starstruck

I dag er full av bursdager, som egentlig ikke er bursdager likevel, hehe. Jeg tok med meg min fine venninne Louise på en veeeldig forsinket bursdagsmiddag, og senere ikveld skal jeg i bursdag til en annen venninne som vi feirer på forskudd. Jeg elsker bursdager, så dette er en bra lørdag! Og ja, jeg har vel fortalt dere at jeg ikke blir starstruck lengre? Vel, det var en kjendis i norge jeg hadde til gode å få møte, som jeg bare visste kom til å gi meg sommerfugler i magen – nemlig Chirag i Karpe Diem. Og hvem sitter rett bak oss når vi spiser? Jepp, der var han, endelig! Jeg ble smånervøs og turte derfor ikke å si hei, og fokuserte hardt på å se i absolutt alle andre rettninger, men da kan jeg krysse han av lista og si meg godt fornøyd med dagen så langt ;) om du skulle møtt en norsk kjendis og blitt starstruck, hvem måtte det ha vært?


Jeg har forresten vært ute og sett etter parykker også, men jeg finner ingen i den duse rosatonen jeg kunne ha tenkt meg. Jeg har sett igjennom alt av nettsider og butikker dere tipset meg om, så. . da blir det vel rosa hår på meg neste gang? Frisøren min er veeeeldig interessert i det iallfall, så jeg blir nok overtalt. Nå til noe mindre glamorøst, jeg skal skife på kattesanden. Brekker meg like mye hver gang, men jeg har blitt flink til å puste igjennom nesa da, om man skal snu noe positivt ut av situasjonen. .  

 

55 kommentarer

Siste innlegg