kanskje litt slem

deler av innlegget i samarbeid med illusion

Jeg satt å leste igjennom arkivet på bloggen min nå nettopp, noen ganger kan jeg tenke tilbake på en tid, som nå var desember 2013, og lure på hvordan jeg egentlig var da, og med en blogg er det jo ikke verre enn å bare gå tilbake å lese! Akkurat det er jeg veldig glad for at jeg har, mange fine godt bevarte minner på bloggen. Jeg kom over noe vi brukte å “leke” rundt jul, som jeg og jentene enda forsåvidt gjør nå og da, som er å spørre hverandre “hvem ville du ha drept for å få langt, perfekt hår”. Om noen sier de hater en person, kan en av de andre jente spørre “men.. ville du drept den personen for å få langt perfekt hår? Personen sovner bare inn, altså. Ingen får vite at det er deg. Null smerte. Og så får du håret”. Haha, gal much? På Hove kom jeg og Anne-Sofie inn på noe nytt. Om noen sier en gutt er stygg, så kan den andre si “men, kunne du hatt sex med han for 10 000?” f.eks, og så øker pengene og så kommer man fram til noe, og så ler man. Herregud nå høres vi greit slem ut! Men, det er bare på gøy og snakk, kanskje noen av dere har det slik med venniner? Noen interne greier man har på gang. . hehe, eller er det bare vi som er gal mon tro :D 

Uansett! Mens jeg har vært borte på hovefestivalen har det kommet en del pakker til meg, og jeg har ikke fått gått igjennom alle enda, jeg tar det litt her og der. 

Denne genseren kalles Grey Style og er på salg akkurat nå! Sinnsykt behagelig å ha på seg, og passet meg perfekt (jeg bestilte i den minste størrelsen). 

Når vi er inne på behagelig. . Disse buksene var så gode at jeg løp rett til Mathias og sa “stryyyk på buksene mine! Er de ikke deilige?” bare fordi jeg liker å gjøre han litt sjalu. . jenter har jo mye bedre og finere utvalg i bukser nemlig. Uansett, disse kalles for Isabel bukser (av en eller annen grunn) og passet meg veldig bra både i livet og lengden etter størrelsen (valgte størrelsen jeg vanligvis bruker i sløvebukser). De er også på salg akkurat nå, og kan kjøpes her. 

Til sist, color me nattkjole. Jeg synes man som jente, enten man er i et forhold eller ikke, har med å omfavne det at man faktisk har noe feminit over seg og “work it”! Jeg mener vi kvinner har noe menn ikke har – vi kan være like smarte, like gode i møter, vi kan være like gode i sport, synge like bra, løfte like tungt og hele den pakka der om vi setter oss inn for det, men vi har også seksualiteten vår. Jenter kan få hva de vil! Nå snakker jeg meg litt bort, men jeg synes ikke det er noen skam å være deilig, og denne nattkjolen var virkelig det. Den skal jeg slenge på meg inatt! HER kan den kjøpes, også denne på salg. 


Det er alltid 1-3 dager leveringstid på illusion, og gratis frakt over 700 kr. Det er også 30 dagers åpent kjøp, så om du får noe som ikke passer eller som ikke var helt som du hadde tenkt deg, er det ingen problemer å sende tilbake.

Akkurat nå er det også et stort sommersalg på illusion, med salg fra 30% opp til 70%! Dere kan sjekke ut hele salget her. 

36 kommentarer
    1. “(…) men jeg synes det ikke er noen skam å være deilig (…)”, HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH lol Sophie, Sofie, whatever, lol.

    2. Du er så herlig, digger leken din^^ mange jeg ville “drept” for perfekt hår^^ Og ja, det er fint å være deilig, enkelte som ikke har den erfaringen x]

    3. Ja, du føler deg sikkert rålekker i den nattkjolen, og du er sikkert det også. Noen av oss andre – not so much….. Skulle gjort mye for å være deilig!

    4. haha du er galen as. Nei har ikke prøvd den leken, men det virker for såvidt morsom (og en liten smule slem). Du har fint hår btw!:*

    5. Haha! Ja, vi gjør også sånn. Og når man tenker over det så er faktisk alle jenter horer til en viss sum! Vi pleier også og ha sånn” ville du hatt sex med faren din og ingen fikk vite om det, eller broren din og alle visste det?”

    6. Mye fint! Spesielt nattkjolen 🙂 Jeg er veldig glad i sexy undertøy og nattøy da. Føler meg alltid så mye bedre når jeg vet jeg er supersexy under klærne 🙂

    7. Haha, ja jeg skal ikke ha det som en hemmelighet at vi også har noen slike leker, men nå som jeg tenker over det så kanskje det er en smule slemt! Men så lenge den vi snakker om ikke hører det går det nok fint 🙂 haha

    8. Utrolig mye fint! 🙂 Men jeg har et spørsmål jeg, når du er hos frisøren og får satt på extensions, hvor mye koster det? Og hvor lenge varer de? 🙂 Og kanskje det dummeste spørsmålet av alle, om du setter på retthår, holder det seg rett da og det naturlige, blir det da krøllete f.eks? Sikker dumme spørsmål, men jeg er bare så syyyykt nyskjerrig 🙂

    9. sånde leker og tanker blant folk som gjør at de dere snakker om går rundt å har dårlig selvtillit, selv om du kanskje ikke mobber dem direkte fordi de VET eller merker at folk snakker om dem, eller ser stygt på dem… (vet ikke om dette ga mening, jeg er trøtt å det er sent xD)

    10. Det var vell sånt jeg synes var ekstremt morsomt da jeg var 14+ men når man har rundet 20 så synes jeg faktisk slike leker blir litt dumt og kanskje en smule barnslig :p men men man er forskjellig, noen synes jo det er hysterisk morsomt tydeligvis. Smaken er som baken :p

    11. Merket at du har dobbelt så få lesere siden bare noen måneder siden? Du bør VIRKELIG begynne å tenke på fremtiden din 🙂 🙂 For det inngår ikke denna bloggen

    12. Jeeg synes det var litt dumt av deg å fortelle om denne leken, for selvom det helt klart er mange som gjør det, kunne du holdt det for deg selv. Jeg personlig har sosial angst, og hver gang jeg går ute blandt folk tenker jeg “sitter de å snakker om at jeg er stygg nå?” og tenker vonde tanker som at de leker den leken og setter et pristall på meg eller rangerer meg fra 1-10. En del av angst-terapien min er å tenke at det ikke er sånn, at det bare er inne i hodet mitt, men når du skriver det offentlig på en av norges mest leste blogger og gjør det til noe som er helt normalt, altså indirekte mobbing, det gjør vondt. Jeg pleide å se på deg som et forbilde, men du mistet akkurat en fast leser.

    13. Ærlig talt så synes jeg ikke å kalle noen stygg er ok i det hele tatt,du kan tenke på det som uskyldig spøk mellom venner, men når du tenker på andre som stygge så sier det veldig mye om hvordan du ser på deg selv, og hvordan du evaluerer hvor mye noen er verdt.
      Å snakke stygt om andre fordi de ikke ser bra nok ut for deg, er egentlig ganske barnslig, og ondsinnet.

    14. venninnegjengen leker noe lignende det der i blandt, når vi ikke har bedre å gjøre. Bare at vi nevner tre personer, f.eks 3stk vi ikke liker, eller f.eks 3 dritdigge gutter. Også skal vi sette disse tre i ulike “båser” da. Hvem vi ville hatt sex med, hvem vi ville giftet oss med og hvem vi ville drept. Er jo selvfølgelig bare på tull, for ville jo ikke drept noen uansett. Men ja, kan være en ganske artig lek. 🙂

    15. haha, kjenner meg igjen.
      jeg og venninne sitter alltid på skolen og snakker om hvem av lærerene vi helst ville drept (uten at noen merket det) og hatt sex med, men da selvfølgelig for penger, og om vi MÅTTE valgt en av lærerene, eller elevene, hvem vi helst ville hatt om det bare var 2 igjen på hele jorden osv. haha, og en del sykere ting som ikke burde tas her, haha 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg