligner på bilder som i virkeligheten. Ingen fortjener så mye dritt, tenk om det hadde vært dere som skulle få de kommentarene? Hun er ett menneske hun også med følelser som oss. Dere er jo bare helt sykt UMODENE som snakker dritt om andre folk, noe så barnslig.
      Stå på og gi faen i alle de der ute som ikke fortjener det <3

    50. Ignorer tullingene! Heller ring en gang for mye til ambulansen enn en gang for lite. God bedring, det er forferdelig kjipt å drive å kaste opp <3

    51. Dette kommentarfeltet skremmer meg så langt inni margen! Det er HELT utrolig hva man kan få seg til å skrive sålenge man sitter anonym bak en skjerm. Er det noen som burde skamme seg, så er det de av dere i dette kommentarfeltet som bedriver mobbing av svært alvorlig grad. Det er helt utrolig provoserende.

    52. Håper du føler deg bedre, og god bedring!
      Hvordan går det egentlig med tattoveringen som du har på innsiden av leppa? 😀

    53. Skjønner at det er en fæl følelse å ha matforgiftning, men det er en smule drøyt å ringe ambulanse pga oppkast.
      Har alltid satt pris på ærligheten din på bloggen, men intervjuet på god kveld norge var desverre ikke noe særlig bra. Virker litt som du har gått imot deg selv i det siste.

    54. du er kjempe pen i virkeligheten sophie. folk far utlop for sitt sinne pa deg. ikke ta det til deg, vi har alle gjort sanne ting da vi var mindre med underutviklet hjerne. bare le av det! MEN jeg ma si at han robin fyren er homse og han bruker deg skikkelig.
      haper du foler deg bedre og du er kjempe nydelig pa bilder og i real life. det haper jeg du vet!!! 🙂
      stor klem!

    55. synes det er skremmende hvor dålig du tar vare på kroppen din…. sol og alkohol rett etter en opprasjon? virkelig? er det rart du havner på sykehus igjen?

    56. Hei! Jeg er ei jente på 22 år som skal å få operert inn brysinplantat om en uke. Jeg lurte på om du har mange venner mes silikon? Og om du evt kunne skrive om deres erfaringer om det som du har hørt? Uten å nevne navn så klart 😉

    57. Det er ikke rart jenta har psykiske problemer.. haha, folk er jo gærne her inne!:p
      Troooor du burde trekke deg fra blogging… Virker ikke som noen liker deg noe særlig..!
      Trasig hvis du kun blogger for pengene sin del. Blogging er jo ganske “fjortis”..

    58. Er det ikke rart da? Folkens, Sophie er ikke lege eller sykepleierutdannet. Så hvordan kunne hun da vite at det bare var en matforgiftning? Det kunne ha vært alvor det også! Så bedre å ringe en for mye enn en for lite. Det kunne ha vært akutt. Mageforgiftning er ikke noe å tulle med, og dere må roe dere ned! Har dere så mye stygt å si, wow. Sier jo at dere speiler dere seg selv. At en som skrev at sophie er operasjonshore. Wow, da er DU jo det 😉 dritten man sier til andre er oftest til seg selv. Akkurat som et speil. Slutt å plag henne. Har dere ikke tid til å drive med noe fornuftig? Ånei, flesteparten her er jo navere. Forklarer jo hvorfor dere har så lite å gjøre og slenge dritt 😉 et godt råd til resten her: få dere fulltidsjobb!!! Ikke gidd å nave på skattebetalernes regning! Kiss from me!

    59. Tok du egentlig en operasjon? Synes det er merkelig og uansvarlig å drikke alkohol og ta sol rett etter en operasjon. Noen må ha fortalt deg det, og du burde ha skjønt det selv.
      Jeg tror ikke du er så dum som du prøver å fremstille deg selv som. Kutt ut tullet og han fyren du så er ‘kjæreste’ med… Lyser falskhet av han på lang vei….

    60. altså, grunnen til at de ringte ambulansen var vel fordi hun var så dårlig,og i tillegg akkurat blitt operert i magen. og jeg trur ikke sophie drar ut å drikker osv uten at hun har fått lov til det av legen 😉

    61. Vil bare fortelle litt om Berlin. Bare for å få det sagt, du kommer aldri inn på berghain. Og du kommer til å bli avvist på de fleste andre steder også. Dette fordi, du er rett og slett bare ikke typen de vil ha på utestedene sine. De beste utestedene er veldig strenge på hvem de slipper inn, kleskoder har ingenting å si, dette er bare tull. Men dørvaktene er flinke til å se hvordan du er som person og hvordan du kommer til å oppføre deg på utestedet. Og jeg ser for meg at du, selvom du er en hyggelig person kommer til å slite med tanke på stilen din, Restylane, silikon osv. De er veldig hipstere. Og er det en ting Berlinere hater mer enn noe annet så er det turister på fylla. De hater det virkelig. Er i Berlin fler ganger i året, og utelivet er veldig spesielt. Du føler deg ikke velkommen på noen som helst måte ute på byen hvis du ikke er fra Berlin selv. Grunnen til at de er så avvisende er fordi det er så uendelig mange turister som kommer til Berlin bare for å feste, og det ødelegger utestedene… F.eks tresor, som ikke er så vanskelig å komme inn på nå var en gang i tiden et utrolig kult sted men er nå bare en nattklubb-fabrikk som vil tjene mest mulig penger og det er stappfullt av spanjoler og franskmenn…

    62. Det er ambulansen som prioriterer hvilke pasienter de skal ta med seg, ut i fra symptomene du har. Det er bedre å ringe for mye enn for lite, noe kan faktisk være farligere enn man skulle tro. Hadde det ikke vært noe så hadde ikke ambulansen kommet. Tenk dere om før dere skriver noe. Lenge leve menneskeheten.. 🙂

    63. Hei Sophie Elise, scrollet nedover kommentarene dine for å se om noen hadde spurt deg hvor Sushien var fra men endte opp med å lese masse forferdelige kommentarer. Fy søren det er skummelt hvordan enkelte mennesker virkelig vrenger ut alt det stygge de har i seg når man kan være anonym. Håper alle disse stygge kommentarene bare styrker deg som menneske og god bedring!Ps. Hvor var sushien fra? x

    64. Til “doktorgevesæber”. Jeg ble matforgiftet av risen en gang jeg var ute å spiste i Oslo. Kjæresten min spiste også ris, men ble ikke matforgiftet. Jeg var utslitt og småsyk, dermed dårligere immunforsvar, mens han var frisk. Derfor ble jeg syk og ikke han. Sophie Elise har vært gjennom mye i det siste, da tåler kroppen mindre. Derfor kan det skje at hun blir matforgiftet og ikke de andre!

    65. Til anonym over meg ang utesteder i Berlin! Hørt noe sånt tull! jeg er ofte i Berlin da kjæresten min studerer der, og VI kommer inn på alle utesteder! Ja, de kan dømme deg etter utseende, men så har langt har det gått bra med oss! Får bare komplimenter hele tiden. Så lenge Sophie Elise sier hun er fra Norge så kommer hun rett inn, de ELSKER nemlig nordmenn i Berlin!

    66. han/hun som tok sprøyta i rumpa hennes må ha vært heldig! han/hun tok sprøyta i sophie! kæm ville ikkje ha gjort det?

    67. Herlighet!Nå må folk ta å roe ned her.
      Hadde jeg hatt de samme symptomene som Sophie Elise hadde jeg også ring nødnummeret. De som sitter på telefonen der er de som avgjør om det bør sendes ut en ambulanse.
      Det dere sier om at hun ikke ligner på seg selv på tv osv. Ser dere virkelig lik ut hver dag dere da eller? Jeg ser ikke lik ut hver dag hvertfall…
      Hvilket sushi-sted var det forresten? Jeg bor like ved deg, og vil ikke bli matforgiftet.
      God bedring kjære deg, håper du slipper mer sykdom nå, syns du har vært gjennom nok for en god stund fremover nå. 🙂

    68. Det er faktisk lov å ringe 113 hvis man lurer på noe også, eller lurer på om man trenger ambulanse eller ei. Der jeg jobber har vi fått beskjed av ambulansepersonell om å heller ringe 2 ganger for mye enn for lite. De kan jo veilede i ulike situasjoner også! Og velge å sende en bil hvis det er alvorlig nok. Og med tanke på at Sophie nettopp har vært innlagt vil jeg si at Robin tok en voksen og klok avgjørelse.

    69. æsj jævla kjedelig Sophie! god bedrign til deg!! kan jeg spørre hvor du kjøpte sushien? kanskje litt greit å vite. synes du hadde uflaks! jeg har spist sushi mange steder omkring i Oslo og det har alltid gått bra..

    70. Hei, ser du har hatt mye problemer med magen i det siste. Vet ikke om du allerede har fått tipset, men jeg vil råde deg til å ta probiotika (melkesyrebakterier) hvis du har hatt infeksjoner i magen kan det hjelpe å gjenopprette balansen igjen så du ikke blir syk hele tiden. Kan kjøpe det på helsekosten. Håper du føler deg bedre 🙂

    71. om ho er vegetarianer eller ikke , det er hennes valg om hun vil spise sushi eller kjøtt av å til for den saks skyld, det er hennes liv, hvorfor skal dere blande dere med dritt praten deres? jeg er ikke vegetarianer men spiser ikke kylling pga måten de blir behandler på, men av å til skjer det untak å kylling blir spist, that’s life, får ikke strenge komentarer slengt mot meg fordiom, er mitt valg ingen andre’s, akuratt som dette er sophie sitt valg ingen andres !
      god bedring sophie, håper alt ordner seg med magen og kvalmen 🙂

    72. Når hun velger å dele hele livet sitt på internett så kan hun jo ikke forvente noe annet enn kritikk når hun er såpass dobbelt-moralsk, og at hun kaller seg selv en kjendis er jo bare latterlig! Tipper om noen få år når noen andre kommer på topplisten er hun nesten allerede glemt, som alle andre B og C-kjendiser. Om du ikke liker kritikken du får Sophie, burde du begynne å tenke litt mer over livet ditt. Du ser kanskje ikke at du er hyklerst og dobbeltmoralsk pga du er såpass selvsentrert som du er, men alle leserne dine ser det 🙂 du kommer til å miste lesere når du holder på sånn.

    73. Så bra du ble bedre! Jeg er selv også veldig uheldig med sånn, har blitt matforgiftet på alle tre siste sydenferiene jeg har vært på! jaja.. fint du tok deg så fort opp igjen:) Veldig glad i bloggen din forresten <3 Klem

    74. du ser HEEEELT anneldes ut på tv enn på bloggen?!?
      takk gud for bilde redigerings programmer eller hva? ;))

    75. Ser at det er mye ufyselige kommentarer, og vil da si noen ting..
      1. AMK (akuttmedisinsk kommunikasjonssentral), tar i mot henvendelser fra alle mennesker. Det er aldri noe galt i å ringe 113 om man blir engstelige.
      2. Når AMK da velger å sende ut en ambulanse, så er det absolutt nødvendig.
      3. Skaff dere noe fakta på hva nødnummeret skal brukes til før dere slenger dritt.
      Så kort fortalt bruk hodet deres.
      Leste også en kommentar som gikk på intoleranse mot rå fisk..
      Vet ikke helt hva jeg skal si til det, men det er ytterst få som er intolerant mot fisk.
      Ikke lek doktor ovenfor hva dere finner på Internett, det er mye feilinformasjon ute å går.
      God bedring, Sophie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg