midt på treet

Kjole fra nelly HER (reklamelenke)

Hei! Dette er virkelig en dag hvor mye skjer, for jeg er nødt til å ordne alt klart før salget i morgen, og så er det rett på Miley – som forresten er i Oslo akkurat i dette sekund, helt sprøtt å tenke på for meg som har vært blodfan siden jeg var 12 år. Jeg ser opp til henne, virkelig! Uansett, i dag startet jeg min onsdag med lunsj og Helfner, som forresten har skrevet Lionheart med meg! Er det bare jeg som synes terningkast 3 i VG er sykt bra? Haha, det er jo samme som Miley fikk på bangerz, og jeg vet at jeg ikke er Adele akkurat, så for min sjanger og min erfarenhet synes jeg det er tommel opp, uten tvil! Fikk nettopp vite at Lionheart har blitt listet på mp3, så sykt kult! Da er den vel offisielt på radio, da! 

Etter en koselig lunsj tok jeg turen til Beths beauty for å fikse litt opp på brynene. Er 99,99% sikker på at hun som ordner mine heter Lene, men hun snakker sånn sørlandsdialekt jeg ikke alltid forstår helt, hehe. Men, hun er herlig og ikke minst supergod på hva hun gjør! Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og følte meg plutselig noen hakk eldre også 🙂 Etter jeg var ferdig der dro jeg hjem, så på et møte, nå er jeg hjemme igjen og venter besøk for å pakke klær. Stress, men gøy!

Snakkes senere, eller kanskje på Miley / i morgen <3 

 

86 kommentarer
    1. Hei Sophie Elise 🙂
      Jeg bare lurte på hvor mye en helg (fre-søn) koster sånn ca. på det hotellet du pleier å sove over på, for to voknse (altså dobbeltrom). Det står ingenting på hjemmesiden dems, som jeg fant hvert fall, så da tenkte jeg å spørre en som har sovet der en del ganger! 🙂
      Håper på svar fra deg, fine deg <3
      Kos deg masse med klessalget og Miley-konsert!! 🙂

    2. vet du ka, terningkast e etter min mening en undervurdering av den sangen! den e kjempe bra!! får gåsehud når æ hører den 😀 og alle mine venner e enig, du burde i hvertfall fått terningskast 4 helst 5!!!!

    3. Hvorfor redigerer du huden din? Man ser at du har redigert huden på pannen din. Kan du ikke bare være som du er? 🙁

    4. Du har altså blitt så pen. Du har alltid vært nydelig men du er helt nydelig nå! Du ser også så gla ut, noe som skinner ekstra gjennom! Nydelige Sophie

    5. herlighet så nydelig du er sophie! og så lurte jeg på om du har noen tips til dokumentarfilmer? gjerne om hvordan dyr kan ha det (noe ala the cove), universet, sinnslidelser eller va som helst egentlig haha. jeg og kjæresten er like nerds som dere og trenger tips til nye filmer å se. kanskje du kan lage et innlegg om det?

    6. Du har så nydlig smil ! 🙂 Jeg har fulgt bloggen din i mange år nå å er 100 prosent sikker på at du er en veldig god person 🙂 Om du har silikon, hva så? Det er jo ikke bare deg, det er kjempe mange andre også. Om du har restylan, mange andre har det også. Hvorfor skal DU få så mye hat irundt akkurat dette ? :O Jeg syns du er nydlig!

    7. Brynene ble kjempefine, men jeg synes den stylen du hadde på brynene før var finere! Du så plutselig så mye eldre og seriøs ut, du passer den gamle looken din bedre etter min mening 🙂

    8. Jeg tror Lionheart kommer til å bli en av årets skikkelige sommerhits. Hører hvertfall på den hver eneste dag jeg har måttet stå opp litt for tidlig og ikke er helt klar, for klar blir jeg etter sangen.

    9. LIONHEART <3 <3 Dere er så flinke.. Gleder meg til å spille denne låten på repeat! hørte den på kjøpesenteret idag, alle stod og små dansa..

    10. Brynene dine ble utrolig fine! Hvor er det du ordner dem og er de bare blitt farget og “stusset” på? Og gratulerer så mye med Lionheart Sophie, du har en lys framtid foran deg og jeg gleder meg til da du slipper ut sanger som du selv har skrevet! 🙂

    11. Kommersiell musikk (pop) er som romantiske komedier, får ytterst sjeldent nevneverdig bra terningkast, selv om produktet blir godt likt blant folket. Låten din er fengende, og folk liker det, det er det som teller.
      Regner dog med at mange kommer til å hate låten etterhvert (som med andre landeplager), noen av prinsipp, andre fordi de kommer til å høre den altfor mye i løpet av sommeren.
      Blir spennende å se(høre) fremtidig arbeid, lykke til! 🙂

    12. Jippiii! Endeleg har du sånne bryn du burde ha! Kjempefine, aldri forandre dei og form/smink dei akkurat som det der for resten av livet, haha!

    13. Lionheart ligger jo faktisk som nummer 4 på den norske topplista @ spotify også. Gratulerer med vellykket låt, det er så fortjent! 🙂

    14. Hei Sophie Elise.
      Jeg så en video her for ikke så lenge siden: http://www.youtube.com/watch?v=RsDtN756rm4 . Og reagerte veldig på hva disse guttene sa. De mente at du skulle være deg selv, men du måtte shave armene og hårene over leppa, og du skulle ikke være “easy to get” for da var en hore. Sikkelig slut-shaming her…. Og vidioen heter: what guys look for in girls…. ikke disse tre idiotene men altså hva ALLE gutter likte i jenter… så latterlig
      Synes du burde se den, og hva synes du om dette?

    15. Uupsi, man ser at du igjen har tatt for mye hvitt i øyene og redigert huden i pannen og under øyene. Du burde kanskje ta et kurs i photoshop, det er veldig tydelig :/
      Men fantastiske øyenbryn! <3

    16. Synes det er ganske dumt av deg å skrive: MILEY I KVELD, SES DER?
      Når du så og si unngikk de fleste på konserten, jeg sto rett ved siden av deg, og til å med prikket på deg, men da unngikk du meg. Skjønner hvis det ble for mye, men da burde du ikke skrive: SES DER? og slikt, når du helst bare vil unngå folk. Ble ganske skuffa når jeg ikke fikk tatt bilde med deg, for jeg har fulgt bloggen din i en evighet, og du er en fantastisk person. Men fikk et ganske dårlig syn på deg i går.
      Du er utrolig overlegen rett og slett. skuffende!

    17. Helfner prøvde å voldta en bekjent av meg. Tok henne med på hotellrommet, men når hun sa stopp gav han seg ikke, rev av henne buksene, hun greide å sloss seg løs, løp som et helvette!

    18. Helene: Personlig syns jeg det er utrolig flaut at folk holder på som deg. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, er du 12, så ok.
      Sophie er ikke fritt vilt for fans som deg bare fordi du har lest bloggen hennes i alle år. Det er MANGE som har lest bloggen hennes i alle år. Hvis du snur på situasjonen, så bør du være i stand til å se hvor utrolig dum denne meldingen din er. Sophie er en PERSON, et MENNESKE, med følelser – som deg selv. Kanskje hun ikke følte for å snakke med fremmede i det øyeblikket? Kanskje 1000 andre har prikket henne på skulderen i løpet av kvelden? Hva vet vel du?

    19. Kommer du til å gi bort pengene du tjener på klessalget til veldedighet, som kenza gjorde, eller beholder du pengene du tjener selv?

    20. Står ved bassenget på hotellet mitt i Ibiza, danser med en drink i hånda og lionheart på repeat 😍 fantastisk sang i sola og på ferie! Passer ekstremt bra i Party øya – Ibiza! Anbefaler at du tar turen hit med kjæresten!

    21. Hørte akkurat hele låten din for første gang nå 🙂 Gratulerer med kjempebra singel, Sophie! Jeg liker både deg og låten!

    22. Slutt å rediger deg selv i photoshop, du er mye penere uten redigering! Og bryna så utrolig bra ut!

    23. Jeg synes det var jævlig dårlig gjort at når jeg og venninnene mine møtte deg utenfor hendrix hair i Oslo i går kveld så gadd du ikke å ta bilde med oss. Vi er faste lesere av bloggen og synes derfor dette var jævlig dårlig gjort, for vi bor ikke i Oslo og har ikke muligheten til å møte deg når som helst. Uten oss hadde du ikke hatt muligheten til å spille inn sang, være på tv eller selge klær i dag og derfor burde du ta litt mer ansvar og hvertfall ta ett bilde som tar maks 30 sekunder med fansen.

    24. Anonym 17:47: Hun hadde nok tusen ting å gjøre før klessalget i dag, i tillegg til å dra på Miley Cyrus konsert etterpå. Det er synd at folk skal være så harde mot henne hvis hun ikke er i godt humør når man ser henne eller ikke vil ta ett bilde.
      Prøv å sett dere i hennes sko, som sikkert ofte får jenter hun ikke kjenner som vil ta bilder, og det er ikke alltid du har tid eller lyst til å posere med noen man ikke kjenner. Jeg tror det må være ganske krevende å ikke kunne være i offentligheten uten å føle at folk gjenkjenner meg, hadde det vært meg hadde jeg konstant følt meg stresset.

    25. Hei!
      Jeg var på klessalget ditt istad ig kjøpte med meg en bukse og en kjole. Når jeg kom hjem så ser jeg ser jeg at kjolen har FLERE hull, og de er store også. Verste er at de er på forskjellige steder på kjolen. Det er umulig å få gjort noe med den, vet du om vi kan få gjort noe med saken ?

    26. Hørte nettopp på sangen din! Og sagt rett ifra hjertet! DETTE MÅ DU GJØRE FLERE GANGER! Sangen din var syk bra, kjempe fin og behagelig stemme å høre på. Sånn musikk er det jeg kaller ”musikk i mine ører” ! Hadde vært kjempe kult om du hadde kommet ut med en musikkvideo også til den sangen. Dette syns jeg du virkelig skal satse på! 😉

    27. Trine: dette skjedde etter konserten og hun holdt på å hente klær fra en varebil som vi sto rett ved siden av, det tar jo ikke mer enn ett par sekunder å ta bilde og hvis hun var sliten kunne hun bare sagt at hun var det i stedet for å ignorere oss,for det var ganske frekt og uten oss hadde hun ikke hatt muligheten til noe av de hun gjør i dag. Og jeg hørte at hun ikke tok bilde med MANGE av fansen på miley konserten og dette var veldig dårlig gjort.

    28. Vil bare si til de som synes det var dårlig gjort at hun ikke tok bilde med dere på konserten: hun ville sikkert følge med på senen istedenfor å bare ta bilder sammen med folk, det er ganske slitsomt i lengden. Jeg skjønner at dere vil ta bilde, men se det litt fra hennes side 🙂
      Sophie er en skjønn person, og jeg tror ikke det finnes noe vondt i henne, hun har nok hatt ekstra mye å gjøre de siste dagene.
      Også vil jeg si til deg Sophie at det var sykt koselig på klessalget i dag, skulle ønske jeg fikk pratet mer med deg, men det var jo ganske mye stress og mange som ventet på å komme inn! Fikk ikke gitt deg personlig kompliment på sangen din, men jeg digger den iallefall!
      Var veldig artig å møte deg, du er så søt og pen!

    29. Harstaddama har bare litt divanykker. Blir sånn når man kommer fra ingenting og får for mye oppmerksomhet på alt løshåret, plastleppene og silikonen.
      Narsissist.

    30. Anonym 23.02
      Du syns det er frekt og dårlig gjort, men husk at dette er DIN subjektive mening. Jeg skjønner godt om hun blir drittlei dere småunger (eller hva du nå er) som henger etter henne konstant. DU ER EN FREMMED, kunne du gjort det med andre fremmede kanskje? Som ikke er kjendis? Tror ikke det nei.
      Hun kan jo ikke stoppe opp for enhver person som spør, da kommer hun seg jo aldri noen steder. Skjerp deg. Det er ikke takket være DEG at hun har kommet opp og frem..

    31. Når du skal gjøre mest mulig for å få tykkere lommebok, men ikke har tid til å gjøre blogg-jobben skikkelig som andre bloggere er det på tide å prioritere annerledes. Du har ikke prioritert bloggen så mye å bra som du burde før siden surfeturen din!

    32. S O P H I E E L I S E:
      1: For en hærlig vakker jente du er!
      2: Synes du er flink til å prioritere bloggen jevnlig jeg, og aldri kjedelige innlegg!
      3: F *CK HATERS
      4: Digger den dønn ærlige måten du er på, en av hovedgrunnene til at jeg leser bloggen HVER dag
      5: Endelig en norsk artist som lager musikk med TRYKK i, og ikke synger teksten på norsk-engelsk
      6: F *CK JEALOUSY

    33. Seriøst, jeg kjenner jeg får voldsom diare av småungene som sitter her og er rappkjeftet når det gjelder Sophie. Hvordan hadde dere likt å dratt på en konsert, og bli prikket på skuldra av hver og en som kjenner deg igjen? Det KOSTER faktisk penger å dra på konsert, også skal hun ikke få med seg konserten engang da alle vil ta et bilde med hun? Og samme med du som sier at Helfner prøvde å voldta venninnen din, hvorfor skal en nokså ‘kjent’ person prøve på noe sånt? Tror nok ikke han har problemer med damene da han ser nokså bra ut. Så den må du vel lengre ut på landet med.
      Lavmål.

    34. Du har altfor mye Restylane. Leppene dine ser ødelagt ut. Sånne lepper man får av å injisere mye Restylane over lengre tid :/

    35. Camilla: Sophie er en av de bloggerene som faktisk BLOGGER hver dag, og jobber MYE bak kulissene med andre møter osv, så vi skal få interessante ting å lese om! Jeg tør påstå art Sophie og Marthe Borge er de mest hardt arbeidene bloggerene på topplisten på blogg.no, hvertfall.. Så den kommentarer ser jeg ikke hvor kommer fra.
      Og, klessalget er ikke for “å få tykkere lommebok”, hun har nevnt flere ganger at hun ønsker å donere bort pengene! Hadde hun villet tjene penger selv kunne hun tatt hvertfall dobbel pris på alt.

    36. Trine: tykkere lommebok, JA, jeg nevnte at d har vært dårlig blogging siden før surfeturen. Dårlig blogging kommer vell av at hun har for mye å gjøre. For mye å gjøre = mere penger! Snakker ikke om klessalget, de pengene er lommerusk i forhold til hva hun egentlig tjener, det er en grunn til at hun ikke har bruk for de selv. Snare oppdateringer en gang pr dag mener ikke jeg er innafor. Noen tilfeller to innlegg på en dag der ett innlegg er korte og ett linnlegg der hun igjenn har reklame for å tjene penger..

    37. Perfekte bryn. Du så mye eldre ut med de brynene. De ga en fin helhet til ansiktet ditt. Veldig pent 🙂

    38. Tror aldri jeg har sett deg med så fine bryn før, de gav en veldig fin helhet til ansiktet ditt og så veldig velstelt ut. du ser fantastisk ut 🙂

    39. Så fin du er! Og wow for noen bryn! Helt nydelig er du! Et spørsmål: hvordan fikser du brynene? Er det bare napping og farging eller fyller du dem på på et vis? Har så lyst å få dem stelt selv. 🙂 Håper du svarer. Takk på forhånd. Elsker bloggen din! <3

    40. Hei:) jeg bor i Harstad og jeg har en venn som er kjempeflink å synge:) og jeg tror det hadde betyd kjempemye for henne at du hadde hørt henne synge<3 hun heter Marie og bor i kasfjord men vis du kunne så kan du bare sende meg Mail eller noe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg