dagens antrekk

annonselenker – Genser : NLY Trend 299 kr / Skjørt : Vero Moda / Veske : NLY accesories 399 kr / Sko : nelly, utsolgt – (anbefaler uansett ingen å kjøpe de skoene, de er ikke særlig behagelige) 


 Det er enda full sommer i oslo, det blir man glad av! Jeg sjekket værmeldingene, og tydeligvis er det mildt sagt ikke like fint vær i Harstad hvor jeg vanligvis har pleid å være hvert år på denne tiden, så da føler jeg meg litt ekstra heldig idag! Jeg elsker virkelig å bo i hovedstaden. En liten funfact, å kjøre trikk alene er noe av det beste jeg vet. Høre på musikk, se på mennesker og tenke. Jeg er alltid glad når jeg må kjøre kollektivtransport langt, haha. Gleder i hverdagen! 

Vil dere høre noe litt sykt? Dette er ganske flaut, men . . da jeg var 15 år og ikke hadde blogg selv, kommenterte jeg stygt på Heidi Alexandra Olsen sin blogg. Jeg vet ikke om noen av dere husker henne? Hun var en provoserende og kjent blogger på den tiden. Jeg var ikke sjalu på utseendet hennes eller livet hennes, men jeg hadde uansett et behov for å trykke henne ned. Hvorfor? Fordi jeg hadde det generelt sett ganske kjedelig og var missfornøyd med mitt eget liv, uten at jeg ville ha hennes. Så, jeg forstår jo mennesker som kommenterer stygt. Det er alltid en grunn for det, og jeg vil heller ikke stnege kommentarfeltet, for alle skal få ha sin mening. Uansett, de gode kommentarene veier mest, og dere gjør meg så glad ♥

Så, da prøver vi på ny frisk her, med godt humør! Hva synes dere om min lille loook idag?


43 kommentarer
    1. Fint outfit, likte vesken!
      Synes det er flott at du har dine egne meninger og tør å stå for dem.
      Alltid likt deg som blogger og er innom bloggen din ofte!
      Stå på:)
      Kan du lage et innleg med juice oppskrifter, siden du skal begynne med detox? Hadde vært fint å fått litt inspo selv.

    2. Du ser skikkelig bra ut, Sophie! Du har forandret utseende og stilen din veldig det siste året – og det er positivt.
      Håret ditt ser fantastisk ut, og ikke minst stilen din😍 stå på, ikke tenk på de vonde kommentarene!
      ❤️❤️

    3. Håper på juiceoppskrifter jeg óg! Planlegger å kjøpe meg juicer snart. Gleder meg til å prøve en sånn grønn gugge med ingefær og chili og lime og spinat og fettskit, og se om det smaker like godt som enkelte bloggere påstår. Haha! Har faktisk troa.

    4. du er så fin ååårrh, den fineste jenta å¨planeten, jeg vil se like bra ut som deg <33333
      perfekte jenta <3

    5. håret ditt var heelt nydelig i dag, så ut som englehår, haha! resten av deg ser også helt nydelig ut, som vanlig 😀
      uansett hvor vanskelig det kan være til tider, så prøv å ikke bry deg om de vonde kommentarene, som du sier så er det de gode som teller! <3

    6. Du er alltid så fresh og kul! Å mimrer tilbake til da Heidi alexsanda var toppblogger x)…. Haha hu hadde mye rare menninger hvertfall!
      Elsker været sørafor jeg og!! Helt fantastisk sammenlignet med nordafor hvertfall!!
      Ha en fantastisk dag videre, sophie!<3

    7. Ville ha sett hele antrekket ditt i et bilde 😊 men ellers så elsker jeg stilen din og du er veldig pen!💕

    8. Tror man kan kommentere om man blir provosert også eller føler man blir lurt eller lygd til. Men kan jo kommentere ordentlig uansett.

    9. Fortsett med hva du enn gjør med håret ditt for tiden! husker det så fryktelig fett ut før, uansett om det mest sannsynelig ikke var det 🙂

    10. Haha, “om dere husker henne” good one! 😉 Men du kan trøste deg med at de fleste som kommenterer stygt på din blogg er også bare 15 år, max! Du ser det jo lett på hvordan de skriver og oppførselen. Hvis ikke er de hvertfall 15 i hodet.

    11. Nesen din er så sykt overredigert, den er mye finere når du ikke redigerer den! Konstrektiv kritikk 🙂

    12. Skal jeg si deg hvordan jeg oppdaget deg for første gang? Jeg så noen kommenterte på Heidi Alexandra sin blogg “en jente som heter sophie elise har skrevet stygt om deg” og så hadde du skrevet noe på bloggen din over at du syns du selv var finere enn henne 😛 Det var sant da men 😛

    13. Det må være hardt å takle slike kommentarer.. jeg vet av egen erfaring at hvis jeg får en stygg kommentar (en av det nedlatende slaget) så går det innpå meg, mye mer enn jeg er villig til å innrømme! Men det er godt å se at du har en litt mer sånn brush it off-attitude, det tror jeg man må ha skal man overleve som skyteksive.. unskyld, mente blogger

    14. Fine fine deg! Du er god som gull og du ser helt fantastisk ut! 🙂 Ser ut som han gjør deg glad, en sånn person fortjener du <3

    15. Huff, syns å husker at jeg kommenterte negativt på den jeg og. Life of barbie het den, og hun hadde noen spesielle innlegg om jeg husker rett. Var vel de jeg reagerte på;)
      Uansett, innlegget ditt over her om kjærligheten var helt fantastisk:) ingen kan fortelle deg når det er ok å bl forelska igjen, er forholdet slutt så er det slutt. Værre med de som innleder nye forhold mens de enda er i et annet! Du er heldig som finner kjærligheten igjen <3 Selv har jeg vært singel i ontrent 3 år nå (bare et og annet korttids"forhold" innimellom ) fordi jeg enda ikke har funnet en som vekker de store følelsene i meg. Det er kjedelig det!

    16. Åhh, du burde virkelig begynne å redigere bildene dine mer slikt som dette! Utrolig fine bilder. Merker at du ofte bruker veldig kalde farger, blå/grønne toner blant annet, og at du overredigerer veldig. Altså retusjering osv er jo greit nok, alle gjør det, men med ulike effekter med lys osv. Det her var utrolig mye finere. Så for eksempel se litt på hvordan Andrea badendyck gjør det. Hun redigerer jo, men sånn at det ikke blir alt for mye og at man med én gang ser det er gjort i pixlr express:)

    17. Hei, Sophie Elise. Jeg var en fast leser av bloggen til Heidi Alexandra, og pleide ofte å snoke i kommentarfeltet hennes.. Og der var det en unnskyldning, skrevet av deg, fordi du hadde skrevet negative kommertarer der tidligere. Jeg synes det var veldig bra at noen faktisk sa unnskyld for å ha kommentert stygt på en annens blogg, og etter det har jeg vært fast leser hos deg! Husker du hadde en header med en stripete kjole, litt sånn marine-aktig? Uansett, du virker som en kjempebra person Sophie, og jeg tror det er det som fenger mange av leserne dine 🙂 Du har jo forandret deg veldig mye utseendemessig siden den gang, og det har alltid vært hyggelig å følge med deg! Mange klemmer

    18. Har du vurdert å klippe deg kort? Syns det er sååå fint på pittesmå damer og tror du hadde kledd det helt sinnsykt! Altså kort som i over skuldrene, ikke “guttekort. Du er kjempefin når du smiler forresten 😉

    19. Hei hei 🙂 Nå er det lenge siden jeg har tittet innom så jeg må bare få sagt at stilen din har blitt veldig fin!
      Superfint antrekk 🙂
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg