a good day

Bilde fra shoot for noen uker siden. Foto: Håkon Jørgensen

Jeg sitter og ser på en dokumentar om tvangstanker fra sofaen hjemme, og føler jeg blir gal bare av å se på. Er det mulig? Jeg kjenner jeg også får lyst til å samle på døde dyr eller plukke manisk på føflekker, men jeg får spare det til et annet liv. Jeg fikk iallfall funnet fram til radiointervjuet mitt takket være deres hjelp! Jeg legger ved en link HER, så får dere høre meg snakke litt og spille av lionheart. Radiointervjuer er det som er lettest, spesielt når man er med noen man går godt overens med, slik som idag! Hør gjerne på intervjuet om dere ikke har spotify, da får dere jo hørt sangen. Så kommer det video på youtube også! Men ja, om dere enda ikke har hørt den på spotify, finnes den HER ♥ 


Dere, jeg gleder meg til å se alle på klessalget! Bra at så mange kommer, og håper alle får seg noe fint og kjøper klær. Jeg har bestemt meg nå for at inntektene (bortsett fra det jeg bruker for å dekke klessalget OG nytt klesstativ til meg selv) vil gå til regnskogfondet 🙂 Jeg har mye fokus på dyr både på bloggen og privaten, så nå ville jeg fokusere på noe litt annerledes som jeg også bryr meg om. 

51 kommentarer
    1. Høres ut som du drukner i autotune i sangen din.. Det høres jo overhode ikke ut som deg selv? Er du virkelig stolt av det? Hadde gravd meg ned i senga og blitt der i et par evigheter før jeg hadde turt å vist meg offentlig, dette er bare flaut.. Uff og fysj!

    2. Karoline over her har tydeligvis ikke peiling på hva hun snakker om. Det er tydelig lagt en herrestemme over sophie sin. Selvfølgelig er vokalen redigert og gjort 100% ren, men å kalle den druknet i autotune bare bekrefter din uvitenhet om musikk

    3. Too bad at du ikke bor i Bergen, skulle gjerne vært på klessalget :/ Men, men – noen andre får jo ta med seg noen fine nye klær hjem og pengene går til noe bra, og til regnskogfondet da, hahaha
      Neida, men jeg syntes det er veldig fint at du gir så mye av både deg selv og penger til fine formal og andre mennesker! :*
      (Hører på Lionheart <3 Den har vært på repeat siden den kom ut på Spotify, har bokstaveligtalt ikke hørt på noen annen sang, yay!)

    4. Skal være helt ærlig, jeg har kanskje ikke vært din største fan hittil av ulike grunner.men jeg må bare si, jeg digger låta! BWahh, har den på hjernen! bra jobba 🙂

    5. Hei, Syntest sangen din er rå bra. Hører vannligvis ikke på denne typen musikk men det er noe med stemmen din som gjør at man ikke kan slutte å høre på.
      Og til de som absolutt skal kommenter negativt; Før dere poster kommentaren eller sier noe negativt så tenk om det hadde vært deg! De fleste som sier noe negativt er bare jævlig sjalu og hadde aldri fått til noe like bra!
      Stå på, Sophie! Er det noe jeg gleder meg til er det å høre flere sanger fra deg! 🙂

    6. Så flott av deg å gi pengene til Regnskogfondet! Der trengs det penger. Ved å støtte de støtter du både miljøet og verden generelt + artene som lever der og mennesker som lever der 🙂 F.eks urfolkene som bor i regnskogene mister levekårene og levebrødet sitt ved hogsten og brenningen av skogen, og blir tvunget ut i totalt ukjente miljøer hvor de har problemer med å leve. Har stor respekt for at du gjør slike ting. Er selv veggis og brenner for dyrs rettigheter. Klem

    7. Hvilken størelser kommer de andre (husker ikke om det var ei eller flere) til og selge? Litt kjipt for meg som bruker M og komme hvis det bare blir solgt xs/s 😋 men ellers hadde det jo vært koselig å treffe deg da!

    8. Du er en fantastisk person med et hjerte av gull! <3 Kunne ønske jeg hadde mulighet til å komme på klessalget, men dessverre ikke 🙁

    9. Fantastisk bra sang! :)) denne kommer til å lage god stemning fremover. Du er superflink, stå på 🙂

    10. Hørte på sangen din første gang (så på repeat etter det) i morges da jeg tok meg en 10km lang løpetur. Jeg tror aldri jeg har hatt gåsehud mens jeg har løpt i steiksol før…

    11. Du er bare så skjønn:) Og herlighet, jeg spiller sangen på repeat om og om igjen her via radiolinken og gleder meg til den kommer på Youtube slik at jeg lettere kan spille den av når jeg ikke gidder kave med Spotify;) Tomlene opp, dette er en super sommersang, Sophie!

    12. Er så bra at du velger å støtte regnskogen! Og bare sånn btw så støtter man jo dyr da å, med tanke på at de jobber med å bevare regnskogen som er hjemstede for ekstremt mange dyr og viktig å bevare for at disse dyreartene som ofte bare finnes her, ikke skal bli utryddet!

    13. Hei!
      Jeg var nettopp inne på Spotify, det kan godt hende du allerede vet det, men sangen din er på 4 plass på topplisten for Norge! 😀 Sykt kult! 😀 Grattis <3

    14. Digger sangen din! Går på repeat hele tiden, skikkelig fengende! Ligger allerede på topplista på Spotify så jeg 🙂 Stå på videre, digger deg og bloggen din!

    15. Kan du lage et innlegg om hva du skal ha på deg på Mileykonserten? 🙂 har ikke hørt lionheart ennå, men jeg fleder meg!! 🙂

    16. Jeg synes sangen din var litt kul selv om ikke det er helt min sjanger 🙂 Men jeg er helt overasket over futten du har i stemmen din! Du er jo helt sykt flink! Pleide du å legge ut noen syngevideoer på bloggen din før? Jeg fikk jo lyst å høre mer av sangstemmen din! 🙂

    17. Må bare si at sangen din er råbra, hører på den nå<3. I dag i gymtimen satte læreren min på din sang. Så kult<3. DU er flink til å synge Sophie! Klem<3

    18. Jeg virkelig elsker sangen din! Den har gått på repeat på anlegget i bilen både til og fra skolen i dag, den er så fengende og feelgood! Bør kanskje roe ned litt så jeg ikke blir lei, selvom jeg tror at det skal mye til. Bra jobba!

    19. hansfru: Jeg har lagt ut sangervideoer før ja ! 😀 Det er bare å google sophie elise video games eller the climb, så skal det komme opp noe. Men, dette er veldig lenge siden da, så ikke vær for streng i dommen! 😀

    20. Åååå så sjalu på de som får kommet på klessalget! Jaja, er glad for at pengene får inn til noe så bra!:) elsker ståpåviljen din, og i dag sto jeg faktisk midt i klasserommet og danset til Lionheart! Hahah xD elsker sangen!:)

    21. Heiii, jeg lurte på om du please kunne tatt en personlighetstest (mbti test)? jeg er så nyskjerrig på hvilken personlighetskombinasjon du har/er. Selv er jeg INFP (Introverted, Intuitive, Feeling, Prospecting) og jeg er bare veldig nyskjerrig på hvilke type du er. Gjerne skriv svaret i et innlegg, jeg ser det desverre ikke om du kommenterer tilbake. Her er en link til hvor du kan ta testen: http://www.16personalities.com/free-personality-test
      Det er ganske mange spørsmål da, men hade vært fint om du tok deg tid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg