obligatorisk

Hei dere! Akkurat nå sitter jeg sammen med Robin, tenkte det er obligatorisk å kjenne minst en svenske når man bor i hovedstaden så her er altså mitt bidrag. Vi gjør ikke så mye, vi får jo ikke tid til å gjøre noe ettersom å ta bilder til bloggen med denne gutten her tar 100 år. Det var ikke jeg som måtte sminke meg underveis for å si det sånn, hehe. Og nå synger han på Gwen Stefani. . . og nei han er ikke homofil. Og nei vi er ikke kjærester. Vi har kjent hverandre siden januar og kommer veeeeldig godt overens, liker han altså.

Nå skal jeg drikke opp smoothien min, og så komme meg avsted til Marte. Vi blogges litt senere ♥

38 kommentarer
    1. Morsomt. Sekundet du ble singel dukket det plutselig opp masse gutter på bloggen din som vi aaldri har sett før. Du trenger ikke bevise at du har flere gutter i livet ditt, og gjøre Mathias sjalu

    2. Åå han var deilig. Er så fantastisk å se hvordan du håndterer ting, du er et supert forbilde! I det siste har du prioritert venner og familie i stedet for å sitte inne for deg selv å furte. U go girl!!!

    3. Jai liker dere best ute sminker, men søte som jorbær samen ❤️👍 Blogg for meg

    4. Hadde vært gøy å se deg helt uten sminke engang! Tror aldri jeg har sett ditt ordentlige ansikt… Hadde kanskje vært en fin idé å poste et bilde sminkefri for å vise leserne at det er greit å gå uten sminke uten å skamme seg:) elsker bloggen din forresten!

    5. er det han som er svensk ? eller noen andre venner som er svensk? , ble forvirra av bloggen til han fyren , er jo norsk og svensk om en annen hele tiden

    6. Hei😄😍😄
      Så fine bilder av deg, kos deg videre, gleder meg til den neste sangen din😄😍😄

    7. Herreguuud, når skal du forstå at rougen ikke skal helt ned til munnen.. Ser bare ut som om du har spist en diger burger og ikke tørket deg rundt munnen etterpå..

    8. Folk må gjøre noe med oppførselen sin, fy faen. Helt sykt hva folk kan si om andre.
      Sophie, du er nydelig!

    9. For noen folk dere er. Har dere virkelig ikke bedre å ta dere til enn å sitte å skrive dritt om andre?
      Dere skjønner vel at siden hun poster bildene, er hun fornøyd, og da er det vel samme hva dere har å utsette på det. Hvorfor skal det plage dere at hun da tydeligvis liker ting på en litt annen måte? Forverrer det virkelig hverdagen din at hun ikke bruker rouge på samme måte som du ville ha gjort?
      Jeg vedder på at dere sitter der med håret i dott og flekkete joggebukse hele gjengen, og ikke har rukket å dusje og pusse tenner idag, til tross for at klokka snart er 21.00. Fordi dere ikke har annet å gjøre enn å hakke ned på en ung jente i et desperat forsøk på å heve dere over henne, for å føle dere bedre. Vet dere hva? Dere er tragiske, og jeg syntes synd på dere.

    10. Normal folkeskikk er visst ikke å skimte i dette kommentarfeltet. Hold nå kjeft om de leppene hennes. Jenta er digg både med store eller mindre lepper. Fyren var også fin.
      Håper du koser deg masse sammen med vennene dine, Sophie! Stå på 🙂

    11. Er så lei av dette kommentatorfeltet. Må hun se helt perfekt ut på hvert bilde hun poster? Skjønner ikke at folk gidder å skrive så mye dritt. Lurer på hva di får ut av det.

    12. Hæææ? Kva i alle dagar? Eg har ikkje kommentert det over her! Whaaat… Fekk heilt sjokk no når eg dreiv og las kommentarane og såg det! Men faen, eg lånte pcen min til litlesøstra mi i heile går, må vere ho som har kommentert her… Eg har i alle fall IKKJE gjort det. Det lovar eg! Herregud altså.. No skjønte eg ingenting..

    13. Heii utrolig fin blogg må jeg si💕 Er innom og leser når jeg har tid💕
      Og ser veldig mye opp til deg💕 Er det mulig og spør hva fargen på håret ditt heter?💕😘 har nettopp vært hos frisøren og stripet det fra mørkt til blondt, og elsker blond fargen din 💕 Loveit💕 Er det mulig og få lik din farge?💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg