første dag i bikini

Bikini fra issue 1.3 intimates nelly (annonselenke

Vi har nå byttet hotell – fra å være i en fin suite i toppetasjen, er vi nå i en leilighet hvor man faktisk har lovt til å ha dyr, haha. Så her skal jeg og mamma slappe av de neste dagene, før vi reiser til norge på mandag. I dag var faktisk første gang i løpet av hele ferien jeg solte meg, meg og hele eldrebølgen lå og koste oss ved bassenget! Her i Albir er det jo stort sett bare folk over 60, så mye liv og røre blir det iallfall ikke. Noe som er godt, for snart er det tid for festival hvor jeg misstenker det kommer til å være heeelt motsatt, hehe. 

Noen stemningsbilder fra de siste dagene i Albir. Slik har altså hverdagen her vært! 


Jeg må også takke alle de fantastisk fine leserne jeg har som har skrevet kommentarer og mailet meg de siste dagene for å hjelpe med kattene. Herregud som det varmer, dere har virkelig gjort en innsats for meg! Uten dere hadde det aldri gått, for nå har situasjonen faktisk løst seg. I kveld skal jeg å møte en norsk jente som skal ha kattene fram til i starten av August, da jeg kommer ned hit og henter dem igjen. Jeg fikk til og med mail fra selveste mattilsynet, ettersom så mange hadde mailet dem om råd på mine vegne. Tusen, tusen takk!!! Alt har ordnet seg, og kattene kommer til å ha et supert hjem her den kommende tiden, og så hos meg i oslo  Det var forresten mange som lurte på hvordan det blir med kattene, siden jeg og Mathias reiser så mye. Vi har reist så mye fordi Mathias ikke har hatt fast jobb, men nå som han har det,kan vi naturligvis ikke dra bort hele tiden. En reise nå og vil det jo bli, men det er jo ikke verre enn at noen kommer innom og gir kattene litt mat og kos mens vi er bortreist. Jeg har jo tenkt igjennom det så klart :) 

Nå trenger jeg imellomtiden masse søte kattenavn fra dere! Og ikke noe gråpus, chanel osv. Dere vet jo at jeg har en hund som heter Rigmor, og lista ligger vel egentlig litt deretter (min første tanke var å kalle den ene katten Farmor, for å si det sånn). Det er en gutt og en jente, hvor gutten er den mørke, og jenta er den lyse. Kjør på, jeg trenger tips! 

 

409 kommentarer

Siste innlegg