babefaktor

Nå sitter jeg inne i min lille hytte og blogger mens resten av gjengen sitter utenfor og drikker. Vi fikk nettopp tilgang på en boomblaster (?) også, så det er kjempehøy musikk. Men, jeg tenker at jeg kan gå ut til de andre om litt, og at jeg er veldig heldig som har denne jobben tross alt. Blir så glad når jeg møter dere her, og sier så klart ja til bilder, klemmer eller en prat. Men, det er ikke okei med folk som er spydige. . Jeg sier nesten aldri ifra, men idag måtte jeg bare. Det var noen gutter som gikk forbi oss, og begynte å rope “æææh, sophie elise, såå starstruck, skikkelig kjendis lissom. Hvor er kamerateamet a? Skikkelig fett å være ø-kjendis?” med en veldig spydig tone. Jeg snudde meg, ropte “hvem er du? nei vent, jeg har faktisk ikke peiling, fordi du er en loooooooser” og da ble det stille, hehe. 

Siden sist jeg oppdaterte har vi gjort mye gøy! Jeg og Anne-Sofie sto på stand med NOAH en liten stund, og fikk vervet en del nye medlemmer og snakket med mange. Kjemehyggelig, og føler meg så ydmyk og glad som får være med på slikt – den tilliten betyr så mye for meg! 

Denne boken har jeg skrevet litt om før, men den anbefales virkelg. Rystende bok, som jeg ikke klarte å legge fra meg uansett hvor vondt det gjorde å lese. 

Vi jentene har hengt masse sammen og kost oss veeeldig. Det er gøy å være mange sammen, så har man alltid noen å snakke med! Kjolen jeg har på meg er fra sheinside. 

Spist heeerlig god vegetarburger. . 

Og her har dere min herlige utsikt på alle konserter! Hehe, slik har jeg nå sett bastille, naughty boy, martin garrix, schoolboy q, chance the rapper. . Ja, kommer ikke på alle i farten, men senere idag skal jeg se Ellie Goulding på to meters avstand, så det blir ikke helt feil. Er faktisk veldig usikker på om jeg tar med meg speilrefleksen dit, men et lite digitalt kamera blir det uansett. Det er så slitsomt å ville hoppe opp og ned på konsert med en svær speilrefleks som man er redd for! 

 

Og ja, det ble selvbruner på meg også, hehe. Får rare blikk når jeg står slik som dette kan dere tro. Gleder meg til å komme hjem til ekstra løsvipper, ekstra selvbruner, krølltang, fuktighetskrem og jålete tid med meg selv. Skal begynne på en slags smootihe-diett når jeg kommer hjem tenker jeg, gleder meg til det også.

Nå skal jeg ut og drikke litt med de andre! Nå har alko-kvisene kommet for fult, så jeg er en ordentlig babe her altså. 

65 kommentarer
    1. Godt å høre at det ikke bare er jeg som får kviser ved inntak av alkohol!!! Blæh… Men du må kose deg masse! Gleder meg til å høre nærmere hva slags smoothie diett du skal teste ut 🙂

    2. Du kommer på hove neste år også? 🙂 Hadde så veldig lyst til å dra i år, men det ville ikke økonomien gitt..

    3. Kan du skrive litt mer om den smoothie-dietten? Eller eventuelt linke til den? Hørtes litt interessant ut 🙂
      Kos deg videre på Hove 🙂

    4. Dear Sophie, I thought of bringing to your attention a project that may be of interest to you. It is a new project by model Jessica Ashley and can be found on facebook.com/projectwwww and if you read the mission I believe it will resonate with top bloggers, to create support and friendship among women and not competition or conflict. As an incredibly beautiful girl and the top blogger, I think you will appreciate the need in the blogosphere to help readers and admirers or even haters learn to build confidence and therefore a kindhearted approach to make others better and not bitter. Have a good weekend Sophie,
      love

    5. Hvor har du fått tak i den Hello Kitty drikkekoppen?!! 😀 Elsker Hello Kitty og vil veldig gjerne ha en sånn! 🙂

    6. Det var en elendig måte å svare de guttene på. Du taper og dummer deg ut ved å si noe så barnslig. Tipper det høres påtatt og klønete ut uansett hvor mye du prøver. Hva med å bare be dem holde kjeft, eller si at du syntes de er patetiske..? Det er mye verre for dem om du oppfører deg voksent. Det er ikke om å gjøre å være mest kjent? For noen mennesker er det en bra ting at folk kjenner deg igjen på gata.. Du høres selvopptatt ut når du sier at ingen vet hvem de er..

    7. Åååh, smoothiediett? 🙂 Har vurdert det selv lenge, men ikke blitt. Håper du kan si hvor du fant den eller legge ut informasjon om den 😀

    8. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god morgen, og håper du får en fantastisk lille lørdag 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidlig på morgenen 🙂
      Vil også tipse deg om konkurransen jeg akkurat åpnet på bloggen min der du kan vinne en helt ny, ubrukt kjole fra nelly.com! Den var dessverre for stor for meg, men da kan jeg heller glede dere med den 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    9. Hei! Jeg har ett spørsmål angående bestillinger fra sheinside! Får man regning på toll i tillegg? Isåfall hvor mye koster tollen ca? 🙂 Håper du kan svare meg på dette! 🙂

    10. Bra du tok igjen Sophie! Det de drev med er MOBBING og det er ikke greit uanset om man er en kjendis eller “en helt vanlig person”. Neste gang burde du spørre om de har det helt bra med seg selv, for folk som er i harmoni med seg selv har ikke behov for å såre og være ekkel mot andre mennesker, jeg synes det er bra du tar det opp på bloggen, for mobbing rammer så altfor mange uskyldige mennesker hver eneste dag. Husk det er DU som er den sterke og den med størst hjerte som behandler andre med verdighet og respekt noe som tydeligvis er mangelvare hos disse tåpelige guttene og selvfølgelig mobbere generelt! STÅ PÅ, GÅ MED HEVET HODET OG IKKE LA DEG KNEKKE! 🙂 <3

    11. Bra du tok igjen Sophie! Det de drev med er MOBBING og det er ikke greit uanset om man er en kjendis eller “en helt vanlig person”. Neste gang burde du spørre om de har det helt bra med seg selv, for folk som er i harmoni med seg selv har ikke behov for å såre og være ekkel mot andre mennesker, jeg synes det er bra du tar det opp på bloggen, for mobbing rammer så altfor mange uskyldige mennesker hver eneste dag. Husk det er DU som er den sterke og den med størst hjerte som behandler andre med verdighet og respekt noe som tydeligvis er mangelvare hos disse tåpelige guttene og selvfølgelig mobbere generelt! STÅ PÅ, GÅ MED HEVET HODET OG IKKE LA DEG KNEKKE! 🙂 <3

    12. Wææ. . Hvem har du blitt? Kvalm og kropspress-queen? 🙁 Nå ble jeg faktisk oppriktig lei meg. Vet ikke hvorfor men har prøvd å overbevise venninnene mine og at du er fntastisk, og du er nok det for mange. Men blogger din har i det siste blitt til et reklameselskap med fokus så trening “jegerbedreenndeg” opplegg. Håper dette bare er en fase du er inni. Vet at du er ordentlig reflektert og rettferdig, sånn egentlig. Dut bare virker som det motsatte akkurat nå..
      Sincerely,
      K

    13. Hvor har du kjøpt den brune veske-dingsen du har hengende rund halsen på det siste bildet?
      setter pris på svar 😀

    14. Trist: Merkelig at i et innlegg hvor jeg skriver om NOAH, og nevner at jeg skal drikke masse smootihe på slutten, så blir det fokus på det jeg skriver om smoothie. Da kan man jo tenke hvem som er overfladisk 😉

    15. Rose: Det er helt sant! Blir jo ikke lei meg av slikt for all del, det gjør jo ikke noe, men om ingen sier ifra så kanskje de sier noe til noen som faktisk blir lei seg..

    16. Jeg sa ikke du var overfladisk. Jeg sa du fremstår som “kvalm og kropspress-queen”. Kvalm med tanke på måten du svarte guttene på. Kroppspress på grunn av at du før har fremhevet at det er noe du er sterkt i mot.
      Ja. Det du gjør for dyra er og forblir fantastisk! Ingen er som deg akkurat på det punktet og det takker vi deg for. Men selv om jeg ikke hedrer deg for det i hvert innlegg, så står jeg selvfølgelig alltid ved det. Det er en stor jobb du gjør der.
      Det å snakke om dyr, og det snakke om kropspress og oppførsel er to forskjellige ting, og man kan jo ikke sammenligne de to konseptene på den måten. Det jeg prøver å få fram er at man blir ikke automatisk IKKE-dobbeltmoralsk fordi man fremmer dyrenes rettigheter i mange innlegg. Selv om du er perfekt der, må jeg få lov til å fortelle hvordan DU personlig fremstår for MEG som menneske og person på andre plan. Det har du i tillegg sagt er viktig for deg. At du fremstår som en med riktige verdier og behandler andre med respekt. .

    17. Hei.
      Lurte bare på hva som skjedde med speilreflekssaken din? Altså fra den butikken/restauranten hvor du ringte og etterspurte kamera, men når du kom tilbake var kameraet bortevekk. Hadde vært kjekt å høre om det kom en løsning på problemet i tillfellet jeg skulle være så uheldig å havne i det samme 🙂

    18. Haha, dette er helt random, men på det øverste bildet så det ut som om du hadde tidenes syyykeste “tigh gap” (fuck det, forresten) eller at du hadde redigert det skikkelig fail. x) tok ei stund før jeg oppdaga at det var ei flaske, og nå som jeg vet at det er ei flaske der så klarer jeg ikke se hva jeg så først :p

    19. Så naiv du er når det gjelder Noah. Skjønner du ikke at du blir brukt? Du bør sette deg bedre inn i hva de egentlig står for,og det dreier seg ikke bare om dyrevern. Dette er renspikka politikk, og som alt politisk, har det flere sider.

    20. Utrolig bra comeback til usaklige kommentarer fra wannabee gutter! Haha
      Men hva heter den genseren du har på deg på nederste bildet? Har lett etter den en stund

    21. Hmm.. Litt rart å si “hvem er du?” Og “nei vent, jeg har faktisk ikke peiling” etterpå. Man hadde jo skjønt at du ikke visste hvem han var med “hvem er du?”, men du måtte altså være slem tilbake. Og så slenger du på at han er en taper fordi – etter det du vet i allefall – er han ikke en ø-kjendis som deg selv.
      Snakk om lavmål fra begge sider.
      Synes det er trist at noen unge jenter ser opp til deg, for du har en dårlig personlighet, og det kommer frem i slike situasjoner. Men det er enkelt å skjule seg bak bloggen og bare rose seg selv opp i skyene.

    22. Dwightinha: Så klart blir jeg “brukt” for den stemmen jeg har, de synes jo det er bare fint om noen som har en stor stemme uttaler seg om det de står for. Jeg tok kontakt med noah på eget iniativ, jeg får ingenting for det annet enn god samvittighet og forhåpentligvis en liten forskjell i andre sitt liv. Jeg jobber jo tett med dem, så vet en del om hva de står for – og om man skal jobbe seriøst med dyrevern og vil ha en endring i landet vårt, blir det så klart politikk? Det er jo bare common sense.

    23. Ååee du er så sykt flink og sånn lissom, omg noah <333 støtter dyra og sånn ja elsker pusekatter ogl øver spesielt, de er så zøzzzzzøøøte. KJEMPEFINE klær du får sponset i tonnevis, vedder påa at de små søte brune barna som syr dem i bangladesh tenker på hvor snill du er mot dyra når de blir slått av fabrikkeierne ;*

    24. Therese ser jeg der ja.. lurer på hva hun skal gjemme seg bak denne gangen! her har man 2 bloggere, begge er utstyrt med nøyaktig lik utfordring når det gjelder å oppdatere bloggen sin. Den ene tromper igjennom dårlig internett og får gjort jobben sin nøyaktig slik hun sa hun skulle..den andre failer totalt. Latskap heter det! Men det kommer sikkert et eller annet “dårlig internett, mista kamera, fikk pc-en stjålet” innlegg fra henne snart!

    25. Genseren din fra Nelly(nederste bilde) hvilket merke er den fra? Mulig å finne den noen andre steder? Var veldig fin 🙂

    26. Det er faktisk ikke LITT rettferdig at du får pressepass. Andre står i kø lenge og havner langt bak, du er ikke presse engang… Oss “vanlige” folk får faktisk ikke lov til å ta med oss speilrefleks inn en gang.. Og som “kjendis” burde du takle litt kritikk og heve deg over det, ikke gå ned på deres nivå.

    27. Skulle gjerne likt å beklage for det utsagnet. Men akkurat nå gidder jeg ikke. For du er en selvopptatt og dårlig person. Give me a break. Du blir bare dummere og dummere for hver dag. Forresten bir alle de som leser dette også det.
      Det var meg som ropte dette.later losers.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg