tv2 – festen i Bergen

Jeg hadde på meg en kjole fra rut&circle hos nelly. 


Hei dere, nå er jeg tilbake i oslo og leiligheten min etter gårdagens festligheter. Faktisk har jeg vært hjemme i nesten 6 timer allerede, men jeg var så utrolig sliten da jeg kom inn døren at powernap var eneste som sto i hodet mitt. Jeg som skulle få døgnrytmen på  plass har nå en helt utrolig energi, som sikkert kommer til å vare natten ut. . typisk, ikke sant? Jeg har hatt et utrolig fint og innholdsrikt døgn i Bergen som jeg aldri vil glemme. Det var masse mingling, kjendiser, rød løper, middag, dessert og fest. Altså, når man setter over 100 sosiale, talentfulle energibomber i samme rom med gratis alkohol kan det jo ikke bety annet enn god fest! Å være på fest med folk i mediebransjen er nesten som å være i uSA. 99,99% av alle du møter på hei og slår av en samtale. Den 00,00 % av folk som ikke er hyggelige består av meg som er sjenert og ikke helt vandt med å sprudle rundt, og en sur frøken som sikkert ikke vet hvem hun er, fordi hun tror hun er verdens beste. Hehe, Eirin vet hvem jeg snakker om. Uansett, Eirin er den nye jenta i bloggerne og hun er så fantastisk god! Jeg kunne ikke ha blitt mer fornøyd, vi alle fire går så godt overens, og jeg gleder meg til premierefest med samme gjeng i høst ♥ Da kan jeg nok ordne slik at noen lesere (over 18 år) kan vinne innpass om det høres gøy ut?

Da håper jeg alle krysser av 27 oktober i kalenderen, klokka 21:00 – da er det bloggerne!

50 kommentarer
    1. Du har en skrivefeil som sikkert noen kommer til bruke mot deg, så tenkte bare å si i fra att 100% – 99,99% = 0,01% 😛 Vet det var det du mente, så burde kanskje rette på det 😉 Ikke noe vits å gi haiene noe mer “dum blondine”-ammo 😉 haha!
      -Malene
      (håper virkelig ikke du tar dette som en frekk kommentar, for det var det virkelig ikke ment som!!!)

    2. Hei😄😍😄
      Du ser helt nydelig ut på bildene som alltid, håper du koste deg på TV2.- Festen, håper den nye sangen din kommer ut nå snart😄😍😄

    3. Jeg har ikke tv2bliss, synes det er så synd for da får jeg ikke sett på. 🙁 Vet jeg kan betale for sumo, men litt bortkastet å betale for det bare for å se på bloggerne. 😛

    4. Har du begynt å bruke fargelinser? isåfall hvor kjøper du de fra? Har begynt å merke nå i det siste at du har fått en mye finere og klarere farge på øynene:)
      hvis det er din ekte øyenfarge blir jeg evig missunnelig!

    5. Åh, det så gøy ut! Og det høret ut som en veldig bra fest 🙂 Kule bilder! Det er ikke så lett det der med døgnrytme. Men du får den nok tilbake til normalen etterhvert 🙂 Håper pusene dine har det bra!
      Norahvem.blogg.no

    6. Kjempe fin du ser ut på bildene!! 😀 Håper du koste deg masse.
      Btw så lurte jeg på hvor du har kjøpt de skoene du har på deg der håret ditt blir fikset? De ser sykt fine ut!

    7. Hei syykt bra innlegg.
      Gjerne sjekk bloggen min
      Klikk på navnet mitt eller søk på barbignomen.blogg.no
      Gjerne kommentere, like og dele.
      Elsker bloggen din 😀

    8. En ting jeg ikke begriper helt? Hvorfor går du med Celine vesken din i ekte skinn. Når du hele tiden snakker om hvor dyrevenn du er osv. Det sender ut helt forvirrende signaler. Du må stå for det du sier.

    9. Er ikke så veldig vanskelig å skjønne at det er Linnéa Myhre som er den “sure frøkenen”, haha. Den skjulte du ikke så godt

    10. Hei!
      Tenkte bare tipse om en ting! Vet ikke om du følger Pamela Anderson på Instagram? Men hun la ut et veldig bra innlegg om dyretesting nettopp. Verdt å lese!
      Ha en fortreffelig kveld!

    11. Nå har sirkuset kommet til Bergen og holder for øyeblikket til rett nedenfor huset mitt. Men mamma mener at de ikke bruker dyr i sirkus lengre, men jeg er usikker. Jeg har ikke vært nede og sett, men jeg lurer på om du vet noe om dette? Jeg vil ikke rive ned plakater om de ikke driver med det mer, da føler jeg det er ganske upassende.

    12. Jeg tror alle her skjønner at den sure frøkenen som du og Eirin snakker om er Linnea Myhre. Litt teit gjort. Såg ikke så veldig happy ut du heller forresten på bildet sammen med de andre bloggerene. Jeg kommenterer vanligvis bare positivt. Men må få lov til å si i fra også hvis det er noe jeg reagerer på. Håper det er greit..

    13. Du får mye kritkk, kjære deg. Så litt av bloggerne og har tittet litt på bloggen din. Har registrert at du har blitt litt “skyteskive”. Selve symbolet på dum og blond – bare fordi du har gjort div operasjoner, er oversminket og har langt, lyst hår. Idiotisk at man skal dømmes pga det. Er man dum og blond bare fordi man ønsker å pynte seg og være fin? Må innrømme at jeg synes antall operasjoner du har gjort, er i drøyeste laget i forhold til at du er såpass ung. Men, vi er alle forskjellige. Og alle har lyst til å se bra ut, i forskjellig grad. Og man har også forskjellig syn på hva som er vakkert. Men, det beste av alt; det er at du er så åpen og ærlig! Det er fantastisk herlig at noen tørr. Linni Meister er også litt som deg. Ble tidligere stemplet som bimbo pga utseende og oversized pupper. Men alle ser jo nå at hun er en sympatisk og skjønn dame. Dere skriver blogger, og viser ut ifra måten dere skriver på at dere ikke er dumme.
      At enkelte har tatt seg den friheten å kalle deg “knulledukke” er helt, fullstendig hårreisende!! Provoserer meg!! Bare fordi de skal sitte i et radiostudio og være morsomme…. Folk som er “morsom” på bekostning av andre, er ikke morsomme!! Det er ynkelig! Hev deg over det, og fortsett å være deg selv! Det kommer du lengst med!

    14. haha, må nok være Linnea du sikter til, jeg trodde hennes surmuling var en påtatt “rolle” hun valgte å spille, men.. hun er vist sånn

    15. Silje: nei det er ikke Linnea, hun liker jeg faktisk veldig godt og har god tone med 🙂 Tror nok bare hun er litt mer lik meg, altså at hun ikke gjør så veldig mye ut av seg.

    16. det begynner å ligne på mobbing slik du blir omtalt i media:/ .. det er bra at du svarer med at du ikke bryr deg og tar kommentarene helt fint, men at nettsider og radiokanaler skal komme med slike ufyselige kommentarer og navn er bare usmakelig.. de er voksne mennesker som snakker slik om en 18 år gammel jente. Man skal være veldig hardhuda, skal man takle slik, men jeg syns helt ærlig ikke folket burde godta sånn, bare fordi selv om du i det offentlige sier at du tar det fint, så må slike kommentarer gå innpå deg, og det er ikke ok!

    17. Du er så nydelig på bildene og videoklippene, Sophie – kjolen var flott, og jeg håper du klarte å unngå den fryktede puppeglippen (?). Haha. Og jeg elsker at du kan snakke for deg! Du virker så reflektert og sikker på deg selv. Nå gleder jeg meg masse, masse til Bloggerne begynner igjen.
      Jeg bare lurer på; under intervjuene (f. eks. på den røde løperen her), ser jeg at de aller fleste medier går rett til deg og “glemmer” kollegaene dine. Jeg blir helt sånn åh-herregud-stakkars-jenter her jeg sitter hjemme i min egen stue, når jeg ser Eirin, Marna og Suzanne stå å blomstre i bakgrunnen mens du snakker. Spørsmålet mitt er om dette er sånn du selv opplever det – at det er slik det faktisk skjer – eller om dere får like mye oppmerksomhet i virkeligheten, men at de andres snakke-tid blir kuttet ned ved senere redigering?
      Jeg forstår selvfølgelig mediene i og med at du er den mest profilerte/kjente personen som er med i Bloggerne, men jeg må si at jeg vrir meg litt i stolen av og til, altså. Haha. Misforstå meg rett; du fortjener kameratiden du får – virkelig! -, dette har du jobbet for. Så, dette er absolutt ikke ment som noe stikk mot deg, du kan jo ikke la vær å svare på spørsmålene du blir stilt – jeg er bare nysgjerrig på hvordan opplevelse du har av dette.
      PS: Denne “knulledokke” saken, altså. Jeg leste nå at du ikke tok deg nær av det – og det er jeg glad for. For se på det slik; hva slags knulledokke er uattraktiv, liksom? U hot, gurrrl.

    18. Angelica M.: Tusen takk, veldig hyggelig å høre<3 Bra du gleder deg, det gjør jeg også!

      Det er ikke slik i alle intervjuer, jeg føler det veksler mellom meg og Suzannw Aabel angående hvem som blir snakket mest til, men det er også fordi jeg som regel "tar ordet" om vi blir spurt om noe i forsamling, fordi jeg liker å snakke. Jeg opplever det ikke slik, før jeg ser på klippene i ettertid. Men så er vel kanskje Eirin og Marna litt mer "forsiktige", og mediene vet at det er ganske lett å få en overskrift ut av meg, så da blir det nok mer naturlig på den måten. Men, som regel er det et spørsmål til hver av oss, så et som man kan velge hvem som vil svar epå.

      og igjen,tusen takk<3 haha

    19. Synes det var veldig ekkelt av dem å kalle deg for knulledukke, da dette ikke er positivt på noen måter, men en jente alle bare kan bruke og kaste når dem er ferdige. Det er jo det som er “siste utvei når man ikke får seg noe annet”..:/ kun småjenter tror at det er noe positivt, som over her:/
      Det er bra du later som det ikke gjør deg noe, men alle vet at du tar deg nær av alle stygge ting som blir sagt om deg. Pga operasjoner du har tatt og uttalelsene dine på tv og blogg. Men synes media bare skulle latt dette slippe forbi, for nå får dem MASSE pr pga hun der feministen som klikka pga det… Og en annen ting, Det virker som du ikke skjønner noe folk sier om deg når dem gir deg kritikk. Og at du dummer deg ut foran så mange personer selv, så kommer andre gamlinger og driter deg ut enda mer..

    20. Du tar det som et kompliment at folk ler bak ryggen din og kaller deg knulledoke? Du skjønne oppi ditt eget hodet at det ikke er ment som noe positivt? Eller ?

    21. HVOR KJØPTE DU SKJORTEN SOM DU HAR PÅ DEG PÅ BILDE NR. 1? DEN ER UTROLIG FIN. (Brukte caps lock for å håpe at jeg tiltrekker litt mer oppmerksomhet hahaha).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg