klessalget i går

Bilder fra klessalget i går. Jeg har på meg en jumpsuit fra madlady.


Hei dere! I går hadde jeg, Stine Steen og Andrea Badendyck et velykket klessalg med flere hundre oppmøtte, og kø rundt hele bygget! Flere hadde ventet i mange timer, og vi holdt på i rundt fire timer før alle hadde vært inne og kjøpt seg noe. Desverre, men ikke uventet, ble mye stjelt på klessalget. Andrea hadde advart meg mot at det kunne skje, hun har jo hatt klessalg før, men jeg trodde ikke det kom til å være så ille som det faktisk var. Noen klarte å stjele en parkas, hvordan i alle dager er det mulig, når vi til og med hadde to vakter – og vi bare slapp inn 15 om gangen? Haha, godt jobbet må jeg si!

Sett bort fra det var det utrolig koselig å møte alle, og jeg må takke for alle fine brev, klemmer og hilsner jeg fikk fra dere. Det gjorde dagen min fantastisk fin ♥  jeg hadde veldig dårlig samvittighet ettersom alle mine klær hadde vært i boden og luktet kanskje litt . . hehe, bod. Jeg har jo vasket alle, men de måtte likevel ned i boden igjen grunnet lite plass i leilugheten, men det går bort etter en vask igjen. Folk ble faktsik litt desperate etter klær virket det som, jeg måtte sikkert 5 ganger stoppe folk fra å ta ut klær fra søppelbøtta og bruke dem (klær jeg hadde kastet underveis altså). Men, håper alle som var der fant seg noe de likte, enten fra meg eller de andre. Jeg planlegger å ha ett slikt salg i året sammen med de andre, og neste gang kommer jeg til å selge mer merkeklær 🙂 Jeg har faktisk ikke telt opp alle pengene jeg fikk inn, men skal gjøre det og oppdatere dere på hva som skjer med dem etterhvert. 

Nå skal jeg på et møte som jeg gleder meg veldig til, forteller dere mer senere idag! Klemzzz. 

36 kommentarer
    1. Virket som det var vellykket til tross for at det dessverre da ble noe stjålet 🙁
      Det syns jeg er utrolig frekt og dårlig gjort 🙁

    2. Hvis enkelte er så lavmål at de stjeler, så er det jo nesten slik at dere kunne ha hevet prisene og satt alarmer på plaggene..

    3. Hva er greia med å stjele når det dere solgte nesten var gratis fra før? Idioter! Til tross for 3 timer i kø var jeg fornøyd med ny bluse og kjole, og for å møte dere selvfølgelig! 🙂 dere er flinke! Et tips til neste gang er å kanskje lage et køsystem med gjerder/bånd, for det var veldig mange som stelte seg foran og kom inn etter 5 min…men det er vel sånn det blir.

    4. Det at folk alltid må stjele irriterer meg så.. Dere selger billige klær, hvor pengene går til en god sak, og da er det det siste folk burde gjøre. Men slik er det vell alltid. Godt å høre at dere koste dere til tross for all stjelingen. 🙂

    5. Utrolig teit og barnslig at jente stjeler når dere setter i stand noe så bra og klærene er så billige uansett! Jeg må nesten le.. Men, fint å høre det ble en suksess! 🙂

    6. Folk er så frekke! Skjønner ikke at de kan gjøre det! Men finnes jo noen slike folk også da! Må nesten le litt av dem 🙂 Og smarte når de lurte vakter også, som du sier! men jaja. Koselig om du og dere andre vil kikke innom bloggen min, ikke veldig erfaren så men koselig hvis dere vil kikke 🙂

    7. KAN DERE HA DET ET ANNET STED, FORDI DER DERE HADDE DET I GÅR ER SÅ LITE! DET BLIR KJEMPETRANGT OG LITEN PLASS!

    8. ååh … meg og noen venner kom helt fra sørlandet og er veldig lite kjent i Oslo, så vi fant aldri frem til klessalget … 🙁

    9. Det var kjempehyggelig å møte deg også ! du var så utrolig snill og hyggelig, tok bilder, ga meg klem og snakket med meg, jeg kunne ikke ha håpet på mer! <3 <3
      Fikk også med meg mye fint hjem selv om jeg kom litt sent inn og nesten alt var borte 🙂
      Det eneste jeg syns var litt dårlig var køen, ved døra ble det mye dytting og det var mange som liksom kom for 5 min siden som fikk slippe inn, mens vi som hadde ventet i ca 3 timer ikke fikk komme inn...
      Men var virkelig verdt å vente, kommer til å møte opp mye tidligere neste gang !

    10. Du vet det bildet på bloggen til andrea badendyck sin blogg ? da ser du ut som en dverg, du er ikke så tynn som du prøver å vise at du er, haha ble sjokkert

    11. Du påstår at du er så reflektert og smart, men det tar 2 dager før du dropper å skrive (adlinks) ?
      Håper du får en saftig bot. Meldt videre hvertfall.

    12. Jeg er egentlig ikke overrasket over at noen kunne stjele. Dere burde ha alarm på klærne slik at hvis noen tar, så piper det. Så vet dere hvem som tok. Sånt skjer når det er så mye folk og på et sted.
      Men glad for at det ble bra og vellykket! 🙂

    13. Det var kult, men jeg hadde gledet meg i ganske lang tid og dro helt ifra Kristiansund(ved Molde) for å komme på det, var der 11.30 og ventet i kø helt til 13 og var ennå ikke kommet inn før jeg og venninna mi bare måtte gå siden alt som var å få tak i var solgt ut…. neste gang kanskje ha et større lokale og slepp inn flere…? Var utrolig kjipt, kult å være der så klart men ekstremt kjipt å ikke få seg noe når man hadde dratt så langt for å være der…

    14. Det var så kjekt ! Gleder meg til du skal ha det igjen, jeg kom helt fra Rogaland for å kunne kjøpe klærne deres. Elsket klærne jeg kjøpte av deg, tusen takk for jeg fikk møte deg. Du er virkelig en snill og god jente, digger deg !

    15. Hei! Jeg lurer bare på om det er trygt å bestille noe fra Lookbookstore.co? Og shipper de til norge? Tror jeg har sett at du har hatt noen plagg derfra 🙂 hadde vært fint om du kunne svart

    16. så gøy! Lurte på en ting, hvordan var det å flytte fra Harstad? Fra alle vennene dine og familien? selv er jeg en skikkelig familie og vennejente og skal flytte fra de i sommer til hovedstaden og kjenner ikke noen der, gru-gleder meg skikkelig. Skal begynne å studere noe jeg gleder meg veldig til da 🙂

    17. Jeg dro dit en tur i 2-3 tiden, men var så lang kø og jeg måtte rekke flytoget kl 15.20 til Gardermoen! Jeg så deg i vinduet da, det er jeg veldig glad for at jeg fikk <3

    18. Hvor mye penger fikk du/dere inn til sammen? Kommer du til å dele litt med kjæresten og litt på leiligheten før du gir resten til veldedighet? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg