back on track

(annonselenker) Caps nly accesories / Drikkeflaske BKR / genser nly trend / sko river island 


Dagens antrekk på meg. Passer bra med caps når man ikke prioriterer å fikse håret om morningen, og heller vil se på gossip girl mens man spiser frokost i en time. Holdte på å si god mandag, fordi her føles det virkelig sånn. Jeg er altså tilbake på jobb hos nettavisen, akkurat her sitter jeg nå:

Jeg kom meg opp da alarmen ringte klokken 07:00 imorges. Jeg skal innrømme at jeg satt på en ny alarm to timer senere, men takket være heeeeeftig snorking ved siden av meg sto jeg like gjerne opp. Jeg rakk til og med en runde solarium før jeg kom meg hit, ikke verst! Jeg må riktignok snart slenge igjen maccen, jeg skal på intervju hos nrk mp3 klokken 14:30, som sendes direkte. Der skal vi snakke litt om vær, vind, og så klart kjærlighet 🙂 Etter intervjuet skal jeg møte en kollega fra tv2 som skal hjelpe meg å finne fine blomster til leiligheten, en vase, og så tar vi oss litt lunsj også tenker jeg. Koselig!


Og angående noen spørsmål på gårdagens videoblogg. Planen er ikke at Robin skal bo hos meg permanent, føler derfor det er så feil å kalle oss “samboere” ettersom han bor her til han finner et annet sted han vil bo. Da han flyttet inn skulle det vel egentlig bare være over en helg, så ble det en uke, nå har det blitt en måned, og det gjør meg jo overhode ingenting! Men nei, det er ikke noe sånt “åh vi elsker hverandre la oss flytte inn”, når det skjedde så var det en venn som bodde sammen med en annen venn, typ 🙂 

Vi snakkes om litt, skal få lagt ut radiointervjuet for dere også! 

36 kommentarer
    1. Altså, du bør ikke ta solarium nå rett etter du er operert. For at arrene skal bli finest mulig bør de ikke bli usatt for sol før det er gått 1 år. Det handler om å la hud og vev få tid til å gro, og da trenger det ro. Også fra solarium
      “Vi anbefaler at du venter til det har gått 4 uker før du bruker solarium eller soler deg. Arrene etter operasjonen bør ikke utsettes for sol eller solarium før det har gått 1 år.” http://www.terestromso.no/behandlinger/plastisk-kirurgi/bukplastikk/etter-operasjon

    2. Så syykt mye du har snakka om dyrevelferd og hakka ned på de som bruker pels og skinn. Så går du med skinnsko fra nelly selv….

    3. Hei du flotte sophie!
      Aldri kommentert på bloggen din før, for å være ærlig har jeg aldri lagt igjen en eneste kommentar noen steder. Men jeg tenkte at nå var det på tide etter å ha vært fast leser i mange år.
      Jeg håper virkelig du ler like godt som meg av alle negative kommentarer du får, de har virkelig ikke noe liv. Hadde det vært lettere å legge igjen kommentarer hadde jdg gjort det oftere. Og når det er så tungvint kan jeg ikke skjønne hvorfor mennesker bare MÅ hakke ned på deg.
      Jeg kan ikke komme her å si jeg alltid har likt deg, men jeg har alltid syntes at du er en fantastisk flott jente. Men gode meninger og tanker. Den siste tiden har jeg bare begynt å like deg mer å mer! Og nå etter videoen med deg og den skjønne gutten ved siden av toppet det seg! Nå liker jeg deg virkelig. Dere stråler. Og du ser så lykkelig og glad ut. Du er jo bare helt nydelig, og jeg håper du IKKE tviler på det litt engang. Og hva så med restylane, silikon og extensions? Du er rålekker uansett! Selv er jeg fast bruker av vippeextensions, extensions og kroppen min er full av tatoveringer. Betyr ingenting det vel? Personligheten din er bare helt nydelig. Og jeg unner deg denne flotte Robin! Gud for en herlig fyr. Endelig noen du kan kose deg med, og bare nyte hverandre. Ikke bry deg om “oss”. Bli kjærester, samboere, røyk, fest, kos deg. Ikke la “OSS” hindre deg i å leve det gode liv. Det er “vi” ikke verdt. Du trenger det. Du er 20 år, og det er her og nå livet er 🙂 nyt det!
      Trist å skrive noe så hyggelig til noen som får altfor mange kommentarer til i det hele tatt merke min. Men jeg håper du leser dette, og tar det til deg! 🙂
      Mvh Marielle

    4. Kan du slutte å skrive “typ”??? Er så sinnsykt irriterende ord, pluss at det ikke er norsk engang. Det er et sånt mongissord som hjernedøde bruker, de samme som tar bilde av maten sin for å vise venner, og tar bilde av starbucks kaffe koppen sin. Ew bare å si typ gir meg frysninger, minner om en daff promp eller noe.

    5. //Sophie\
      Ikke la slemme folk ødelegge deg. Folk som skriver negative ting ville ikke likt å få sånne kommentarer. Hvis de ikke liker deg så hvorfor leser de bloggen da…? De liker deg men de misbruker muligheten med at de ikke trenger og vise identiteten dems bare en epost adresse.
      //Robin\
      Hvor gammel er Robin ?

    6. Mange sier katter er ett vanedyr her å at det er ett bra valg du har gjort, leserne dine ser så sykt mye opp til deg at det blir bare sykt ja. For selvopptatt er du Desverre sophie, sier ikke sånn for å være slem, tror mange her føler det samme, du er rett og slett litt falsk, sier så utrolig mye bra, men står ikke for det, har kjent flere som deg. , jeg har hatt katter siden jeg var liten, å de knytter seg sykt mye til hjemmet sitt. To ganger vandret kattene mine avgårde til sitt gamle hjem. Men at de får det bedre i Harstad er det ingen tvil om, du er mer opptatt av deg selv, samme om du er vegetarianer, det er det eneste bra du har gjort å stått for uansett.
      Fansen din virker uansett umodne og litt dumme, det ser man jo i kommentar feltet her.
      Helt ærlig så fortjener du ikke å være på blogg listen engang, siden du skriver så mye dumt å står for så mye dumme ting som påvirker jentene som leser bloggen her.
      Enten liker man deg eller så liker man deg ikke for å si det slik.

    7. Anonym: Jeg har ringt mamma flere ganger siden de flyttet opp, og de har det helt fantastisk og trives allerede supergodt der. De er verdens snilleste, mest harmoniske katter som tilpasser seg så lett, om jeg følte de var veldig stresset av natur, ville jeg aldri ha tatt de med fra spania i utgangspunktet. men disse tåler litt, og jeg sendte dem til harstad av beste mening, enkelt og greit.

      Et lite tips! Lær deg orddeling og hvordan man bygger opp en settning, så blir det lettere å ta deg seriøst 🙂

    8. 16:41: mongissord er heller ikke norsk, og heller ikke et ord. Men det er diskriminerende og du er tett!

    9. Satt tilfeldig på radioen rett før du kom på, og ingen fikk lov å bytte før intervjuet var ferdig! hahah, så koselig å høre på stemmen din! Den er så behagelig! <3

    10. Jeg har ingenting i mot deg Sophie, jeg har fulgt bloggen din i mange år nå og jeg må innom minst 5 ganger om dagen for å sjekke om det har kommet inn noe nytt. Men jeg føler at du ljuger så mye til oss lesere nå og det er veldig trist 🙁
      Mange har jo poengtert at kattene kunne jo vært hos deg siden Robin nå bor der, noe som er ganske så sant. Det viser seg jo nå at det er en annen grunn til at du sendte dem opp. Synd at du ikke kan fortelle oss sannheten med en gang. Du ser jo selv hvor mye hets du får nå, egentlig ganske mye unødvendig hets.
      Alt jeg vil poengtere her er at jeg syns det er synd at du ljuger så mye til oss..

    11. Anonym: Selv om Robin bor hos meg, så har han en egen jobb, og sitt eget liv. Han har passet kattene MYE,men det er ikke hans katter, og heller ikke hans ansvar. jeg kan ikke kreve “nei ikveld kan du ikke dra på jobb, for jeg kommer ikke til å være hjemme”, osv.

      j

    12. Nå var det ikke kattene jeg skulle poengtere her da, helt greit at du ikke vil at han skal ha alt ansvar når det kommer til dem. Jeg mente bare at jeg føler at du har ljugd mye til oss lesere om alt mulig i det siste. Du står ikke lenger opp for deg selv og det føles ut som om vi har mistet den Sophie de fleste av oss har lært og kjenne å blitt glad i. Jeg kan si at jeg savner den gamle Sophie, ho som fikk meg til å tenke over ting og se ting på en annen måte. Nei, jeg snakker ikke om den Sophie som ikke hadde det godt, jeg er veldig glad på dine vegne at du har det bedre nå og det synes på deg at du har det bedre. Men jeg savner ho som engasjerte seg.
      (Og dette er bare et tips; Jeg anbefaler dere ikke å røyke inne. Har selv gjort det og det endte med at jeg måtte pusse opp hele leilighet og kjøpe meg nye møbler fordi det ble så gult og stygt pga røyk. Jeg har altså ingenting imot at du røyker, jeg gjør det jo selv og alt jeg kan si er bare GO FOR IT, hehe. Ikke hør på de som sier røyk er lame og ut. Røyk er ikke mote og det vet vi som røyker.)

    13. synes det var ganske teit av deg, sophie, å rakke ned på orddelingsfeilene til den personen lengre opp, med tanke på hvor mange skrivefeil og orddelingsfeil du selv har..
      og det at du skrev det, gjorde bare at du selv satt deg i et enda dårligere lys enn du allerede er i..
      men men. føler man seg truffet, angriper man som regel.

    14. Enkelte i kommentarfeltet skriver som om de eier kattene hennes og leiligheten hennes. Det er jo bare hennes problem om hun vil flytte inn med en venn, det er jo helt normalt hvorfor lager folk så mye styr rundt dette? Kattene er jo også hennes, og hun bestemmer hva som er best for dem. Hun har valgt å sende dem til Harstad, kan ikke bare folk respektere dette? Digger deg Sophie, fuck haters. Stå på!

    15. På tide å kaste vesken din snart? Du som er så glad i dyr?
      Du har ikke tenkt på at grunnen til at du får kjøpt vesken brukt er fordi de som kjøper den nye vet at de kan selge den senere og dermed kan kjøpe seg enda flere vesker?
      Om ikke du og andre hadde kjøpt brukte vesker hadde heller ikke de som kjøpte veskene nye i like stor grad hatt råd til det heller!
      Så sykt dobbelt moralsk.

    16. Blir helt satt ut over hvor mye folk skal bry seg om andre menneskers liv.. Å sende katter bort for at de skal bli bedre ivaretatt er IKKE dyremishandling. Det er en god og voksen avgjørelse. Mange mennesker ville faktisk bare ha avlivet dem. Å bruke skinn er ikke nødvendigvis like ille som å bruke pels. Pelsindustrien mishandler dyrene for å få pelsen til å se “penere” ut. Skinn kommer gjerne fra gris, okse eller sau. Dette er dyr som også blir brukt til mat. De kaster ikke bare kjøttet for så å bruke skinnet. Når man først skal ta livet av et dyr viser man mye mer respekt for livet ved å bruke hele dyret (kjøtt, knokler til kraft, skinn til klær osv.) enn hvis man bare dreper for kjøttets skyld og kaster resten som søppel. Og alle bortsett fra de som ikke utelukkende spiser økologiske egg har ingen som helst rett til å si noe om dyrevelferd. Både frittgående høner og burhøns er kanskje noen av de dyra som blir behandlet aller verst. Se heller litt på deres egne valg før dere velger å kritisere andre. Hvorvidt denne gutten betaler husleie eller ikke er det vel egentlig ingen andre enn de to som har noe med. Hvordan hver enkelt velger å ordne privatøkonomien sin er akkurat det…Privat! Og selvom man ikke betaler husleie går det faktisk ann å bidra økonomisk på mange andre måter. Hvilken som helst ordning de føler er riktig for dem er deres sak..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg