Vinn biletter til KYGO

Denne kvelden har jeg en super konkurranse til dere – du og en venn kan nemlig vinne biletter til KYGO sin konsert i oslo spektrum den 17. desember! Jeg fyller selv år når klokken slår 00:00, og skal derfor feire stort med flere venner på den konserten. Hvem passer vel bedre enn kygo til å ringe inn at jeg blir 20 år? Jeg elsker han, og har flere av låtene hans nedlastet på telefonen. Jeg elsker at en norsk, ung gutt kan gjøre så stor internasjonal suksess som han garantert kommer til å bygge stort videre på. 

Alt du må gjøre for å ha en mulighet til å vinne er å like meg på facebook HER, og så legge igjen en kommentar i dette innlegget med mailen din. Jeg trekker vinneren allerede på jobb imorgen, og mailer vinneren med en gang – så, ta en titt i mailboksen deres imorgen 

 

Den som vinner får altså ta med seg en venn, og møter meg før konserten for å få bilettene sine – det er alltid veldig hyggelig å møte lesere slik, så kanskje vi kunne ha dratt på konserten sammen? Vi får se, det blir supert uansett :) 

1161 kommentarer

Siste innlegg