enda sommer

I dag har det vært så fint vær i oslo at jeg kunne sole meg ute i bikini (en for liten bikini som vanlig)- etter klokken 18:00! Hvor sykt er ikke det? Det blir sikkert den siste sommerdagen på en stund, så er glad jeg kunne nyte den  :D Hvordan er temperaturen hos dere? Håper alle har det like fint! 

Takk for fine tilbakemeldinger på innlegget i går, forresten ♥ Det gjør meg virkelig sykt glad! Nå sitter jeg og blogger for dere i sengen, utsetter at jeg må hoppe i dusjen som faktsik er noe av det verste jeg vet – tiden før man går inn i dusjen, og tiden rett før man går ut av dusjen. . ah, det er det verste. Bruker jo et halvt år på å bli ferdig med å tørke håret, så jeg får komme meg igang! Mulig jeg drar til Sverige en tur ikveld sammen med Robin, han inviterte meg med for en natt, og jeg har faktisk litt lyst. Må bestemme meg fort iallfall! 

Blogges snart med en konkurranseee! 

 

41 kommentarer
    1. Den er jo ikke for liten, med mindre niplene dine er på toppen av puppen din. Du kan jo bare dra den ned til under brystet ditt, slik dem skal være:)

    2. Kan du legge ut bildet av arrene på brystene dine? Vil se hvordan arrene blir før jeg eventuelt tar silikon selv.

    3. Kan du væresåsnill og skrive hvordan du visst at du måtte slå opp med Mathias?
      Har vært i et forhold i to år nå, og begynner å bli litt usikker. Merker at jeg blir fortere sint og lei meg….men når det er bra så er det liksom bra.

    4. er sååå glad på dine vegne, du virker så glad for tiden <3
      men jeg lurer på, kan du legge ut bilder eller video hvor du viser oss rundt i leiligheten? 😀

    5. Jeg vurderer også å ta silikon.. Du har sikkert fått spørsmålene før. Men hvor mye la du i? Hvordan er arrene nå? Har det vært problemfritt? Hvor gjorde du det? Håper på svar:)

    6. Dusje er noe av det kjedeligste jeg vet. Ler litt når jeg skriver dette fordi nå sitter jeg med vått hår siden jeg nettopp har dusja. Men det er jo så godt når man først er i dusjen.

    7. Hvirdan tør du legge ut bilde? Hvis du ser at bikinien er såpass lagt opp, kunne du dratt den ned hvertfall for bloggens skyld

    8. Hey skulle tro nesten at det er da sommer men det er høyt du er sexy i bikini og du kler det ha en fin kveld videre da klem

    9. Åå, nydelig! Har så sykt lyst på silikon jeg også, syns det såg veldig naturlig og fint ut, spesielt på dette bildet 😉

    10. Er du sikker på du tørr å dra til Sverige!? det er ganske langt unna hvis du skulle angre på at du dro;)
      nei jeg tuller! Det håper jeg du forsto!

    11. Jeg har lest bloggen din en stund, men pleier ikke å kommenterer. Synes det kommer så mye gruff, eller bare nesegrus beundring fra fjortisjentene. Jeg så blant annet at du fikk mye tyn for at du dro fra denne løveleiren og at flere skrev at du snart kommer sikkert til å gi fra deg kattene. Så dum er ikke Sophie Elise, tenkte jeg for meg selv. Men når jeg nå sjekket bloggen til Anette Marie, skriver hun at hun vurderer å ta over en av kattene. Og noen andre som får den andre? Herregud, for et patetisk individ du er. Gjør alt for å få oppmerksomhet, uten å tenke på andre rundt deg. Håper noen tipser Mattilsynet eller Dyrebeskyttelsen, de kattene kan umulig ha det bra hos deg, så kanskje like greit at du lar noen andre og mer ansvarsfulle ta over.

    12. Katrine: det er jo ikke noe galt om hun gir bort kattene sine. Det som er galt er når folk ordner seg katter, finner ut at det ikke er noe for dem, og kaster de på gaten. Eller verre, tar livet av de. Hvis det stemmer det du sier, så får de jo et nytt hjem. Hva er galt med det? Synes ikke du virker noe bedre enn de fjortisene du sikter til.. når du kaller henne patetisk fordi hun vil gi kattene et nytt hjem. Det viktigste er jo at kattene har det bra. Uavhengig av hvem som eier de.

    13. Karine: Synes det er ganske sinnsykt å kalle noen for et patetisk individ bare fordi jeg vurderer å gi den ene katten til anette marie, siden de sloss hele tiden og ikke går overens. den andre skal jeg så klart ha selv.

    14. Så kanskje kommentaren min forsvinner blant de andre du får, men er verdt et forsøk fordet. Etter å ha lest det forrige innlegget ditt, så føler jeg kanskje at du er rette personen å spørre, for jeg klarer ikke være 100% ærlig med mine egne venninner når det kommer til nettopp dette. Jeg gikk inn i et forhold med en helt fantastisk god gutt for bare to mnd siden, men har følt meg utrolig nedfor siden det skjedde, og jeg klarer ikke helt skjønne hvorfor. Han er helt innmari snill, men vi er ganske forskjellige og jeg har alltid satte friheten min veldig høyt. Jeg liker å være ung og fri mtp at vi fortsatt bare er 18 år, og han tar forholdet så seriøst. Vi bor ikke i nærheten av hverandre pga. han går på skole et annet sted, så har siden vi ble sammen, kun vært med hverandre tre helger.. Han vil flytte nærmere meg om en månede eller to, jeg føler jeg burde vært overlykkelig pga. dette, men det er jeg ikke i det hele tatt. I tillegg så vet jeg at han har tatt det valget fordi han vil være “nærmere meg”, og om jeg avslutter nå så har jeg vel så og si ødelagt for mange av hans fremtidsplanet som han i utgangspunktet hadde før vi møttes (han endret blant annet valg av høgskole til neste år!! bare fordi han vil være nær meg) Jeg skulle vel egentlig vært i nyforelskelses perioden nå, men føler ikke det i det hele tatt? Er redd jeg ble sammen med han kun fordi jeg ikke turte og si nei, og merker nå at han er myyye mer into dette enn det jeg er. Men jeg tørr ikke avslutte. Har ikke samvittighet til å avslutte. Føler meg som en idiot som sa ja i utgangspunktet, og er livredd han føler seg lurt om jeg sier noe. I tillegg er jeg redd hvordan andre vil reagere om vi avslutter allerede nå. Vet dette ble en lang tekst, men om du leser alt så lurte jeg på om du kanskje har noen råd? Jeg er stuck, jeg er ikke lykkelig, men tanken på og avslutte det gjør meg også lei meg. Burde jeg se det an med tiden, eller? Jeg kan vel ikke akkurat tvinge fram en forelskelse heller..

    15. Seff klarar kattar seg åleine i eit døgn så lenge dei har mat 🙂 Har hatt katter heile livet, og reist bort frå dei ei helg. Så lenge dei har nok mat og vatn kan man fint reise bort maks ei helg. Av de som kommenterer slikt, har de verkeleg peiling på dyrehold? Virke ikkje sånn. Teit å gje SophieElise så mykje tyn for det med kattene, utan å sjekke grundigere… Skjerp dykk! Nettmobbing er så stygt og feigt, kjenner eg blir provosert av det! Særskild at så mange er anonyme i tillegg… Grow up, finn dykk andre ting å gjer på! Sorry Sophie, men kunne ikkje dy meg å sei noko om dei ekle kommentarane du får…

    16. Jeg må bare jeg, ligger her og ler litt av hvor mye teite folk det finnes, eller rett og slett litt dumme! Hvis dere bare har dritten og skrive, driit da i å skriv.. gå heller på en blogg du liker og skriv noen fine ord i steden for og bare sitte og trykke hardt i tastaturet og dømme folk… døm deg selv før du dømmer andre.. herregud, blir litt oppgitt av folk.
      Syns du kan gjøre hva du vil sophie, katter er da katter, dem er jo nesten mer selvstendig enn oss voksne 🙂 har sophie lyst til og gi bort den ene katten så la henne gjøre det da, det er da vell for faan ingen andre sitt problem! 🙂

    17. Hvis kattene sloss – prøv feliway fra dyrebutikken/veterinæren – den man stikker i stikkkontakten. Det burde funke 🙂 Lykke til!

    18. Herreguuud for en oppmerksomhet du får! Haha en kan ikke annet en å le av det! Katt, pupp, tatovering, kjæreste. Hadde alle fått kommentarer på det de gjør du på den måten du får hver dag, hadde de ikke gått ut av huset engang! Du er tøff som lever et (så godt det lar seg gjøre)normalt liv med forandringer og følelser som følger med det å være i 20årene! Fortsett med det du gjør! 🙂 Like fasinerende hver gang hvor mye folk har å si!

    19. Og det er vell HENNES valg om hun vil gi bort katten til ei venninne fordi pusen ikke er snill mot den andre pusen!!! Hvorfor gidder dere å bry dere fy faen som dere skal prøve å styre livet hennes ( enkelte av dere!) Hun er dyrevennlig og snill og jeg forstår godt at hun vil gi bort pusen når kattene rett og slett ikke har det bra sammen! Om man har litt oppi hodet så forstår man vell dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg