en utfordring

 

Jeg har vært ute i solen og kost meg en stund, i følge værmeldingene er dette den siste dagen med ordentlig fint vær i oslo og det kan man jo ikke kaste bort! Jeg er oppvokst i Norge hvor det fint kan snø i Juni, og merker allerede jeg begynner å bli bortskjemt med været – jeg frøys når vi var i Spania, jeg har med andre ord blitt en skikkelig pyse av å oppholde meg så lenge i hovedstaden! 

Bikinitruse fra nelly HER (annonselenke) / topp fra cubus 

Håndduk fra wildfox HER


Det er lite å skrive om på bloggen når livet er så godt som perfekt, jeg tenkte på det mens vi lå ute på gresset og jeg kikket ut på nabolaget vårt, naboene våre, den blå himmelen, blomstene, gresset, biene, det luktet så godt, Mathias var der, jeg drakk juice og alt bare klaffet om man ser bort fra visdomstanna mi. Og den klarte jeg for en gangs skyld og overse. Kan ikke noen bare slå meg ned på åpen gate så får jeg mye å blogge om igjen? Haha, neida. Men akkurat idag, var en slik perfekt sommerdag som man ofte tar for gitt. Så, se opp fra mobilene deres, se rundt dere og pust med magen, og tenk på hvor heldige vi er som bor i Norge, for at vi er i live, og for at vi ikke vet hva som skjer i morgen. Utfordrer dere!

48 kommentarer
    1. AWW, det så herlig ut! Kos dere masse videre i finværet 🙂 Du var utrolig søt på bildene foresten 🙂

    2. er det den røde michael kors vesken jeg skimter på det ene bildet? var det ikke du som sa du ikke skulle bruke den?

    3. Hvis du vil beholde veska, så SI DET og ikke bruk unnskyldninger som at “den er jo allerede kjøpt og betalt…” Du kunne godt sendt den i retur, og det vet du. Du er så dobbeltmoralsk av deg at det er KVALMT.
      Innrøm nå bare at du kjøpte veska (som du viste at var laget av skinn), og skrev det innlegget i går for å få nok sympatikommentarer fra leserne slik at du kan beholde den og bruke den.

    4. Hvorfor bruker du veska?:p Uansett, jeg er veldig glad for å lese at du er endelig takknemmelig over ting. Før har du bare virket bortskjemt og tatt alt for gitt, så dette var et deilig innlegg å lese:) For du har virkelig ingenting å klage over, mener nå jeg:p Om man sammenligner andre..

    5. Herregud, hun bruker vel veska om hun ønsker det.
      Men PLIS kjære Sophie Elise, ikke skriv at du “ønsker” å bli nedslått. Haha, jeg vet at dette var en spøk, men jeg blir så bekymret! Det finnes så mange ekkle mennesker her i verden og dette kan lette oppfattes som en “invitasjon” til å slå deg ned.
      Haha, høres ut som tidens stalker-fan men plis ta vare på deg selv!

    6. Haha, jeg ler av de andre sine kommentarer her :’D (angående veska, om det er den)
      Syns det er flott at du bruker den! Den er jo “stunning” så det hadde bare vært bortkastet å ikke ta den i bruk, etter min mening. Vegitarianer og dyre- elsker eller ikke 🙂

    7. Du er f-a-k-e fra topp til tå. Da mener jeg ikke utseende ditt men sikter spesielt til personligheten din. Hva slags menneske er du? Du lyver, vrir og vender på alt du sier. Skjerp deg.

    8. Selv sa du at dem som spiste kjøtt umulig kunne være ekte dyreelskere på grunn av at de spiste det de “elsket”. Nå har du bestemt deg for å beholde veska av skinn fordi den er kjøpt og betalt. Mener du at en som kaller seg dyreelesker kan gå i skinn,pels og diverse, men å spise kjøtt er fy-fy?
      Du vet rimelig godt at du kunne ha retunert veska og fått tilbake pengene. Men nå er du bare med på å fremme industrien som tar i bruk dyre-tekstiler.
      Vet ikke om veskeremmen var bevisst med i bildet for å provosere, vet heller ikke om det faktisk er “den” skinnveska fra Michael Kors. Uansett så er det nedverdig og dobbeltmoralsk til deg å være.

    9. Sjekk ut gozzipverden.blogg.no for innlegg om toppbloggerene, blant annet andrea badendyck og neseoperasjon, sophie elise ang veskemas og kattene osv!

    10. det er så sprøtt sophie.. jeg har lest bloggen din i evigheter..og sett bilder fra harstad.. nå ligger du i hagen “min” hvor jeg allti ligger….sprøtt atvi er naboer…

    11. Leppene dine er så utrolig vakre nå, ikke endre på dem <3 du er heldig som har ett perfekt liv og jeg er glad du setter pris på det <3

    12. Tenker på slikt du skrev nederst i innlegget veldig ofte faktisk! Så ut som om du og Mathias koste dere, håper virkelig at dere får flere slike stunder, ser så koselig ut åå<3

    13. For alt dere vet, kan den veska på bildet være en annen rød veske. Hva slags bevis har dere for at det er MK-veksa?

    14. Kjære deg, ikke skriv en invitasjon til idioter om å bli slått ned på gata. Det har skjedd bloggere i Oslo før, desverre :/

    15. tror den bikinien egt skal være en twist bikini! Eller om du vil bruke den som vanlig rett over bikini har jeg ingenting med å gjøre haha, men bare et tips 🙂

    16. Hei Elise
      Etter å sett det bildene her på dette innlegget må jeg si deg en ting. Du trenger ikke fikse på nesen din igjen, den er smal og ser mye bedre ut enn før! Og passer perfekt til ansiket ditt. Jeg opererte selv nesen min for et halvt år siden hos samme kirurg som deg . Og jeg var veldig usikker på om jeg var fornøyd ( nå tar det jo opp til to år før nesen er ferdig da men ) det ble etter hvert sånn at hver gang jeg så meg i speilet så følte jeg at nesen vokste og at jeg ikke var fornøyd. Men så begynte jeg å sette sammen bilder fra hvordan jeg så ut før versus nå. Og jeg ser stor forskjell og synes nå at jeg er kjempefin. Jeg har til og med en venninne som syntes jeg ble så fin at du opererte nesen selv . Poenget mitt er at det er veldig lett å se seg blind på utseendet etter plastiske operasjoner. O. Da jeg tok silikon (350 gram)syntes jeg også puppene mine var veldig små etterpå, og ville operere inn mer. Men i etterkant ser jeg jo at de var store nok.
      Du er jo i en situasjon hvor mange kommenterer utseendet ditt og det er mange nettroll der ute som slenger dritt kun for å gi deg dårlig selvtillit, og det fortjener du ikke! Du ser fantastisk ut 🙂

    17. Anonym: Om jeg hadde prøvd å skjule det, så ville jeg jo ikke ha gjort det så åpenbart heller. Det virker som om folk tror jeg ikke har full kontroll på hva jeg skriver her, noe jeg så klart har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg