tankeleser

Det var lyn, regn og torden inatt (koselig) og idag er det overskyet men så varmt at jeg kunne løpe ute i bare sportsbh og tights. Så deilig! 

Sportsbh fra nike hos nelly (annonselenke)


Har dere noen gang stått offentlig, midt blandt mange folk og hatt tanker ingen burde høre? Og så får man tanken “faen, hva om noen her er tankelesere” så man prøver skikkelig hardt å tenke på noe annet, så man ender opp og tenker på noe helt tilfeldig for eksempel “lyktestole lyktestole lyktestolpe”. Haha, håper iallfall ikke jeg er den eeeeneste som har hatt det slik. . Jeg prøver også alltid å finne tankeleseren i mengden, og stirrer skikkelig på alle. Må virke som den freaken! 

Uansett! Har vært på butikken og kjøpt kokkos og mer bær jeg tenker å ta i en smoothie. . Vi snakkes litt senere 

62 kommentarer
    1. Har hatt akuratt de samme tankene, haha!
      Kan du lage et innlegg om sommerplanene dine? Skal du til Harstad?

    2. hei=) Åh hvordan orker du å løpe med løst hååår? :)) Digg vær ute, bra du har brukt den på trim =)

    3. Du er ikke den eneste! Haha er sånn selv.
      Et lite tips er å lage is selv ved å fylle kokkos vann i spinne former og ha frukt eller bær oppi

    4. Hahah, tenker sånn hele tiden.. Spesielt hvis jeg sitter på bussen:) ha en fortsatt fin dag, vakre deg

    5. Deilig å bruke dagen på å jogge, når det er så dårlig vær <3 Gjorde akkurat det samme selv - kos deg masse videre...

    6. Haha når jeg tenker sånn, må jeg alltid tenke ” nei unnskyld ” haha just in case noen kan “høre” meg :p

    7. Fine, vakre deg!
      Jeg lurer forresten bare på en ting angående vippe extensions og hove! Jeg har tenkt å campe i telt til neste år som vil bli mitt første år hvor jeg overnatter på hove. Jeg tenker å ta vippe extensions rundt en uke før hove, men lurer på om de blir ødelagt under oppholdet?

    8. Jeg tenker sånn heletiden, å hvis jeg tenker på noe flaut så tenker jeg alltid “neida jeg bare tulla” på slutten! Haha må være noe galt

    9. Du er ikke alene, gjør akkurat det samme! Så pleier jeg også å tenke inni meg “jeg vet at du kan lese tankene mine” hahahah herregud så teit…

    10. Hahha, er slik selv. Blir ordentlig paranoid av det, ser rundt meg i et håp om at ingen kunne skjønne hva jeg tenkte.
      også må jeg alltid ta meg sammen, så tenker jeg noe så dumt som foreksempel: haha, bare kødda.

    11. Hahaha, har det ofte slik selv altså!
      Og til en av de anonyme oppi her: hun sa aldri at hun tenkte stygt om andre da. Kan godt være andre tanker en vil skjule for tankelesere, feks dirty tanker og lignende ;p

    12. åå shit har det sånn, bare at jeg begynner å tenke på noe jeg har gjort som jeg er ekstremt flau over så tenker jeg “tenk om noen kan lese tankene mine” så tenker jeg skikkelig hardt på noe men får det ikke ut av hodet, haha!

    13. jeg tenker også det! husker jeg alltid pleide å tenke på det når jeg satt på bussen til og fra skolen med masse folk. og tankene mine pleier å være ganske explicit til vanlig, så jeg lurer alltid på om det er en tankeleser i mengden som hører alle sexfantasiene mine? hahaha kleeeint

    14. åå ja! Kjenner meg veldig igjen haha! Er også sånn som prøver å tenke på noe annet, men da går det mest sånn som dette “Ikke tenk på at jeg gjorde asfgggks i går” på repeat, om du skjønner?
      Du var utrolig fin på dette bildet, forresten! Elsker sportsbhen 🙂

    15. Du er ikke aleine haha;) lykke til videre med smoothie dietten, vil gjerne høre om du har merket noen forandringer når du blir ferdig<3

    16. Jeg legger sjelden igjen en kommentar, men jeg har vært fast leser her så lenge jeg kan huske og fyfader så pen du har blitt!! Wow, ikke ta meg feil du har alltid vært det, men nå er jeg virkelig imponert hahah

    17. Haha, husker når jeg var yngre, sånn 13 kanskje? Og var virkelig overbevist over lenger tid at enkelte folk kunne lese tanker, og jeg var bare livredd for å tenke på hemmeligheter og sånt fordi jeg var sikker på at noen kom til å finne utav det. Utrolig rart, så jeg er glad det gikk over, haha 😛

    18. Haha, ja! Jeg er jo helt overbevist over at mamma er tankeleser. Dersom jeg sitter å tenker på noe, men bestemmer meg for å ikke si det, så tar det ikke mange sekundene før det blir sagt av henne! Så jeg bare “Faen herregud, det var jo akkurat det jeg tenkte på!” Litt skummelt, haha 🙂

    19. Endelig noen som tenker likt, lol! Jeg tenker akkurat samme tankene og stirrer også etter tankeleseren… kanskje blikkene våres møtes en dag? Hahah

    20. Jeg elsker håre ditt så mye! Så jeg har noen spørsmål om det. Jeg er originalt blond men har mørkt hår nå og bruker clip on extensions. Jeg har veldig lyst til og bli blond igjen, men de alternativene jeg får av frisøren er bare og bruke veldig mye penger bare på å stripe mitt eget hår og extensionsene. Men for det første må jeg stripe håre mye for og få det blondt og det er veldig dyrt. Så jeg lurer på hvordan du gjør det med å gå fra brun til helt blond? Og hvordan gjør du det med extensionsene? Er det billigst å kjøpe nye extensions og bare farge mitt eget hår eller farge begge deler? Jeg elsker videoene du legger ut, så hadde vært fint om du tokk en god forklaring på det jeg har spurt deg om, og gjerne mer. xoxo

    21. Hehe, har mange ganger tenkt sånn selv! Men så kjenner jeg at jeg blir rød av flauhet så tenker jeg at folk ser det sikkert og tenker jeg er gal og prøver å roe meg ned med andre tanker men da blir det bare verre så jeg prøver å komme meg bort fortest mulig, haha. 😛

    22. du ligne sinnsykt på Alli Simpson,lille søster te cody simpson..
      btw u are beautiful:) like your blog<3

    23. Haha, jeg har sånne tanker hele tiden! Om jeg f.eks sitter på bussen og tenker på noe, og noen ser på meg. Så prøver jeg å tenke “slutt å les tankene mine!!” også tenker jeg på noe helt annet. Det verste er at jeg kan få noia når jeg tenker på noe når jeg er helt ALENE også, og tenke “enn hvis noen i familien min som er død, kan høre hva jeg tenker nå? unnskyyyld…”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg