snart klessalg!

Et antrekk fra helgen

Shorts fra sheinside.com (selges på klessalget, 100 kr), topp er Marte sin og solbriller fra nelly HER (reklamelenke)


Jeg har nesten glemt å oppdatere dere på om hva jeg har gjort de siste dagene, det har blitt så mye fokus på musikk. Men, jeg vil jo blogge vanlig også! Jentene har dratt, og vi har hatt en fin helg sammen i hovedstaden. Det endte faktisk opp med at jeg aldri fikk sett Schoolboy Q live, det var så utrolig varmt inne på konserten at jeg trodde jeg ville stryke med, så jeg hadde dratt videre allerede før oppvarmingen var over.Jeg tok det ikke så tungt da, jeg skal jo tross alt se han på hove!

Uansett, jeg er ferdig på hotell for denne gang og på plass i leiligheten. Her føler jeg at jeg rydder i evig tid, kan badekaret holde seg rent!? Og så har jeg mye å gjøre med tanke på uken som kommer. Klessalget går jo av stabelen om bare tre dager, på torsdag kan de som ønsker møte opp på hendrix hair pilestredet fra og med klokken 12, og kjøpe klær. Jeg skal begynne å sortere alt jeg skal selge i kveld, tipper det blir en del :) Tenker noen av dere å komme, så er det fint om det legges igjen en kommentar. Greit for meg å beregne litt, kjipt å ta med 10 søppelsekker fulle av klær om 10 stk møter opp, hehe.

 

125 kommentarer

Siste innlegg