back to life

I dag gikk min (utrolig nok) mye omtalte sykemelding ut, og jeg er på vei mot leiligheten min i oslo. I helgen har jeg masse sosiale planer men jeg skal likevel legge ned et hardt fokus på å komme meg igjennom mailboksen og begynne å jobbe igjen, noe jeg både gleder og gruer meg til. De siste dagene mine i Harstad har jeg brukt med venner, og Anette Marie, min “storesøster” fra oslo kom også til byen en liten tur. Da lå vi begge strak ut i senga mi og snakket om alt. Enten er hun veldig barnslig, eller så er jeg veldig moden eller så er vi begge bare veldig uheldig, for vi sliter konstant med akkurat de samme problemene. Noe vi ofte sier til hverandre er “AKKURAT slik er det for meg også”, så har vi helt like historier å komme med. Så, vi kommer altså ingen vei mens vi filosoferer, vi bare bekrefter det vi begge tenker : at vi er soulmates.

Vi snakkes mer imorgen, da er jeg forhåpentligvis tilbake med tre innlegg om dagen og mye å melde! Akkurat den delen gleder jeg meg til, å ha en blogghverdag igjen 🙂 


Grunnen til at man ikke kan legge ut alt man måtte ønske om privatlivet sitt på en blogg, er fordi når det omhandler en annen person også er det litt mer komplisert. For eksempel med forhold. Jeg bor alene, jeg er singel, men når man har vært sammen lenge er det vel naturlig at man møtes noen ganger, f.eks drar på teltur slik som det ble vist her på bloggen. . Så ja, der har dere det. Akkurat den delen av livet mitt, legger jeg bak meg for nå, og heller fokusere på å se framover. 

41 kommentarer
    1. Hei, Velkommen tilbake:) så reklamen for masterchef, skulle ikke du være med:)? Hadde gledet meg jeg:)

    2. Tror det er veldig fint for deg at du har henne 🙂 etter regnet synger fuglene. Ønsker deg det beste.

    3. Dere har vært sammen lenge? HAHAHHA, herregud. Du vet tydeligvis ikke hva det vil si å være i et forhold LENGE. Stakkars deg, du har en mektig lang vei å gå før du kan kalle deg voksen. På mange områder, dessverre.

    4. For noen dritt kommentarer enkelte kommer med. Livet deres må være bra trasig. Håper du vil få det bedre fremover 🙂 Livet er spennende og har mye å by på. Av og til må forandringer skje, for at nye ting skal få plass i livet ditt. Du virker som ei god jente, som fortjener det beste! 🙂

    5. Hei!
      Vi er en nyetablert og trendy nettbutikk som har mye å by på, alt fra klær til interiør til accessories. Vi har ofte konkurranser, rabatt kuponger og annet morro, så ta turen innom da vel? Følg oss også på instagram: @BLACC.NO for regelmessige oppdateringer!
      http://WWW.BLACC.NO
      Med vennlig hilsen,
      Team BLACC

    6. Hei😄😍😄
      Det ser ut som du har kost deg de siste dagene i Harstad, får håpe du koser deg i Oslo da du kommer hjem igen, og jeg gleder meg da du skal legge ut tre innlegg om dagen😄😄😄
      PS: LYKKE TIL MED DET DU SKAL JOBBE MED FREMOVER😄😍😄

    7. Trist og høre om deg og Mathias.Men godt dere er venner for det 🙂 Håper du har fått slappa av og kost deg mye Harstad,siden hverdagen din venter i Oslo! Lykke til 🙂

    8. Ikke bry deg om de som skriver stygt om deg, bare stå på som du gjør😄😍😄
      PS: DU ER EN TØFF JENTE😄😄😄

    9. Hvordan kan dere gå fra å ta matchende “forlovelse” tattoos til å slå opp på så vannvittig kort tid? Det er bare så merkelig. Du har fremstilt forholdet og livet deres i Oslo sammen som så utrolig fint og flott, jeg mener om det gikk dårlig hvorfor fikk han og forholdet så mye spalteplass, hvorfor sa du så ofte hvor høyt du elsket ham. Det er utrolig synd at det er over, bra dere er venner. Men trist siden du selv har sagt så mange ganger at han er den eneste ene for deg.

    10. heldigvis er dere venner da..så da avkreftes jo en del av ryktene som har oppstått kan man si:)
      Takk for at du deler!

    11. Jeg kommenterer sjeldent på blogger, men denne gangen bestemte jeg meg for å gjøre noe annerledes.
      Jeg har lest bloggen din i mangfoldige år, det er min form for guilty pleasure. haha.
      Helt fra forholdet ditt med Marco, til nå som du er selvstendig i ny kommune, i en storby.
      Jeg vet hvor kaotisk og ensomt livet noen ganger føles ut som, men tro meg – alt blir bedre. Gi det tid. Tid leger ikke nødvendigvis alle sår, men det hjelper deg å håndtere dem. Tid gjør at du bedre kan prosessere vanskelige tanker, det vil gjøre det til et sterkere menneske. Et mer reflektert menneske. Et menneske som har gått gjennom mye, og kommet ut av det med kunnskap. Jeg håper du aner hvor stort et forbilde du er for mange, Sophie. Du er sterk og selvstendig. Du tar egne, kloke avgjørelser, men selvsagt du er enda ung. Du har lov til å gjøre dumme ting, så sant du tar lærdom av det. Du er et fantastisk reflektert menneske til å være så ung, Sophie. Jeg håper du aldri gir deg med bloggingen, for den gir så mange så mye i en vanskelig hverdag.
      Dette ble lenger enn jeg hadde trodd, hehe.
      Et lite ønske fra meg er at du kanskje kan skrive litt mer universelle innlegg, som omhandler det meste fra dyrevern til krig. Du har en fantastisk måte å ordlegge deg på, så alt du vil, får du til.
      Hilsen meg.

    12. Du er et veldig bra menneske, du fortjener å ha det bra! 🙂 Tror du kommer til å ha det bra i Oslo selv om du bor alene. Fyll opp dagene med ting du liker å gjøre, og del dem med de menneskene som gjør deg glad.

    13. Håper det går bedre med deg, unner deg ikke å ha det slik, skjønner litt hvordan du har det 🙁 sliter en del selv med depresjon og angst så kan sette meg litt inn i hva du går igjennom 🙁 men kommer til å gå bra<3

    14. Enig med vedkommende over her om at det virker litt rart å fremstille forholdet så rosenrødt for så plutselig å gjøre det slutt. Jeg forstår at ikke alt skal på bloggen, men hvorfor nevne forholdet så mye i det hele tatt, hvis det du skriver ikke er sant?

    15. Hu er nok barnslig 🙂 er selv snart 27, men sku tro jeg var 12 til tider :p har to barn og hehe, morsomst med yngre venninder 🙂

    16. Siden du nå først blir publisert på Nettavisen.. ..haha, gud det er mange timer med god latter bak det søplevaset ditt 😉 Jada, jeg leser det jeg, er det rart? Hvem vil ikke lese en skrivende ands tanker om livet? ) Håper du aldri slutter så unga mine får no å le av etterhvert 🙂 U go gurl 🙂

    17. Anbefaler at vi glemmer midtøsten, at barn drepes og lemlestes, og holder hender, for å samle oss rundt STAKKARS Sophie Elise ei stund…

    18. Hei Sophie 🙂 Vil bare takke deg, du har hjulpet meg så mye med dine innlegg. Du skriver så bra og du skriver så masse fint og jeg føler når du skriver at du virkelig mener det, jeg digger det og det skulle virkelig vært flere som deg her i verden!! Du er så utrolig sterk, alt du går gjennom, men du klarer alltid ha et smil rundt munnen og du klarer alltid å være positiv i innleggene selvom jeg liker de personlige innleggene dine og. Stå på videre, verdens vakreste Sophie. du er et utrolig stort forbilde for meg, skulle virkelig ønske jeg hadde ei venninne som deg å snakke med når jeg var nedfor. Du er rå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg