små detaljer

Innlegg i samarbeid med alphageek.no 

Hey again, girls! Jeg er i full gang med pakkingen her hjemme, og mens jeg holder på rydder jeg også litt rundt og sorterer i kaoset. Da finner jeg etterhvert ganske mye gøy i skuffer og skap som jeg har ment å vise til dere over lengre tid, men som jeg gang på gang har glemt bort helt. Jeg vet ikke hvor komfortabel jeg er med å vise hele leiligheten min til dere enda, av en eller annen grunn føles det litt for privat siden jeg tross alt deler dette med noen, og det er vårt eget. Men, litt små detaljer her og der skal man jo klare å viser fram! 

Jeg er den type person som elsker å ha masse, små rare detaljer i hjemmet som får oppmerksomheten til folk. Jeg vil ikke ha en sofa formet som en båt eller en seng formet som en ufo, men å ha en litt søt gaffel, en maskin som lager is eller en sjokoladefontene kan vel ingen si nei til? Som på bildet over kan dere se spisepinnene mine, som har detaljer av enhjørning på seg. Synes virkelig de passer perfekt til min personlighet, hehe! Og, for meg som sliter med å bruke spisepinner fra før av, er disse mye enklere å bruke. Det sies jo at bordekkingen og tilbehøret gjør halve matopplevelsen! Disse koster 99 kr, og kan kjøpes HER 

Her er noe av det jeg ønsker jeg fra alphageek.no akkurat nå  

1. Sukkerspinnmaskin kan kjøpes HER / 2. Doughnutmaker kan kjøpes HER / 3. Stort verdenskart kan kjøpes HER – et slikt har jeg ekstra lyst på, jeg vil la det dekke en hel vegg i stuen og så feste klistremerker av hello kitty på alle stedene jeg har besøkt. Jeg vil reise over hele verden, og et slikt kart er nok en god motivasjon! /4. Gavepose kan kjøpes HER – en slik er grei å ha på lager, jeg elsker å lage goodiebags når venninner har bursdag!


Kanskje dere fant noe dere har lyst på? Jeg vet at dette er en nettside man bør besøke om man er litt i tvil om hva man skal gi i bursdagsgaver, innflyttergaver, julegaver, kjærestegaver. . ja, alle slags gaver! De har en hel egen seksjon hvor man kan trykke inn på forskjellige gave-anledninger og få forslag, da gir man i tillegg en gave som skiller seg ut. Men, man finner jo også mye gøy til seg selv der! 

Jeg koker over for øyeblikket, det er “bare” 22 grader i Oslo, mens inne i leiligheten er det nok rundt 35. . Og Spania imorgen, håper nesten det er kaldere der, haha!  

19 kommentarer
    1. Hjelper ikke å skrive øverst i artikkelen at du samarbeider med de, du må skrive REKLAME i første setning hele tiden 🙂

    2. Elsker å lese bloggen din Sophie! Du er så inspirende og ekte! Helt siden jeg møtte deg i Oslo på klessalget, så har bloggen din vært en favoritt! God tur til syden, kos deg masse og nyt det fine du <3

    3. Hei, Sophie!
      Jeg leser bloggen din fast og har fått med meg at du har vippe extensions. Det jeg lurer på er om det er mulig å bruke løsvipper hvis man har vippe extensions – jeg skal nemlig ta extensions, men bruker løsvipper til vanlig og har lyst til å kunne bruke ekstra lange løsvipper hvis jeg skal pynte meg litt. Går det an å bruke løsvipper “utenpå” vippe extensions, eller blir extensionene ødelagt av det? Elsker forresten både deg og bloggen din, du er så utrolig nydelig!!

    4. Jeg har lest bloggen din fast i flere år, men en ting er jeg svært missfornøyd med. Bloggen din har blitt en stor reklameannonse. Du reklamerer for ting og skryter av hvor bra du synes det er, når sannheten er at hadde det ikke vært for at du får det gratis, samt penger for å fortelle om det, hadde du aldri ville hatt det selv. Vi får nok reklame i posten og prakket på oss mellom hvert TV-innslag, så kan du ikke heller skrive om deg selv og hva du faktisk liker, i stede for å prøve å lure både deg selv og oss med at du bla. plutselig liker spisepinner med enhjørninger på. Du har inspirert meg ofte med ting og tang, men jeg blir ikke inspirert til å kjøpe slike ting, når jeg vet at du blir betalt for det.

    5. Så utrolig god idè med kartet og det å feste klistremerker alle steder man har reist! Det fikk jeg lyst til å gjøre selv også 🙂

    6. Åhhh legg ut mere sånne dilledall ting.. er så morro å få inspirasjon!!!!:D digger smaken din <3

    7. Tips til dette med verdenskarter: på EnklereLiv har de skrapekart! 🙂 Veldig gøy! Det er et stort verdenskart, ikke akkurat stort nok til å dekke en hel vegg, men grei størrelse. Det er slikt skrapestoff som det er på flakslodd osv, så kan du skrape de landene du har vært i, og da blir de en annen farge 🙂 Jeg og en venninne kom over det, det er kjempe kult!

    8. Åååh, tusen takk for tipset om alphageek! Takket være deg fant jeg koppen “Queen of fucking everything” som jeg har lett etter på nett (særlig ebay men aldri funnet den!) i hundre år! 😀 Dette gjorde kvelden min!
      Elsker bloggen din, Sophie Elise! Du virker som en fantastisk sjel 🙂

    9. Har selv akkurat dette kartet hengende over sofaen! Litt lærerikt av og til, men for det meste fint å se på 😉

    10. Jeg holdt nesten på å svime av i varmen, når jeg var i Oslo fra søndag til mandag.. Dro på Blåtur med jobben min, hadde jo selvfølgelig ikke peiling på hvor vi skulle, ikke mye klær hadde jeg med heller. Gikk rundt i 2 dager med mørk og trang dongribukse, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg