vinn tannbleking!

I dag hadde jeg egentlig tenkt å blogge om en tannbleking fra dentway.se – den sterkeste jeg har prøvd! Den krever litt forberedelse og at man setter av tid til det, men resultatet er virkelig det beste, så om man ikke har noe imot den ekstra “bagasjen” bør man kjøre på. Så, jeg hadde planlagt å lage en video av det hele, slik at dere tydelig kunne se før/etter og ikke ha noen misstanker om redigering underveis. For denne funker faktisk utrolig bra! Men, lille meg har så vondt i visdomstanna at jeg føler det er like før jeg besvimer, og jeg husker knapt hva jeg heter for øyeblikket på grunn av det enorme presset i munnen, så tanken på å begynne med bleking frister ikke, jeg vil aller helst tenne lys rundt meg og få trøst fra min evig tålmodige kjæreste. Men, om ikke jeg kan bleke tennene, så har jeg sikkert noen lesere der ute som gjerne skulle ha gjort det, har jeg rett? Så – om DU vil vinne et sett med tannbleking fra dentway, må du like dem på facebook HER, og så legge igjen en kommentar med mailen din. Jeg trekker vinneren i morgen ♥

 Litt fakta om dentway, så vet dere litt mer før dere eventuelt skriver en kommentar, eller bestiller på egenhånd. 

– Dette er samme behandling som man kan få hos svenske tannleger.
– Tennene er garantert hvitere på 10 dager, om ikke kan man klage, og få pengene igjen.
– Den er skånsom mot tennene
– Om dere sjekker ut nettsiden, kommer dere til å se hvor bra hele opplegget her. Man blir ikke lurt! 

Ellers er det mange bloggere som har brukt denne, og om dere googler dentway får dere opp flere anmeldelser som viser resultat. Skulle virlelig ønske jeg klarte å åpne munnen for å vise dere, men på den lyse siden er det jo en heldig leser som stikker av med premien nå som ikke jeg kan! Premien er sponset av dentway, så takk til dem 🙂 

 

690 kommentarer

Siste innlegg