kanskje feelgood

Ah, dette er en god dag! For det første er det sol og sommer i oslo, selv om jeg har vært inne og pakket til klessalget blir man i godt humør! Og, når vi snakker klessalg. Jeg ble ferdig med alt jeg skulle pakke nå, og det ble 8 helt fulle søppelsekker. Da regner jeg med alle skal få med seg noe hjem! Jeg hadde også et superhyggelig intervju på NRJ mens jeg holdt på med pakkingen som dere kan høre HER ♥ På toppen av alt det fine har jeg en full pose smash som venter på meg, og smågodt!!! Og Mathias er ute av huset, så jeg får alt for meg selv!!

Ellers er Lionheart nummer 4 i norge på spotify, det gleder hjertert mitt (og forhåpentligvis deres også, som kanskje synes sangen er feelgood?). OG – om dere vil kjøpe sangen på Itunes, finnes den HER. Det var noen som etterspurte det, med tanke på å ha den som ringetone på mobilen/få den på cd, så da er Itunes veien å gå!

Det er veldig hyggelig å høre deres “personlige” tilbakemeldinger om sangen, som at dere hører den i bilen, i gymtimen, friminuttet eller uansett hvor. Håper noen der ute klarer å skape fine sommerminner til den, det var jo hele poenget . . 🙂

Her er den offisielle youtube-videoen! 

Nå skal jeg spise en HEL pose smash, ligge i sofaen å være stygg mens jeg ser repriser av sex & the city. HALLO, kan det BLI bedre?!?!?

147 kommentarer
    1. hei hei du søte deg!!! det er en kjempe bra sang og jeg hører på den mens jeg øver på engelsk tentamen
      ønsk meg lykke til
      du e så sin sykt fin!!!! stor inspirasjon

    2. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen 😀 den er stuck in my head 😀 er helt sinnsykt kul å høre på den på full guffe i bilen 🙂 gikk på repeat i bilen i dag til og fra jobben 🙂 du er så flink Sophie :)!

    3. Dette vil nok høres overraskende ut, var like overraskende for meg, men de første gangene jeg hørte sangen din Sophie, fikk jeg tårer i øynene! og jeg er ikke en som gråter lett. Det var på en måte den samme følelsen jeg fikk den gangen Justin Bieber fikk sin første hit, det å se på at idolet ditt lykkes det er en tårevåt opplevelse.
      Er så stolt av deg:)

    4. Sangen er faktisk sykt fengende, jeg ble i alle fall positivt overrasket og håper du kommer ut med flere sanger etterhvert! Er i alle fall lagt til på spotify og kjøpt på itunes 🙂

    5. Du er så flink! Du må være kjempe stolt av deg selv, med tanke på alt du å har fått til oppgjennom årene! Elsker sangen! Stå på videre fine deg 🙂

    6. Elsker sangen, hører på den hele tide. Full guffe i bilen, på anlegget og headsettet! Sangen gjør meg så utrolig glad å jeg føler at jeg bare drømmer meg bort fordi jeg føler sangen beskriver meg / hva jeg føler <3

    7. Du er så utrolig talentfull, sophie! Du er et kjempe godt forbilde, og jeg skal på Miley sin konsert imorgen, men jeg blir faktisk mer glad om jeg ser deg enn henne 😀

    8. Haha, liker godt sex and the city! Feelings good.
      Har kjøpt din singel på iTunes, og lastet ned på itube i tillegg <3
      Har lagt til på spotify og, har bare gratis versjon så 🙂
      Ser også på sex og singelliv akkurat nå. Herlig!!

    9. Helt sinnsykt bra sang og utrolig fin stemme! Virkelig en fin sommerlåt, gikk på senteret idag og hørte den nesten i alle hippe klesbutikker, og kunder som nesten var på nippet til å danse.
      Har fulgt deg siden du startet, men jeg visste du kom til å komme dit du er idag. Det er kun slike som deg som virkelig står på, og driter i hatets som kommer så langt som du har kommet. Og du er bare 19 år!
      Du er har stor fremtid foran deg, det er jeg sikker på, og vil gladelig følge deg hele veien 🙂

    10. Helt imponert over hva du har klart å fått til ! Dyp og fin tekst, en helt nydelig stemme som står i stil med jenta ! Du er super dyktig:) sangen går på replay på spotify hos meg hvertfall 🙂
      Gratulerer så mye, det kommer til å bli en stor hit med mange minner hos de fleste inkludert meg :))

    11. Du ser så glad ut for tiden. Det er virkelig fantastisk å se deg slik, jeg blir veldig glad av å lese og se at du har det så bra. Du inspirerer alle der ute til å se fremover og til at alt kommer til å ordne sg til slutt!! jeg er så glad på dine vegne at ting endelig har falt på plass for deg, med tanke på alt du har vært i gjennom. Jeg personlig har endret syn på deg, du beviser gang på gang hvor godhjertet person du er dette gjør at jeg digger deg bare er og mer. En ting jeg tror er veldig viktig som du formidler til leserne er at du er deg selv 100%, og det er noe jeg setter veldig pris på.
      Og den sangen din var bare helt fantastisk fin! du har virkelig et talent.

    12. Hørte sangen for for første gang rett før jeg skulle på jobb og den har vært stuck på repeat i nesten 6timer.
      Skal være en bra sang for at de sitter på hjernen min. Den er awesome!
      Kunen du ha lagt ut teksten til sangen?

    13. Bra Jobba, Sophie Elise! Jeg elsker sangen din, jeg går på dansing og vi skal kanskje bruke den sangen 💕 Jeg er glad for at du har det så bra nå. Jeg bor i Oslo/Haugenstua og det er så umulig å møte deg 😭 Jeg så deg en dag vente på trikken, men bussen min kom så jeg hadde ikke valg.. dumt gjort av meg! Jeg driver å synger den, haha! Elsker den og jeg håper den blir nr.1 i Norge 😍💕 Klem fra meg!

    14. Jeg håper du vet hvor utrolig stolte mange av oss er av deg, Sophie. Du er så utrolig dyktig i jobben din som blogger, og det er noe vi alle setter pris på! Jeg har vel aldri kommentert her før, men dette fortjener du å vite, så jeg håper du tar det med deg videre. Jeg er glad for å kunne si at jeg er en av de som “alltid” har likt deg og trodd at du kan komme langt, så fortsett nøyaktig slik du gjør og alltid vær deg selv!! Vi heier på deg, flinke deg!! Masse kjærlighet <3

    15. Sangen er så fin,hører på den hele tida.Du synger så fint,ble skikkelig overraska,den er drit bra!!😍😍

    16. Elsker sangen din❤️du har den bra stemmen jo!,og den hører faktisk litt ut som tone damli syntes jeg:) stå på!

    17. Hei Sophie! <3
      Jeg personlig digger denne nye sangen din, hører på den om og om igjen, blir ikke lei! 😀 Gleder meg virkelig til, hvis du skal lage andre sanger, og høre de også 😉
      Forreste, stå på videre, du er kjempeflink. Ikke ta deg nær av de som er så kritiske og snakker dritt om/ til deg, de er bare sjalu og har så mange fordommer. Så det er uansett best å bare ikke la seg bryte ned av dem. Husk, du er superpopulær, så selvøfgleig vil de prøve alt for å rakke ned på deg, men ikke bry deg! <3
      Fantastisk blogg, stå på videre! <3 🙂

    18. Jeg hører på sangen mens jeg steller meg på morgenen og når jeg kjører. Minner meg veldig om kjæresten min som jeg dessverre setter litt for lite pris på. Den får meg til å huske hvor heldig jeg er som har han 🙂 Har fulgt deg siden starten, hørt/sett alle intervjuer/avisinnlegg/tvintervju osv som finnes av deg. Har en stor drøm om en gang å kunne møte deg. Du er en stor inspirasjon for meg!

    19. Forresten er den utrolig fengende og får meg i et så godt humør! Denne betyr mye for meg <3

    20. Dette er ikke for å være ekkel ellernoe, men smash er stappfullt av palmeolje. Siden du vil gi pengene fra klesskapet til regnskogfondet regner jeg jo med at du bryr deg om miljøet, og da burde du styre unna palmeolje! Klandrer deg ikke, er ikke alle som vet det, men palmeolje er en av grunnene til at regnskogen forsvinner 🙁

    21. Når jeg så på sex og singelliv for første gang var du type 5 år:p hoho nå følte jeg meg gammel!!!!!

    22. Du sku ha hørt folk her i Harstad, alle bare “trur ho at ho ska bli berømt med en sang der stemmen e stasha opp i studio?” Vent nu bare til ho syng live, folk latterliggjør dæ og æ høre skjeldent nåkka positivt. Og detta e folk æ omgås daglig, venna, familie. Men vet du ka æ gjør? Æ skryt dæ opp i skyan, æ sir at æ syns du e tøff, modig, flink. Æ sir at æ syns d e imponeranes å se ka du har fått tell i livet ditt. Greit nok e du ung og kan av og til komme med noen “umodne” utsagn, men herregud sånn har vi alle vært! Du gjør det stort kjære dæ, æ har trua på dæ og æ glæde mæ til fortsettelsen! Stå på videre med samme pågangsmot. Æ kommer til å fortsette å backe dæ opp selv om det sikkert ikke har noen som helst betydning førr dæ, for æ syns du fortjene det. Forestn så e æ 27 år 😉

    23. Tar av meg hatten Sophie, som jeg har sagt i mange år. Dette går veien og hva folk hjemme og andre steder måtte si……drit i det. Janteloven lever sterkt i landet vårt og ingen unner andre suksess.
      Unner deg det beste og det vet du. Sees på lunsj snart!

    24. Thefashionablemom: Det er musikkvideoen. Du ser den dråpen i midten, inni der er det løver ellerno. Det er musikkvideoen

    25. Du har den mest behagelige sangstemmen jeg har hørt! Helt nydelig. Syng mer! Hadde vert utrolig gøy om du hadde lagt ut en coversang eller no på bloggen snart 😀
      Igjen, helt utrolig nydelig stemme! Har ikke ord

    26. Eg ELSKAR sangen, den går på repeat i bilen, og eg synger med for full hals sjølv om eg høyrest ut som ei kråke som lider. Ja, skikkelig feelgood, eg både smilar og dansar med når eg høyrer den. Håpar du kjem med fleire sangar etterkvert! 😀

    27. Veldig fengende! Guttene på skolen sitter og hører på den når de forbereder seg til eksamen, du kan tro det er litt allsang også 😉

    28. Bare lurer på en liten ting haha er det sånn at du sitter hjemme og hører på sangen din? fordi jeg har fått den på hjernen og syns den er så sykt fengene…så hvordan er du når du hører på sangen din?

    29. Rykteflommen.org
      SAVNET Å LESE SLADDER OM TOPPBLOGGERNE I NORGE? Frykt ikke, redningen er her! Les vår blogg Rykteflommen.org – vi dekker det som rører seg i bloggverdenen!
      Rykteflommen.org

    30. Hei! Du skal jo på hovefestivalen og dit skal jeg også! Kan ikke du komme med tips til festivalantrekk og hvor man kan få tak i det til en billig penge? Er jo ikke så alt for lenge igjen! Og trenger inspirasjon!
      Btw digger bloggen din!!
      Hilsen en fast leser:))

    31. Har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg VET at du elsker lange, tykke, unaturlige vipper og alt som kan minne om sånn en dukke ser ut, MEN du må begynne å tenke på om DU kler det!!!! For det gjør du ikke, øynene dine blir så tunge og det ser ut som du er dopa.. Ser det veldig godt på det bildet over her. ÅÅÅÅH kan du ikke bare få litt selvinnsikt! Selv om Barbie ser fin ut, betyr ikke det at du ser fin ut når du prøver å være henne.

    32. Kommenterer sjeldent, men ææh du burde se Rita Ora sin musikkvideo med ”I will never let you down”, en sånn type musikkvideo hadde vært perf til en sang av deg da? Syns bare generelt den faktisk var jævlig kul. Spesielt dansinga og at det er sexy uten å være drøy, selv om du antageligvis drar den litt lenger, men det er fett

    33. Syns det var altfor mye autotune helt i slutten. Det høres ut som en pc stemme noen har fiklet til med. Men ellers er sangen fengende:)

    34. Fengende låt! Og synes dette var behagelig å høre på og stemmen din er veldig fin 🙂 Bra jobba! Heier på deg!

    35. Idag er den store flyttedagen, vi flytter inn i helt ny leilighet som vi kjøpte for 6 mnd siden. Jeg ville bare si at sangen din står på full guffe, om og om igjen! Jeg vet at når jeg hører sangen din igjen om et år så er det disse flotte minnene jeg kommer til å ha 🙂 du er fantastisk flink Sopfie

    36. uff uff sophie, det er gelatin og rester an insekter(fargestoff) i smågodt. ikke vegetabilsk i det hele tatt

    37. Haha, SOPHIEEEE!! Etter at du skrev at du ville ha GOSSIPBLOGGER så har det blitt startet mange som driver å skriver om deg:p Har til nå funnet XGOSSIP, XXGOSSIP, RYKTEFLOMMEN, TOPPGOSSIP OSV.

    38. jeg elsker det at du har så godt forhold til kroppen din, det gir meg motivasjon til å bli like komfortabel med min egen. åh du er bra sophie elise <3

    39. heeeei! suuper sang, herreguud! den går på repeat hos meg hele dagen.
      Men jeg lurer på en ting :)) hvordan kommer man seg til hendrix hair fra nationalteateret?

    40. Nå sitter jeg og øver på matte eksamen og sangen din står på replay. Jeg sitter å smile, jeg får til alt og sangen din er fantastisk! Tusen takk!!

    41. Synes sangen er kjempe bra! Når en blogger lager en sang er det jo ikke rart det blir mye oppstyr, men må si jeg er VELDIG positivt overaska. Det her er en ordentlig hit, ikke bare PR. Heia deg 🙂

    42. DU BURDE SYNGE INN EN LIVE YOUTUBE-VIDEO, og få slutt på alt de sier om at du ikke kan synge uten autotune. VIS DEM, BEVIS DE TAR FEIL!

    43. Skulle det ikke komme en musikkvideo? 🙂 jan forresten hele sangen utenatt og jeg har hørt på den i hele går og i hele da! Elsker den!

    44. Sangen du har spilt inn er helt utrolig fin, jeg har blitt skikkelig hekta på den sangen 🙂
      Du har en så utrolig fin sangstemme og sangen i seg selv er helt ubeskrivelig 🙂

    45. jeg elskeeer sangen! den er sååå bra!!!!!!!!!!
      håper du lager mer musikk for du er flink<3
      stå på!

    46. Du synger helt fantastisk, elsker virkelig sangen å den går om og om igjen! Håper ikke det er den siste sangen du synger, elsker stemmen din 🙂

    47. utrolig bra sang. føler at man trengte en så bra sang nå, begynner å bli så lei av andre. Ble veldig posetivt overrasket. Bra jobba. Du var utrolig flink til å synge <3

    48. Uutrolig fin sang! Du synger så fint, og jeg går å nynner på den hele tiden! Stå på videre!!:) Pleier forresten å høre på den på håndballtrening, da synger alle med. Hehe

    49. Sangen din er UTROLIG fin. Jeg hadde aldri trodd at du hadde en så fin stemme (ikke ta dette på feil måte, altså). Du er MULTITASKER! Du er flink til å kle deg, til å holde deg i form, til å skrive og nå SYNGE. Jeg syns sangen din er fantastisk å høre på når jeg jogger, og generelt hele tiden, hehehe. Stå på, Sophie! Du er FLINK 🙂

    50. Hver gabg sola skinner hører jeg på den på repeat mens jeg soler meg brun i solsengen og livet er herlig! Så tror nok jeg kommer til å skape gode sommer følelser med den sangen <3

    51. Songen e kjempe fin! 😀 Høyre på den kvar gong eg e ute å kjøre 😉
      Du har og ein utrulig fin song stemme!!
      Kjempe bra, fortsett sånn 😀

    52. Jeg må ærlig innrømme at jeg er positivt overrasket.
      Trodde dette skulle bli no tull, men den er faktisk ganske bra!

    53. Å herregud Sophie, håper du skjønner hvor stolte vi er av deg! Fy faen for en rå sang, ny favoritt ass!!
      Elske dæ Sophie, du e så sykt bra<3

    54. Harry tekst på sangen, også kan man ikke høre at det er du som synger på grunn av overdosa av autotune..

    55. Det er ikke alltid jeg er enig i valgene du tar eller måten du lever livet ditt på, men sangen; den er jo utrolig catchy! Jeg hører masse på den og håper at du er stolt over deg selv 🙂 Ha en herlig dag! 🙂

    56. Overraskende bra! Dette er helt klart sommerlåten min! Har hatt den på replay helt siden den kom ut jeg <3 <3

    57. Har fått sangen din på hjernen jeg også. Hører på den når jeg kjører hjem fra jobb på kvelden. Da klarer jeg å holde meg våken!

    58. Hyller faktisk denne sangen så sykt. Du gjør hverdagen i forsvaret så mye bedre for oss alle. Vi elsker deg Sophie! Hilsen kjekke armyboys fra Skjold leir

    59. Jeg lot bare spotify stå på tilfeldig, og nynnet litt på sangene, men da Lionheart kom måtte jeg sjekke hvem som var artist. Jeg tenkte kanskje noe Demi Lavato eller Selena Gomez (og det er et kompliment!), og fikk sjokk da jeg så det var deg. Ante ikke at du hadde en slik stemme eller at sangen var såpass fengende. Positivt overrasket! 😀

    60. Er det virkelig du som synger? Ingen negativitet rundt det, men hadde aldri sett for meg at du kunne synge? Det her var jo ikke noe annet enn vakkert, helt nydelig! Traff meg rett i hjertet, nå står sangen på dag inn og dag ut!
      Håper virkelig det kommer flere sanger fra deg, du overrasket veldig. Stå på, Sophie! <3

    61. Jeg kommenterte for noen uker siden at jeg håpet dette var seriøse greier, og nå er jeg kjempeimponert! Hadde absolutt ikke forestilt meg dette. Veldig fin sang, den skal lastes ned!

    62. Elsker denne sangen, jeg og vennene mine hører på den hele tiden. Den kommer sikkert til og bli hørt enda mer på i sommer. Hvis det er mulig da, hahahah.

    63. Det var en dag i går. Jeg skulle bare høre helt random på noen nye låter på WiMP, og kom over denne yndlingen av en sang. Og hvem var det som hadde gitt ut den? Jo, det var du det. Dette er noe av det beste av en hit jeg har hørt på lenge. Hører på den hele tida jeg nå, og blir aldri lei av den. Håper du ikke gir deg med dette, og kommer med flere sanger utover! 🙂

    64. Hei Sophie 🙂 æ bruke aldri å kommenter på blogga, men æ må bare sei at HÆRREGUD korr vanvittig fin stemme du har. Æ mått bare finnj sangen din på spotify med ein gang å ha denj på party ista mi 😀

    65. Du har en fantastisk stemme !!! Men denne sangen var ikke helt min stil 🙁 Men alle har forskjellig smak 🙂 Men hadde vært kult om du gjor en cover av en sang eller no 🙂
      Skal jeg være heilt erlig trodde ikke jg det var du som sang i starten..
      Stå på! Håper å få høre stemmen din igjen snart :))

    66. Ja. det er uten tvil blitt sommerhiten min allerede! Nå kan sola bare skinne og jordbærene bare ligge klar ved solsenga helt til august – faktisk! 🙂

    67. Hei! Ble så nysgjerrig på sangen din, og må si jeg ble positivt overrasket! 🙂 Veldig fengende! Har du sunget den live enda? Klem fra trettiåring 😉

    68. heeei.
      Kjempe fin sang syns jeg ^^
      Jeg har noen spørsmål så jeg håper du kan svare på, velger å spørre deg 🙂
      Kan svare på mail om du ikke vil svare her om så ^^
      Skrev du sangen selv? jeg prøver å prøver men klarer ikke skrive.. vil liksom synge noe jeg har skrevet.
      Også vil jeg begynne å blogge igjen men har liksom aldri helt skjønt alt.. slit som tema øverst og linker og bra design osv… 😛
      Håper du kan hjelpemeg ^^

    69. Fy fader for en fantastisk bra sang Sophie Elise. Du har en nyyyydelig stemme og den sangen har virkelig truffet meg rett i hjertet! 🙂 så fengende og bra! Kjenner meg veldig igjen i teksten selv! Sangen din har gått på repeate hver dag i bilen og på telefonen siden den kom ut på spotify <3 elsker den! Du er en fantastisk sterk og flink jente! Selvom jeg ikke kjenner deg og aldri har møtt deg, kjenner jeg at jeg blir sikkelig stolt!

    70. Sykt kul sang! Første gang æ e inne på bloggen din å første gang æ gidd å kommentere noe som helst til noen æ ikke kjenne! Men følte det va dagens gode gjerning! Min nye sommerfavoritt<3

    71. Sangen din tror jeg kommer til og bli sangen til meg og kjærsten min! Jeg elsker stemmen din og bloggen din da! Håper du får en fin dag videre!
      Klem Miriam

    72. å herre, viste ikke at du kunne synge så bra!! Jeg hører på den hele tiden. på vei til skolen, på skolen, i bilen og overalt! Kjempebra jobba!

    73. Wooow! Du har en helt nydelig sang stemme!
      Dette er min nye favoritt sang <3
      Hører på den hele tiden, LOVE IT<3

    74. Sangen er kjempefin.men hadde vært bedre om de fjernet den lille robåtstemmen for hører ikke selve din sangstemme

    75. den var skikkelig fin den sangen, Sophie 🙂 det ska du være stolt av 🙂 håper den kan være en sang som kan komme på melodi gram prix til neste år 😉

    76. Du er veldig flink til og synge 🙂 Hørte på sangen i dag og den er allerede blitt en av mine favoritt sanger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg