VGLISTA

Jeg må bare si det – jeg er så utrolig glad og takknemlig for at jeg fikk være med backstage på VGlista igår! Jeg sa det under et intervju i går “altså, det er jo egentlig ikke meningen at jeg skal være her”, for det er slik det føles for meg enda. Jeg startet på jenterommet i Harstad og så på showet fra rådhusplassen med familien, jeg husker spessielt godt det året vi så Lene Alexandra med my boobs are okay og jeg den gang da (9 år gammel som jeg var) tenkte at hun var så fin, og mye smartere enn folk egentlig skjønner. Og nå kjenner jo faktisk jeg og Lene hverandre, vi snakket masse sammen igår og hun er en så fantastisk person. Det å være å hils med flere folk man har sett på tv hele livet er virkelig sinnsykt, og noe jeg setter uendelig stor pris på. Å få møte Isaac Elliot og Rita Ora er ikke helt feil, det heller!

Vegard Harm – han er heeeeelt den samme som han er på VIne, altså veldig morsom. Man merker at det ikke er tilgjort, og det elsker jeg! 

Austin Mahone! 

Intervju på VGTV med Einar Tørnquist.

Jeg er jo enda bare 19 år, så noe etterfest ble det ikke meg på meg – det var synd, for jeg hadde sett fram til det, men istedenfor ble jeg med Benny og familien hans på Fridays. Jeg hadde virkelig savnet Benny merket jeg, begge er jo så opptatt på hver vår kant men når man først møtes er det som om man ikke har vært borte fra hverandre i det hele tatt. Han er en solstråle, som jeg vet kommer til å få all den suksessen han fortjener når han snart flytter til New York for å være modell (hvor sinnsykt er ikke det, forresten?).

 Noen av instagrambildene jeg har funnet fra igår! Jeg hadde på meg en helt fantastisk kjole fra romwe.com, som desverre er utsolgt. 

Jeg møtte også en hel haug av fine lesere igår, beklager at jeg ikke fikk tatt bilder med alle men noen ganger må jeg ta hensyn til at folk venter på meg. Dere er uansett ekstremt søte, og minner meg på, gang på gang, hvorfor stygge kommentarer ikke betyr noe. Dere er best! 


Nå blir en tur inn til sentrum for meg, har et par små ting jeg må kjøpe meg. Blogges senere, da skal jeg vise dere mine nye weightlessbukser! (jepp, jeg er avhengig)

27 kommentarer
    1. syykt heldig!!:) fikk du snakket med Austin, Isac eller Cody? Ivertfall Isac? Kan du skrive om va dere snakket om eller noe? haha, er så nysjerrig. Lurer også på om Austin så deg? Og kjente deg igjen?

    2. Synes du var så flink på intervjuet i går 🙂 Du virket så avslappet og naturlig. Men synes han som gjorde intervjuet gjorde en dårlig jobb, han virket ikke interessert i deg i det hele tatt, veldig synd egentlig 🙁 Håper at kvelden levde opp til alle dine forventninger i går da 🙂

    3. Marina:Hvorfor skulle Austin “kjenne igjen” Sophie? Hun er da ingen kjendis akkurat….Riktignok er hun kjent som “rosablogger”,noe som de fleste oppegående mennesker ler overbærende av.
      Sminke,klær ,reiser og for å ikke glemme reklame.Tenk på det,å være ung og ikke ha annet i livet sitt!
      Jeg leser bloggen av og til og hver gang håper jeg at det vil være et innlegg som beviser at jenta har mer mellom ørene enn en skulle tro.
      Men jeg blir så skuffet!
      Du Sophie kan virke veldig engasjert i forskjellige saker,men det går fort over føler jeg.Når nyhetens interesse har lagt seg,så dveler du ikke lenger ved det .Som Afrika turen.
      Og kjøpet av kattungene?
      Jeg skal vedde en tier på at det hadde du aldri gjort hvis ikke du hadde et Tv Team på slep.
      Kanskje tar jeg feil i akkurat det.Og dte håper jeg faktisk.

    4. Det er bilde av meg og søsteren min øverst i venstre hjørne:) så utrolig koselig att du la det ut her☺️ Vil bare si att du er en kjempe fin person, og jeg glemte og si hvor fantastisk sangen din var i går! Utrolig gøy og se deg i virkeligheten(like pen som på bildene er du også)!

    5. Bruker du egentlig noe som helst tid med kjæresten din? Eller bare bor han med deg sånn at han får gjort det han skal i Oslo?! Virker litt sånn hvertfall, siden du aldri tar han med ut på ting.

    6. Haha, så koselig å se deg og Linni på samme bilde! Jeg visste ikke at Benny skulle flytte til New York for å være modell, har ikke lest bloggens hans så mye i det siste, men så utrolig bra for ham! Åå, kjenner jeg blir så glad når folk får til hva de vil! 🙂

    7. Thea: Jeg tror det Marina mente med “kjente han deg igjen” er fra P3 intervjuet der han ble vist bilder av Sophie 🙂 Og ro ned noen hakk, ingen bryr seg om det negative bullshitet ditt

    8. sdfdfsd: Hei! Er vel heller Mathias sitt valg hva han ønsker å være med på og ikke, vi er nok mye mer sammen enn det virker som på bloggen. . Men, det er viktig å ha sine separate liv også, vi er jo ellers sammen døgnet rundt 🙂

    9. Thea: Hei! Dumt å høre at du føler du ikke får noe ut av bloggen min, og at jeg gang på gang skuffer deg. Vet ikke hva jeg skriver her som er så forbanna dumt eller som viser til at jeg har en lav IQ som du sikter til, link meg gjerne 🙂

      Og du tar nok veldig feil, ja.

      Og hva jeg gjør på privaten, angående saker jeg bryr meg om, er vanskelig å få fram på en blogg da jeg ikke døgnet rundt skriver om alle sakene som engasjerer meg.

    10. Hei Sophie ! Kusina mi var på VGlista og møtte deg. Hun skulle ta video av at du sa gratulerer med dagen til meg men så døde mobilen hennes, men hun fortalte at du hadde hilset og sagt at det går bra at hun ikke fikk tatt video, TUSEN TAKK, du aner ikke hvor mye det betyr for meg <3
      Hvis du husker det innlegget der vennene dine skulle hoppe i vannet men så fikk du ikke tar bilde - så da skjedde det liksom ikke. Sånn er det litt for meg nå, selv om kusina mi fortalte at det skjedde haha. Men tusen takk hilsenen, og for at du er du og at du inspirerer meg så mye i hverdagen ❤

    11. Austin sa du var fin!!!!! Du er sååååå sykt heldig!! Hvis det hadde vært meg kunne jeg ha dødd lykkelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg