videoblogg – kattene mine

 

Haha, hva skjer med å gjøre tommel opp hele tiden? Jeg er så klein. . uansett! Håper dere klarer å høre hva jeg snakker om, får litt klager på dårlig lyd når jeg filmer via macen, men hos meg høres det helt bra ut. Legg gjerne igjen en kommentar om det jeg spør etter i videoen, og så får dere ønske meg lykke til ikveld, haha ;)  Jeg vet ikke om dere merker det i videoen, men jeg er så lykkelig for tiden. Går rundt og smiler for meg selv og ler høyt fordi jeg tenker tilbake på morsomme minner jeg har skapt den siste tiden.. Og jeg har jo egentlig ikke gjort noe særlig gøy, men bare det å klare seg selv å ikke minst ikke ta hensyn til noen andre er så herlig. Altså jeg har sommerfugler i magen – av meg selv. Tror iallfall det er av meg selv, livet er uansett herlig og håper dere har det bra! 


Tusen takk for gode tilbakemeldinger angående bloggerne igår også forresten, ser masse fram til å se sesong 2 med dere ♥

372 kommentarer

Siste innlegg