BLOGGERNE SESONG 2

Da var endelig nyheten ute, jeg som har holdt dette hemmelig for meg selv siden februar! Jeg håper noen av dere ble glade nå, og ser fram til sesongstart sammen med meg. Jeg lover dere, det har vært så utrolig mye gøy som har blitt filmet, og jeg har filmet nesten konstant (haha, virker det som) i flere måneder nå. Masse ting som ikke har kommet med på bloggen, for det ønsket jeg å ha litt mer fokus på denne sesongen. . at man får være litt mer med “bak bloggen”, og se steder, situasjoner og mennesker som ikke alltid kommer fram her men som likevel er en del av mitt liv. Flere av dere hadde jo gjettet dette allerede, men nå kan jeg i det minste bekrefte at det stemmer :) Jeg har sååååå lyst til å vise dere smakebiter av serien, men jeg har ikke fått sett noe som helst selv enda! På tirsdag neste uke drar jeg til bergen for å delta på høstlanseringen til tv2, og da får jeg for første gang se et helt minutt av den nye sesongen. . Jeg er veldig nervøs


Noen som gleder seg?

79 kommentarer
    1. pliiiz si at det er litt lengre episoder denne gangen? eller i det minste at det ikke er så mye av det samme de viser hele tiden

    2. Ååååh gleder meg, jeg fulgte med hver søndag kl 8 forje gang. Og jeg kommer nokk til å se hver episode denne gangen også;)

    3. Hei😄😍😄
      Jeg gleder meg sykt til denne sesongen, ønsker deg lykke til videre med det du holder på med for tiden😍😄😍

    4. Er døden virkelig enden?
      Vi alle kommer til å dø før eller siden, men er døden virkelig siste stopp? Hva vil skje med oss etter døden?
      En dag tar det slutt
      Døden er for de fleste ikke et hyggelig tema, eller noe man snakker om. Det er dystert og tungt; en virkelig gledesdreper, et tema som kun passer på et begravelsesbyrå. Folk flest er opptatt av seg selv, på kontinuerlig søken etter det behagelige, på stadig jakt etter det som begeistrer og tilfredsstiller sansene. De nekter å stoppe opp og tenke seriøst over at en dag vil disse nytelsene og tilfredsstillelsene ende.
      Hvis ikke kloke råd får oss til å innse at døden også vil banke på vår dør, er det bare sjokket over å plutselig miste noen av våre nærmeste som kan vekke oss fra vår overdrevne jakt etter tilfredsstillelse, og få oss til å innse livets harde fakta. Først da vil våre øyne åpnes, og først da vil vi begynne å spørre oss selv hvorfor det finnes et slikt fenomen som døden. Hvorfor er døden uunngåelig? Hvorfor finnes disse smertefulle avskjedene som stjeler livets gleder?
      Har du tenkt på din egen død?
      De fleste av oss har på et eller annet tidspunkt hatt dype tanker og spørsmål om hva døden er og ens egen ende. Hva er livet verdt, hvis kroppen som en gang var i stand til å utføre store handlinger nå ligger flat og kald, sanseløs og livløs? Hva er livet verdt, hvis øyne som en gang strålte av glede og kjærlighet, nå er stengt for alltid, fratatt bevegelse, fratatt liv? Slike tanker bør ikke ignoreres. Hvis slike søkende tanker blir fulgt opp på en klok måte, kan det åpne det menneskelige sinn og vi kan forstå de store sannheter.
      Er døden virkelig enden?
      Døden bør ikke være et tema man skal sky og unngå, man bør reflektere over døden og tenke over hva som faktisk vil skje etter at vi er begravd i jorden. Er døden virkelig enden på det hele? Noen tenker at livet er kort, så man må bare leve og nyte livet så lenge det varer. Riktig nok er livet kort, det er så kort at hvis man setter seg ned og tenker over hvor gammel man er, og hvor fort tiden har gått, blir man overrasket. Man kan forestille seg selv i de forskjellige fasene av livet og minnes om hvordan ting var. Dessverre er det ikke like riktig at man bør tenke at fordi livet er kort, må man nyte det så lenge det varer. Det er for det første en tanke som fører til en egoistisk virkelighetsoppfatning, hvor man vil ha det så godt som mulig og ikke tenker på hvordan andre har det. For det andre er det en veldig farlig tanke om det skulle vise seg at livet faktisk hadde en dypere mening og vi var plassert på denne kloden med en hensikt.
      Nesten alle religioner hevder at hvordan vi lever livet på jorden, vil ha konsekvenser etter døden. Hvis det skulle vise seg at en av disse religionene var riktig og vi ender opp med evig tortur i helvete for å ikke ha oppfylt meningen med vår eksistens, ville det vært forferdelig. Du tenker kanskje at alle religioner bare er eventyr og at ingenting vil skje etter døden, men vet du faktisk det med sikkerhet? Det vet du ikke! Hvis det skulle vise seg at alle religioner var feil, så har man allikevel ikke tapt noe ved å følge en religion som generelt sett oppfordrer deg til å være et godt menneske. Kanskje det er en noen restriksjoner i religionen, men tross alt, restriksjoner er vi jo bundet av uansett; om det er landets lover, eller det som er ansett som rett og galt i samfunnet vi lever i. Skulle det vise seg at det finnes en skaper av dette universet og denne skaperen har skapt oss med en hensikt og vi ikke oppfyller vår hensikt, er det logisk at det vil ha konsekvenser. Det kan sammenlignes med at du ansetter en person for å male huset ditt blått, men denne personen maler det rosa. Vil du være tilfreds med denne personen og det vedkommende har gjort med huset ditt? Neppe! Om det var i din makt ville du krevd kompensasjon for tapet av maling og tid denne personen har påført deg. Hvis det finnes en skaper av universet, og denne skaperen har skapt oss med en hensikt, og vi ikke oppfyller den hensikten, er det logisk at det for oss vil kunne vente negative konsekvenser.
      Fortsettelse følger. Følg med.

    5. DET ER EIRINKRISTIANSEN.BLOGG.NO SOM HAR TATT OVER FOR VOE. HUN LIGGER PÅ 10 PLASS PÅ BLOGGLISTA PÅ BLOGG.NO, HALLO HVEM VET IKKE HVEM HUN ER? SYND VOE IKKE ER MED! 🙁

    6. Ååååh så utrolig bra at Eirin erstatter Voe!!!! Du har rett, alle hadde en sterk mistanke om dette haha!:-D Det ble bekreftet for meg da jeg leste en kommentar på forrige innlegg om at du hadde filmteam med når du skulle hente kattene!! Sykt kult, gleder meg kjempemye:-D

    7. Gleder meg!! Jeg burde kanskje skjønt at sesong 2 ville komme, men det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt så ble skikkelig overaska hahah! 🙂

    8. Slutt å si at dere er så glad for at hu dere eirin (eller hva hun heter) har erstatta voe!!! Tenk om voe leser kommentarene deres, det kan være veldig sårende. Og voe er ikke kjedelig. Bare tenk dere vis voe leser det dere har skrevet…. Ååå er eirin med i steden for voe jippi, voe er jo så kjedelig… Eller … Sesong 2 er mye beder nå fordi voe ikke er med fordi hun er så kjedelig å se på:-d det er utrolig slemt av dere, hadde det vært greit om noen sa det dere sier om voe til dere lissom???

    9. Sophie kan ikke du sette ut link og bilder av jakkan dine som du kjøpe? 🙂 siden har så lyst å bestille ny jakka så hadde vært fint om du hadde laget et innlegg om hvor du kjøper dem 🙂
      Btw syns jakkan du bruke er så fin 🙂

    10. ÅÅÅ!! 😀 Gleder meg supermasse til å se deg på TV igjen, Sophie Elise! Blir så gøy 🙂 det kommer til å gå så bra så!! <3

    11. JA! Jeg gleder meg og dette kommer fra ei Rogalands jente, som tidligere har brydd seg fint lite om blogg verdenen… Men dette skal bli GØY GØY GØY! 😀

    12. Hvorfor kan ikke tv2 ta med noen bloggere som i det minste er litt kjent? du og voe var liksom greit, men hadde ikke hørt om noen av de andre liksom. litt nedtur. burde fått med tcmn eller andrea badendyck eller noe istedet.

    13. Heisann! Grattis med ny iPad 🙂 kan du ta bilde av den? Er det air eller mini? Hvor mange GB og hva slags farge? 🙂 og kult at du er med, men eg kan ikke se på TV2.no sumo pga manglende tekst. Men håper eg fikk sett på tv med tekst. 🙂

    14. Katter skal ha helseskjekk og vaksine en gang i året, du kan også dra dit oftere på sjekker hvis du føler det er nødvendig .. Kattejenta bør steriliseres for og ikke få kattinger, og da blir hun mere hjemme og slipper og bli lurt bort av hannkatter. Hannkatten bør kastreres for hvis ikke kan den i lange perioder bli borte for og pare seg på hunnen. Det kan også bli mange slåsskamper med hanner, så det lureste vil jeg nok si er at de kastreres begge to. PS ! Katter har ikke noe imot og bare seg med eget søsken

    15. Marthe: TCMN? du mener vel Handelsportal.no sin nye reklameside!
      forstår godt hvis de ikke en gang vurderte henne siden hennes arbeidsmoral når det gjelder bloggen er så lav..mange syns Sophie ikke har en “ekte jobb” og man kan vel si så mangt, men at hun tar bloggen og leserne sine særriøst, og hun gir det hun lover

    16. Liker Voe fordi hun skriver ting som er hverdags, trening og mat. Hun var faktisk kjempespennende og hun var den mest gøye å følge med på. Til dere som dere som synes Emilie Nereng er kjedelig når hun var med i Bloggerne. Hun var faktisk den mest gøye å følge med på. Fordi hun oppfører seg ikke så dumt som de fleste gjorde.

    17. Husker du trakk visdomstannen din for ikke så lenge siden, hadde du vondt lenge etter? Jeg trakk visdomstannen min i dag, og jeg lurer veldig på om du hadde vondt lenge eller om du kunne gjøre alt som normalt dagen etter?:)

    18. Åh.. Voe som er SÅ nydelig..:( så at hun ikke orket være med på sesong to, og takket nei fordi det ble for “rosa”. Digger Voe:) så jordnær og så sinnsykt pen.

    19. ååå så kult, fikk ikke sett 1 sesong så det blir gøy å se 2 sesong! jeg la merke til at Emilie/Voe ikke er med? men det er utrolig gøy at du fortsatt er med! 🙂 <3

    20. http://www.aftenposten.no/webtv/serier-og-programmer/sweatshop/–Jeg-klarer-ikke-mer-7541676.html?paging=&section=
      Hei sophie! Vil ambefale deg og andre og se disse 5 episodene. Fikk meg til å forstå mer hvor urettferdig verden er, men samtidig hvor mye vi skjuler for oss selv at den er det. Gjennom de 5x 10min lange episodene tar de med 3 ungt voksne personer bak billigkjeder som H&M i et fattig land. Du får være med inn der de jobber, handler, bor osv. Håper folk tar seg tid!
      Ha en flott dag allesamm :))

    21. Er det mulig å få se første sesong av bloggerne noe sted? Jeg fikk nesten ikke sett noen episoder! Jeg viil se jeg oggsåå^^,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg