første videoblogg med mac!

Nå er jeg endelig hjemme fra hovefestivalen 2014! Eller, for å være ærlig gleder jeg meg allerede til neste år, jeg skal definitivt tilbake og forhåpentligvis med akkurat samme gjeng som i år. Jeg, Marte og Julie døgnet inatt i frykt for å ikke klare å stå opp i morges, og det å døgne når man er på vei ned fra å være full er mildt sagt brutalt. Men vi endte opp med å ha det supergøy i den lille hytten vår, og jeg fikk sovet hele tre timer på bussturen hjem. Jeg ble møtt av en superglad kjæreste som lå sammen med meg i sengen til jeg sovnet, før han sto opp å dro på jobb og siden da har jeg vært alene. Som jeg sier i videoen har jeg faktisk fått meg en macbook air nå, som jeg blogger fra i dette sekund – jeg tenkte å skrive litt om den imorgen, så langt er jeg sinnsykt fornøyd.

Vel, en ting som er gøy med å ha mac er at jeg kan ta masse bilder med iphoto, med “kule” effekter! Haha, det har jeg lengtet etter. . Det passer seg fint nå som jeg ikke har minnekort, det går jeg til innkjøp av tidlig imorgen.

Vel, jeg håper dere syntes det var koselig med en liten videoblogg, det er godt å ha dere å “snakke” med når alle mine nærmeste enten er halvdød etter festival, i syden på kjæresteferie eller på jobb. . Livet som blogger! Nå skal jeg lage smoothie til Mathias kommer hjem, jeg har jo sagt til dere at jeg fra nå av, i en uke framover kun skal drikke smoothie for å rense kroppen min litt. Masse forskjellige smoothier riktignok, ikke bare frukt og bær. 

Vi snakkes imorgen, love ya ♥

158 kommentarer
    1. Åherregud, du er så sykt pen, jeg har virkelig ikke ord!
      Du er min inspirasjon, jeg digger deg!
      STÅ PÅ! <3

    2. hvor mye betalte du for mac’en? 🙂 vurderer å kjøpe meg en jeg også når jeg skal studere til høsten

    3. satan så sexy du var på videoen! både stemmen og alt. men du trenger ikkje å gjøre deg så til ved å sitte i undertøyet, fikse på håret, snakke på en rar måte osv., for du er allerede rikelig sexy nok 🙂 det andre gjør bare at det blir irriterende å se/høre på, dessverre.

    4. Åå, hadde vert perfekt om du kunne legge ut smoothie oppskrifter, og skrive litt om va du syns om dem! 🙂
      Digger deeg, forbildet mitt!

    5. du er den vakreste av de alle, selv etter harde dager på Hove<3
      Koselig av Mathias å overraske deg slik! Du er så utrolig heldig med han.
      Håper kvelden deres videre blir fin, samt håper jeg du kanskje vil legge ut smoothie-oppskriftene, og som du sa: ikke bare frukt&bær smoothier<3
      Looooooots of love, du er best

    6. Du var utrolig søt i denne videoen!:) tror jeg så kjærsten din,Mathias istad, men er ikke helt sikker 🙂 haha ble litt starstrucked

    7. Du er kjempe fin og alt det der! MEN, sykt irriterandes at du må sitte i undertøyet og leke sexy, og fikle sånn med håret ditt. Siden du syns selv at du var så “stygg”, ta deg en dusj vell?

    8. Du burde ta bilde av smoothiene du lager og legge ut oppskriftene og si hva du synes 🙂 Det hadde vært artig og ikke minst varierende, pluss at det er kjekt å “være med på reisen” og kanskje få litt inspirasjon 🙂

    9. Når man ser videoen uten lyd, så ser man bare en pen, men merkelig jente som sitter og gjør unaturlige bevegelser mens hun prater om håret sitt som hun må svinge på og grafse i på hvert 5 sekund..
      Vær deg selv, jente!

    10. veeeldig lav lyd men gøy når du videoblogger!
      Du så faktisk mye mer voksen ut enn til vanlig på det siste bildet!
      veldig fin når du smiler med tennene !

    11. Wow! Du har blitt så voksen :O Og ikke minst nydelig! Men helt sykt å se deg sånn, forandret på en måte! Har jo fulgt med på bloggen din en god stund nå, ikke sånn kjempe lenge, men 1-2 år kanskje? Og jeg må si du har blitt kjempe pen!!

    12. Åååh du er bare vakker Sophie! Pleier aldri å kommentere men synes du bare er sinnsykt rå og kul! Er flau på folk sine vegne når de snakker dritt om deg for de har ikke peiling hvor smart du er 🙂 og ikke minst PEN! Heldig han Mathias 😉 kos dere ikveld!

    13. Sofie.. Du ser jo hær at du e forbilde førr mange. Kan du ikke drit i å sett å reklamér førr marihuana gang på gang?
      Om du e så sykt dum at du driv me d, kan du ikke i d minste skjul d førr “fansn” din?
      Eller syns du kanskje d e en bra ting å reklamér førr narkotika?

    14. Det er så kjekt når du videoblogger, hva du snakker om spiller egentlig ingen rolle 😛 synes bare det er utrolig koselig at du tar deg tid til å “snakke” med leserene dine også, i steden for at det bare blir skriving. Må også bare få sagt at du har en så utrolig søt personlighet, vet ikke helt hvorfor men jeg blir bare i så godt humør av å se på videobloggene dine 🙂

    15. hei, kan du skrive om det å ha kjæreste? jeg har en kjæreste som setter helt syke grenser til tider…. men han er også verdens søteste og jeg ser virkelig for meg en fremtid med ham…. jeg aner ikke om jeg skal holde ved ham eller slå opp….
      hvordan er forholde deres? lar han deg gjøre det du vil? er han ikke sånn som liker å feste siden han ikke var med på hove (?) hvordan var ham da i forhold til at du dro? kan du skrive litt tips om hvordan du får forhold så bra til 🙁 jeg endre alltid opp med søte gutter som plutselig endrer seg og stopper meg fra og gjøre ting…

    16. Sophie!!! Du ser heeelt fantastisk ut! Man ser ikke at du nettopp har kommet hjem fra festival, ser heller ut som om du har kommet hjem fra en shoot eller noe!<3
      Håpet dere får en fin kveld sammen!

    17. http://www.iflscience.com/plants-and-animals/plants-can-hear-themselves-being-eaten
      Tenkte dette kunne være til deg, ikke slemt ment for deg!
      Elsker alt med deg, en liten morsom ting er at jeg har drømt om deg 3 ganger som jeg husker, og i alle drømmene er vi kjempe gode venner eller blir det. Føler vi er veldig lik!! Du har en veldig fin personlighet, og utsende, skulle ønske jeg virkelig kjente deg og du meg! Er sikker på vi hadde vært gode venner og jeg ser opp til deg! Ønsker veldig mye å få ordentlig kontakt med deg, men føler det er vanskelig pga alle de som vil det samme.

    18. Shiiiiiit du er sykt pen! Hvilke produkter bruker du for å legge “kim kardashian” look? 🙂 sylt fin makeup på deg for tiden, og du ser jo bare smashing ut😃

    19. Du har altfor markerte bryn, ser nesten skummel ut. Og du trenger ikke sitte å leke digg, du har betalt for hele utseende!

    20. Hei! Jeg har lest bloggen din lenge, og liker deg veldig godt! Men denne videobloggen var spesiell. Du sitter med marihuana blader på sokkene – og jeg syns du ser rusa ut?
      Både måten du snakker på og øya dine ser ut som du har tatt amfetamin eller kokain?
      Håper jeg tar feil 🙂

    21. hvordan greier du på gå med extensions, når jeg bruker det så kan jg ikke la være å ta på bakhodet for å sjekke at ikke de synes, tips ti akkurat det? at de ikke synes lissom

    22. Kan du vær så vær så vær så snill å legge ut sminkevideo? (sminken din med highlight og kontur) ser det er flere som spør ♥ du er n.y.d.e.l.i.g
      Hadde digga det hvis du svarte♥

    23. Åh, du er dødsfin! Digger deg 😀 Hadde jeg turt, så hadde sikkert jeg tatt restylane og alt det der! Er så pysete, også vet jeg ikke om jeg hadde passet til det.

    24. Hahaha, awe! 😀 du må være verdens søteste og herligste! Blir serriøst ALLTID glad og smilende av å se videobloggene hvor du i grunnen bare babler, herlig!!

    25. Åå, du er så herlig!! Elsker videobloggene dine, og egentlig bloggen din og deg generelt hahah <3 stå på Sophie, du er så bra!

    26. Neimmen herregud da! Så PEN du er. Fy søren. Du burde klippe en kort, sun bob. Du hadde rocket den sveisen så sinnsykt

    27. Fyfader. At det går an. Du klager på at du så noen på festival som var pene, mens du derimot var stygg. haha ka e de du sier? Du e jo faen meg perfekt, jeg kunne ønsket a jeg så ut akuratt som deg, til og med etter en uke på festival. Fyfaen. perfection
      Kos deg resten av natta?? ahha elsker bloggen din, har vært avhengig siden du startet!

    28. OMG!! Dette er sikkert litt merklig sakt, men du lignet ikke deg selv i videoen! Du så ut som en drit hot babe fra en eller annen amerikansk film!! Æææh, sååå misunnelig!! (Ikke det st du ikke ser bra ut til vanlig da – det var ikke slikt ment heller…)

    29. Du var utrolig fint sminket! Kan du vær så snill å legge ut sminke video av den looken? Da tror jeg at mange hadde blitt glad ❤️

    30. Du blir nok veldig fornøyd med mac! Jeg har hatt mac’er siden jeg var 14 (er 20 nå), og kunne ikke vert mer fornøyd. Så verdt de ekstra pengene 🙂

    31. Heii fine, søte Sophie Elise! Det er så morsomt å se på videoblogger av deg!! (det vil vi ha mer av, hehe). Du er så utroolig perfekt, skjønner på en måte ikke at det går an, haha. Skulle ønske jeg hadde håret, ansiktet, kroppen, ja alt! Du er helt fantastisk, og jeg får rett og slett ikke satt ord på det. 🙂 loveyouuu <3

    32. anbefaler deg å sette opp håret i en forbanna donut når du videoblogger, fordi du fikler alltid med håret ditt og det er sykt distraherende
      btw fine weedsokker, 420 blaze it liksom. sykt yolo

    33. årh, du er så fin og tynn! Jeg er også tynn da, men du har likevel jævla fine former. Jeg har ikke en dritt!
      Du er så pen, hadde jeg hatt penger så hadde jeg også operert meg!

    34. haha nå minnet du meg om tcmn med den poseringen; blodharry og trashy
      liker deg ellers da :D:D hahaha

    35. Haha, sa til deg for årevis siden at du burde kjøpe en mac, men du ville ikke fordi det var “forvirrende”? Ingenting forvirrende med mac, det er kun pc’er som er mongolide.

    36. Altfor mye contouring!! Når man highlighter og contourer så er poenget at det skal se naturlig ut, men dette ser jo bare kjempe falskt ut! Spesielt nesa, altfor lys highlightning, og “skyggene” på siden av nesebeina er altfor tydelige.

    37. Gleder meg så sinnsykt til neste sommer – da blir det HOVVVVVEEEE på meg! Er bare 14 i år, men neste år drar jeg!!! WÆÆ

    38. Du er jo bare helt helskjønn! Men jeg lurer på om du noen gang kommer til å lage en videoblogg der du ikke sitter å duller og kommenterer på håret ditt 😛

    39. Lilly Bratland: haha takk! det var ikke ment så veeeldig seriøst da, men når jeg sto i kø til bussen imorges uten sminke, oversized genser, støvler og caps følte jeg meg ikke som den baben akkurat. Men takk 😀

    40. Madeleine: Takk! 😀 Hmm.. Jeg gjør jo ikke noe spessielt når jeg sminker meg og failer nesten alltid, er jo mange som klager på hvordan jeg sminker meg også. Så er litt redd for å gi noen råd som kunne ha blitt feil. . Men, vi får se! Skal ha det i bakhodet anywho! 🙂

    41. Sarah: Naturligvis har jeg ikke tatt amfetamin eller kokain, og så sette rman seg ned for å videoblogge liksom, haha. Så du tar nok feil! 🙂 Heldigvis!

    42. Hadde vært veldig greit om du la ut bilde av smoothiene og oppskrift til! Er veldig glad i smoothies selv, men bruker bare én oppskrift, så litt inspirasjon hadde vært fantastisk!

    43. Du var faktisk sykt sexy med håret slik! Sminken din var også fab! Du hadde faktisk kledd side cut 👌

    44. Shit her var du sinnsykt pen!!!!! Du må ha sminket deg på en ny måte? Håret var fint også!! Sier bare WOW!!!

    45. Supert om du legger ut smoothie oppskriftene!
      Jeg må få sagt at jeg liker deg kjempe godt, men du burde slutte å støtte denne trenden med hasj som er i Norge nå.

    46. Sophie Elise. Jeg syns du er helt nydelig og har masse potensiale, men innlegg som dette gjør meg trist på dine vegne. Du trenger ikke sitte og gjøre deg til for at lesere skal se din skjønnhet. Du er mye mer nydelig når du er naturlig og jeg håper du klarer å jobbe med deg selv slik at du ikke føler behovet for å være tilgjort på video.
      På bilder den siste tiden har du vært så naturlig og da ser man så mye mer av din fine personlighet. Når du gjør deg til så får man fort inntrykk av at du er en overfladisk og ignorant person, noe jeg ikke tror du er.
      Du er fortsatt veldig ung og kommer til å utvikle deg masse i tiden fremover. Selvom du startet din karriere som rosablogger så tror jeg ikke du kommer til å ende opp mislykket, men du har så mange muligheter for å utvikle deg selv karrieremessig ved å bruke bloggen din på en annen måte enn å vise frem kropp og sminke. Håper du også vet det og har en plan for å utnytte muligheten mens den er her 🙂

    47. Anonym: Hei, jeg har nok brukt bloggen min på andre måter enn å være en dum rosablogg, og jeg har fått utviklet meg karrieremessig allerede. Så, du trenger ikke bekymre deg. Men takk for det du kom med av komplimenter. Du trenger ikke være trist for at jeg ordner litt på håret i en videoblogg.

    48. Jeg vet godt at du allerede har brukt bloggen til å utvikle deg, men kan ikke se hva du sikter mot som kan gi deg en trygg fremtid.
      At du fikser på håret er ikke noe stor greie, det er heller det at du gir uttrykk for å bry deg mer om hvordan du ser ut på film enn å snakke til leserne.
      Sa heller ikke at det er en dum rosablogg, men at bloggere som kommer seg til toppen ved å blogge innen denne kategorien ofte ikke benytter muligheten for å gjøre noe mer ut av det og etter en liten stund faller bloggen ned igjen og man er glemt.
      Jeg mente absolutt ikke noe vondt med min kommentar, tvert imot. Jeg syns du har kjempe mye potensiale og håper du vet det selv og har et mål

    49. du er så utrolig nydelig! 🙂
      kan du ikke fortelle oss om den diet smoothie greiene du skal begynne med?

    50. Hadde jeg sett ut sånn etter en festival hadde jeg vært evig glad! Hallooo, du ser STUNNING ut æææh! 🙂

    51. du ser ut som en som lukter helt forjævlig, men ingen tør å si noe fordi du er en kjerring hvis du skjønner:):)

    52. Skal ikke kommentere noe annet enn sokkene dine. Det er så trist når du som forbilde for så mange unge trer på deg sokker med marihuanamønster og synes dette er kult. Det er som om tankegangen din stopper opp et sted på veien, vet ikke om man alltid skal kunne skylde på alder. Det er tankeløst og jeg håper du tar til vettet og unngår sånne tabber fremover.

    53. Sykt dårlig lyd, og hver gang du sa et ord med s i, skar det i ørene!!! Please ikke bruk macen til videoblogging fra nå av. Ville høre det du sa, men det gjorde seriøst vondt i ørene

    54. aaaw, du virker så lykkelig nå! mye mere energi og positiv holdning enn du hadde før, jeg liker det!!

    55. Ikke ta til deg alt det negative angående sokkene dine, synes de var kjempefete jeg! Hvor er de fra? 😀 Har lenge ønsket meg slike:)

    56. Hva skjer med å ignorere spørsmål om hvor toppen er fra? Er det så vanskelig å svare på? 🙂
      Vil vite hvor den er fraaa…

    57. det er ikke narkotika hun reklamerer for, men det er likevel patetisk og kleint å bruke marijuana-motiver på klær. man ser ut som en liten fjortis som har røyka en joint og plutselig anser seg selv som en stoner. du er definisjonen av en poser :-))))

    58. Fikk det plutselig over meg! Du er Beyonce´s dobbeltgjenger! To skjønnheter beggeto.. <3 Stay strong vennen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg