ting som gjør meg glad

♥ Å sitte på bussen alene, med høy batteriprosent på telefonen, høre på musikk og se på mennesker. Dette er helt ærlig noe av det beste jeg vet, jeg begynner å lure på om jeg har trikk-fetish fordi jeg er virkelig på topp når jeg sitter der. Selv om jeg sikkert ser veldig sur ut.

♥  Når jeg rekker alt jeg skal gjøre i løpet av en dag, og motstår fristelsen av å legge meg ned i sengen mellom slagene. Om jeg holder ut, ikke tar powernap og gjør jobben min – da er jeg lykkelig!

♥ Å få komplimenter for musikksmaken min. Det er nesten finere enn når noen sier jeg ser bra ut. Dere kan sjekke ut soundclouden min HER.

♥ Når blogglesere vil ta bilder eller snakke med meg. Det er enda veldig stort, og jeg blir utrolig ydmyk. Jeg tror aldri jeg kommer til å vende meg til det, men helt ærlig, det vil jeg ikke heller. Det er viktig å huske på hvor man kommer fra, og at man kunne ha hatt mindre flaks og vært et helt annet sted i livet. Jeg er heldig! Det kom for eksempel bort en jente idag, som var så nervøs at hun skalv. Da har jeg lyst til å begynne å gråte, for det er så utrolig at jeg kan bety så mye for noen og jeg aner ikke hvordan jeg skal gjengjelde det. . Nå begynner jeg nesten å gråte her også. 

♥ Å tenne masse lys hjemme, fjerne sminken, ta håret opp i en dutt og så sette meg ned for å skrive dikt. Ja, dere leste rett. Jeg skriver dikt som en gal og elsker det, om jeg ikke hadde hatt blogg skulle jeg gjerne skrevet dikt på heltid. 

♥  Når jeg og Anne-Sofie skriver på tullespråket vårt til hverandre. For eksempel “mn e u zecr po at d go grey”. Om det ga noen mening for noen av dere, så fortjener dere virkelig applaus! 

♥ Vet dere er jævlig lei av at jeg nevner han, meeeen. . Når Robin kommer hjem fra jobb ligger jeg som regel og sover, men det beste er når han løper rett inn til meg, gir meg tusen kyss på kinnet, i panna, nakken osv, før han gjør noe annet. Å våkne av noe sånt er nesten verdt at jeg aldri får sove igjen etterpå og at døgnrytmen min er tilpasset en bartender som jobber til 04, selv om jeg må opp 08. 

♥ De lesbiske vennene mine, som jeg nevner litt nå og da på bloggen – de gjør meg LYKKELIG! Altså jeg føler meg som deres trygge lille baby og å komme inn hjemme hos dem, lukte duftelys fra IKEA og se at de sitter på hver sin faste plass i sofaen og har det bra, er hverdagslykke for meg. Om noe hadde skjedd med noen av dem, hadde jeg kollapset helt. Tryggheten min i Oslo, uten tvil. Jeg gleder meg så mye til de en dag skal gifte seg, og jeg tror det blir en bedre dag for meg enn når jeg gifter meg selv. 

♥ Å bli kjent med mennesker som jobber i butikker hvor jeg er ofte. Nå er det rett før jeg og han ene på bunnpris har en klappelek på gang, og jeg har også en intern spøk på kiwi, haha. Jeg har blitt venn med hun jeg kjøper løsvipper av og vi snakker leeeenge hver gang jeg er innom, og en taxisjåfør har jeg hatt tre ganger nå så vi snakker også sammen, hehe. Herlige hverdagsgleder!

♥ I dag så jeg en narkoman / tigger som satt ved National i de slitte klærne sine og uten noe som helst gnist igjen ved seg. Han satt likvel å matet duer, en hel flokk kom mot han, og han smilte og passet på. Jeg følte det var et veldig fint (og trist) øyeblikk, mennesker gikk fort forbi han uten å se engang, mens alle duene flokket seg rundt og på en eller annen måte var han ikke ensom lengre. Dette fikk meg til å tenke over meg selv, for hva gjør vel egetlig jeg for å bedre hverdagen til folk? Aboslutt ingenting. Så, jeg løp for å kjøpe noen hveteboller, løp tilbake og spurte om jeg kunne få være med på matingen. Så, da satt vi der sammen ved fontenen og snakket om alt og ingenting før jeg måtte løpe videre. En fin, og ikke minst veldig morsom mann 🙂


Hva gjør DERE glad? Come on, nå vil jeg ha litt positiv energi! 

111 kommentarer
    1. skjønte hva dette “mn e u zecr po at d go grey” betyr, “men er du sikker på at det går greit” :D:D

    2. Det som gjøre meg glad er å se igjen kjæresten etter flere uker i et avstandsforhold.
      Gjøre meg selv stolt
      Blir glad etter en treningsøkt

    3. Det siste punktet var jo bare søøøtt :- ) du virker så herlig! kjenner meg igjen i noen av punktene selv

    4. Det er ikke mye som gjør meg så veldig glad lenger, da jeg er i ganske mørke deprimerende tider, men de tingene som virkelig lyser opp dagen min er dyr! Alle dyr, spesielt Hesten min! Ellers bblir jeg utrolig glad av at mennsker jeg snakker med i det hele tatt gidder å svare meg…. At noen gir meg en klem, da er jeg glad resten av dagen egentlig <3

    5. hvorfor poengterer du at vennene dine er lesbiske? du referer vel ikke heterofile som “de heterofile vennene mine”?

    6. Mine hverdagsglæder er at se kæresten min når han har haft en 13 timers jobbdag. Desuden elsker jeg og lægge makeup og sætte håret mit og frisere. Jeg elsker og bruge tid på utseende og indretning – og min trening, elsker følelsen i fitness og når jeg kommer hjem!
      Du er en fantastisk person Sophie, keep it up 💋 much love

    7. DU e et helt fantastik menneske Sophie. Hadd bare alle vært som dæ så hadd alt vært så greit her i verden. Du ser folk for kem dem e å du vet sjøl korr du faktisk kjem fra å ka du står for, å det e derfor æ ser sånn opp t dæ! U go girl

    8. Du er fantastisk husk det ! <3 du er en fantastisk blogger å du er dødspen! <3 elsker bloggen din stå på!👏. Ser skikkelig opp til deg !<3. Å smilet ditt er fantastisk 💗👊

    9. haha det er ikke så vanskelig å forstå det du skrev der! 😀 Ikke for å være pirkete, men synes også det er litt rart at du refererer til de ” lesbiske vennene mine”. Er mulig du ikke tenker over det slik, men det blir så veldig merkelapp hvis du forstår. Som om det er det som definerer dem – at de er lesbiske, haha

    10. mn e u zecr po at d go grey
      Men er du sikket på at det går greit? Ser flere som har skrevet det, men det er ikke så vanskelig å forstå ( hvis det er rett da)

    11. å se på ønskebarn med mamma
      Å sove med katten min nesten oppå ansiktet!
      Lese bloggen din! Du gir faktisk utrolig mye glede og inspirasjon !!
      Se på sport.

    12. Foresten, når kommer du på Tv3? Du var jo med på masterchef! Men kan ikke huske at du har skrevet noe om det i etterkant?

    13. Jeg er ofte på litt mørke punkter, men det som gjør meg lykkelig er når jeg vet at typen skal komme på kvelden. Da går dagen min ut på å smile og synge glade sanger mens sommerfuglene flyr rundt!

    14. så koselig! Jeg så også en hjemløs en i dag sitte ute i regnet, så istedenfor å gå inn å kjøpe smågodt til meg selv, kjøpte jeg heller en pose hveteboller og iste til han! Det er så lite for oss, men så mye for dem:) Hverdagsglede for begge to!

    15. Bestemor og bestefar hadde et hemmelig språk bare de to forstod. Elsket å sitte å høre på dem da de snakket sammen <3

    16. å være noens grunn til å smile gjør meg glad. det som gjør meg veldig glad er å kome til stallen og det jeg hørrer er et vrinsk fra hesten min.
      “men er du sikker på at det går greit” 🙂

    17. det som gjør meg glad er sånne herlige mennesker som deg! Som utstråler en lykke og ikke minst positiv energi! Jeg har møtt deg en gang på tusenfryd og jeg og venninne mine så deg og var såå nervøse for å gå bort til deg! Men vi gjorde det og alle sammen var såå stolte etterpå, haha! Men jeg synes du var så søt og snill og uten at jeg snakket noe særlig direkte til deg så merket jeg at utstrålingen din var så god! Sånne mennesker lyser opp dagen min og gjør meg skikkelig glad

    18. Likte dette innlegget veldig godt, så jeg slenger meg på! 😀
      Ting som gjør meg glad/lykkelig:
      – Komme hjem fra jobb å se hvor glad hunden min blir.
      – Se hunden min sove og slappe av. Det gir meg glede ved å se at hunden min føler trygghet og har det bra.
      – Jeg er sånn at jeg prøver alt jeg kan får å ikke bruke unødvendig penger og kjøpe ting jeg ikke trenger. Dette ender noen ganger med at jeg ikke kjøper en ting og en liten stund senere finner jeg ut at jeg angrer forferdelig. Da er det så utrolig deilig å kjøpe den tingen i etterkant og ha skikkelig god samvittighet. Hvis det gir noen mening, haha.
      – møte mennesker som ikke er redd for å slå an en prat. Være litt anti-typisk norsk på en måte, haha.
      – Det gjør meg glad å møte barn som er veloppdragne. Av en eller annen grunn synes jeg det finnes så mange frekke, bortskjemte og utakknemlige barn.
      Stopper der så jeg ikke lager en hel roman i kommentarfeltet ditt, haha. Ha en fin kveld videre, Sophie! <3

    19. Vi er veldig like når det kommer til å sitte på bussen slik du forklarte, da har jeg det også så fint. Ellers setter jeg pris på mye, det aller, aller beste jeg kan komme på må være når det pøsregner ved leggetid og jeg sovner til lyden av regnet 🙂 Å våkne til snø er forresten også fantastisk, så magisk og kriblende.

    20. Åh, kjenner meg igjen i det med å se på folk når jeg sitter på bussen eller trikken. Synes det er så utrolig inspirerende! Jeg elsker å se på hvordan folk får kledd, håret, måten de går på, hva de gjør osv. Ikke det at jeg dømmer noen ellernoe, bare synes det er så morsomt å tenke på at hvert enkelt menneske har hver sine drømmer, problemer, ideer, tanker osv. Synes det er så gøy å tenke på
      Jeg elsker å gå rundt i byen på vinteren ved juletider. Oslo er så fantastisk fin på ettermiddagen med julelys overalt, butikke fulle av julepynt og dekorasjoner, folk som går i varme vinterjakker. Det er så koselig❤️

    21. å lese dette gjorde meg glad 🙂
      Det gjør meg glad å se at andre er glade, og når folk faktisk bryr seg om andre, og folk som bryr seg om dyr! Og jeg blir glad når jeg ser at folk er flinke til å ta vare på seg selv uten å være egoistiske 😀

    22. Ååh, jeg så en mann i dag som satt på bakken og matet småfugler, bare på karl johan. Og han smilte, og jeg synes det var så utrolig fint og ble varm inni meg av smilet hans. Men jeg får likevel vondt i meg av dårlig samvittighet og ydmykhet. Det sto på plakaten han hadde ved siden av seg at ham ventet på hjerteopreasjon elns. :/

    23. Hvor kjøper du løsvippene dine? Har prøvd å finne tusen butikker som selger fine og naturlige vipper men nytter ikke 🙁

    24. Hvor kjøper du løsvippene? er det på Gossip på arkaden? hun snakket i hvertfall om deg og at du brukte den typen de solgte der?

    25. jeg blir veldig glav av regn! haha rare mei. jeg bli også suuupergodt humør av mennesker. og å gjøre andre glad.. da er jeg lykkelig!
      du er såå godt et menneske

    26. Du er så utrolig herlig Sophie <3 jeg vil bare at du skal vite at du er forbildet mitt, og du betyr så utrolig mye <3 selv om du ikke kjenner meg, så føler jeg på en måte at jeg kjenner deg. Vertfall din personlighet <3 dette innlegget inspirerte nå meg på 1000 forskjellige måter <3

    27. Åh du er virkelig en så vakker person sophie, innvendig og utvendig. Jeg griner av alt, og fikk tårer i øynene da jeg leste siste avsnitt

    28. Du er ein av dei få folka her som virkelig utgjer ein forskjell, ikkje berre i det store spekteret, men og når du viser omsorg bla på det siste punktet ang. Den narkomane. Du viser eit stort og ikkje minst godt hjerte, som virkelig er eit forbilde for mange!

    29. Så flott innlegg, Sophie! Du er herleg.
      Eg vert glad når hundane mine legg seg med hovudet i fanget mitt og lukkar augo medan eg stryk dei på magen. <3 Og når eg har tid til å slappe av og sjå Home and Away, haha!

    30. Ble glad av å lese det siste punktet, det du gjorde var utrolig fint! Så fint å tenke på at mannen sikkert fikk en bedre dag på grunn av det. Ble veldig inspirert til å gjøre noe lignende selv!

    31. Så herlig! Liker godt at du tar deg en pause og setter deg ned med en uteligger! Tenk hvor mye de setter pris på det 😉 Det som gjør meg glad er kjæresten, familien og hunden min jeg hadde. Mistet hunden min i fjor, etter 15 gode år. Man tar så mye for gitt egentlig! Jeg jobber i leketøysbutikk, og dette gjør meg også glad 🙂 Møter så mange gamle folk som setter umåtelig pris på hjelpen de får. Hverdagsglede 🙂

    32. Wow, likte virkelig dette innlegget! Er maange som burde lese dette innlegget. Det kunne fått de idiotene til å forstå hvordan du egentlig er, og jeg ble rørt av å lese det. Du er en fantastisk person, Sophie! Aldri tro noe annet <3 bor i Lillestrøm selv som er ca 10 min unna Oslo, og jeg er og fra Nord Norge! Skulle gjerne møtt deg engang 😉

    33. Du virker som en fantastisk person! jeg blir helt overasket hver gang jeg leser slike innlegg fra deg, noe som er veldig trist fordi jeg dømmer så fort.

    34. Hei:) for å være ærlig så kommenterte jeg faktisk litt negativt i min siste kommentar angående kattene som skulle bo i Harstad fremover. Fikk så sjokk når jeg leste det at jeg la igjen en kommentar om at jeg synes det var veldig skuffende. Synes det fortsatt, men har alltid likt deg som person og angrer på at jeg skrev det, alle gjør oj noe ikke alle liker alltid. Så ville beklage for det etter at jeg leste dette innlegget. Det rørte meg skikkelig og sitter her med tårer i øyekroken. Grunnen til at jeg alltid har likt deg er fordi du minner meg faktisk mye om meg selv. Jeg er også veldig opptatt av sminke, klær utseende osv. Kan nesten se litt overfladisk ut. Men innerst inne er jeg den mest følsomme personen som tenker på andre mennesker og dyr hele tiden og vil at alle skal ha det bra. Du er mye dypere enn alle andre rosa bloggere. Stå på videre Sophie 🙂

    35. Åh, du er en så søt person! ^_^ Sitter og smiler for meg selv her, spesielt av det siste punktet der. Herlig!

    36. Sånne personer som deg skulle vi hatt flere av! Helt fantastisk det du gjorde i det siste punktet 😀

    37. – Å stå på en fullstappet 31-buss retning Rosenhoff og studere andre folk.
      – At jeg føler meg så hjemme i leiligheten
      – Grønt, duggete gress i parken en tidlig Oslo-morgen
      – Honning- og ingefærte
      – Å skrive
      – Mammas gamle jazzplater
      – Å våkne opp i armene til kjæresten <3

    38. – Det at mine venner og familie har det bra gjør meg ufattelig glad.
      – Være ute i naturen med hunden min er det beste som finnes.
      – Å huske småting om søsteren min, kan være alt fra åssen ho lukta til hvordan latteren hennes hørtes ut ♥
      Du virker som en veldig flott jente, Sophie! Sikker på at du gjorde livet til mannen bedre, om så bare for noen timer 🙂

    39. Så utrolig koselig skrevet! Likte dette innlegget 🙂 Ha gjerne flere av dem! Synes du blogger veldig bra nå, og elsker bloggen din! <3
      Det som gjør meg glad er når jeg er ferdig med alle lekser, har trent, dusjet, og kan slappe av med god samvittighet 🙂 Perfekt <3

    40. Er det sånn at du omtaler alle par du kjenner ved legning? F.eks “Det heterofile paret jeg kjenner”.. Synes det er så rart at du må nevne at de er lesbiske ca 5 ganger i uka, er det sååå stort for deg at du kjenner noen lesbiske?
      Velkommen til 2014….

    41. For ett nydelig innlegg, fikk tårer i øynene av å lese dette, sprsielt det du skrev om han fattige og det du gjorde for han, sånn burde virkelig flere gjøre også! Du har så utrolig mye godhet i deg vakre nydelige Sophie Elise! Det som gjør meg glad er å stikke innom bloggen din hver dag, det gjør meg glad og du gir meg så stor inspirasjon til å følge drømmene mine, gjøre som jeg har lyst til tiltross hva andre mennesker mener om det! Jeg er også superfan av duftelys, lavrndel duft er min favoritt og da setter jeg også på meditasjonsmusikk som gjør at jeg slapper helt av og nyter øyeblikket og drømmer meg bort <3 å kose med hunden min gjør meg glad for jeg føler at hun aksepterer meg uanset hvordan jeg har det, hun snur en kjip dag til en superdag bare ved å se halen hennes logre sånn når jeg kommer hjem <3 SJOKOLADE! Jeg elsker sjokolade og måha det liggende i kjøleskapet alltid <3 sjokolade gjør meg automatisk i godt humør og det er jo ikke så rart for det utløser jo endorfiner som feks solarium gjør. Å shoppe klær på nettet og få pakkelapp i posten åååhh beste følelsrn spesielt hvis det er noe jeg virkelig gleder meg til ågå 🙂 Jeg elsker å tegne også det gjør meg glad 🙂 lese og bli inspirert av hva andre mennesker har oppnådd, får megtil å kjempe selv for å oppnå det samme <3 En god middag som feks Taco er lykke <3 Å se mennesker som smiler og er i godt humør smitter over på meg og jeg elsker også å få andre mennesker til å smile 🙂 Gode karakterer jeg vet jeg har jobbet hardt for å få er også lykke for meg <3 Å få en spontan klem gjør meg også glad og lykkelig 🙂 Å lakkere neglene, eller å oppdage en ny og herlig parfyme gjør meg glad 🙂 <3

    42. Hei!:)
      Jeg er litt trist i dag. Ligger akkurat nå i sengen min å blar gjennom blogger som vanlig, å i det jeg trykte meg inn på bloggen din tenkte jeg; Håper Sophie Elise har skrevet et innlegg som kan gjøre meg glad. Vet du? Dette innlegget gjorde meg glad. Du er en person for deg selv, virkelig 🙂 Det at du tar deg tid til sånne småe ting er bare helt fantastisk. Du gjør det kanskje for din egen del (noe som er helt greit), men det hjelper også andre. Skal vedde på at han mannen ble veldig glad over at du tok deg tid til å sitte ned med han.
      Takk for at du fikk meg til å smile ikveld 🙂

    43. Du er en fantastisk person, Sophie!
      Det som gjør meg glad: Familien min, kjæresten, dyr, gåturer på høsten, musikk, is, trening, venner, sommerkvelder, positive mennesker.. Mye gjør meg glad 🙂

    44. Tusen takk for fine kommentarer <3 jeg refererer til dem som mine lesbiske venner, fordi jeg sjeldent nevner dem med navn her - og det er sånn de har blitt kjent for dere. De heter Silje og Chris, men om jeg bare hadde skrevet det, ville jo ingen ha forstått det. Men, Silje og Chris 🙂

    45. Ikke alltid like lett å finne fram ting som gjør meg glad, men klarte å fiske fram litt:
      – Å ha en bra sminkedag/hårdag (overfladisk)
      – Å bare vandre ute sammen med kjæresten alene, smiler som en tosk hver gang!
      – Se en god Harry Potter-film sammen med lillebroren min <3 (Det er en greie)
      - Hyttekos! De sjeldne gangene jeg er hjemme i Harstad.
      - Å hjelpe andre! Spesielt fulle folk som ikke vet hva de driver på med. Man har alle vært der 😉
      - MORGENKAFFE <3

    46. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, men har lest den en stund (typ 2år). Men nå klarer jeg ikke dy meg, herregud, for et fantastisk menneske du er! Det siste punktet fikk meg til å felle en tåre. Du virker så utrolig herlig, og jeg er sikker på at du har sjelen til en av de store menneskene som har levd tidligere, Martin Luther kanskje? Jeg er egentlig målløs.. Alle burde hatt et hjerte som deg, da hadde verden vært et bedre sted! Jeg har egentlig så mye jeg vil si til deg, men ord strekker ikke til. Du er et nydelig menneske, Sophie, vit det.

    47. Gjør du ingenting for andre mennesker? Du får meg til å le, i det forrige innlegget var du jo “julenisse” du ga jo bort en del ting du ikke hadde bruk for selv, tenk hvor glade de som får det blir? Så du kan ikke si at du ikke gjør noe for andre mennesker! Og jeg har en følelse av at tiggeren ble kjempe glad for at du satt deg ned med han og snakket med han, siden ingen andre ville gjort det. Du har en fantastisk personlighet 🙂

    48. Ditt siste punkt gjorde meg glad. Du kan ikke forestille deg hva en slik liten ting og en slik liten tid av dagen din kan bety for andre mennesker.

    49. Sophie!!!!
      Jeg er en jente på 14, har lest bloggen din en god stund, og fy søren så inspirerende du er! Jeg ble spesielt glad når jeg leste det siste punktet, så fantastisk gjort av deg. Virkelig, så utrolig god og snill du er. Håper du har det bra, du virker som et utrolig menneske!
      Ha en fiiin dag. ❤️

    50. Dette innlegget gjorde meg glad!
      Blir veldig glad når jeg ser kjæresten min igjen etter flere uker fra hverandre!
      Når folk prøver å overtale meg til å bli med dem og finne på noe!! Da føler jeg meg bra:)
      Som du skriver i innlegget, så er komplimenter om musikksmak noen av de beste!!

    51. jeg tenkte jeg var den eneste som fikk tårer i øynene av det siste punktet, tydligvis ikke. vakker person du er sophie!

    52. Noe som virkelig gjør meg glad er når pasienter setter pris på den jobben jeg gjør… (er sykepleier)

    53. Det er jo ikke no rart at det gjør deg glad når noen roser musikksmaken din, det er jo noe som er ekte ved deg, mens utseendet ditt er jo IKKE deg, det er noe som forsvinner den dagen du ikke har råd til alle greiene du bruker eller sprøyter inn, ikke råd til å bytte ut implantater, sette på nye vipper, osv. Du må nok sørge for å tjene penger skal du holde maska.

    54. Jeg og to venninner så han tiggeren som matet duer for to dager siden, og vi ga han penger 🙂 Skjønner akkurat hva du mener om følelsen av å se han!

    55. Åå Sophie du er så inspirerende! Det siste punktet likte jeg veldig godt – du er et herlig menneske! Dette innlegget gjorde meg glad

    56. Du må være en av de skjønneste menneskene jeg “kjenner” selv om jeg ikke kjenner deg. Hahaha, du gjør meg så glad selv om jeg aldri har møtt deg.
      Det som gjør meg glad er når jeg klarer å få andre til å smile. Det må være den beste følelsen i verden.

    57. Når folk helt ut av det tar seg tid til å enten ringe meg eller bare spørre meg generelt går det bra med deg? Har du det fint? Det gir meg en god følelse av at noen ser meg.
      Noen ganger har jeg ikke noe behov for å være sosial og kan kose meg i mitt eget selskap, da er det utrolig chill og legge seg på soffan med et eller annet digg som man liker og se en film som gjør deg glad.
      Når jeg gjør noe for noen som jeg kan se gjør en forskjell for den personen på en god måte.
      Å gi bort til de som trenger det mer enn meg.
      :):)

    58. mn e u zecr po at d go grey = men er du sikker på at det går greit? er sikkert feil, men hørtes sånn ut for meg hahah
      Mye av det samme, spesielt å tenne lys! Men tegner istedet for å dikte, og blir veldig glad når bussjåførene holder igjen bussen når jeg kommer løpende – skjer ganske ofte så føler flere av dem kjenner meg haha 🙂

    59. jeg ble så rørt når jeg leste det siste punktet med han tiggeren at jeg fikk tårer i øynene! det var så utrolig fint gjort, skikkelig herlig!

    60. skjønner ikke at noen ser på deg som en kjendis på samme måte som skuespillere og artister , du er da ikke kjendis , du er bare en blogger som bruke utseende for å få oppmerksomhet
      og hvorfor er ikke alle andre bloggere like kjente , alle hadde vel vært kjente viss alle de andre også gnålte like mye om operasjonene sine

    61. HAHAHA DU HAR ALDRI MATET DUER SAMMEN MED NOEN UTELIGGER!
      FY FAEN TENK Å SYNKE SÅ LAVT SOM DU GJØR HER. ALT FOR Å SKAFFE DEG CRED!!
      SYKE SYKE MENNESKE!

    62. Hvis noen lurte på hvorfor Sophie refererte til “de lesbiske vennene sine” så mener jeg at hun skrev en gang at ikke alle vennene hennes ville bli nevnt på bloggen. Kanskje de jentene er en av de, eller kanskje det har blitt en litt intern greie at de jentene er “de lesbiske vennene” hennes? Kjære blogglesere, det aller meste har en helt naturlig forklaring, så slapp aaaaav og vit fakta før dere klikker.
      Utrolig søtt det siste punktet forresten😍

    63. Jeg tror at på det hemmelige språket deres står det “men er du sikker på at det går greit?” Am I right..??

    64. Du er kjempe flink til å skrive Sophie! Og du er utrolig skjønn 😀 Kjente meg igjen i noen av punktene du skrev.
      Jeg blir glad når jeg mestrer ting jeg egentlig trodde jeg ikke fikk til. Når jeg får utfordringer av diverse ting.
      Når jeg gjør meg selv stolt. Når jeg får alt ut av dagen som jeg hadde planlagt og gjøre. Når andre har det bra rundt meg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg