vinn extensions for over 1000 kr

Nå er det på tide med en aldri så liten konkurranse for dere jenter som leser bloggen min! Jeg har hatt et samarbeid med luxushair i flere år, og selv om jeg nå i hovedsak bruker tape-extensions fra frisøren min, kan jeg varme clips fra nettbutikken på det varmeste. Disse brukte jeg i flere år, og ville aldri ha byttet dem mot noe annet merke innen clips!

Det er en veldig enkel konkurranse, og premien er kjempefin – du kan nemlig vinne et valgfritt sett extensions fra luxushair, bare ved å like luxushair på facebook HER og så legge igjen en kommentar under dette innlegget med mailen din og navn. 

 

Luxushair er 5 år i 2014, da blir det gode tilbud og fine konkurranser til dere 🙂 

Om du vi ha dobbelt så stor vinnersjangse, kan du melde deg på samme konkurranse som jeg har gående på instagrammen min @sophieeliseblogg. Jeg trekker altså en vinner her, og en på instagram! 

1013 kommentarer

Siste innlegg