håret mitt uten extensions

Jeg har vært hos frisøren i nesten hele dag, men slik blir det når frisøren din også er en av dine beste venninner! Jeg måtte jo bli fin til ballet imorgen, og for å være ærlig – jeg har aldri vært finere på håret. Jeg har alltid hatt en kald farge i håret, men mitt eget hår gulner så mye i forhold til extensionene, så derfor satset vi på en varm blondfarge denne gangen. Og jeg angrer overhode ikke! Silje er verdens flinkeste og godeste frisør – jeg betaler for extensionene selv, men Silje gjør klipp og farge gratis fordi vi er venner. Men, dette er noe jeg uansett ville ha betalt for om hun ikke har tid til å ta meg gratis lengre, hun gjør altså ikke sponsa behandlnger av bloggere lengre. Så vet dere det, føler det må påpekes hver gang man skriver om produkter . . 🙂 Dere kan booke time hos Silje enkelt ved å sende henne melding på 48089864 og instagrammen hennes er @siljewalberg. 

Her ser dere før/etter.


 

Håpe dere synes det ble finere med en litt varmere farge? Jeg er enda ekstremt hoven i ansiktet på grunn av sykdom, men forhåpentligvis ser jeg OK ut imorgen og kan vise dere front! 

 

36 kommentarer

Siste innlegg