alt er så hemmelig

Hei dere, og beklager for at jeg ikke ga noen lyd fra meg igår. Eller, beklager og beklager. . Jeg får vel egentlig bare ta meg sammen og spare unnskyldningene til noen som ikke har et liv, det er jo ikke slik at dere sitter her inne og trykker oppdater og blir helt nedenfor om jeg ikke skriver. Men, jeg irriterer meg sånn over bloggere som tar leserne sine for gitt og ikke oppdaterer på en evig lang tid, selv om de tjener penger på det. Respektløst om dere spør meg, så jeg prøver iallfall å oppdatere bloggen så godt det lar seg gjøre. I går var jeg faktisk på en shoot/innspilling hele dagen, og som vanlig er formålet med slike ting hemmelig helt til det slippes. Jeg skulle jo gjerne ha blogget om det akkurat nå, og helst for flere måneder siden når jeg fikk den gode nyheten, men jeg tror og håper dere kommer til å like det. Resultatet jeg fikk se var utrolig bra, og reflekterte meg og min personlighet. Æh, igjen – jeg gleder meg sånn til å fortelle dere, men kanskje dere har en liiiiiten misstanke allerede? Helt nytt er det jo ikke. 

I hele går var min kjære Anne-Sofie med meg på innspilling, bestevenninne igjennom 19 år nå  Hun kom til hovedstaden igår, i dag kom mine fire andre bestevenninner, så vi skal sjekke inn på hotell over helgen før hovefestivalen setter igang. Det er utrolig koselig! 

Det pøste ned i oslo igår, og etter innspillingen var det nesten bokstavelig talt et løp for livet, ettersom lynet slo ned rett forann oss. Vi har i det minste funnet ut hvordan vi reagerer i kriser, vi blir som en forvirret saueduo som løper i sikk-sakk og ikke vet om vi skal slå ned paraplyen, løpe hjem, løpe til trikken eller spille død. Det eneste jeg klarte å få fram var “IKKE UNDER TREET, ANNE-SOFIE!!!” og så kræsjet vi. Etter å ha gått gjennom sentrum med adrenalinet pumpende introduserte jeg Anne-Sofie for mine lesbiske venner (jeg må nesten bare kalle dem for det, jeg elsker dem og drømmer om at de skal adoptere meg) og vi hadde en koselig kveld hos dem, som vi begge trengte tror jeg. 


Men vet dere hva? Nå er jeg faktisk på en innspilling for TV igjen, samme produksjon som jeg var på i starten av sist uke – hemmelig dette også. Og dette kommer jo ikke på tv før i 2015, så jeg må iallfall smøre meg med tålmodighet og mye beroligende for dette blir sterkt å se på for min del. Jeg møtte opp klokken 07 imorges og skal holde det gående til ikveld, så er glad jeg fikk en ørliten pause nå mellom slagene for å gi en oppdaternig. Jeg har tatt backstagebilder, og litt kan jeg dele av meg ikveld når jeg kommer til min kjære.

Vi snakkes senere eller i kommentarfeltet 

 

91 kommentarer
    1. Haha, ikke vanskelig å skjønne at det første er musikkvideo og det andre er Bloggerne sesong 2. 🙂

    2. Haha, nå føler jeg meg teit. Jeg er en av de som klikker innpå bloggen din minst 10 ganger daglig fordi jeg er avhengig av å lese det du skriver 🙂

    3. Jeg gleder meg allerede til vi får vite det! 🙂
      Nå gjetter jeg helt vilt her, men jeg husker du skrev at du skulle være med på masterchef, og jeg har ikke fått med meg at det går har gått på TV enda, så jeg gjetter på at det er det? 🙂
      I tillegg husker jeg at du skrev at du var i noe samarbeid med NOAH, og kanskje det er noe der? 🙂
      Jeg gjetter helt vilt! Gleder meg uansett til sluttresultatet.
      Syns du oppdaterer bloggen din mye oftere enn andre bloggere, ja! Jeg syns du er kjempefink til å dele “hele” livet ditt med oss, og jeg syns du kommer med like gode innlegg hver gang du poster noe.
      Du er desidert den beste bloggeren, og jeg blir (faktisk) litt skuffet når jeg oppdaterer her, og det ikke har kommet noe inlegg, haha. Uansett, håper du koser deg masse på innspilling, og lykke til! 🙂 (også ville jeg bare si: jeg eeelsker klesstilen din, du er helt fuckings rå).

    4. Håper det er innspilling til bloggerne sesong 2 <3
      Ville bare si at du er en fantastisk blogger, du er den eneste bloggen jeg leser som opptatterer hele tiden, det blir aldri kjedelig på bloggen din, så det skal du ha ros får, stå på videre <3

    5. Styleconnection var også på en hemmelig innspilling i hele går, så det må jo være noe bloggrelatert. Hun skrev også noe som “nå får dere se den ekte meg og hva jeg brenner for”, eller noe… 🙂

    6. Karoline: Nei, masterchef var ikke en hemmelig produksjon, så det er nok ikke masterchef, og det har heller ingenting med noah Å GJØRE.

      OG TUUUUSEN TAKK <3

    7. Uansett hva det er så gleder jeg meg til å se!
      Ønsker å gi deg ros for at du er superflink til å oppdatere! Har heller aldri lest et eneste kjedelig blogginnlegg her inne 🙂 du er virkelig en av de bedre og tar bloggen seriøs. Du er så personlig og ærlig, ikke rart du har så mange som ser opp til deg 🙂 verdens fineste Sophie!!!

    8. Bloggerne sesong 2 eller kanskje tigerstaden sesong 3? Du tok bilde med Linni på VGlista, kanskje du pratet med hun om det?

    9. Jeg synes du er kjempe flink å oppdatere bloggen. Du har utseende til en “dum barbie”, men klarer strålende bra å vise at du er tvert imot! Jeg ser opp til deg, og har faktisk ikke hittil opplevd noe jeg ikke er enig med deg om på bloggen eller imot. Mange mener det at du bruker restylane og har silikon er en dårlig ting, men for guds skyld de kan da lavær å gjøre det selv da om de ikke synes noe om det? Jeg f.eks liker ikke restylane, og selvom jeg ser opp til deg er det ikke noe jeg blir å ta bare fordi du har det. Jeg føler du står for det du mener og du virker som en bra person og omgås med.
      Jeg digger deg Sophie Elise!

    10. Gleder meg til bloggerne sesong 2 <3 haha. Du har jo på en måte fortalt det til oss lesere med over 110 iQ da? Bilder av deg med mikrofon, du filmet hun dama i dyrebutikken.. det er vel fordi bloggerne-teamet var med til Spania. Og da du var i Harstad og skrev "slik som i sesong 1 av bloggerne" haha.. uansett..gleder meg, til begge tv-prosjektene dine <3

    11. Tror du driver med innspilling Bloggerne sesong 🙂 Det står at du skulle blogget om det for flere måneder siden, og har du sikkert visst om det ganske lenge. Kanskje ganske fort etter at dere så sesong 1 ble en så stor suksess. Det virker i hvert fall som at du har drevet med filming en stund nå, på flere av bildene dine og en videoblogg har du hatt mygg på deg 🙂 I tillegg ser bildet av deg på kameraet veldig likt ut som introen til forrige sesong av bloggerne 🙂
      Haha, jeg har et liv utenom å drive med konspirasjonsteorier og altså. Men det er gøy å leke litt Nancy Drew av og til 🙂 Jeg håper i hvert fall at det kommer en ny sesong av Bloggerne, det var veldig gøy å se dere i forrige sesong 🙂

    12. Foresten du er veldig god til og opptatere.
      Og du er den beste til og blogge.
      Jeg har ikke sett noen som er så gode til og opptatere bloggen sin. 🙂

    13. Hei Sophie- Elise!
      Jeg elsker Bloggen din! Jeg var i USA i ett år nå og gikk glipp BLOGGERNE. Dessverre! Såååå synd! Finnes det en mulighet å fått sett den i reprise? kjøpe det på DVD kanskje? Hadde vært så koselig om du svarte. Klem

    14. Helt klart bloggerne sesong to! Wihu 🙂 Ettersom du ikke svarer noen av de som gjetter det samme som meg.

    15. Ikke stress med at du føler deg tvunget til å MÅTTE oppdatere oss for hver eneste dag! Vi forstår at ting kan være hektisk for en vell godt likt og oppttatt jente, og derfor er det viktig for oss at du tar noen pust i bakken før ditt neste oppdrag, for dagen, er<3

    16. håper det er bloggerne sesong to! digget den første sesongen, jeg elsker når man får se deg i en sånn setting, du er så jordnær og virker som et utrolig godt og spesielt menneske 🙂

    17. Hei Sophie!
      Du er den kuleste bloggeren i Norge og du er et av forbildene mine når det gjelder dyr og sånn. Jeg bare lurte på om du hadde tenkt å gå innom Norway Cup i en av dagene i uken. For jeg og laget mitt kjører nesten 8 timer fra Haugesund til Oslo og siden du bor i nettopp Oslo, så hadde det vært fantastisk om jeg og andre lesere kan få møte eller ihvertfall få se deg! Jeg håper at du gjør det og hvis du vurderer det kan du kanskje skrive et innlegg om når og hvor man kan se deg:)
      Stor klem fra Katarina<3

    18. Elsker at du er så omtenksom!<3 Og som de andre skriver er du kjempe flink til å oppdatere og skriver like interessange ting i hvert innlegg<3

    19. Leste et intervju med deg på seher.no, hvor du sier at andre “vil at plastisk kirurgi skal være stygt”. Det er jo ikke du som bestemmer hva andre synes er pent og ikke. Og når de aller fleste synes slik er lite attraktivt, prøver du bare å beskytte deg med å si at man ønsker at det skal være stygt? Hvis noen sier at det er stygt, så mener dem det nok helt sikkert også… For alle kan jo sprøyte inn litt her og der hvis dem ellers ønsker det. Det er jo en grunn til at man lar vær:)

    20. Ser vel ut som musikkvideo til den rolige versjonen av Lionheart:)
      Høres ut som du lever et spennende hemmelig liv:)

    21. Jeg tror det er ny sesong av tigerstaden, syntes det lignet litt på hvordan introen har vært tidligere 🙂

    22. Spennende 🙂 må bare ta av hatten etter jeg så videoene dine på imsta. Du er sinnsykt flink til å synge!! sier meg enig i de over, fortsett den gode jobben med opdatteringer. Virkelig bra 🙂

    23. man skjønner jpo at det er bloggerne når hun skriver det på den måten, i tilegg til at hun sier nei til alt annet som blir foreslått

    24. MERK at hun har svart nei flere ganger til at det er bloggerne, men ikke sagt noe om Tigerstaden. Og for de som har sett denne serien, så ser man at det er samme introen som tidligere, altså i samme stil..

    25. JEG TROR du skal spille inn egen serie om deg selv aka “Sophies rosa hverdag”, med de samme produsentene som ved bloggerne da det er rosa rose – blader og vifting av hår som på introen ti “bloggerne”.

    26. Første som slo meg da jeg så disse bildene var at det var musikkvideoen til låten din. Hvor er kjolen fra, forresten? Så sykt fin! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg