goodbye norway

hello on Make A Gif

Hei dere! Nå er jeg faktisk på vei mot Sverige, eller rettere sagt örebro. Robin skulle hjem for å hente noen klær og spurte om jeg ville være med, da takket jeg så klart ja! Er litt nervøs faktisk, jeg har jo aldri dratt til et annet land før for å møte foreldrene til noen, men en gang må jo være den første, haha. Uansett, vi skal sitte på bussen i fire timer til, altså hele natten, og det ser ikke ut til at vi kommer til å få sove noe her. . Men, det er koselig uansett! Robin er veeeeldig opptatt av valget i Sverige akkurat nå og snakker til meg om demokrater og gud vet hva, jeg har jo ikke peiling på svensk politikk men bør vel snakke med her snart. . Genseren jeg har på meg er forresten samme som i går, bare i en annen farge. Jeg har den i tre forskjellige farger, elsker den! Og til de som spurte igår, ja – den er like behagelig som den ser ut 🙂 Den finnes på nelly her. 
Siden jeg vet noen komer til å spørre, kattene er alene hjemme, vi kommer tilbake til leiligheten allerede imorgen og jeg tror de skal klare seg en natt på egenhånd. 
Vi snakkes fra Sverige imorgen, da kommer også konkurransen jeg snakket om ut! Det er V.I.P på en veeeeeldig kul “kjendisfest”, hehe. Stay tuned! Bloggen min vil forresten ikke lage ordentlige avsnitt, holder på å bli gal. Håper teksten er forståelig uansett, og så skal jeg prøve å løse problemet. 
65 kommentarer
    1. “Kvitte deg medkattene allerede”?? Hvor i helvete skriver ho noe om det da?!?! Noen sliter virkelig ja..

    2. Mine katter har vært hjemme alene i en helg uten problemer (nå er de utekatter med katteluke, men likevel..). Synes mange av leserne dine er hysteriske. De burde stole på at du tar de rette valgene for dine dyr!<3 kos deg i Sverige

    3. samboeren min er også fra sverige, opprinnelig fra Gøteborg, men flyttet til en kooselig øy som heter Orust! Hør med Robin om han har vært der! Hihi, kos dere masse!

    4. DU DIN STYGGE LILLE HORE! HAR DU FUNNET DEG EN HOMOKJÆRESTE NÅ? HAN SÅ DIREKTE EKKEL UT! EN SÅNN DRITT SOM MAN VIL KNUSE TRYNET PÅ MED ET BALLTRE!
      OG DU DIN DVERGHORE GÅR BARE RUNDT Å TROR DU ER NOE! DU MED DE STYGGE KATTENE DINE SOM JEG PERSONLIG SKAL SLAKTE OG HENGE OPP PÅ YTTERDØREN DIN TIL DU KOMMER HJEM! INNVOLLENE SKAL JEG LEGGE I TRAPPEOPPGANGEN TIL DEG SÅ DU FÅR SE HVA DE HAR SPIST DE SISTE DAGENE.
      HÅPER BUSSEN DIN BLIR KAPRET AV STYGGE SVARTINGER SOM VIL KNULLE DEN HÅRETE FITTA DI SØNDER OG SAMMEN!
      HAHAHA HOMOKJÆRESTEN DIN FÅR SEG NOK OGSÅ NIGGAHKUKK I RÆVVA!
      FUCK YOU HOREEEEEEEEEEEEE!

    5. Fy faen så syk du er å skrive slik kommentar,,du trenger virkelig en god sykolog.kan virkelig ikke skrive såne hat komentarer . Å ønske noen so vondt,du er syk i hode,du må ha virkelig ha problemer skrive slike ting

    6. Du burde ta med den den meldingen du fikk her fra kingkongbongo til politiet. Det er direkte æreskrenkende og i tillegg grusomme trusler. Gi IP adressen til politiet så han får hjelp og kanskje en gang for alltid lærer seg at man faktisk kan spore de som sitter og skriver stygge meldinger her inne.Ikke finn deg i alt selv om du blogger 🙂

    7. Herregud, katter klarer seg da helt fint alene! Et tips hvis de skal være alene over flere dager er å legge godbiter eller ting de liker godt på litt forskjellige gjemmestedet i leiligheten(ikke veldig godt gjemt da, men oppå hyller de pleier å hoppe opp på f.eks) 🙂

    8. Er det mulig?!?! Hva skjer med kommentar fra kingkongbongo?! Meld dritten til myndighetene, jeg vil ikke ha slike i fri luft. Fare for allmennheten? CHECK!
      Kos deg i Sverige, kos deg med kjærligheten. Det er deg vell undt:)

    9. Gratulerer til Robin med den store fremgangen til svrigedemokratene. Nå blir det liv på det svenske tinget 🙂

    10. Jeg er så glad på dine vegne når det kommer til Robin:) akkurat det samme har skjedd med meg før – man tror man skal være singel en stund også skjer ikke det. Men det er så utrolig godt å være med noen, så hvorfor skal man la være? 😀 stå på og følg hjertet ditt, det er mer enn godt nok!!!!

    11. Helt seriøst, Sophie !! Du MÅ gå til politiet med kommentaren til “Kingkongbongo”. Den personen må få hjelp, enten til sin psyke eller til i hvertfall forstå at man absolutt ikke oppfører seg slik. For enten er det en svært syk person som står bak dette, eller så er det en person som ikke skjønner hva den egentlig holder på med… Personen trenger hjelp !!!
      Håper du klarer å kose deg uansett. Ha en fin dag i Sverige 😊

    12. Sofie.. Du må slutte å forklare deg.. Det er ingen andre her som leser bloggen din som trenger å vite at kattene er hjemme alene. Jeg vet du skriver det så ikke folk skal ta helt av i kommentarfeltet om at du er “dyremishandler” osv.
      Blir trist av å se på at du alltid må forsvare deg med et eller annet pga du er redd for stygge kommentarer.
      Blir bare så frustrert når du må gjøre det. Du er en god person.
      Mvh, Nickolay

    13. Har en svensk kjæreste jeg som er helt irriterende opptatt av valget i sverige og jeg får hørt like mye greier som deg, så ikke føl deg alene om det :p hih.. men han ble fornøyd med dem som vant så da går det vell greit 🙂 kos deg den stunden i ørebro, der er det egentlig ganske så fint! 🙂 og kattene klarer seg utmerket selv, dem har absolutt null problemer med og være alene en stund 🙂 så lenge dem har mat så har dem det bra 🙂

    14. kjenner jeg blir frustrert over kommentaren til kingkongbongo eller kafan. jeg har hund og hvis noen hadde uttalt sånt om meg å dregd han inn i det ved å si at han skal slaktes det er rett og slett psykopatisk å jeg hadde nok blitt ganske sjokka. du skal ikke finne deg i det der, å du skal heller ikke ignorere det, det der burde anmeldes til politiet.

    15. HAHAHHAHA! Kingobongo, har du fått negerkukk i ræva? Derfor du slenger dritt til sophie ja?
      Det må ha gjort svært vondt da for deg. Å bli voldtatt av negerkukk i ræva.
      Nok om det, sier du sånt får du Payback. Vedder på at du er en stygg jævel som gjemmer deg bak tastaturet og skjermen. Hvis din identiteten blir avslørt, blir du da like tøff? Neppe. Så jævla pyse du er! Ble du voldtatt nettopp? Oh, stakkars deg. Buhu! Dra te hell…. Du vet. Ikke skriv slike ting, for karma biter deg i ræva snart.
      Karma is a bitch! 😉 du er helt patetisk og verdiløs. Du er sikkert for stygg at du ble mobba i hjel.
      ” gjør det du vil at andre skal gjøre” fra den gylne regelen. Har du ikke lært den?
      Da må du være jævlig tilbakestående og ha iq på 30..
      Good luck! Tror ikke du kommer langt i livet.

    16. Men det er jo sant at du skal kvitte deg med en av kattene, og gi en av de til Anettemarie om ikke lenge. Tror du skulle tenkt over situasjonen litt mer når du var på ferie, “har jeg tid til to katter egentlig?”

    17. Koos deg i Sverige, kattene klarer deg kjempe fint! Selv var vi i Spania en uke, mens katten var “alene”. Bestefar var innom tre, fire dager og fylte på matskålene og slapp han litt inn. Resten var han ute, det er katter, de klarer seg bedre på egenhånd enn hva en hund gjør.
      Bedre å la katter være på et sted, enn å for eksempel ta de med rundt til nye steder når du skal bort, det er veldig forvirrende for dem, så du gjør helt klart det beste.
      Som dyrlegen min sa når vi flyttet: “Det er bedre å spørre om en nabo der du bodde kan ta seg av katten enn å ta den med på flyttelasset, da det ikke er så bra for katter og bytte mye hjem.” Vi klarte selvsagt ikke det, så han ble med oss, det gikk greit etter en stund 🙂
      Kos deg og ikke forklar deg så mye, vi som forstår deg skjønner, de andre har ikke noe her inne å gjøre. Tviler på at de som alltid kritiserer deg gjør alt riktig i sitt liv!

    18. Er vel mye bedre for kattene at du beholder begge to så de har selskap i hverandre når du er så mye borte??

    19. Ærlig talt, hun tok med seg to hjemmløse katter fra Spania til Norge, og betalte alt som skal til for å få de inn til landet, for å gi de et bedre liv. Det er ikke dermed sagt at hun MÅ beholde begge to selv, eller noen av dem for den saks skyld. Så lenge hun passer på at kattene kommer til et godt hjem og at kattene har det bra der. Det kryr av hjemløse katter og hunder der hvor Sophie Elise var, og mange av de er hjemløse fordi utlendinger (f.eks nordmenn) som bor der et år eller to skaffer seg dyr, men når de skal flytte hjem igjen har de plutselig ingen plass å ha hunden og derfor slipper de dem fri. Så jeg syns at det Sophie Elise gjorde var en super flott ting!

    20. Bitchy: du virker like tilbakestående med den kommentaren som den idioten av et menneske du kommenterte. Jeg skjønner at det er hardt og akkurat ha fylt 12, men get a fucking grip. Du synker like lavt som bongofyren her når du snakker sånn om voldtekt, men drittunger som deg har vel ikke lært seg ordentlig respekt for andre enda. Og da sikter jeg ikke til bongofyren, men de titalls tusen som blir voldtatt årlig.

    21. Altså, hvorfor har plutselig en del begynt å si at hun skal gi bort en katt? Eller gi bort begge? Hun har jo ikke sagt annet enn at de er hjemme hos henne og at hun kommer hjem senere i dag. Hvorfor skal alltid folk begynne å skrive ting i kommentarfeltet som ikke har noe med dette å gjøre? Og det verste av alt, det er jo ikke sant en gang. En skriver en feil anklage også kommer alle andre etter. Nå kan det jo hende hun har skrevet noe om å gi bort kattene eller den ene katten i ett annet innlegg som jeg ikke har fått med meg, men om det ikke er sant så er det jo unnødvendig å komme med dette. Det setter jo Sophie i et dårlig lys og folk begynner å snakke dritt om at hun “ikke hadde tenkt seg godt nok om før hun skaffet seg to katter” osv. Det er utrolig dumt at dette skal skje i nesten hvert eneste innlegg og at folk ikke leser det hun selv skriver, det som er sant. De konsentrerer seg alltid om det negative som ALLE ANDRE skriver. Også, den kommentaren fra kongobongo eller hva faen den idioten kalte seg var utrolig stygg og unnødvendig. Det var en utrolig kvalmende kommentar og sånne idioter burde virkelig bli sperret fra internett til psyken fungerer som hos andre vanlige folk. Stå på, Sophie! Ignorer all dritten du får, ikke la deg knekke!

    22. Kattene klarer seg fint en natt alene iforhold til hunder tenker jeg.. Er ganske sikker på at du tar rett valg for de 🙂 må virkelig bare få si at jeg håper du anmelder denne ” kongo bongo ” eller nå enn hva søren han/hun kaller seg.. Snakk om en psykopat uten like tydeligvis. Når man kommer med slike trusler så fortjener man ikle noe annet og jeg håper virkelig du tar den kommentaren på alvor! Nesten sånn at du burde kontaktet han i ” troll jegerne ” du finner programmet på tv3.. Slik at dere får konfrontert denne syke personen f2f

    23. Du burde anmelde “KINGKONGBONGO” for den kommentaren der. Det er direkte trusler mot deg og kattene dine, og politiet kommer til å slå hardt ned på personen som skrev dette.
      Et par andre ting jeg lurer på, skal dere til Sverige og hente tingene til Robin fordi han skal flytte inn hos deg? I så fall gratulerer med ny samboer 😀
      Syns det er litt trist at du reiser så mye frem og tilbake hele tiden og etterlater kattene enten alene eller med fremmede personer de ikke er så kjente med. Og i tillegg til at du kanskje skal gi bort den ene, så burde du kanskje vurdere å gi bort begge i samme slengen. Om ikke kattene er ensomme nok fra før av helt alene i leiligheten din, så tror jeg ikke en katt alene kommer til å gjøre det så mye bedre. Nei, du skulle nok tenkt deg litt mer om før du kjøpte to katter i Spania.

    24. Rettskrivningen din er elendig. Egennavn, byer, steder osv. har selvsagt stor bokstav.
      Kommaregel og innskutte bisteninger er tydeligvis et svakt punkt.

    25. hærregud.. som flere sier: kontakt politiet angående den ufyselige kommentaren du fikk fra KingKongBongo, ekkel type

    26. Fra anette marie sin blogg;
      Ellers har jeg snakket om å ta over den ene kattepusen til Sophie Elise. Hun i morgen og hun skal ha med seg begge to. Dette er nok ikke det riktige tidspunktet å få seg katt på, sånn egentlig, men så hadde det jo også vært kos å hatt et husdyr. Ville helst hatt en hund, men det har jeg ikke tid til. Jeg får kose litt med dem likevel da. I kveld skal jeg se mer på Breaking Bad. Faen, det er snart over. Jeg må finne meg en ny serie å bli sykelig opptatt av. Har dere noen tips? Dette er vel den første greia jeg virkelig har gått ‘all in’ på.
      Seriøst??? Skille de to kattungene som har bare hverandre??? Herregud skal den andre bare være alene hjemme den da… Nå er jeg opprørt! Er det mulig!!!

    27. Viktig at du går til politiet med ip til kingkong personen, for sånne folk kan være i stand til å drepe mennesker også.

    28. Du kan da ikke mene at du skal bare beholde en av kattene selv? De har jo bare hverandre, og det er bra når du er ute å reiser så mye.. tenk så kjedelig det blir for den ene aleine når du er borte.. Jeg skjønte at dette kom til å skje :/

    29. Heeei jeg lurte på om du kunne gi meg linken til innlegget hvor du fortalte om silikon? Hvor du tok de og hvordan det foregikk. Planlegger å ta selv og da må jeg nesten samle mye informasjon 🙂 tusen hjertelig for svar!

    30. til silje: eg e faktisk enig med bitchy, og koffer gidde du å dra inn de som ble voldtatt? Ja, det er trist det skjedde med de, men herregud. Kongobongo får bare ta seg en negerkukk i ræva. Han skriver som om han ble kjørt i ræva for å sei det
      Sophie : syns du ska bare anmelde kongobongo, for det e en trussel. Sånt tolere me ikkje på nettet, og ikke rart det e mobbing på nettet. Og det e faktisk ulovlig å true noen på nettet også. på lik linje i virkeligheten.
      Silje: Selv om eg e enig med bitchy, er eg da tilbakestående? Neppe, har høyt IQ, men er forbanna og dritlei av drittfolk. får meg te å miste troen på mennesker.
      og te folkens: slutt å bland dåkke i ting! Om sophie gir bort en katt so what? E jo hennes valg. Dere bryr dåkke for mye om andres liv at dåkke glemme dåkkes egne. Dåkke e ikkje så perfekte som dåkke tror. Om hun har kjøpt celine, og michael kors. SO WHAT? e jo hennes valg. Hun har gjort mye for dyrene enn dåkke gjør, så slutt å kritisere henne for den minste ting. Og om hun får seg en kjæreste nå, SO WHAT? e jo hennes liv då. Eg har ei venninne som fant seg en annen itte en uke. Seff reagerte eg på det, men respekterte henne for det om. Etter hvert aksepterte eg, og forstod det var okei. Folk er forskjellige. Noen fant seg en ny, andre senere. Livet går videre. Om min kjæreste gjorde det slutt, og finner en ny på kort tid. er det helt okei for meg, for det er ment at vi går videre i livet. Man kan ikke ver singel for alltid, og man kan tillate seg å finne lykke uavhengig av ka andre mener. Er det ikke lov å være lykkelig?

    31. KJÆRE SOPHIE!! Du e nødt til å anmelde han idioten litt lenger oppe i kommentarfelte..det e faktisk det verste ej he lest!!!! Han fortjener å få konsekvenser for det!!!

    32. Oi.. Stakkars deg som får så mange merkelige og skumle kommentarer.
      Kingkongbongo er jo rett og slett syk.. Det burde anmeldes til politiet!
      At du klarer at så mange rakker ned på deg, truer deg, ønsker deg og dine vonde ting. Jeg kommer aldri til å lage meg en blogg, nettopp på grunn av hvor ekle folk er. Det er absolutt ikke verdt det, for alltid er det noen som kommer til å mislike deg. For ingen er like, og mye av det du gjør er galt i øynene til ekstremt mange.. Men det er jo dine valg.
      Kattene dine klarer seg selvfølgelig en natt alene. Så lenge de har mat og vann:)

    33. Hei:) lurer på om du kan lage ett innlegg om extensionsene dine? om du har clip on eller da du hadde det. Sover du i dem, hvordan setter du de i osv osv

    34. Jeg har også møtt en svenske for ca en mnd siden, som jeg er ganske så forelska i nå. Jeg har vært singel i snart 3.5 år (jeg fyller 23 snart) da, men det har vært veldig bra for meg. Føles liksom som vi har noe til felles. Flyttet også til Oslo nesten samtidig som deg, februar i år. ^^ Håper du koser deg i Sverige! 🙂

    35. så lenge en katt har mat og vann eventuelt kattedo (om den er inne) så klarer den seg fint alene en hel helg. dere må tross alt huske på at katter er selvstendige dyr, som ikke trenger turer for å gå på do slik en hund må.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg